mbieniek Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Źle zrozumiałeś, one były od początku . Napisałem tylko jakich środków używałem:) Ano właśnie Jak nie zeszły grubszy rysy pastą typowo ścierną to i finisz się ich nie pozbędzie
DBS Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Panowie, jak dbać o rękawice Car pro ? Co z nią robić po myciu ?
C0rvette Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam. One stepem z DA ogarne przerysowanie parkingowe? Delikatne nie glebokie rysy.
UNK Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Panowie czego użyć do nakładania cleanera na lakier? FLEXIPADS Aplikator 3-kolorowy dwustronny ?
Partner forum MOTOGO Opublikowano 19 Czerwca 2016 Partner forum Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Panowie czego użyć do nakładania cleanera na lakier?FLEXIPADS Aplikator 3-kolorowy dwustronny ? moze byc
UNK Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Panowie czego użyć do nakładania cleanera na lakier?FLEXIPADS Aplikator 3-kolorowy dwustronny ? moze byc A możesz powiedzieć ktòrą stroną tego aplikatora nakładać cleaner?
yokewavy Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Źle zrozumiałeś, one były od początku . Napisałem tylko jakich środków używałem:) Ano właśnie Jak nie zeszły grubszy rysy pastą typowo ścierną to i finisz się ich nie pozbędzie A dlaczego nie chcą zejść?
RaQ Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 A dlaczego nie chcą zejść? bo pewnie są za głębokie a finisz ściera bardzo delikatnie, prawie wcale
yokewavy Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 A dlaczego nie chcą zejść? bo pewnie są za głębokie a finisz ściera bardzo delikatnie, prawie wcale Szczerze mówiąc to dziwi mnie że pasta typu heavy cut + mf nie daje rady przy takich rysach. Może polerka do du*y?
stawek Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Koledzy jakąś konkretną politure zalecacie do zestawu DJ lime prime + FK100P czy brać co popadnie? Czy kolor lakieru ma znaczenie przy wyborze politury?
mbieniek Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Car Pro Essence. W domowym użytku masz małą flaszkę na 10 lat a look jakich mało
stawek Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Ale to jest środek AIO ? Ja potrzebuje politure :-)
mbieniek Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zaufaj mi, że przyjmie finishkare na siebie bez skargi A poleży to dłużej niż tydzień
Gozdziu23 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 Proszę o pomoc - co to jest i gdzie robię błąd? Lakier jest oryginalny Audi A4 B5, robię dwa etapy po 8 przejazdów na twardej gąbce FG400 obroty 1200-1500 docisk średni, jeden etap 6-8 przejazdów na średniej z FG2500 obroty 1500, jeden etap 6-8 przejazdów na miękkim finishu FG3800. Grube rysy znikają praktycznie po ostrym światłem, ale zostają takie koliste rysy - to po gąbkach? Po wymyciu po każdym etapie zostają takie ślady... Mam ostatnio taki sam problem, podłączam sie pod pytaniem
RaQ Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2016 nie jestem ekspertem, ale mnie to wygląda na niedopracowana pastę. może za dużo pasty dajesz?
pawelus668 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 Peugeot'y 407 mają miękkie czy twarde lakiery?
jelinski17 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 Panowie mam ogromny problem, a mianowicie z gtechniq G1+G2 . Szyba przygotowana (tlenek ceru plus rotacja), wymyta ipą potem CGP znowu ipa i pierwsza warstwa G1 (15 minut) druga warstwa (15 minut) trzecia warstwa (15 minut) i na koniec zmycie G2 i polerowanie mikrofibra. Po paru godzinach umyte wycieraczki i szyba ipą i co? Miesięczne wycieraczki Aero Twin strasznie podkakują... była już próba nałożenia G1 na pióra ale nieskuteczna. Na odtłuszczoną szybę nałożyłem G5 i jest dużo mniej tępa ale podkakiwanie nie ustąpiło. W deszczu nie ma mowy o jeździe . Co jeszcze można zrobić z tym fantem? Oprócz tlenku ceru i zdjęcia jej z szyby
piepia Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 jelinski17, u mnie ten sam problem z podskakiwaniem (tez AeroTwin) tyle, ze na szybie siedzi Rain-X. Ja sobie radze tak, ze spryskuje szybe plynem od czasu do czasu i problem znika na chwile. Ale doslownie na chwile
jelinski17 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 Nawet na suchej szybie przed aplikacja nie bylo najmniejszego problemu z podskakiwaniem. Po rainx oprocz delikatnego smuzenia nie bylo takiego skakania. Ale szyba byla gladsza a nie taka tepa w dotyku
W1Michal Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 czy natty's red jest tak samo krótkotrwały jak blue ?
