kandy Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2014 Nanolex Ultra Paint and Alloy Sealant Nanolex Ultra Paint & Alloy Sealant łączy w sobie niezrównaną trwałość wraz z efektem hydrofobowym na najwyższym poziomie. Lakier zabezpieczony powłoką Nanolex Ultra Paint & Alloy Sealant jest wyczuwalnie o wiele bardziej śliski w dotyku. Jednocześnie nabiera dużo większej przejrzystości i połysku, nie sprawiając sztucznego wrażenia. Niesamowite efekty gwarantowane! Zabezpieczony lakier i felgi pozostają przez dłuższy czas czyste, dzięki czemu samochód można rzadziej myć. Dzięki śliskości uzyskanej przez zastosowanie powłoki, brud nie przywiera do lakieru, a to powoduje dużo łatwiejsze czyszczenie zabrudzeń. Białe ślady po wodzie, osad drogowy oraz pozostałe organiczne zanieczyszczenia nie wiążą się z lakierem, dzięki czemu możemy szybko się ich pozbyć a także mieć pewność, że nie wyrządzą żadnej szkody na lakierze naszego samochodu. Nanolex Ultra Paint & Alloy Sealant zaaplikowany na obręcze aktywnie przeciwdziała osadzaniu się i wżeraniu pyłu z klocków hamulcowych - dzięki czemu większość zabrudzeń usuniemy zwykłym szamponem, ewentualnie delikatnym środkiem do czyszczenia felg. Powłoka jest bardzo odporna na działanie szamponów i innych środków myjących, a od momentu pełnego utwardzenia może być usunięta jedynie poprzez polerowanie maszynowe. Przed aplikacją konieczne jest zadbanie o doskonały stan powierzchni lakieru i felg. Polecamy zapoznanie się z instrukcją obsługi dot. produktu oraz instruktażowym filmem wideo dostępnym w serwisie Youtube. Tyle na ten temat ma do powiedzenia producent W pierwszej kolejności chciałbym podziękować użytkownikowi Fran3k za udostępnienie i nakładanie powłoki. Nie mogę też zapomnieć o ekipie MXNowicki, u których nakładana była powłoka. Wielkie dzięki za to Przejdźmy do rzeczy. Obiektem testowym są alufelgi w mojej Alfie, które są pomalowane farbą w "szpraju" No cóż takie kupiłem, trzeba było się przyjrzeć podczas zakupu... Dzięki specjalistycznej powłoce lakierniczej powierzchnia felgi jest chropowata, co może utrudniać zrzut wody. Jak dla mnie jest OK, sami ocenicie to po obejrzeniu filmiku na końcu. Aplikacja samego produktu nie nastręcza problemu. Powierzchnię przygotowujemy dedykowanym cleanerem, następnie powłokę aplikujemy przy pomocy płatka kosmetycznego. Po ok 15-30min ścieramy fibrą nadmiar i zostawiamy do utwardzenia. W pierwszym tygodniu nie myjemy mocną chemią i powinno być dobrze Felgi po aplikacji były wyczuwalnie bardziej śliskie. Od nałożenia powłoki minęło 6 dni i w tym czasie przejechałem ok 500 km. Zobaczmy co tam jest na tych felgach (zdjęcia pochodzą z przedniej osi) Jak widać coś tam jest, ale niewiele. Zgodnie z zaleceniem "przez tydzień nie myć mocną chemią" przejechałem to wodą z dodatkiem SG Sleek & Bubbly, bo przy samej wodzie nie chciało do końca zejść. Pędzle w dłoń i jazda Kropling A tutaj jak to wygląda na czysto, bez używania IronXów itp. Gdzieś tam w zakamarkach jest coś jeszcze, ale przy użyciu konkretniejszej chemii/dokładniejszym myciu wszystko powinno się stracić Na koniec to na co czekacie od początku czyli film Generalnie to proszę nie bić, bo to mój pierwszy test
Dystrybutor Fran3k Opublikowano 23 Września 2014 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 23 Września 2014 dzięki za relację! teraz fajnie byłoby gdybyś np za 2 tyg wrzucił mały update jak się domyły przy porządniejszym zabrudzeniu!
