fireman Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 czarny211, było już sporo razy, magiczna gąbka (są w rossmanie i tchibo), lub masło orzechowe (tak to do jedzenia).
marrecki Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Czy a audi a4 z początku produkcji (b4) mialo fabrycznie lakiery akrylowe? Lakier jest granatowy niemetalik
lubek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Czy to normalne, że po nałożeniu sonaxa pns, po spłukaniu wodą zostają białe plamki po kropelkach?
wkr Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 lubek, To raczej nie wina sonaxa tylko twardej wody.Rozumiem,że splukujesz wodą z sieci miejskiej? Podjedz na bezdotyk i splukaj wodą demineralizowana. Nie powinno być wówczas żadnych kropek.Najlepiej tez po dokładnym myciu użyć QD.
lubek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Właśnie na bezdotyku spłukiwałem wodą demineralizowaną
Manios Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Spotkałem się w Trójmieście z kilkoma myjniami bezdotykowymi na których po płukaniu wodą demineralizowana zostawały białe plamy, raz nawet tak okrutne że tylko pasta pomogła (czarny lakier) , ale tak jak pisze wkr po dobrej myjni nie powinno tego dużo być. Eh, niektóre myjnie niestety oszczędzają gdzie się da
manio49 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Przypuszczam że ten jasny osad pochodzi od "nabłyszczacza"...
bluemen Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 czy jest sens kładzenia powłoki Diamondbrite przy 11*C w garażu?? czy za zimno??
AlCapone88 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Spokojnie położysz. Ja w różnych już kładłem . Jeśli 11 stopni to dasz rade i to w garażu. Zrobię test czy przy minusowych da rade. Bo ostatnio testowałem pewien sealant i przy minusie dało rade element po elemencie z ciekawosci.
lubek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 manio49, Możliwe, bo program się nazywa woda demineralizowana z osuszaczem....
One Love Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 czy jest sens kładzenia powłoki Diamondbrite przy 11*C w garażu?? czy za zimno?? Położyć położysz tylko czy nie wpłynie to na trwałość powłoki?
AlCapone88 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Raczej nie powinno... w sumie też zależy od wilgotności powietrza. najlepiej jeśli by było dość sucho.
poorsultanpl Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Spotkałem się w Trójmieście z kilkoma myjniami bezdotykowymi na których po płukaniu wodą demineralizowana zostawały białe plamy, raz nawet tak okrutne że tylko pasta pomogła (czarny lakier) , ale tak jak pisze wkr po dobrej myjni nie powinno tego dużo być. Pomogłoby gdybyś napisał, które to były myjnie.
Gajek Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zna ktoś jakiś sensowy darmowy program diagnostyczny do aut?? Konkretnie potrzebuje do Voyagera 3,3l 1999 rok.
rafalk Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tutaj popytaj http://www.tajemnicevoyagerow.inten.pl/
sawis90 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Czy pad cutting i finishing do polerki DA będzie wystarczający? Planuję zrobić mini korektę lakieru na Renault Scenic. Na początku będę używał Megsa UC, potem może przejdę na Menzernę. Nie oczekuję super wyników, wystarczy lekkie odświeżenie oraz nabranie połysku po kawałku lakieru zrobionego papierem 2000. Miękkim padem też chciałbym nakładać później cleanera. Pytanie czy 2 pady wystarczą, czy koniecznym jest też zakup pada średniego.
AlCapone88 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 W sumie pad cuting i finishing powiniene wystarczyc ale lepszy by był polishing i potem ewentualnie finishing . Jestem ciekaw czy DA da radę po papierze 2000.. troche dłużej i technika może da rade.
rafalk Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Panowie, czy Finish Kare #108AS Top Kote Tyre Dressing można też stosować jako dresing do tworzyw sztucznych we wnętrzu i na zewnątrz ?
coded Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Panowie, czy Finish Kare #108AS Top Kote Tyre Dressing można też stosować jako dresing do tworzyw sztucznych we wnętrzu i na zewnątrz ? Znowu jakiś konkurs się zaczyna? Jak bardzo chcesz to możesz go i zamiast wosku położyć
rafalk Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Dlaczego konkurs? Pytam serio bo zamówiłem dresing do tworzyw a przysłali mi tyre dressing. http://www.excede.pl/finish-kare-108-to ... -p708.html
coded Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nie zrozum mnie źle. Ujmę to w takim razie inaczej. Tak jak PB NL nie stosuje się na opony i plastiki na zewnątrz tak moim używanie tego do wnętrza do też słaby pomysł.
takisobie Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam, Przymierzam sie do korekty lakieru, jako że dopiero zaczynam zajmę się starszym autem. Moje pytanie to, czy zabezpieczyć pęcherze rdzy taśma? Wydaje mi się, ze przy kontakcie z "rozbujaną" maszyną moze dojść do zniszczenia pada lub powierzchni polerowanej, czekam na potwierdzenie. Pozdrawiam
Moderator krd Opublikowano 8 Grudnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 takisobie, ja bym sie najpierw pozbyl rudej, a dopiero potem polerowal Chyba, ze to jakis jednostkowy burchelek to wtedy bym na pewno na niego maszyna nie najezdzal.
takisobie Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Auto bardziej do instruktażu, dlatego nie czepiam sie za korozję (skoda felicja ), a wiec w takim razie wszystko ładnie zabezpiecze, Dzięki wielkie krd
kandy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 takisobie, tylko jak okleisz ten pęcherz naokoło to będziesz miał później linię odcięcia. Może lepiej nie oklejać i uważać żeby nie najeżdżać na rudą
Rekomendowane odpowiedzi