Jump to content

Recommended Posts

Posted

TEST GYEON Q2 PRIME KIT

 

76.png

 

Dzięki uprzejmości Tomka z detailershop.pl miałem możliwość wraz z kamilgt przetestować podstawową powłokę koreańskich mieszaczy - Gyeona.

 

LOGO-BIA_E.jpg

 

Część pewnie trafiła tutaj z relacji w PSB, jeśli ktoś nie czytał, to zapraszam do zapoznania się z nią :mrgreen:

Zdjęcia muszą się powtórzyć, lecz tutaj w teście na końcu dorzucę też filmik z lania wody plus jakieś fotki po 250 km i tygodniu jazdy.

 

Jak już pisałem, do testu otrzymaliśmy pełny zestaw Prime, który prezentuje się tak :

 

0_0_productGfx_fb10981ec58971f795bc6e945700813f.jpg

 

Maski gwałcicielki niestety nie otrzymaliśmy, może to i lepiej :mrgreen:

 

Kilka słów od pijarowców producenta :

 

GYEON Q2 PRIME to rewolucyjna powłoka kwarcowa do wszystkich typów lakierów samochodowych.

 

1321b43634c0a5a63e54d61fd904dfa5c00b70ed.png

 

Powłoka GYEON Q2 PRIME bardzo łatwa w aplikacji, mimo tego zapewnia długotrwałą ochronę lakieru. Tworzy na lakierze warstwę ochonną, która znacząco ogranicza powstawanie rys, zmatowień i innych defektów lakierniczych. Jest odporna na promieniowanie UV, kwaśne deszcze i chemię o pH w zakresie 2-11.

 

01861c55305c2a4472f9aa4ea8741545603b4829.png

 

Zabezpieczenie lakieru samochodu powłoką kwarcową to obecnie najskuteczniejszy sposób ochrony lakieru. Warstwa Q2 PRIME jest silnie hydrofobowa, co znacząco ogranicza przyjmowanie brudu i ułatwia mycie pojazdu. Jej samooczyszczające właściwości sprawiają że samochód jest dłużej czysty.

 

Zestaw, zapakowany w eleganckie opakowanie, zawiera:

- GYEON Q2 Prime 30ml

- Zakraplacz do produktu

- GYEON Q2M Cure 100ml

- Aplikator kostkowy

- 4 ściereczki zamszowe do aplikacji

 

Skoro już wiemy co i jak, lecimy z testem. Jako przygotowanie powierzchni oczywiście pełne mycie z Prickbortem, Ironem i przyjaciółmi. Potem całość auta wymyta czystym OIL.ZERO :

 

DSC_0879.jpg

 

Następnie dla zachowania odpowiednich warunków testu, całe auto przejechaliśmy PREPem :

 

DSC_0888.jpg

 

I jesteśmy gotowi na przyjęcie zawodnika dostarczonego do testu :

 

DSC_0890.jpg

 

DSC_0891.jpg

 

Nigdy nie kładliśmy powłoki, głównie ze względu na późniejsze upierdliwości z docieraniem. Tomek zapewniał, że nie powinno być problemów, a jeśli będą, zaoferował hotline, żal było nie skorzystać :mrgreen:

 

Mimo, że otrzymaliśmy podstawową wersję, z chęcią zabraliśmy się do działania. Do tej pory obaj uważaliśmy tylko słoiczki i to tylko tych dwóch marek (chociaż w sumie jakieś tam przelotne romanse z innymi się zdarzały, ale to na krótko :mrgreen:).

 

Czas się przekonać czy to takie straszne. Zgodnie z zaleceniami lejemy na bogato :

 

DSC_0892.jpg

 

Aplikację podzieliliśmy na : Kamil-aplikator, ja-polerowator. Robiliśmy po pół elementu, nakładając ją góra dół i następnie lejemy na aplikator, i prawo lewo :

 

DSC_0893.jpg

 

Zaraz po zaaplikowaniu polerujemy, najlepiej do tego sprawdzają się fibry mało futrzane, np. zielone Sonusy. Każdy panel kontrolowaliśmy od razu ledem :

 

DSC_0894.jpg

 

DSC_0895.jpg

 

DSC_0896.jpg

 

DSC_0900.jpg

 

DSC_0901.jpg

 

Po zrobieniu całego auta stanęliśmy i obaj się zastanawialiśmy czy coś z#ebaliśmy i idzie za łatwo, czy rzeczywiście PRIME jest tak idiotoodporny :mrgreen: Okazało się, że to ta druga opcja była właściwa. Rewelacyjnie się go aplikuje, do tego świetnie poleruje, nie zostawia smug, mazów, ani tego typu historii.

 

Tutaj zdjęcia pierwszych odbić :

 

DSC_0898.jpg

 

DSC_0899.jpg

 

DSC_0918.jpg

 

DSC_0919.jpg

 

Po upływie 4 godzin nałożyłem drugą warstwę na całe auto, bez dachu. W takim stanie zostawiłem je na całą noc.

