mario704 Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Adbl lub red devil od SG śmiało rozcieńczysz z dobrym rezultatem
szpyrek Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Rozcienczac z destylowana jak ipe czy nie ma różnicy?
cannonn Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Ja rozcieńczam z kranówką, potem i tak wycierasz.
mario704 Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Rozcienczac z destylowana jak ipe czy nie ma różnicy? Bez różnicy
kamilgt Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Ostatnio słyszałem: "Jakby nie było różnicy to byś majtki przez głowę zakładał"
cannonn Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Do IPY ok, ale do APC to już sztuka dla sztuki lać destylowaną. Idąc dalej tym tropem musielibyśmy pianę rozrabiać też z destylowaną, pianować też destylowaną i płukać też destylowaną. Czy ktoś tak robi? Pewnie nie
mario704 Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Ostatnio słyszałem:"Jakby nie było różnicy to byś majtki przez głowę zakładał" .... Kolega pytał to odpowiedziałem i tyle.Jak napisał cannon z resztą i tak to wycierasz lub spłukujesz więc co za różnica.Szukasz sensacji? Dodane po 3 minutach 30 sekundach: cannonn, zapomniałeś o myciu na 2 wiadra szamponem na bazie destylowanej i przy udziału wody destylowanej a po wszystkim wysterylizować w komorze wełniaka
kamilgt Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 No LOL ja tylko zażartowałem a tu jakieś spiny
Dawidwml Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Eidos71 wielkie dzięki za odpowiedźTo nie jest do końca tak że mi się nie chce, auto myję przynajmniej raz w tygodniu, staram się robić to jak najdokładniej (płuczę wstępnie, odstawiam na chwilę żeby "odmiękło" ,płuczę raz jeszcze, myję na dwa wiadra,dach-szyby-przód-tył-boki do listwy-boki poniżej-felgi-progi, wycieram do sucha, płukanie myjką ciśnieniową, nie posiadam spieniacza) Trochę poczytałem na forum i wiem że auta nigdy nie umyję dokładnie a zimną glinką mogę narobić sobie biedy, wiem że do ciepłej wody itd.i gdybym robił to już wcześniej pewnie nie miałbym oporów jednak nie robiłem i nie wiem kiedy glinka stanie się za zimna, poza tym mam wrażenie że mimo iż ją ogrzeje to jednak gdy przyłożę do zimnej blachy momentalnie zrobi się zbyt twarda. Stąd moje obawy przed glinką. Co do wosku i politury to w zbyt chłodnym otoczeniu trudniej je dopolerować tak(polerka ręcznie)? Nie chcę się napracować i uzyskać efektu auta bardziej pomazanego niż było lub co gorsza uszkodzić lakier. Nie wiem, może moje obawy są nieuzasadnione-sprostujcie proszę. Ile czasu może zejść glinkowanie, nałożenie politury i wosku komuś niedoświadczonemu? Jeśli chodzi o zestaw to myślałem o: BILT HAMBER AUTO CLAY SOFT, POORBOY'S WORLD BLACK HOLE, Collinite 476 ze strony ShowCarShine. Czego brakuje? Dzięki za odzew . Nie uważam się wogole w żadnym stopniu za doswiadczonego. Dlatego jeśli chodzi o sam lakier to mycie > glinkowanie > mycie > suszenie > AIO > wosk. Zeszło 10 godzin i kilkanaście minut auto dość duże. Także jak masz mniejsze to zrobisz szybciej
dawid.zu Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Mam pytanie może głupie ale nie wiem. Do 111 jest dołączony aplikator i tu pytanie. Obie strony są różne i czy mają też inne zastosowanie? Jesli tak to która strona do aplikacji 111?
WaxItCar Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Mam pytanie może głupie ale nie wiem. Do 111 jest dołączony aplikator i tu pytanie. Obie strony są różne i czy mają też inne zastosowanie? Jesli tak to która strona do aplikacji 111? a która strona wydaje Ci się bardziej bezpieczna dla lakieru
dawid.zu Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Ta gąbkowa raczej tylko tak mnie zastanawia po co jest ta druga że może ma jakies specjalne zastosowanie. A mam jeszcze takie jedno pytanie. Przyjechał do mnie ostatnio czerwony pad na DA od Royal pads. Kupiłem go z myślą o cleanerach ale w dotyku jest agresywniejszy niż czarny NAT. Czy ktoś używa go moze z cleanerami?
sata Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Panowie mam takie pytanie.Czym rozkonserwowac nowy samochód salonowy na który później ma być nalozona powłoka ceramiczna?
