Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

Prawda, koza straszna, no ale cóż, jedyne na co mogę sobie pozwolić to sprężyny obniżające, chciałoby się gwint, ale to nie na moje drogi i moje podwórko. Dzięki za dobre słowa, jest jeszcze dużo do zrobienia, ale staram się jak mogę dbać o tego parcha, ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, koza straszna, no ale cóż, jedyne na co mogę sobie pozwolić to sprężyny obniżające, chciałoby się gwint, ale to nie na moje drogi i moje podwórko. Dzięki za dobre słowa, jest jeszcze dużo do zrobienia, ale staram się jak mogę dbać o tego parcha, ;)

Gwintu nie trzeba, nie ma też sensu do auta codziennego. Wystarczy żebyś włożył -20 albo -30 i będzie super, takie kosmetyczne obniżenie wizualnie dużo daje bez wrażenia "młodego gniewnego", a da się wtedy jeszcze normalnie jeździć po polskich drogach. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#ff3366]transporter0[/ref], u siebie robiłem ranty przednich drzwi, ranty nadkoli z tyłu, klapę bagażnika w kilku miejscach oraz wymieniałem przedni błotnik na inny oryginalny ale zdrowy, mój był od dołu zjedzony. Po za tym musiałem podratować progi z przodu z jednej u drugiej strony przy gumkach pod lewarek. ;) Będzie trzeba za jakiś czas zrobić maskę, bo z przodu rant zaczyna rdzewieć. Mechanicznie więcej rzeczy robiłem, ale same takie rzeczy eksploatacyjne, no niestety w aucie które w lutym przyszłego roku będzie miało dwadzieścia lat jest co robić. :D

 

[ref]KHOT[/ref], dokładnie tak jak piszesz, -40/-20 starczyłoby w zupełności, jak będę obniżać to tylko taki setup. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

660468 Fajny VTS-ik ;) Dla mnie osobiście C2 to jedno z lepiej wyglądających aut miejskich :good:

 

Nie jeździ tego zbyt wiele, ale VTR/VTS może się podobać :good:

 

660470 Piotrek, fajne felgi :good:

 

Gusta i guściki, mi się średnio podobają, ale przy zakupie używanego się nie wybiera :mrgreen:

Plan jest na powrót do oryginału.

 

660472 mały francuski popi...lacz, graty Piotrek

:mrgreen::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]KapselK[/ref], VTSem dokładnie jeździłeś? Po liftingu i tak materiały sie poprawiły w stosunku do tego co było przed. Miejscami moglo by być lepiej ale to też nie jest samochód klasy D/E. Fotele moim zdaniem dają radę, szczególnie w pół lub całej skórze. Jest regulacja wysokości, samych zagłówków, nawet mimo 185 cm mam sporo miejsca. Co innego z tyłu, tam jest delikatnie mówiąc ciasno.

 

[ref]maciek-drummer[/ref], Nie sprzedałem i raczej nie będę. Jego wartość rynkowa dla potencjalnego kupującego jest bardzo mała. W tym roku kompletne sprzeglo, rok temu zawieszenie (łącznie z Eibachem, górnymi mocowaniami, gumami, amirtyzatorami itd.), kompletny układ hamulcowy (wszystkie przewody sztywne miedziane, nowy przód i tył, stara została tylko pompa). Nowy układ wydechowy, lampy przednie. Dwa komplety kół po renowacji. 110 tys. oryginalnego przebiegu. Szkoda by to było komuś oddać za cenę "lepszego" smartfona bez umowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem nastawiony trochę sceptycznie bo to francuz i bla bla ....U mnie znajomy ma też vts i ani on ani ja nie zamierzamy sie ich pozbywać, ja mam pół skóry i jak dla mnie dla 2 ludzi z przodu miejsca jest aż nadto Piotrek zauważ że tylne siedzenia są na prowadnicach i można je przesunkć kosztem bagażnika, to nie jest rodzinne auto na weekendowe wypady jest twarde(ale za to nadrabia precyzją prowadzenia na drodze).Piotrek przekona się już niebawem za to Kapselk gdzieś w mieście na światłach,nie na daremno te samochody wykorzystywano w rajdach z powodzeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

660511 Graty przesiadki z seja

 

Koleżanka z pracy ma takiego i twierdzi, że to idealne auto

 

A podobny kobiety są bardziej wybredne :mrgreen:

Dzięki :good:

Mimo, że osiągi na papierze nie "łamią karku" jak na dzisiejsze standardy to potrafi dać sporo frajdy z jazdy, a głownie to liczy się w hot hatchu.

 

[ref]marco80[/ref], U mnie też jest pół skóra. Wiem o fotelach, można przesuwać niezależnie, stawiać do pionu itd. W C2ce sporo jest fajnych patentów jak np. otwierana burta na której można usiąść a w środku ma schowek, te z pozoru dziwne szybki boczne które poprawiają widoczność przy manewrowaniu tyłem itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mój też to siedzenie mam lekko rozdarte w tym miejscu(na oparciu i na siedzisku skóra nadaje się do malowania) a najlepsze jest to że jak to nazwałeś otwierana burta nie jest metalowa ale o tym dowiedziałem się jak zakupiłem czujnik lakieru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]marco80[/ref], Taka ich przypadłość, mocno wystają te boczki przy wsiadaniu się zawadza. "Skóra" na oparciu i bokach fotela jak sam wiesz jest bardzo cieniutka, na siedzisku już jest trochę lepiej ale też bez szału. Z czasem się zrobi ;)

 

Dodane po 1 minucie 50 sekundach:

660670 Nie wiedziałem ze c2 tak ładnie w środku wygląda, gratki nowej fury :good:

 

Dzięki. Tylko te bardziej usportowione. W zwykłych jest chyba zwykły ala welur i wariacje kolorystyczne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.