luq92 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Chodziło mu o objeżdżanie samochodów co mają po 250 kucy :-D Tapnięte z i9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 A no zgadza sie,pytajac chyba jeszcze spalem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zdarza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Do tego gleba 70/50 na skracanych amorach,rozpórka felga 7 i 8j na tył z naciągiem i jest gokart nakich mało.Wciągasz wszystko do 250 hp lekko 24 sty 2015, o 11:06 Do tego gleba 70/50 na skracanych amorach,rozpórka felga 7 i 8j na tył z naciągiem i jest gokart nakich mało.Wciągasz wszystko do 250 hp lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KORDI Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 A propo obdartej podłogi i jazdy na obniżonym zawieszeniu.. accord jamex+ bilstein Podłoga po nie całym roku jeżdżenia na obniżeniu i ok 45 tys km. Tyle w temacie..jakos dziur nie ma.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Panowie zakończcie tę jałową dyskusję o glebie i naciągach bo: "de gustibus non disputandum est" czyli w wolnym tłumaczeniu, gusta są jak dziury w d.., każdy ma swoją Poza tym każda wyścigówka jest bardzo nisko zawieszona, a od zapier... jest tor a nie ulica ps. ja z tych co lubią obniżenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Wydech wygląda na porysowany hehe Zresztą ja sie nie czepiam, nie było tez mowy o zadnych dziurach w progach. Pisałem tylko z własnego doświadczenia bo w tych kraju czesto mozna spotkać wysokie krawęzniki i o przerysowanie naprawde nie jest trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KORDI Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Wydech wygląda na porysowany heheZresztą ja sie nie czepiam, nie było tez mowy o zadnych dziurach w progach. Pisałem tylko z własnego doświadczenia bo w tych kraju czesto mozna spotkać wysokie krawęzniki i o przerysowanie naprawde nie jest trudno wydech to mój czujnik wysokości Mi akurat chodziło bardziej o wypowiedz matiego nt że kazdy obnizony to trup.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid.zu Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Jeden woli jechac na glebie a drugi woli mieć auto zdarte jak koza do... To jest kwestia gustu i o tym sie nie dyskutuje. Jeżdżę na codzien mocno obniżonym samochodem i nie wyobrażam sobie inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnson Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Nie rozumiem tylko czemu pod tym samym pojęciem gleby rozumie się obniżenie o 2-3 cm i raceismowy błotnik, który wchodzi między rant felgi a oponę. Jak ktoś pisze, ze przy obniżeniu o 3 cm nie ma dziurawego wydechu to chyba nic dziwnego. Przecież nadal ma kilkanaście cm prześwitu. Po postach niektórych mam wrażenie, że te kilka cm oznacza tarcie wahacze o drogę i auto niezdatne do jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Dla mnie gleba zaczyna sie od -50,-70 mm a nie jakieś pro kity eibacha-35 mm...to jest śmiech nie gleba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 To ja wrzucę swoje , zrobione na zdjęciu akurat VT felg i grilla , bo są jeszcze na tą chwilę srebrne . Reszta zgodna z rzeczywistością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Damianldz, aż się prosi parę cm niżej i nie chodzi mi to o zupełną glebę tylko żeby ładnie felga wkomponowała się w koniec nadkola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Wiem,wiem kolego , wszyscy to mówią , albo żeby dawać 17 calowe koło i obniżać ją żeby była felga była na końcu nadkola . Z chęcią bym to zrobił , lecz bardzo cenie sobie auto a krawężniki przy ulicy na której mieszkam są tak wysokie że zejście trochę w dół powodowało by już obcieranie . Lecz nie mówię , że nie trafi mi coś do głowy i pójdzie na glebę , bo jak zacznę modzić ostro wizualnie to i gleba się przyda , albo chociaż jakieś -60:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 ok masz może i rację, ale ja rocznie robie ponad 30kkm i jakoś nie zdarza mi sie jeździć po krawężnikach. Nie rozumiem tego argumentu, że nie bo krawężniki... Jak ktoś lubi po nich jeździć, to niech sobie kupi rasowego amerykańca i wtedy krawężniki przy prędkości 100km/h nie będą problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Znaczy ja po krawężnikach też nie śmigam , tak dbam o auto , ze nawet przed kocimi łbami zeruje prędkość ,jedynka i powolutku się turlam , więc wiedział bym jak śmigać na obniżonym zawiasie . Nawet jestem taki , że nie zgadzam się na 5 pasażerów w aucie , max 4 osoby Tylko problem jest z parkowaniem pod blokiem , ludzie mają po 2/3 auta i trzeba parkować po trawnikach i innych a tam krawężniki takie że hoho , chociaż nie mówię bo dla chcącego nic trudnego . Trzeba będzie pomyśleć o pójściu w dół , bo wizualnie napewno jest mega + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InspektorKot Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Właśnie w tym ból, że 90 % osób obniżających samochód robi to tylko ze względu na wygląd, przy czym w pełni odczuwa wady tego zabiegu, a zalety w znacznie mniejszym stopniu. Widocznie wygląd auta w pełni rekompensuje wszystko. Żeby nie było, że się czepiam - sam mam skromne -35 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 To fakt, a ja cenie sobie komfort, audi samo w sobie jest twarde, wczoraj wymieniłem amory na olejowe i jest lepiej, ale nadal twardo. Co dopiero na obniżonym zawieszeniu. Mi auto służy do jazdy głównie, nie jest to auto na eventy i meetiningi i inne złoty, wiec nie jest aż tak mi to potrzebne, lecz nie zaprzecze, że wygląd się dla mnie bardzo liczy, sami widzicie (chociaż to tylko zdj), że audi jak na swoje lata (91) wygląda całkiem nieźle, zdjęcie zrobione note 2,niczym nie było podkręcane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Właśnie w tym ból, że 90 % osób obniżających samochód robi to tylko ze względu na wygląd, a niby z jakiego innego powodu miał by to robić? Obniżając auto liczy się przede wszystkim wygląd a dla mnie dodatkowo stabilność na większych prędkościach. Jak już ktoś się na to decyduje, to zdaje sobie sprawy z tego na co się "porywa" więc nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InspektorKot Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Swoop, z takiego choćby powodu, jak poprawa prowadzenia samochodu pomijając kwestię wyglądu. Istnieją przecież ludzie, którzy dobierają sprężyny i amortyzatory z odpowiednią charakterystyką, a obniżenie nie jest w tym przypadku priorytetem. Ale tak jak mówiłem, większość osób decyduje się na to tylko ze względu na wygląd, i tak jak mówisz są świadomi wad i zalet, więc nie wiem co niejasno powiedziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas10 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 To żeby nie było nudno wstawię mój były projekt na glebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 juhas10, płonę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 juhas10 Bardzo ładny przemytnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KORDI Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Jaki kosior Ory synchro? na jakiej motorowni? daj więcej fot wracając do obniżeń, moja koza poszła 5 centów w dół.. jedynie dupa dość długo nie mogła sie ułożyć ale juz sie wyrównuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Juhas wstaw zdjęcia sety, bo jestem bardzo ciekawe jak to cacuszko wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się