WaxItCar Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Panowie mam takie pytanie.Czym rozkonserwowac nowy samochód salonowy na który później ma być nalozona powłoka ceramiczna? jeśli mogę podpowiedzieć to wspinasz się na zbyt wysoki level jak na sam początek przygody z detailingiem zacznij na początku od tradycyjnego zabezpieczenia auta na zimę woskiem a powłokę ceramiczną zleć to osobie/firmie która ma o tym pojęcie
sata Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 A kto powiedział że nie mam pojęcia. Nakładalem powłokę cquartz ale auto było pgo pełnej korekcie lakieru wiec nie było nowe.Sprawa dotyczy Salonowe go auta bez korekty a takiego jeszcze nie robiłem. Jak to wygląda?
WaxItCar Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 A kto powiedział że nie mam pojęcia. Nakładalem powłokę cquartz ale auto było pgo pełnej korekcie lakieru wiec nie było nowe.Sprawa dotyczy Salonowe go auta bez korekty a takiego jeszcze nie robiłem. Jak to wygląda? nowe nie oznacza, że autko nie trzeba poddać korekcie musisz sam ocenić stan lakieru, jeśli uznasz że są lekkie defekty to zrób one stepa a później postępuj jak w przypadku przygotowania powierzchni pod Cquartz
damiancd Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Panowie szybka piłka - chcę zmienić drzwi, planuje kupić używkę z tym samym kodem lakieru, czy po założeniu i zrobieniu korekty (jak na całym aucie) jest możliwość, że będą one mieć inny odcień niż reszta samochodu?
Dawid_Bojarski Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Zawsze jest, wystarczy że będzie kilka lat różnicy w autach... No i zależy też jaki kolor
damiancd Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Szlag , rocznikowo podobnie, kolor niebieski, BMW, o ile to ma znaczenie... Myślałem, że zjechanie spłowiałego klaru polerką wyrówna odcienie
sata Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 Ale pytanie było o nowy samochód. Nie będę robił żadnego one stepa
Moderator krd Opublikowano 13 Listopada 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 sata, wszystko zależy do tego w jakim jest stanie. Jeden będzie wymagał porządnej 3-stopniowej korekty, a inny finishu i odtłuszczenia. Przecież samochód zanim do Ciebie wyjdzie to musi być odfoliowany i umyty, na czarnych, miękkich lakierach jest dramat. Reasumując, postępowanie przed położeniem powłoki nie różni się od wieku samochodu - sprawdzamy defekty, robimy korektę, odtłuszczamy porządnie i aplikujemy.
rryba Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 po polerowaniu auta UC i nawoskowaniu zostały mi białe slady na sgumach przy szybach drzwi , jak moge sie ich pozbyc ?
wkr Opublikowano 13 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2015 rryba, Magiczna gąbka z rossmana powinna pomóc.
mario704 Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2015 po polerowaniu auta UC i nawoskowaniu zostały mi białe slady na sgumach przy szybach drzwi , jak moge sie ich pozbyc ? Następnym razem oklej te elementy taśmą papierową np blue dolphin-elementom nie zaszkodzisz a roboty później mniej.Niektóre dressingi do gumy i plastików mają lekkie właściwości czyszczące np megs gold class trim detailer-u mnie się sprawdza jak zdarzy mi się np klamkę maznąć
Arni Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2015 Czy przy temperaturze 8stopni i pochmurnej pogodzie jest sens zakładać Zymol Carbon? Chodzi o to czy sie przyjmie podczas pracy na zewnątrz, czy tez koniecznie szukać garażu. Nakladalem Bouncer's 24 przy plus5 i mazał sie i koniec końców nie przyjął sie.
Rekomendowane odpowiedzi