Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Do tego gleba 70/50 na skracanych amorach,rozpórka felga 7 i 8j na tył z naciągiem i jest gokart nakich mało.Wciągasz wszystko do 250 hp lekko

 

c3d0981ae770f926eedf4eda7505b006.jpeg

 

24 sty 2015, o 11:06

 

Do tego gleba 70/50 na skracanych amorach,rozpórka felga 7 i 8j na tył z naciągiem i jest gokart nakich mało.Wciągasz wszystko do 250 hp lekko

 

c3d0981ae770f926eedf4eda7505b006.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zakończcie tę jałową dyskusję o glebie i naciągach bo:

 

"de gustibus non disputandum est" czyli w wolnym tłumaczeniu, gusta są jak dziury w d.., każdy ma swoją ;)

 

Poza tym każda wyścigówka jest bardzo nisko zawieszona, a od zapier... jest tor a nie ulica ;)

 

ps. ja z tych co lubią obniżenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech wygląda na porysowany hehe

Zresztą ja sie nie czepiam, nie było tez mowy o zadnych dziurach w progach.

Pisałem tylko z własnego doświadczenia bo w tych kraju czesto mozna spotkać wysokie krawęzniki i o przerysowanie naprawde nie jest trudno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech wygląda na porysowany hehe

Zresztą ja sie nie czepiam, nie było tez mowy o zadnych dziurach w progach.

Pisałem tylko z własnego doświadczenia bo w tych kraju czesto mozna spotkać wysokie krawęzniki i o przerysowanie naprawde nie jest trudno

:mrgreen: wydech to mój czujnik wysokości :mrgreen:

Mi akurat chodziło bardziej o wypowiedz matiego nt że kazdy obnizony to trup..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tylko czemu pod tym samym pojęciem gleby rozumie się obniżenie o 2-3 cm i raceismowy błotnik, który wchodzi między rant felgi a oponę. Jak ktoś pisze, ze przy obniżeniu o 3 cm nie ma dziurawego wydechu to chyba nic dziwnego. Przecież nadal ma kilkanaście cm prześwitu. Po postach niektórych mam wrażenie, że te kilka cm oznacza tarcie wahacze o drogę i auto niezdatne do jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem,wiem kolego , wszyscy to mówią , albo żeby dawać 17 calowe koło i obniżać ją żeby była felga była na końcu nadkola . Z chęcią bym to zrobił , lecz bardzo cenie sobie auto a krawężniki przy ulicy na której mieszkam są tak wysokie że zejście trochę w dół powodowało by już obcieranie . Lecz nie mówię , że nie trafi mi coś do głowy i pójdzie na glebę , bo jak zacznę modzić ostro wizualnie to i gleba się przyda , albo chociaż jakieś -60:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok masz może i rację, ale ja rocznie robie ponad 30kkm i jakoś nie zdarza mi sie jeździć po krawężnikach. Nie rozumiem tego argumentu, że nie bo krawężniki... Jak ktoś lubi po nich jeździć, to niech sobie kupi rasowego amerykańca i wtedy krawężniki przy prędkości 100km/h nie będą problemem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy ja po krawężnikach też nie śmigam , tak dbam o auto , ze nawet przed kocimi łbami zeruje prędkość ,jedynka i powolutku się turlam , więc wiedział bym jak śmigać na obniżonym zawiasie . Nawet jestem taki , że nie zgadzam się na 5 pasażerów w aucie , max 4 osoby :) Tylko problem jest z parkowaniem pod blokiem , ludzie mają po 2/3 auta i trzeba parkować po trawnikach i innych a tam krawężniki takie że hoho , chociaż nie mówię bo dla chcącego nic trudnego . Trzeba będzie pomyśleć o pójściu w dół , bo wizualnie napewno jest mega +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w tym ból, że 90 % osób obniżających samochód robi to tylko ze względu na wygląd, przy czym w pełni odczuwa wady tego zabiegu, a zalety w znacznie mniejszym stopniu. Widocznie wygląd auta w pełni rekompensuje wszystko.

Żeby nie było, że się czepiam - sam mam skromne -35 :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, a ja cenie sobie komfort, audi samo w sobie jest twarde, wczoraj wymieniłem amory na olejowe i jest lepiej, ale nadal twardo. Co dopiero na obniżonym zawieszeniu. Mi auto służy do jazdy głównie, nie jest to auto na eventy i meetiningi i inne złoty, wiec nie jest aż tak mi to potrzebne, lecz nie zaprzecze, że wygląd się dla mnie bardzo liczy, sami widzicie (chociaż to tylko zdj), że audi jak na swoje lata (91) wygląda całkiem nieźle, zdjęcie zrobione note 2,niczym nie było podkręcane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w tym ból, że 90 % osób obniżających samochód robi to tylko ze względu na wygląd,

 

a niby z jakiego innego powodu miał by to robić? Obniżając auto liczy się przede wszystkim wygląd a dla mnie dodatkowo stabilność na większych prędkościach.

 

Jak już ktoś się na to decyduje, to zdaje sobie sprawy z tego na co się "porywa" więc nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoop, z takiego choćby powodu, jak poprawa prowadzenia samochodu pomijając kwestię wyglądu. Istnieją przecież ludzie, którzy dobierają sprężyny i amortyzatory z odpowiednią charakterystyką, a obniżenie nie jest w tym przypadku priorytetem.

Ale tak jak mówiłem, większość osób decyduje się na to tylko ze względu na wygląd, i tak jak mówisz są świadomi wad i zalet, więc nie wiem co niejasno powiedziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.