Skocz do zawartości

Audi B4 Cabrio- korekta i AF Spirit


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dawno nie gościłem w dziale PSB więc czas to nadrobić. W ostatnim upalnym tyg. znajomy poprosił mnie żebym zajął się jego B4 cabrio. Ochoczo zgodziłem się bo darzę sympatią i bardzo podoba mi się ten model. Po odebraniu auta odniosłem złudne wrażenie że będzie bułka z masłem, niestety tak nie było co zobaczymy później na zdjęciach. Do korekty użyłem megsowej 101 na żóltym padzie hex z flexi, następnie antihologram na żółtym 3m i jako finisz również antihologram na niebieskiej 3m. Później eraser i jako wisienka na torcie AF Rejevunate i AF Spirit. Myślałem nad HDC i Glasurem ale wiedziałem że nie będzie się miał kiedy wypocić.

 

 

W takim stanie był lakier, tutaj akurat maska, świeżo malowana więc nie jest źle

opJqGZ8.jpg

UcozAQr.jpg

Błotnik też chyba świeżo malowany

pqwi4ii.jpg

A tutaj już mamy inwencję twórczą jakiegoś polermistrza

El0eCu6.jpg

Xtwg6Zl.jpg

umGmnjA.jpg

Nie ma to jak porządne malowanko

7k5Msc6.jpg

Reszta lakieru nie wyglądała na pierwszy rzut oka najgorzej

HfujEmA.jpg

qufIIie.jpg

r1F8OC3.jpg

XvQdijs.jpg

F2b40L8.jpg

QBmJLzJ.jpg

Koniec narzekania, bierzemy się za cięcie....tutaj było jeszcze gorzej. Typowy sticky paint. Pasta się rollowała ale najgorsze były zasychające placki pasty. Raz że nie chciały spolerować się mikrofibrą, a dwa że jak już zeszły to zostawiały mikroryski.

8nH5Kb4.jpg

Z3Ke6N6.jpg

cUF26DO.jpg

4CVsROx.jpg

UMSo2cI.jpg

HKmnC7F.jpg

8U2BJzI.jpg

eFEwSOO.jpg

8SUxE8v.jpg

9Vurk6v.jpg

8LBiDpB.jpg

7Tz4w8D.jpg

IIo6xxm.jpg

gNn5Xcw.jpg

euVxbzG.jpg

iOf9Uur.jpg

nVPajj3.jpg

s1tnZhW.jpg

7w5YAQ4.jpg

Zdjęcia skończonego samochodu jeszcze w hali

PEOzlfy.jpg

dhfN2WW.jpg

nSnBud5.jpg

oEBK6b1.jpg

qKyyENV.jpg

gRvZK8F.jpg

FUj9OaJ.jpg

nzE2wO8.jpg

To co tygryski lubią najbardziej, zdjęcia w pełnym słońcu

5f0wfeS.jpg

0yyJVub.jpg

KrJakbT.jpg

qBf0y4e.jpg

V42OMwz.jpg

V2uL0z0.jpg

U4Yvpl0.jpg

Lxs6Mxf.jpg

Y0Z0N8O.jpg

yXFruG6.jpg

Z629Vo8.jpg

8WpSNGi.jpg

UzILRVp.jpg

EOw1AzH.jpg

PBHSOck.jpg

ZmwYgd2.jpg

IVMeLrt.jpg

4SHTY8K.jpg

gmIaLOD.jpg

sCyyjFv.jpg

pZWrt9U.jpg

zdjXFbn.jpg

KFdQraJ.jpg

8pnd6NC.jpg

QrEilCd.jpg

 

Koniec końców uważam że wyszło całkiem sympatycznie, na pewno nie wszystko zeszło ale cieszy oko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozdrawiam piękne auto, mam pytanie tak sie składa że planuje zakup takiego klasyka kabrio myśle właśnie nad audi i nad golfem 1 może kilka słów napiszesz o aucie jak wygląda z częściami w kwesti cenowej no i ogólnie mocne i słabe strony dzięki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super robota , widać że wersja tez dobra . Odnośnie 80 jak cabrio na weekendy to tylko v6 . Części w bardzo dobrych cenach , ale eksploatacyjne , bo jeżeli bd chciał dorzucić coś do swojej z lepszej wersji czyli soczewki , skóra czy coś to się mocno rozczarujesz ceną. Odnośnie blachy to jeżeli nie była bita to to auto nie zna pojęcia rdza . Ceny fajnych cabrio zaczynają się od 13 tys w górę , te poniżej 10 tys zł to w 97% kompletne szroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
sie składa że planuje zakup takiego klasyka kabrio myśle właśnie nad audi i nad golfem 1 może kilka słów napiszesz o aucie jak wygląda z częściami w kwesti cenowej no i ogólnie mocne i słabe strony dzięki

tak się składa że mam takie na sprzedaż 2,6 V6

 

Dobra robota lakier ładnie odżył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.