Jump to content

Nanolex Ultra Paint & Alloy Sealant


kandy

Recommended Posts

Nanolex Ultra Paint and Alloy Sealant

EN_Paint_Alloy_Ultra_x2_PE_zps37f1efb0.png

 

Nanolex Ultra Paint & Alloy Sealant łączy w sobie niezrównaną trwałość wraz z efektem hydrofobowym na najwyższym poziomie.

 

Lakier zabezpieczony powłoką Nanolex Ultra Paint & Alloy Sealant jest wyczuwalnie o wiele bardziej śliski w dotyku. Jednocześnie nabiera dużo większej przejrzystości i połysku, nie sprawiając sztucznego wrażenia. Niesamowite efekty gwarantowane!

 

Zabezpieczony lakier i felgi pozostają przez dłuższy czas czyste, dzięki czemu samochód można rzadziej myć. Dzięki śliskości uzyskanej przez zastosowanie powłoki, brud nie przywiera do lakieru, a to powoduje dużo łatwiejsze czyszczenie zabrudzeń. Białe ślady po wodzie, osad drogowy oraz pozostałe organiczne zanieczyszczenia nie wiążą się z lakierem, dzięki czemu możemy szybko się ich pozbyć a także mieć pewność, że nie wyrządzą żadnej szkody na lakierze naszego samochodu.

Nanolex Ultra Paint & Alloy Sealant zaaplikowany na obręcze aktywnie przeciwdziała osadzaniu się i wżeraniu pyłu z klocków hamulcowych - dzięki czemu większość zabrudzeń usuniemy zwykłym szamponem, ewentualnie delikatnym środkiem do czyszczenia felg.

 

Powłoka jest bardzo odporna na działanie szamponów i innych środków myjących, a od momentu pełnego utwardzenia może być usunięta jedynie poprzez polerowanie maszynowe.

 

Przed aplikacją konieczne jest zadbanie o doskonały stan powierzchni lakieru i felg. Polecamy zapoznanie się z instrukcją obsługi dot. produktu oraz instruktażowym filmem wideo dostępnym w serwisie Youtube.

 

Tyle na ten temat ma do powiedzenia producent

 

 

W pierwszej kolejności chciałbym podziękować użytkownikowi Fran3k za udostępnienie i nakładanie powłoki. Nie mogę też zapomnieć o ekipie MXNowicki, u których nakładana była powłoka. Wielkie dzięki za to :good:

 

Przejdźmy do rzeczy. Obiektem testowym są alufelgi w mojej Alfie, które są pomalowane farbą w "szpraju" :mrgreen: No cóż takie kupiłem, trzeba było się przyjrzeć podczas zakupu... Dzięki specjalistycznej powłoce lakierniczej powierzchnia felgi jest chropowata, co może utrudniać zrzut wody. Jak dla mnie jest OK, sami ocenicie to po obejrzeniu filmiku na końcu.

 

Aplikacja samego produktu nie nastręcza problemu. Powierzchnię przygotowujemy dedykowanym cleanerem, następnie powłokę aplikujemy przy pomocy płatka kosmetycznego. Po ok 15-30min ścieramy fibrą nadmiar i zostawiamy do utwardzenia. W pierwszym tygodniu nie myjemy mocną chemią i powinno być dobrze :) Felgi po aplikacji były wyczuwalnie bardziej śliskie.

 

Od nałożenia powłoki minęło 6 dni i w tym czasie przejechałem ok 500 km. Zobaczmy co tam jest na tych felgach (zdjęcia pochodzą z przedniej osi)

 

 

 

DSC_0289_zpsff2db91f.jpg

 

 

DSC_0291_zpsf0793c53.jpg

 

 

DSC_0292_zps11d98e2a.jpg

 

 

 

 

 

 

Jak widać coś tam jest, ale niewiele. Zgodnie z zaleceniem "przez tydzień nie myć mocną chemią" przejechałem to wodą z dodatkiem SG Sleek & Bubbly, bo przy samej wodzie nie chciało do końca zejść. Pędzle w dłoń i jazda 8-)

 

 

 

DSC_0294_zpsf8e1ac00.jpg

 

 

 

Kropling

 

 

DSC_0296_zpse87fffd6.jpg

 

 

DSC_0297_zps55c2fe93.jpg

 

 

DSC_0299_zps1f7bd743.jpg

 

 

 

A tutaj jak to wygląda na czysto, bez używania IronXów itp.

