pawel30 Opublikowano 8 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2015 Jakiego stężenia Red Devila użyć żeby dokładnie doczyścić opony?
pawelpp Opublikowano 8 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2015 marco22, FG400 jest nowsza, mniej pyli (bardziej tłusta), mocniejsza i pozostawia lepsze "wykończenie". Tylko z tego co się orientuję to lakier BMW jest twardy i możesz potrzebować coś mocniejszego. A futro to raczej na pewno. Dodam, że do finiszu polecana jest bardziej Koch Antihologram niż SF4000
polak200 Opublikowano 8 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2015 Poszukuję wykresu dot. osiągów opony w funkcji zużycia. Był kiedyś na forum, ale nie mogę go odszukać ani tu, ani googlu. Chodzi o badania, wg których opona dość gwałtownie traci swoje właściwości przy ~3mm bieżnika.
pabloo1033 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Kupiłem menzerne fg 400 i ff 3000. Waga tej pierwszej to 320g a tej drugiej 285g. Każda to 250ml. Czy to normalne? FF3000 ma jakąś lżejszą konsystencję od FG400?
bienek Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 No chyba normalne, że pasty tnące są sporo cięższe od wykończeniowych. Cząsteczki scierne są zwykle związkami aluminium itp więc trochę ważą.
pawelpp Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 pabloo, dodaj 0 w "FF300" Tnąca jest bardziej tłusta więc to też chyba ma wpływ na wagę. Dlatego podawana jest pojemność.
/miodu/ Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Też kiedyś sprawdzałem wagi nowych manzern i nie były one identyczne.Tnąca więcej ważyła od finisha. Pewnie jest to związane z różną zawartością cząstek ściernych.
piotrek177 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Czym usunąć plaka z kokpitu ? Efekt jest tragiczny, po użyciu zrobiła się tłusta gumowa powłoka która się łuszczy.
pabloo1033 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 pabloo, dodaj 0 w "FF300"Tnąca jest bardziej tłusta więc to też chyba ma wpływ na wagę. Dlatego podawana jest pojemność. Poprawione
krakow_kult Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Skończyły mi się środki do dekontaminacji. Zamiast Iron-X od CP chcę kupić Iron OFF od SG, bo zachęca cena i test, który tu kiedyś widziałem. Jest jeszcze jakaś opłacalna alternatywa? A co do Prickborta to nie wiem czy zmieniać, może coś polecicie? Nie chciałbym żeby zamiennik działał gorzej (chyba, że niedużo gorzej, a różnica w cenie by była spora). -BILT-HAMBER Korrosol -Monello Non-Ferro Iron remover Fajny zapach, szczególnie bilthambera. Monello gęste i nie spływa od razu.
pabloo1033 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 dekontaminacja - http://showcarshine.pl/1906-tuga-chemie ... wawic.html , tylko trzeba przelać do np. http://shiningcar.pl/pl/p/ShiningCar-Sp ... -500ml/865 i jest
marco22 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Czy mogę zrobić korektę czarnego lakieru w BMW futrem+menzerna 400 a później jakimś padem i jedną pastą np menzerna 2500/3000/4000? Czy muszę to robić trzema pastami? Zaznaczam ze nie oczekuję lustra ale załóżmy takiego efektu jak tutaj kolega otrzymał na A3: http://kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=30 I czy lepiej futro na start czy twardy pad?
Qub@ Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 marco22: - futro + fg400 - twardy pad + fg400 - miekki pad + pasta finiszowa (jak masz chęci, możliwości to przed finiszem możesz liznąć np. menzerna pf2500, ale jak piszesz, ze lustra nie oczekujesz... )
TheRamzeso Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Jak wypada Natty's Blue na jasnych lakierach ? Stosować czy poszukać coś dedykowanego do jasnych lakierów ?
Ari Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Jak wypada Natty's Blue na jasnych lakierach ? Stosować czy poszukać coś dedykowanego do jasnych lakierów ? Do jasnych z tego co pamiętam jest white, ewentualnie red, lecz jeśli masz blue to bym się nie szczypał i kładł
TheRamzeso Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Ok dzięki za odpowiedź, bo mam 2 auta z czego jedno ma jasny kolor (waniliowy, pisakowy), a drugie ciemny brąz i chce kupić jeden wosk. Warto dopłacać do red'a ? Czy może na inny wosk się zdecydować ?
Ari Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Ok dzięki za odpowiedź, bo mam 2 auta z czego jedno ma jasny kolor (waniliowy, pisakowy), a drugie ciemny brąz i chce kupić jeden wosk. Warto dopłacać do red'a ? Czy może na inny wosk się zdecydować ? To zależy czego oczekujesz od wosku.. Nattys dobry look. Zainwestuj w Coli 476, ValetPRO Classic Gloss Protection lub Megsa #16 i będzie uniwersalnie i w miarę trwało. Z drugiej strony nie sądzę, by blue wyglądał słabo na jasnym, ale lepiej niech wypowie się ktoś kto ma jasne auto
janisz_gd Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Mam zamiar zakupić maszynę KRAUSS DB DUAL ACTION 900W. Pacjent do zadbania to Seat Leon II – lakier LC9Z. Przymierzam się do korekty II etapowej: 1. Pasta cutting - Menzerna Fast Gloss FG 400 2. Pasta finish - Koch Chemie Hochglanz Antihologram Politur Mam pytanie jakie pady dobrać do tych past? Polecono mi firmę „Royal” ale jest problem z dostępnością w sklepie, w którym chcę zrobić zakupy. Może jakieś inne pady? Aha i nie chcę pracować padami z mikrofibry. Chodzi o dobranie odpowiedniej twardości padów do past. Pasta FG400 – twardy czy średni pad do cięcia? Pasta Chemie Hochglanz Antihologram – tą pastą jechać na jakim padzie? Firma "Royal" ma (czerwony pad - soft) i (niebieski - finish)
jarekrk Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 W dwu etapowej korekcie zamiast menzerny na DA dałbym Megsa M101, świetnie współgra z DualAction na Gąbkach z MF. Siła cięcia jak na tą maszyne jest mega. Czemu nie chcesz na padach z MF działać?
pabloo1033 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Kupiłem KRAUSS DB DUAL ACTION 900W. Jeszcze nie robiłem nią korekty ale do FG400 kupiłem pad LAKE COUNTRY CCS DA YELLOW FOAM CUTTING PAD, do FF3000 LAKE COUNTRY CCS DA WHITE FOAM POLISHING SPOT PAD, no i LAKE COUNTRY CCS DA BLACK FOAM FINESSING PAD do cleanera.
janisz_gd Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 W dwu etapowej korekcie zamiast menzerny na DA dałbym Megsa M101, świetnie współgra z DualAction na Gąbkach z MF.Siła cięcia jak na tą maszyne jest mega. Czemu nie chcesz na padach z MF działać? Bo warunki jakie będę miał nie dają mi możliwości dobrego czyszczenia padów z MF. Z tego co zdążyłem wyczytać najlepiej sprawdza się czyszczenie ich poprzez przedmuchiwanie sprężonym powietrzem. Zdecydowałem się na pady gąbkowe. Wiem, że może trochę marudzę ale szukam tańszych padów niż Lake Contry
pabloo1033 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 Nie wiem czy to możliwe, ale może polecicie jakąś tanią i dobrą latarkę do inspekcji lakieru.
smalec Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2015 wypadłem na ponad pół roku z tematu - w cenie 600-700zł nadal prym wśród rotacji wiedzie lare czy teraz jest coś sensowniejszego w tej cenie?
Rekomendowane odpowiedzi