kandy Opublikowano 7 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Października 2014 Nadszedł czas na mały update. Ostatnie mycie miało miejsce dzień wcześniej zanim pojawił się sam test, czyli lekko ponad dwa tygodnie temu, podczas których przejechałem ok 600 km. Zobaczmy co tam się uzbierało: A tutaj mamy środki, którymi walczyłem z brudem: No i czas na kropling, który mnie lekko zawiódł, bo krople jakieś takie mało foremne Za to wszystko się domyło Z ciekawości jutro dołożę zdjęcia, bo może coś źle zrobiłem, że nie chce kropelkować
MatthewG Opublikowano 7 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2014 Walczyłeś Tuga z zabezpieczonymi felgami? Po co?
Maciej WTN Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Zdziwiłbym sie gdyby Tuga nie domyła
grabek246 Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 albo tuga zjadła powłokę albo powłoka źle położona
Moderator krd Opublikowano 8 Października 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Polozylem to cudo na moje 4 zimowki, zobaczymy jak to wyjdzie.
Administrator Evo Opublikowano 8 Października 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 krd, ile Ci poszło na zimówki ? Bo w sumie to i ja mam zimówki do ogarnięcia a trochę Ultra Paint Sealanta mam....
kandy Opublikowano 8 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Walczyłeś Tuga z zabezpieczonymi felgami? Po co? Bo w środku felgi było już trochę syfu to przy okazji pojechałem resztę koła Drugi powód to żeby sprawdzić co się stanie z powłoką, Fran3k powiedział, że można używać chemii to użyłem albo tuga zjadła powłokę albo powłoka źle położona Możliwe, że to drugie, bo powłoka była nakładana na dniach otwartych, po których przejechałem 300 km (mogła się dostatecznie nie utwardzić)
Moderator krd Opublikowano 8 Października 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Mniej wiecej caly samplerek, ktory byl do wziecia na dniach otwartych - ten wypelniony w 1/4-1-3. Ale dawalem strasznie na bogato bo nie wiedzialem gdzie mazalem, a gdzie nie
kandy Opublikowano 8 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Generalnie to nie wiem co jest grane z tymi kroplami, bo na bokach ramion krople są ok, a od frontu już nie. Tutaj mam obiecane zdjęcia
Moderator krd Opublikowano 10 Stycznia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2015 To ja doloze filmik ze "swieza" powloka- 2 tygodnie na aucie i 200km Btw. na oponach Gyeon Tyre
maciek-drummer Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nie wiem gdzie może tkwić sekret, opona wyszorowana, Gyeon nałożony gąbeczką, może mieszanka opony... Dębica
Piotrek Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nie wiem gdzie może tkwić sekret, opona wyszorowana, Gyeon nałożony gąbeczką, może mieszanka opony... Dębica Chybiony strzał. Mam zimówki Frigo 2 , i nie ma żadnych problemów.
MrcinKsi Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2015 maciek-drummer znając krd to po aplikacji auto przestało całą noc w ciepłym garażu i tu bym szukał sekretu
Moderator krd Opublikowano 16 Stycznia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2015 MrcinKsi, 2 tygodnie w garazu lezaly zanim wpadly na samochod
Moderator krd Opublikowano 2 Lutego 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2015 Wczoraj byla okazja do umycia samochodu i powloka Nanolexa dosc skutecznie mnie zaskoczyla Przed: Po: Kola w 90% domyly sie sama delikatna piana i kompletnie bezdotykowo. Powloka dziala Po wypedzelkowaniu ich IronX'em kropelki wrocily Przebieg to jakies marne 700-800km i kola nie dotykane od ostatniego mycia, tj. 10 stycznia.
MatthewG Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2015 Jestem ciekaw jaki wpływ na powłoki ma mycie Ironem, powinno być "safe", ale czy tak jest..
SZyBA Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2015 Raczej małe ponieważ ma neutralne pH.
ammorekss Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2015 Uzywam jej od ponad półtora roku. Nie ma sobie równych.
Dystrybutor Fran3k Opublikowano 26 Maja 2015 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2015 jest iron safe. tzn na pewno jest nanolex wheel cleaner safe, ale iron tez powinien o ile jest zblizony do naszego siuwaksu. wg moich odczuc dzialaja bardzo podobnie, wiec powinno byc ok a jak tam teraz, Krd?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się