redmgs333 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą o radę dot. doczyszczenia samochodu ze wżartych cząstek metalicznych (lotna rdza). Niestety auto jest trochę zapuszczone (gruba warstwa nalotu, efekt "tarki" pod palcami na całej powierzchni lakieru) ze względu na miejsce pracy - odlewnia... W pierwszej kolejności zakupilem na próbę Iron Off od Shiny Garage 0,5 L - po wstępnym użyciu na kilku elementach samochodu stwierdzam, iż preparat działa tj. usuwa sporo nalotu jednak w dalszym ciągu nie ma mowy o gładkiej powierzchni. Planuję dokupić Adbl vampire liquid 1L (wyczytałem sporo pozytywnych opinii) i próbować przeprowadzić operację kilkukrotnie. Czy nakładanie w/w środków kilkukrotnie będzie bezpieczne dla samego lakieru? Czy może spróbować do tematu podejść nieco inaczej/bardziej agresywnie? Nie wiem czy do deironizowania dołączyć czyszczenie glinką? Szczerze mówiąc po jednokrotnej aplikacji Shiny w dalszym ciągu obawiałbym się nieco glinkowania ze wzgledu na wciąż dość pokaźną ilość wżerów. Dziękuję z góry za pomoc i rady. Witam ponownie, Aktualnie po 6 (!) czyszczeniach nadwozia środkami deironizującymi lakier wreszcie nie jest "tarką" - zostało usunięte powiedzmy 95% opiłków - pozostały jedynie punktowe wżery na karoserii samochodu, które chciałbym doczyścić glinkowaniem. Macie jakieś rady dot. glinkowania samochodu z opiłków metalicznych? Nigdy wcześniej nie używałem glinki a nie chciałbym porysować lakieru.
powalla Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 648567 Nigdy wcześniej nie używałem glinki a nie chciałbym porysować lakieru. viewtopic.php?t=23
Arkeolowy Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 Panowie da radę do matowienia lakieru przed polerką ? Typu mirka abralon/trizact 3000 + jakaś przekładka dystansowa DEWALT D26453 http://www.ceneo.pl/429233#mh=O0K1Teft9 ... RviceNisA2
mbieniek Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 Panowie mam ogromny problem, a mianowicie z gtechniq G1+G2 .Szyba przygotowana (tlenek ceru plus rotacja), wymyta ipą potem CGP znowu ipa i pierwsza warstwa G1 (15 minut) druga warstwa (15 minut) trzecia warstwa (15 minut) i na koniec zmycie G2 i polerowanie mikrofibra. Po paru godzinach umyte wycieraczki i szyba ipą i co? Miesięczne wycieraczki Aero Twin strasznie podkakują... była już próba nałożenia G1 na pióra ale nieskuteczna. Na odtłuszczoną szybę nałożyłem G5 i jest dużo mniej tępa ale podkakiwanie nie ustąpiło. W deszczu nie ma mowy o jeździe . Co jeszcze można zrobić z tym fantem? Oprócz tlenku ceru i zdjęcia jej z szyby To dziwne. Ja nakładałem kolejną warstwę z przerwą półgodzinną, na frontową szybę 3 warstwy, ale nie zmywałem przy użyciu G2 tylko namaczałem pole rozmiaru 20x20 albo 30x30 i wycierałem bez problemu fibrą do czysta. Nie skakało przy pierwszej próbie ze szlauchem. Nie pamiętam kurcze czy szyba była jakoś strasznie tępa. Może to nie w wycieraczkach jest problem, tylko jakoś podgiąłeś ramię (kąt piórka w stosunku do szyby) Czy podskakuje w obu kierunkach?? Masz możliwość założenia jakichś najtańszych piór z marketu i porównania? Czy próbowałeś piórka przesmarować jakimś dressingiem do gumy i zostawić na noc?
Rekomendowane odpowiedzi