 

Zgodnie z zaleceniem, następnego dnia całość auta przeleciałem Gyeon Cure :

 

DSC_0973.jpg

 

Sama powłoka zaraz po aplikacji była bardo tempa, jak to powłoka. Cure nadaje fajnej śliskości no i oczywiście odbicia :mrgreen: :

 

DSC_0987.jpg

 

DSC_0988.jpg

 

DSC_1006.jpg

 

DSC_0977.jpg

 

DSC_0980.jpg

 

DSC_0981.jpg

 

DSC_0982.jpg

 

DSC_0985.jpg

 

DSC_0986.jpg

 

 

Schowałem do garażu :

 

DSC_1029.jpg

 

DSC_1031.jpg

 

Niestety, na sam koniec prac słońce zaszło :wallbash:

 

DSC_1176.jpg

 

DSC_1179.jpg

 

DSC_1180.jpg

 

DSC_1181.jpg

 

DSC_1182.jpg

 

DSC_1183.jpg

 

Ale spokojnie :mrgreen: Jak już pisałem na początku, dziś było słonecznie, od aplikacji minął ponad tydzień, auto zrobiło 250 km, więc mogłem coś pocykać i zabrać na bezdotyk :

 

 

DSC_1230.jpg

 

DSC_1231.jpg

 

DSC_1232.jpg

 

DSC_1233.jpg

 

DSC_1235.jpg

 

DSC_1237.jpg

 

No panowie i panie :song::song::song:8-)8-)

 

DSC_1238.jpg

 

DSC_1248.jpg

 

DSC_1249.jpg

 

DSC_1240.jpg

 

DSC_1243.jpg

 

DSC_1245.jpg

 

DSC_1246.jpg

 

DSC_1247.jpg

 

Brakowało mi trochę rąk, więc na początku lekko drży wszystko, do tego nagrywane szajsungiem, ale mimo wszystko zapraszam na filmik ( oczywiście dostępny w HD ) :

 

 

Zdjęcia po laniu wody :-]:-]:-]

 

DSC_1253.jpg

 

DSC_1255.jpg

 

DSC_1256.jpg

 

DSC_1257.jpg

 

DSC_1258.jpg

 

DSC_1259.jpg

 

Tutaj już po wjeździe do garażu, jak widać suszenie idealne

 

DSC_1262.jpg

 

DSC_1264.jpg

 

Szczerze przyznam, że jestem bardzo zaskoczony efektem. Myślałem, podstawowa powłoka, Gyeon taki nielubiany na forumie, na pewno spłynie po kilku dniach, nic nie będzie kropelkować, a tu proszę. Do tego mało detailingowy kolor, wyciągnąć coś z białego zawsze jest trudno. Na tym etapie dużej okej dla tego produktu :good:

 

Nie tym etapie nie zauważyliśmy minusów. Docieranie, zrzucanie wody, krople, osuszanie :good:. Jedyną niewiadomą pozostaje trwałość, cóż, trzeba jeździć i czekać ;)

 

Mocno zastanawiam się nad zakupem drugiego zestawu, żeby rzucić powłokę Gyeona na X3, może dla odmiany jakąś wyższą, coby BMW się poczuło troche lepiej :mrgreen:

 

Jeszcze raz duże dzięki dla Tomka oraz dla Kamilka za udostępnienie i pomoc w wykonaniu testu :good:

 

Temat oczywiście będę dalej aktualizować :-]:-]:-]

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

:good::good::good:

 

Jakiś czas temu robiłem przegląd po powłokach i zdecydowałem, gdy nadejdzie czas na powłokę to padnie na Gyeon Prime. Teraz tylko mnie utwierdzasz w tym co kiedyś sobie postanowiłem.

Wielkie dzięki za test ! Teraz pozostaje tylko poczekać i zobaczyć jak z trwałością :)

Posted

Na bmw bierz mohsa, też łatwy w aplikacji. Jeśli zrobisz tak jak jest napisane w instrukcji to musi działać jak powinien.

Posted

rickson, też się właśnie zastanawiam. Może zrobię część tym co zostało z tego KITu, a resztę polecę MOHSem ? :o:o:o

Posted

A na mój holcwagen i potem na coś to sczego naleje ? Jak już kupić to wincyj :kox:

Posted

geno, kamilgt, świetna robota, dzięki za test !

 

Mówiłem, że powłoki trochę ewoluowały ostatnimi czasy, to nie jest docieranie starego CQuartz'a :song:

 

Mam nadzieję na update'y !

  • Moderator
Posted

geno, czekam na filmik z bezdotyku za pol roku. Jak mozesz to nie traktuj auta juz Cure, bo to on kropelkuje na filmiku (swoja droga przekozacko) :D Dopiero wtedy pokaze sie sila Gejona ;)

Posted

krd, no Cure juz nie bede używać w ogóle, nawet Tomek nie mówił o czymś takim. W sumie to nie wiedziałem po co łun, czyli to taki odswieżator-utrzymywator?

  • Moderator
Posted

To samo co Car Pro Reload, czyli spray sealant na bazie SiO2 :)

Zaaplikowany na goly lakier czy felgi potrafi fajnie kropelkowac miesiac/dwa ;)

  • Moderator
Posted

kamilgt, psikalem po nalozeniu. Teraz juz zostawiam powloke sobie :)

Posted

Gwoli wyjaśnienia:

 

Butelka 100ml Q2M Cure jest dołączona do każdego zestawu powłok Q2 Prime czy Q2 MOHS.

 

Służy ona do zabezpieczenia powłoki w pierwszych dniach po aplikacji, kiedy nie jest ona w pełni przekształcona i utwardzona. Poprawna aplikacja wymaga użycia tego produktu przed wyjazdem z garażu.

 

Późniejsza aplikacja (z butelki 100ml zostaje jeszcze na kilka) jest opcją, nikt tego od użytkownika nie wymaga :) Owszem, w normalnym użytkowaniu fajnie jest użyć Q2M Cure co jakiś czas, choćby dla zaspokojenia potrzeby "zrobienia czegoś przy aucie", ale nie jest to konieczne dla działania powłoki.

Posted

No i tak o tym mówił Kamil podczas aplikacji. Cure niech zostanie, przyda się :mrgreen:

Posted

W sumie trochę brudnawy, to może i podskoczę i zrobię update po kolejnych 250 km :o

  • 3 weeks later...
Posted

Nagrałem i zapomniałem dorzucić :D Śmigam zaraz na myjnię i będę nagrywać :good:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.