Piotrek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 Cześć, Moje Speedliny doczekały się renowacji, to należy im się też porządne zabezpieczenie. Czemy Gyeon? Z TRIMa jestem bardzo zadowolony, mam nadzieję, że nie inaczej będzie z RIMem Wybór powłoki w moim przypadku to może trochę fanaberia, bo ani przebieg nie są ogromne, ani moc nie przyprawia o zawrót głowy. Styl jazdy też daleko odbiega od wyścigowego. Mimo wszystko zapraszam do obejrzenia. OPIS PRODUCENTA: GYEON Q2 RIM to powłoka kwarcowa dedykowana tylko zabezpieczeniu felg. Warunki jakim musi sprostać - odporność na bardzo wysokie temperatury, sól, metaliczne zanieczyszczenia z układu hamulcowego i tym podobne - wymusiły sforumułowanie produktu o wąskiej specjalizacji. Precyzyjny dobór komponentów zapewnia długotrwałą ochronę felg, co przekłada się na łatwe usuwanie zanieczyszczeń oraz ochronę ich połysku. Produkt sam w sobie nabłyszcza powierzchnię i zamyka ją, uodparniając lakier felg na promieniowanie UV, przyjmowanie zanieczyszczeń, sól itp. Ochrona felg w nawet najmniej sprzyjających warunkach trwa przynajmniej pół roku. OPAKOWANIE: Rim'a dostajemy w szarej "torebce" z zaciskiem u góry. Widać, że ktoś się przyłożył do wyglądu opakowania, jest prosto, czysto, schludnie. W środku, wszystko co potrzebujemy. Jest 30 ml samej powłoki, zakraplacz, 4 ściereczki , kostka, maseczka na twarz od 3M. Widać dbałość o detale. Ściereczki się zmieniły. Teraz są fioletowe i mają logo w prawym dolnym rogu ( tak jak fibry które testowałem ) Nie rysuje, sprawdziłem Sama buteleczka też się trochę zmieniła: Dla mnie na wielki plus, jest zakraplacz. Nie trzeba już się bawić z pipetą APLIKACJA: Kluczowe w aplikacji powłoki jest przygotowanie powierzchni. Ja miałem ten proces bardzo ułatwiony, bo felgi są tuż po renowacji. Przed wszystkimi działaniami zostały umyte płynem do mycia naczyń, aby mieć pewność, że są czyste. Naciągamy rękawiczki i do dzieła: Jako pierwszy zmywacz silikonowy od Novola: I dokładnie przecieramy każdy zakamarek: To samo z drugiej strony: Po zmywaczu przyszedł czas na PREPa: ( super zapach ) Sporo produktu i na felgę i ręcznik, nie żałujemy: Felga czysta,odtłuszczona, gotowa do aplikacji: Jest i główny sprawca zamieszania: Sporo produktu na aplikator i kwarcujemy: Srebrny kolor nie ułatwia, ale widać, że aplikator zostawia mokrą smugę: Speedliny jaki wzór mają każdy widzi, zakamarki, wnęki, ramiona musiałem robić metodą "na palec" lub używać samej ściereczki: Tu lepiej udało się uchwycić, ślady aplikacji: Szybki rzut oka na instrukcję, żeby doczytać czas ścierania. Zdecydowanie polecam trzymanie się dolnej granicy: Docieranie bez żadnego problemu. Jest ślisssko. Obracam na drugą stronę: I powtórka z rozrywki: Tutaj zdecydowanie mogę więcej podziałać aplikatorem: Dokładnie widać ślady: Cała felga skończona. Wyraźne podbicie szklistości, śliskości, pokazało się nawet ziarno Żużycie RIMa i PREPa na komplet bardzo mocno zabudowanych felg PODSUMOWANIE: Na ten moment jestem jak najbardziej zadowolony, bardzo łatwa aplikacja, ścieranie bez żadnego problemu. Wyraźnie podbija śliskość, szklistość, wydobywa ziarno z lakieru. Oczywiście przewiduje aktualizacje,ale dopiero na wiosnę gdy założę ten komplet felg na samochód. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, skargi, uwagi to śmiało PS: Wiem, że kilka osób ma RIMa na swoich felgach i wstawiło swoje testy, ale tam jest kilka produktów w jednym temacie. Bardziej przejrzyście jest gdy do jednego produktu jest jeden temat, jeżeli "góra" uważa inaczej, proszę o przeniesienie.
Piotrek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 Powłoka odleżała swoje w zalecanych warunkach, to są i kropelki. RIM, nie ma się czego wstydzić na tle konkurencji
Novus Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 Świetny kropling. Wrzucaj na auto, zima odwołana
acidmk Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2014 Kurcze, fajnie to wygląda. Wiem że nie czas na porównanie trwałości ale masz może porównanie aplikacji z 4nano rimm protect?
Piotrek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2014 Świetny kropling. Wrzucaj na auto, zima odwołana Szkoda mi ich na zimę Kurcze, fajnie to wygląda. Wiem że nie czas na porównanie trwałości ale masz może porównanie aplikacji z 4nano rimm protect? Nie używałem 4nano, jeszcze
MatthewG Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2014 Świetny kropling. Wrzucaj na auto, zima odwołana Czemu odwołana? Kiedy śnieg topnieje? Ja na jednej stronie mam Rima, a na drugiej C5+Ev2.
