Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano
Domyślam się, że wyrównanie powierzchni na tych rysach jest niemożliwe. Chodzi mi bardziej o to, żeby biały podkład nie rzucał się tak w oczy. Czy da się osiągnąć taki efekt? Jeśli tak, to przy użyciu jakich produktów?

 

Sam, ręcznie, raczej nie dasz rady :/ . Poszukaj kogoś ogarniętego z okolicy, kto ma maszynę polerską.

Skąd jesteś?

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
GreQu, dlatego napisałem "w znacznym stopniu". Teraz możemy porozmawiać jak każdy z nas (Ty, ja i Dzejkop) definiuje "w znacznym stopniu".

Pacjent to najprawdopodobniej dziesięcioletnie "308" którego właściciel dopiero zarejestrował się na naszym forum.

Uważam że pół godzinna polerka spełni oczekiwania właściciela ;)

 

No tak, zależy jaki kolega chce efekt osiągnąć.

Bo dla mnie rysy które doszły do podkładu to kaplica i kolejne lakierowanie elementu.

Bo ani wacik z bazą nie da dobrego efektu ani polerka maszynowa nie wyeliminuje głębokich rys.

Opublikowano
Domyślam się, że wyrównanie powierzchni na tych rysach jest niemożliwe. Chodzi mi bardziej o to, żeby biały podkład nie rzucał się tak w oczy. Czy da się osiągnąć taki efekt? Jeśli tak, to przy użyciu jakich produktów?

 

Sam, ręcznie, raczej nie dasz rady :/ . Poszukaj kogoś ogarniętego z okolicy, kto ma maszynę polerską.

Skąd jesteś?

Piotrków Trybunalski, więc do Łodzi dość blisko ;)

 

Mam w domu Fareclę G3, ale domyślam się że będzie to niewystarczające..

Rysa ze zdjęcia nr. 1 wygląda tak, jakby ktoś umyślnie przerysował bok kluczykiem od auta.

Rysa z drugiego zdjęcia to klasyczna obcierka o jakiś słupek na parkingu.

 

GreQu - jadąc palcem po lakierze, na rysie można łatwo odczuć uskok.

Opublikowano
Domyślam się, że wyrównanie powierzchni na tych rysach jest niemożliwe. Chodzi mi bardziej o to, żeby biały podkład nie rzucał się tak w oczy. Czy da się osiągnąć taki efekt? Jeśli tak, to przy użyciu jakich produktów?

 

Sam, ręcznie, raczej nie dasz rady :/ . Poszukaj kogoś ogarniętego z okolicy, kto ma maszynę polerską.

Skąd jesteś?

Piotrków Trybunalski, więc do Łodzi dość blisko ;)

 

Mam w domu Fareclę G3, ale domyślam się że będzie to niewystarczające..

Rysa ze zdjęcia nr. 1 wygląda tak, jakby ktoś umyślnie przerysował bok kluczykiem od auta.

Rysa z drugiego zdjęcia to klasyczna obcierka o jakiś słupek na parkingu.

 

GreQu - jadąc palcem po lakierze, na rysie można łatwo odczuć uskok.

 

Dla mnie sprawa jest prosta, jeśli chcesz by było tak jak przed przerysowaniem czyli idealna powierzchnia to tylko ponowne lakierowanie. Jeśli chcesz by wyglądało to w miarę nie obskurnie to polerka maszynowa u jakiegoś lakiernika ( jeśli nie masz dostępu do polerki ) a na koniec by zakryć podkład trzeba dobrać baze i wacikiem lub zapałkiem itd zakryć podkład.

Opublikowano

Może nie zlinczujecie, ale czy można używać do mycia auta takiej szczotki o średnim włosiu:

ASZ_PS_1_MED.jpg

Takie myjki chyba firmy Bottari są w Kauflandzie czy Leclercu, pewnie kojarzycie jak zaglądacie na dział moto w tych sklepach.

Używać czy nigdy w życiu?

