Kamils Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 Witam Zbierałem się strasznie długo aby zamieścić relację z mojej pierwszej korekty ale wreszcie jest i liczę na szczere opinie na ten temat. Wypadło na Opla Signum 2.0T. Auto było u mnie 8 dni, lecz od poniedziałku do soboty zaczynałem przy nim działać o godzinie 16-17 i kończyłem o 22-23, ze względu na to, że trzeba było skończyć swoją codzienną pracę i o 5 znów do niej wstać Zdjęć może nie ma aż tak dużo, ale co nieco widać. Wszystkich etapów nie dokumentowałem (teraz żałuję) ale nic nie zostało pominięte. Użyte materiały do prac przy aucie: - halogeny 2x500W - maszyna LARE EPL-11 - maszyna KRAUSS DualAction - myjka Lavor STM150 - pianownica PA - pady Flexipads (biały, żółty, pomarańczowy) - pad Flexipads Hex Logic - LAKE COUNTRY CCS DA YELLOW FOAM CUTTING PAD - futra polerskie Flexipads - pasty Menzerna FG400, PF2500, SF4000 - pianaSHINY GARAGE FRUIT NEUTRAL SNOW FOAM - szampon SHINY GARAGE STRAWBERRY CAR SHAMPOO - NIELSEN APC CYCLONE - IPA - glinka VALETpro YELLOW CLAY BAR - uszczelki 1Z EINSZETT GUMMI PFLEGE - MAC PRICKBORT MAC 124 - CAR PRO IRONX - wosk CHEMICAL GUYS PETE'S 53 - felgi wosk FINISH KARE 1000P HI TEMP PASTE WAX - opony VALETPRO TRADITIONAL TYRE DRESSING - rękawica CAR PRO WOOL WASH MITT - aplikatory ZYMOL WAX APPLICATOR - MONSTER SHINE APLIKATOR DRESSINGU DO OPON - cleaner R222 - plastiki zewnętrzne KOCH Chemie NANO MAGIC PLAST CARE - plastiki wewnętrzne POORBOYS WORLD NATURAL LOOK - 2 wiadra z GG - ręczniki, mikrofibry, pędzelki, taśmy, papiery ścierne, korki matujące itp W takim stanie go dostałem: Auto w miarę czyste, bo właściciel umył je przed oddaniem Zabieramy się za mycie odsmalanie, dekontaminacja, pędzelkowanie itp Próbowałem unikać słońca jak tylko się dało Glinka coś jeszcze pozbierała Wprowadzamy do garażu, włączamy halogeny. Czas na inspekcję. Jak zobaczycie, nie było wesoło. Jak na pierwszy raz to byłem przerażony głębsze rysy, przycierki również się pojawiły Przyszedł czas na oklejenie i wiele 50/50 nie ma, czas naglił i zmęczenie również dawało o sobie znać Końcowe mycie I woskowanie Efekt końcowy wygląda następująco: Właściciel był bardzo pozytywnie zaskoczony i zadowolony ja również cieszyłem się z efektów prac. Korekta była przeprowadzona w kwietniu, a auto po dziś dzień wygląda świetnie. Wszystko to za sprawą właściciela, który dostał stosowne instrukcje jak myć i dbać teraz o auto, a sam też poprosił o listę rzeczy do kupienia cały czas mamy też kontakt telefoniczny w razie wątpliwości i porad. Pozdrawiam, Kamil
zmorka Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 Jak dla mnie efekt prac jest super, wyszło bardzo ładnie, z drugiej jednak strony jestem bardzo ciekawy jak koledzy wyceniają taką ilość godzin, włożoną chemię itd, czy jest to tajemnica ?
mkbewe Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 auto odżyło wygląda super ! kawał dobrej roboty zrobiłeś moim skromnym zdaniem
Geno Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 Franias, jak oglądasz relację to Twój portfel zaczyna głośniej oddychać? Dobra przemiana
Pajko Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 Efekt naprawdę fajny , lakiery Opla jeżeli są w oryginale fajnie się poddają i łatwo się z nimi pracuje . Zdjęcia "PO" bardzo fajnie pokazują efekt pracy .
czarekn Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 Pamiętasz może kod lakieru? Słynne 20R?
Kamils Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 nie pamiętam, ale dowiem się
Novus Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 Słynne 20R? Dokładnie Dobra robota. Konkurs PSB jak się patrzy
escimo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 Albo poszedłeś woskiem po dokładkach plastikowych, albo ten Koch się na nich zważył. Chyba, że on się tak zachowuje na Oploskim plastiku. Ale efekt końcowy
Kamils Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 escimo, przednia była lekko przytarta i może dlatego tak. bo z woskiem starałem się uważać a właściciel obiecał ją wymienić
biznes365 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 Na 6 zdjęciu bok auta pozytywnie wyglądał.A potem halogeny i Kamils pokazali co potrafią.