Piotrek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2014 Świetny kropling. Wrzucaj na auto, zima odwołana Czemu odwołana? Kiedy śnieg topnieje? Ja na jednej stronie mam Rima, a na drugiej C5+Ev2. I jak wrażenia, Mefju ?
MatthewG Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2014 Piter felgi są matowe więc inaczej odprowadzają wodę.. Może po zimie postawię je obok siebie i wtedy coś posprawdzam
Sparco Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2014 Kładłem Rima jakoś na wiosnę,nawet chyba trochę gorzej przygotowałem felgi bo nie miałem Prepa tylko umyłem,wyglinkowałem,irony,pricboki i te sprawy później sam zmywacz silikonowy i na Q2,spokojnie siedział mi przez sezon i jeszcze nie było mi go łatwo z sciągnąć z felg dalej kropelkował chodź wiadomo był bardziej osłabiony.Na następny sezon oczywiście idzie ta sama powłoka,śmiało mogę polecić ten produkt
Michael MSTP Opublikowano 31 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2014 Jedna warstwa idzie Rima? Czym robisz zdjecia? Bo bardzo ładne
Piotrek Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2014 Jedna warstwa idzie Rima? Czym robisz zdjecia? Bo bardzo ładne Dzięki. Zdjęcia robię Sony A390 + 18-55 Ja nakładałem jedną warstwę, aplikowałem uważnie, raczej nic mi nie umknęło, ale cytując dystrybutora: DS_Tomek, czy jest sens warstwowania produktu? Czy przeprowadzaliscie takie testy? Moja Guru od powlok mowi, ze conajmniej 2 powinny pojsc... a jak Wy to widzicie? Według producenta, warstwowanie nie jest potrzebne. Sami często to robimy, z prostej przyczyny - na felgach o bardziej skomplikowanym wzorze, położenie drugiej warstwy daje nam pewność, że nie pominęliśmy żadnego fragmentu. Warto zachować minimum godzinny odstęp między aplikacjami.
coded Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Oprócz mycia użyłeś dla pewności Irona i Pricka? Wiem, że felgi świeżo malowane, ale nie wiadomo jak były przechowane w lakierni.
Rafal Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Super relacja, pewnie skuszę się. Mam nadzieje, ze na komplet 18 wystarczy
Stefan-16 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Też szukam powłoki na wiosnę. Muszę ją zaaplikować na 2kpl 18". I widzę, że całkiem sporo Ci poszło towaru, i to jest opakowanie 30ml. Druga powłoka jaka mi siedzi w głowie jest Carbon Collectiv, tylko tam jest 15ml....
dudek_t Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Dwóch kompletów 18 (ze środkami) raczej nie ma szans zrobić.
dunga Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Kolego ale robiłeś i nie wystarczyło Ci czy tylko tak Ci się wydaje? Bo ja zrobiłem komplet 19 szprychowanych. Komplet 17 i zostało pół buteleczki. Mówię o zrobieniu razem ze środkami.
Tomino Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Kilka dni temu nakładałem Q2 RIM na 19 calowe felgi, jeden raz w środku, dwa razy przody. Felgi mają sporo zakamarków, a zużyłem połowę butelki, lub trochę mniej. Nakładałem tak, że dolewałem dopiero wtedy, gdy przestawał zostawać tłusty ślad przy smarowaniu. Mam nadzieję, że taka aplikacja wystarczy, sprawdzenie wytrzymałości będzie dopiero w lato (nakładałem na letnie felgi).
Piotrek Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2015 Oprócz mycia użyłeś dla pewności Irona i Pricka? Wiem, że felgi świeżo malowane, ale nie wiadomo jak były przechowane w lakierni. Nie używałem, według mnie nie ma takiej potrzeby. Wiadomo jak były przechowywane bo sam je odbierałem, leżały zawinięte w folię typu stretch w suchym, zadaszonym pomieszczeniu. Po zmywaczu i PREPie były idealnie tępe.
Mess Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2015 Piotrze świetny test! Testował ktoś może RIM-a na polerowanych felgach ? Mianowicie chodzi mi o efekty wizualne, czy zmniejsza "blask polerowanego rantu" w przypadku gołego wypolerowanego aluminium
Piotrek Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2015 Piotrze świetny test! Testował ktoś może RIM-a na polerowanych felgach ? Mianowicie chodzi mi o efekty wizualne, czy zmniejsza "blask polerowanego rantu" w przypadku gołego wypolerowanego aluminium Dzięki Co do polerowanego aluminium to wydaje mi się, że Tomek będzie najlepszą "skarbnicą wiedzy", z tego co kojarzę to nakładał na polerowanego felgi.
pro rider Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2015 Z niecierpliwoscią czekam na kolejne fotki
Piotrek Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2015 Z niecierpliwoscią czekam na kolejne fotki Ja też Nie mam jeszcze tych felg na samochodzie Jak założę to będą aktualizacje.
SZyBA Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2015 Już nie długo chyba bo zimy to raczej nie będzie
Luki88 Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 Podepnę się pod temat. Dzisiaj po raz pierwszy aplikowałem Gyeona RIM. Czy docieranie powłoki powinno iść "ciężko" czy tak lekko jak wosk? Żebyśmy się dobrze zrozumieli, powłoka nie była bardzo ciężka w dotarciu, ale bardziej musiałem się przyłożyć niż do wosku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się