Skocz do zawartości

GYEON Q2 PRIME KIT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

TEST GYEON Q2 PRIME KIT

 

76.png

 

Dzięki uprzejmości Tomka z detailershop.pl miałem możliwość wraz z kamilgt przetestować podstawową powłokę koreańskich mieszaczy - Gyeona.

 

LOGO-BIA_E.jpg

 

Część pewnie trafiła tutaj z relacji w PSB, jeśli ktoś nie czytał, to zapraszam do zapoznania się z nią :mrgreen:

Zdjęcia muszą się powtórzyć, lecz tutaj w teście na końcu dorzucę też filmik z lania wody plus jakieś fotki po 250 km i tygodniu jazdy.

 

Jak już pisałem, do testu otrzymaliśmy pełny zestaw Prime, który prezentuje się tak :

 

0_0_productGfx_fb10981ec58971f795bc6e945700813f.jpg

 

Maski gwałcicielki niestety nie otrzymaliśmy, może to i lepiej :mrgreen:

 

Kilka słów od pijarowców producenta :

 

GYEON Q2 PRIME to rewolucyjna powłoka kwarcowa do wszystkich typów lakierów samochodowych.

 

1321b43634c0a5a63e54d61fd904dfa5c00b70ed.png

 

Powłoka GYEON Q2 PRIME bardzo łatwa w aplikacji, mimo tego zapewnia długotrwałą ochronę lakieru. Tworzy na lakierze warstwę ochonną, która znacząco ogranicza powstawanie rys, zmatowień i innych defektów lakierniczych. Jest odporna na promieniowanie UV, kwaśne deszcze i chemię o pH w zakresie 2-11.

 

01861c55305c2a4472f9aa4ea8741545603b4829.png

 

Zabezpieczenie lakieru samochodu powłoką kwarcową to obecnie najskuteczniejszy sposób ochrony lakieru. Warstwa Q2 PRIME jest silnie hydrofobowa, co znacząco ogranicza przyjmowanie brudu i ułatwia mycie pojazdu. Jej samooczyszczające właściwości sprawiają że samochód jest dłużej czysty.

 

Zestaw, zapakowany w eleganckie opakowanie, zawiera:

- GYEON Q2 Prime 30ml

- Zakraplacz do produktu

- GYEON Q2M Cure 100ml

- Aplikator kostkowy

- 4 ściereczki zamszowe do aplikacji

 

Skoro już wiemy co i jak, lecimy z testem. Jako przygotowanie powierzchni oczywiście pełne mycie z Prickbortem, Ironem i przyjaciółmi. Potem całość auta wymyta czystym OIL.ZERO :

 

DSC_0879.jpg

 

Następnie dla zachowania odpowiednich warunków testu, całe auto przejechaliśmy PREPem :

 

DSC_0888.jpg

 

I jesteśmy gotowi na przyjęcie zawodnika dostarczonego do testu :

 

DSC_0890.jpg

 

DSC_0891.jpg

 

Nigdy nie kładliśmy powłoki, głównie ze względu na późniejsze upierdliwości z docieraniem. Tomek zapewniał, że nie powinno być problemów, a jeśli będą, zaoferował hotline, żal było nie skorzystać :mrgreen:

 

Mimo, że otrzymaliśmy podstawową wersję, z chęcią zabraliśmy się do działania. Do tej pory obaj uważaliśmy tylko słoiczki i to tylko tych dwóch marek (chociaż w sumie jakieś tam przelotne romanse z innymi się zdarzały, ale to na krótko :mrgreen:).

 

Czas się przekonać czy to takie straszne. Zgodnie z zaleceniami lejemy na bogato :

 

DSC_0892.jpg

 

Aplikację podzieliliśmy na : Kamil-aplikator, ja-polerowator. Robiliśmy po pół elementu, nakładając ją góra dół i następnie lejemy na aplikator, i prawo lewo :

 

DSC_0893.jpg

 

Zaraz po zaaplikowaniu polerujemy, najlepiej do tego sprawdzają się fibry mało futrzane, np. zielone Sonusy. Każdy panel kontrolowaliśmy od razu ledem :

 

DSC_0894.jpg

 

DSC_0895.jpg

 

DSC_0896.jpg

 

DSC_0900.jpg

 

DSC_0901.jpg

 

Po zrobieniu całego auta stanęliśmy i obaj się zastanawialiśmy czy coś z#ebaliśmy i idzie za łatwo, czy rzeczywiście PRIME jest tak idiotoodporny :mrgreen: Okazało się, że to ta druga opcja była właściwa. Rewelacyjnie się go aplikuje, do tego świetnie poleruje, nie zostawia smug, mazów, ani tego typu historii.

 

Tutaj zdjęcia pierwszych odbić :

 

DSC_0898.jpg

 

DSC_0899.jpg

 

DSC_0918.jpg

 

DSC_0919.jpg

 

Po upływie 4 godzin nałożyłem drugą warstwę na całe auto, bez dachu. W takim stanie zostawiłem je na całą noc.