Rafal Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 oj Ja nie lubię jak mi takie 50/50 nie wychodzi brawo za świetna robota
mariuszmarysia Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 Dobra robota kolor 20R tak mi sie wydaje robilem na tym lakierze Vectre C.Lakier do pracy dosyc fajny.Relacja bardzo dobra ja jeszcze wypolerował bym bym przednie lampy odrazu papierkami i potem maszyna z tych zółtawych zmatowień. POZDRAWIAM i czekam na następna dobra prace
mkbewe Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 a jeszcze wypolerował bym bym przednie lampy odrazu papierkami i potem maszyna z tych zółtawych zmatowień. tylko kwestia czy klient za to by zapłacił..... bo robić za darmo to sobie można dużo
Franek Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 Franias, jak oglądasz relację to Twój portfel zaczyna głośniej oddychać? Pozycja OPEN Szkoda że jakość auta plasuje się między produkcją indyjską a brytyjską. Nie mniej sama robota bardzo fajna, auto zupełnie inaczej wygląda
Moderator krd Opublikowano 17 Grudnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 mkbewe, jaki klient, przeciez prace w PSB sa non profit Co do samej pracy, wyszlo bardzo spoko. Wiadomo, ze brakuje lepszych zdjec lakieru z ledem czy sloncem, ale auto zdecydowanie odzylo I faktycznie plastikowe elementy dziwnie z tym dressingiem wygladaja...
zmorka Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 Nadal nikt nie odpowiedział mi na pytanie na ile można wycenić tak ciężką pracę. Czy jest to temat tabu na tym forum ? Nie chodzi mi o jakieś pseudo studia tylko o ten konkretny przypadek. Na ile Panowie to wyceniacie ? Dlaczego pytam, bo jak mówię klientowi że to kosztuje załóżmy 500 zł to on robi oczy większe nić dawna pięciozłotówka, a lakier na jego aucie przypomina mat z wojskowych pojazdów.
biznes365 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 krd, Co to za uśmieszek przy "non profit"? zmorka, Jak dla mnie to wszystko zależy od stawki godzinowej za robociznę jaką się przyjmie przykładowo jeden policzy 10zł a drugi 20zł.Przy 30 godzinach jest albo 300zł albo 600zł do tego dochodzą koszty stałe (woda+prąd+kosmetyki+pasty+jakieś pranie i czyszczenie ścierek padów+zużycie wcześniejszych padów i ścierek).
Moderator krd Opublikowano 17 Grudnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 biznes365, taki - Jak ktos robi to legalnie z fakturami, to nie ma mowy by liczyl 20zl za godzine, chyba, ze netto a i tak byloby to super. mega tanio.
biznes365 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 krd, Koledze zmorka, bardziej chyba chodzi o cenę przy "nie legalnej" pracy.Bo legalnie to są cenniki dostępne i średnią można jakąś uzyskać.
zmorka Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 biznes365, dokładnie tak jak kolega "mówi". Tyle, że 10 zł za godzinę to chyba lepiej pilotem się pobawić . Ale dzięki, przynajmniej mniej więcej wiem jak to wygląda. Przepraszam za OT przy tak fajnej relacji.
MatthewG Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 Bardzo fajna pierwsza relacja, zwłaszcza duży plus za zdjęcia
Dystrybutor e36ace Opublikowano 17 Grudnia 2014 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 troszeczkę uciekacie z tematem. Jeśli chodzi o relację to dobra robota i dobre fotki, przyjemnie się ogląda
Qub@ Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 Wielu debiutantów zaliczało wtopę z 1 relacją, tak ta jest naprawdę na wysokim poziomie, także gratuluje. 10 zł za godzine - takiej stawki to ja nawet dla rodziny nie mam, trzeba trochę cenić siebie i swoją pracę.
cybermysza Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2014 Jak na moje nie fachowe oko bardzo dobra robota. Ja z mojego pierwszego auta nie byłem super zadowolony bo nie było mocno zniszczone ale już później kilka aut samej korekty lakieru było ok. I tak samo jak powiedziałem komuś 500zł to otwierali oczy a reszta która ma pojęcie ile to kosztuje pracy stać ich i chcą zadbać o swoje auto zapłacą Więc jak słyszę komentarz lakiernik zrobi za 150-200 zł to w ogóle nie gadam z takimi ludźmi bo oni nie zasługują na samochód w ogóle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się