Nie widzę żeby coś robiły z lakierem, ale pewnie się nie znam i mało widzę :D

Opublikowano

Witajcie :)

Czy PB NATTY'S WAX RED + PB PRO DETAILER to dobre połączenie w przygotowaniu auta na wiosnę? Nie będą się "gryźć" te produkty ze sobą? Chodzi mi o głęboki wet look ;)

 

Pod Natty'sa mogę użyć cleanera DURAGLOSS 652 PRE CLEANER?

 

Dzięki! :P

Opublikowano

Zamierzam oddać auto na trzy etapową korektę lakieru.

Co powiecie na odtłuszczenie TENZI IPA Cleanerem, na lakier kwarc TENZI Q7 a na felgi które oddam do malowania proszkiem TENZI R1.

Czy to dobry pomysł?

Oczywiście auto-detailing po korekcie :)

Dzięki.

Opublikowano

Panowie takie pytanko: Zderzakiem dojechane do betonowego słupka. Da radę to jakoś sensownie wyciągnąć papierami + maszyna ? Jeśli tak to jaką kombinacją proponujecie ? W dotyku dość mocno "chropowate"

0208177ac5f5d22cmed.jpg

Opublikowano

Wydaje mi się, ze to moze wyciągnąć jedynie lakiernik.Kombinacją papiery ścierne, podklad, baza, klar... :)

Opublikowano

Panowie, bardzo ważne pytanie.

Ciężko mi to rozczytać bo mam wrażenie że jest to przemilczane.

Jak to jest że lakieru po korekcie nie można po prostu umyć/wytrzeć i auto wydać.

Rozumiem że lakier jest 'otwarty' po korekcie i trzeba go czymś 'zamknąć' zabezpieczyć. Ceramika to jakieś 7-8msc spokoju, dobry kwarc to jakieś 2 lata spokoju. Czynności trzeba powtarzać. Nie jest przypadkiem tak że jak jest dobry lakier to lepiej nie robić korekty bo później trzeba o niego dbać non-stop?

Rozumiałbym zrobić porządną korektę nawet trzy etapową i odpowiednim lakierem zabezpieczyć na wiele lat, a nie parę miesięcy...

Napisze ktoś jak jest faktycznie?

Przy okazji zapytam ile mikronów traci się przy takiej typowej korekcie 3 etapowej? Ew ile % jak ciężko konkretną wartość podać. Zazwyczaj powłoka ma ok 100-130mkr.

Opublikowano

lakier jak na foto ponizej:

4u7x8z.jpg

 

auto ma pol roku.

 

Chcialbym jakis wosk polozyc, bardziej niz na wygladzie zalezy mi na zabezpieczeniu - co proponujecie?

Myslalem o colli ;) ale moze cos innego w podobnej cenie?

Mam SRP, ktore chcialbym wykorzystac przed woskiem. Oczywiscie przed SRP glinka a jeszcze wczesniej porzadne mycie ;)

Opublikowano
Czy na terenie Olsztyna są sklepy z kosmetykami samochodowymi. Który ewentualnie polecacie?

 

Bling Factory - ul. Lubelska 43i

Opublikowano

Czym najlepiej pielęgnować skórę kierownicy po jej malowaniu? Do czyszczenia i retuszu użyję wyrobów Saphir. Na koniec myślałem, żeby położyć: Leather Care Balm Autoglym. Będzie ok? Czy szukać innej odżywki?

Opublikowano
Witam

Czy zieloną tugą mogę psikać po lakierze?

Tak :kox: ale podobno lepiej ją rozprowadzić na aplikatorze :)

  • Moderator
Opublikowano

Tak :kox:ale podobno lepiej ją rozprowadzić na aplikatorze :)

 

Mateusz...

Pytania zadawane na Forum są kierowane do osób które mają doświadczenia z danym problemem. Odpowiedzi od teoretyków pt: ale podobno nie wnoszą wiele do tematu i sprzyjają powielaniu mylnych stereotypów.

Nie tędy droga!

 

Tuga jest gęsta. Można nią psikać po każdym lakierowanym elemencie ale tak jak napisał Kamil, do opryskiwania np. drzwi lepsze są bardziej płynne preparaty - łatwiej je zebrać myjką.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.