 

Zgodnie z zaleceniem, następnego dnia całość auta przeleciałem Gyeon Cure :

 

DSC_0973.jpg

 

Sama powłoka zaraz po aplikacji była bardo tempa, jak to powłoka. Cure nadaje fajnej śliskości no i oczywiście odbicia :mrgreen: :

 

DSC_0987.jpg

 

DSC_0988.jpg

 

DSC_1006.jpg

 

DSC_0977.jpg

 

DSC_0980.jpg

 

DSC_0981.jpg

 

DSC_0982.jpg

 

DSC_0985.jpg

 

DSC_0986.jpg

 

 

Schowałem do garażu :

 

DSC_1029.jpg

 

DSC_1031.jpg

 

Niestety, na sam koniec prac słońce zaszło :wallbash:

 

DSC_1176.jpg

 

DSC_1179.jpg

 

DSC_1180.jpg

 

DSC_1181.jpg

 

DSC_1182.jpg

 

DSC_1183.jpg

 

Ale spokojnie :mrgreen: Jak już pisałem na początku, dziś było słonecznie, od aplikacji minął ponad tydzień, auto zrobiło 250 km, więc mogłem coś pocykać i zabrać na bezdotyk :

 

 

DSC_1230.jpg

 

DSC_1231.jpg

 

DSC_1232.jpg

 

DSC_1233.jpg

 

DSC_1235.jpg

 

DSC_1237.jpg

 

No panowie i panie :song::song::song:8-)8-)

 

DSC_1238.jpg

 

DSC_1248.jpg

 

DSC_1249.jpg

 

DSC_1240.jpg

 

DSC_1243.jpg

 

DSC_1245.jpg

 

DSC_1246.jpg

 

DSC_1247.jpg

 

Brakowało mi trochę rąk, więc na początku lekko drży wszystko, do tego nagrywane szajsungiem, ale mimo wszystko zapraszam na filmik ( oczywiście dostępny w HD ) :

 

 

Zdjęcia po laniu wody :-]:-]:-]

 

DSC_1253.jpg

 

DSC_1255.jpg

 

DSC_1256.jpg

 

DSC_1257.jpg

 

DSC_1258.jpg

 

DSC_1259.jpg

 

Tutaj już po wjeździe do garażu, jak widać suszenie idealne

 

DSC_1262.jpg

 

DSC_1264.jpg

 

Szczerze przyznam, że jestem bardzo zaskoczony efektem. Myślałem, podstawowa powłoka, Gyeon taki nielubiany na forumie, na pewno spłynie po kilku dniach, nic nie będzie kropelkować, a tu proszę. Do tego mało detailingowy kolor, wyciągnąć coś z białego zawsze jest trudno. Na tym etapie dużej okej dla tego produktu :good:

 

Nie tym etapie nie zauważyliśmy minusów. Docieranie, zrzucanie wody, krople, osuszanie :good:. Jedyną niewiadomą pozostaje trwałość, cóż, trzeba jeździć i czekać ;)

 

Mocno zastanawiam się nad zakupem drugiego zestawu, żeby rzucić powłokę Gyeona na X3, może dla odmiany jakąś wyższą, coby BMW się poczuło troche lepiej :mrgreen:

 

Jeszcze raz duże dzięki dla Tomka oraz dla Kamilka za udostępnienie i pomoc w wykonaniu testu :good:

 

Temat oczywiście będę dalej aktualizować :-]:-]:-]

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:good::good::good:

 

Jakiś czas temu robiłem przegląd po powłokach i zdecydowałem, gdy nadejdzie czas na powłokę to padnie na Gyeon Prime. Teraz tylko mnie utwierdzasz w tym co kiedyś sobie postanowiłem.

Wielkie dzięki za test ! Teraz pozostaje tylko poczekać i zobaczyć jak z trwałością :)

Opublikowano

rickson, też się właśnie zastanawiam. Może zrobię część tym co zostało z tego KITu, a resztę polecę MOHSem ? :o:o:o

Opublikowano

geno, kamilgt, świetna robota, dzięki za test !

 

Mówiłem, że powłoki trochę ewoluowały ostatnimi czasy, to nie jest docieranie starego CQuartz'a :song:

 

Mam nadzieję na update'y !

  • Moderator
Opublikowano

geno, czekam na filmik z bezdotyku za pol roku. Jak mozesz to nie traktuj auta juz Cure, bo to on kropelkuje na filmiku (swoja droga przekozacko) :D Dopiero wtedy pokaze sie sila Gejona ;)

Opublikowano

krd, no Cure juz nie bede używać w ogóle, nawet Tomek nie mówił o czymś takim. W sumie to nie wiedziałem po co łun, czyli to taki odswieżator-utrzymywator?

  • Moderator
Opublikowano

To samo co Car Pro Reload, czyli spray sealant na bazie SiO2 :)

Zaaplikowany na goly lakier czy felgi potrafi fajnie kropelkowac miesiac/dwa ;)

  • Moderator
Opublikowano

kamilgt, psikalem po nalozeniu. Teraz juz zostawiam powloke sobie :)

Opublikowano

Gwoli wyjaśnienia:

 

Butelka 100ml Q2M Cure jest dołączona do każdego zestawu powłok Q2 Prime czy Q2 MOHS.

 

Służy ona do zabezpieczenia powłoki w pierwszych dniach po aplikacji, kiedy nie jest ona w pełni przekształcona i utwardzona. Poprawna aplikacja wymaga użycia tego produktu przed wyjazdem z garażu.

 

Późniejsza aplikacja (z butelki 100ml zostaje jeszcze na kilka) jest opcją, nikt tego od użytkownika nie wymaga :) Owszem, w normalnym użytkowaniu fajnie jest użyć Q2M Cure co jakiś czas, choćby dla zaspokojenia potrzeby "zrobienia czegoś przy aucie", ale nie jest to konieczne dla działania powłoki.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.