Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 5


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panowie czego użyć do nakładania cleanera na lakier?

FLEXIPADS Aplikator 3-kolorowy dwustronny ?

 

moze byc :)

 

A możesz powiedzieć ktòrą stroną tego aplikatora nakładać cleaner?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle zrozumiałeś, one były od początku . Napisałem tylko jakich środków używałem:)

 

Ano właśnie ;)

Jak nie zeszły grubszy rysy pastą typowo ścierną to i finisz się ich nie pozbędzie ;)

 

 

A dlaczego nie chcą zejść?:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nie chcą zejść?:(

bo pewnie są za głębokie a finisz ściera bardzo delikatnie, prawie wcale :)

 

Szczerze mówiąc to dziwi mnie że pasta typu heavy cut + mf nie daje rady przy takich rysach. Może polerka do du*y?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc - co to jest i gdzie robię błąd? :o

Lakier jest oryginalny Audi A4 B5, robię dwa etapy po 8 przejazdów na twardej gąbce FG400 obroty 1200-1500 docisk średni, jeden etap 6-8 przejazdów na średniej z FG2500 obroty 1500, jeden etap 6-8 przejazdów na miękkim finishu FG3800.

Grube rysy znikają praktycznie po ostrym światłem, ale zostają takie koliste rysy - to po gąbkach?

Po wymyciu po każdym etapie zostają takie ślady...

090accc071618034.jpg

9fea6f269c33d8ca.jpg

 

Mam ostatnio taki sam problem, podłączam sie pod pytaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ogromny problem, a mianowicie z gtechniq G1+G2 .

Szyba przygotowana (tlenek ceru plus rotacja), wymyta ipą potem CGP znowu ipa i pierwsza warstwa G1 (15 minut) druga warstwa (15 minut) trzecia warstwa (15 minut) i na koniec zmycie G2 i polerowanie mikrofibra. Po paru godzinach umyte wycieraczki i szyba ipą i co? Miesięczne wycieraczki Aero Twin strasznie podkakują... była już próba nałożenia G1 na pióra ale nieskuteczna. Na odtłuszczoną szybę nałożyłem G5 i jest dużo mniej tępa ale podkakiwanie nie ustąpiło. W deszczu nie ma mowy o jeździe . Co jeszcze można zrobić z tym fantem? Oprócz tlenku ceru i zdjęcia jej z szyby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Zwracam się z prośbą o radę dot. doczyszczenia samochodu ze wżartych cząstek metalicznych (lotna rdza). Niestety auto jest trochę zapuszczone (gruba warstwa nalotu, efekt "tarki" pod palcami na całej powierzchni lakieru) ze względu na miejsce pracy - odlewnia...

 

W pierwszej kolejności zakupilem na próbę Iron Off od Shiny Garage 0,5 L - po wstępnym użyciu na kilku elementach samochodu stwierdzam, iż preparat działa tj. usuwa sporo nalotu jednak w dalszym ciągu nie ma mowy o gładkiej powierzchni. Planuję dokupić Adbl vampire liquid 1L (wyczytałem sporo pozytywnych opinii) i próbować przeprowadzić operację kilkukrotnie. Czy nakładanie w/w środków kilkukrotnie będzie bezpieczne dla samego lakieru? Czy może spróbować do tematu podejść nieco inaczej/bardziej agresywnie? Nie wiem czy do deironizowania dołączyć czyszczenie glinką? Szczerze mówiąc po jednokrotnej aplikacji Shiny w dalszym ciągu obawiałbym się nieco glinkowania ze wzgledu na wciąż dość pokaźną ilość wżerów.

 

Dziękuję z góry za pomoc i rady.

 

 

Witam ponownie,

 

Aktualnie po 6 (!) czyszczeniach nadwozia środkami deironizującymi lakier wreszcie nie jest "tarką" - zostało usunięte powiedzmy 95% opiłków - pozostały jedynie punktowe wżery na karoserii samochodu, które chciałbym doczyścić glinkowaniem. Macie jakieś rady dot. glinkowania samochodu z opiłków metalicznych? Nigdy wcześniej nie używałem glinki a nie chciałbym porysować lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ogromny problem, a mianowicie z gtechniq G1+G2 .

Szyba przygotowana (tlenek ceru plus rotacja), wymyta ipą potem CGP znowu ipa i pierwsza warstwa G1 (15 minut) druga warstwa (15 minut) trzecia warstwa (15 minut) i na koniec zmycie G2 i polerowanie mikrofibra. Po paru godzinach umyte wycieraczki i szyba ipą i co? Miesięczne wycieraczki Aero Twin strasznie podkakują... była już próba nałożenia G1 na pióra ale nieskuteczna. Na odtłuszczoną szybę nałożyłem G5 i jest dużo mniej tępa ale podkakiwanie nie ustąpiło. W deszczu nie ma mowy o jeździe . Co jeszcze można zrobić z tym fantem? Oprócz tlenku ceru i zdjęcia jej z szyby

 

To dziwne. Ja nakładałem kolejną warstwę z przerwą półgodzinną, na frontową szybę 3 warstwy, ale nie zmywałem przy użyciu G2 tylko namaczałem pole rozmiaru 20x20 albo 30x30 i wycierałem bez problemu fibrą do czysta.

Nie skakało przy pierwszej próbie ze szlauchem. Nie pamiętam kurcze czy szyba była jakoś strasznie tępa.

 

Może to nie w wycieraczkach jest problem, tylko jakoś podgiąłeś ramię (kąt piórka w stosunku do szyby) Czy podskakuje w obu kierunkach??

Masz możliwość założenia jakichś najtańszych piór z marketu i porównania?

 

Czy próbowałeś piórka przesmarować jakimś dressingiem do gumy i zostawić na noc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.