 

 

 

DSC_0302_zpsbf759f27.jpg

 

 

DSC_0303_zps1f22e56a.jpg

 

 

DSC_0305_zpsafddce41.jpg

 

 

 

Gdzieś tam w zakamarkach jest coś jeszcze, ale przy użyciu konkretniejszej chemii/dokładniejszym myciu wszystko powinno się stracić :)

 

 

Na koniec to na co czekacie od początku czyli film

 

 

 

 

Generalnie to proszę nie bić, bo to mój pierwszy test ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nadszedł czas na mały update.

 

Ostatnie mycie miało miejsce dzień wcześniej zanim pojawił się sam test, czyli lekko ponad dwa tygodnie temu, podczas których przejechałem ok 600 km. Zobaczmy co tam się uzbierało:

 

 

609dc27e-00f0-40a4-a826-e0cf4a62b022_zpsccda483d.jpg

 

 

DSC_0319_zpsb8407761.jpg

 

 

DSC_0320_zps2f2cc571.jpg

 

 

DSC_0323_zpsbf6ddaed.jpg

 

 

A tutaj mamy środki, którymi walczyłem z brudem:

 

DSC_0325_zps7250250e.jpg

 

 

No i czas na kropling, który mnie lekko zawiódł, bo krople jakieś takie mało foremne :/ Za to wszystko się domyło :good:

 

DSC_0326_zpsa512ac5c.jpg

 

 

DSC_0327_zps9bbfef5f.jpg

 

 

DSC_0328_zpsdfcfe6b5.jpg

 

 

DSC_0329_zps5a0a8e47.jpg

 

 

DSC_0330_zpsf7f5da5e.jpg

 

 

Z ciekawości jutro dołożę zdjęcia, bo może coś źle zrobiłem, że nie chce kropelkować :o

Link to comment
Share on other sites

Walczyłeś Tuga z zabezpieczonymi felgami? Po co?

 

Bo w środku felgi było już trochę syfu to przy okazji pojechałem resztę koła :mrgreen:

Drugi powód to żeby sprawdzić co się stanie z powłoką, Fran3k powiedział, że można używać chemii to użyłem :D

 

albo tuga zjadła powłokę albo powłoka źle położona

 

Możliwe, że to drugie, bo powłoka była nakładana na dniach otwartych, po których przejechałem 300 km (mogła się dostatecznie nie utwardzić)

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Mniej wiecej caly samplerek, ktory byl do wziecia na dniach otwartych - ten wypelniony w 1/4-1-3. Ale dawalem strasznie na bogato bo nie wiedzialem gdzie mazalem, a gdzie nie :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • Moderator

Wczoraj byla okazja do umycia samochodu i powloka Nanolexa dosc skutecznie mnie zaskoczyla ;)

 

Przed:

3oV7wu.jpg

ZcvLd0.jpg

 

Po:

w0ZKy3.jpg

kdlJHD.jpg

 

Kola w 90% domyly sie sama delikatna piana i kompletnie bezdotykowo. Powloka dziala :)

Po wypedzelkowaniu ich IronX'em kropelki wrocily :) Przebieg to jakies marne 700-800km i kola nie dotykane od ostatniego mycia, tj. 10 stycznia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • Dystrybutor

jest iron safe. tzn na pewno jest nanolex wheel cleaner safe, ale iron tez powinien o ile jest zblizony do naszego siuwaksu. wg moich odczuc dzialaja bardzo podobnie, wiec powinno byc ok :D

 

a jak tam teraz, Krd?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.