fireman Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Test dzięki Mariuszowi z SCS, który udostępnił próbkę Taca Na placu naszego boju stali dość różni zawodnicy (jak się bawić to się bawić) Nasz strudzone życiem Caddy posłuży jako obiekt testowy. Auto umyte mixem piany i mocnej zasady, żeby dobrze oczyścić powierzchnie. Oczywiście również użyliśmy tzw. iron'a z ValetPro. Następnie 2 przejazdy z cutting padem, 1 z polishingiem i 1 z finishem, całość odtłuszczona porządnie Gyeon PREP (świetny zapach). Szybki podgląd co gdzie wyląduje, od lewej tak jak patrzymy Sonax PNS, Gtechniq C1, TacSystem Quartz.Power i na końcu Gyeon MOHS. Szybki podgląd co gdzie wyląduje, od lewej tak jak patrzymy Sonax PNS, Gtechniq C1, TacSystem Quartz.Power i na końcu Gyeon MOHS. Z racji chodzących informacji, szukaliśmy w Tacu podobieństw do Cquartz'a. (podziękowania dla Mariusza z ShowCarShine za udostępnienie) Nakładanie bardzo przyjemne, dobrze się rozprowadza, ścieranie też żadnych problemów nie przysporzyło, ogólnie in plus wszystko, bliżej mu do Cquartz’a UK niż zwykłego, biorąc pod uwagę aplikacje. Trzecie miejsce pod względem krycia rys. Warunki jak widać albo i nie, bardzo dobre, 26*C, słońce, sucho. Aplikacja odbyła się 21.05 o 14:17 przy przebiegu 386 286km (jak Caddy nie zezłomują to będą aktualizacje) Na koniec C1 dostało C2, Tac dostał Q.MAX, a Mohs dostał Cure'a. Sonax jest czysto dla frajdy W najbliższym czasie postaramy się wrzucić jak się zachowują powłoki na aucie, czytaj będzie lanie wody Więcej możecie przeczytać tutaj http://detailingzpasja.wordpress.com/20 ... 2/#more-61
MatthewG Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Dobry test się szykuje Caddy po lifcie i już tyle macie nalatane? Jak?
fireman Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 2011 czy 2012 rok, trochę lata i 2.0 TDI
kubik Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Czyli test będzie kwestią miesiąca/dwóch Zapowiada się grubo
Artih Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Dobry test i ciekawy wybór - ja tam Sonaxa na tym tle jestem ciekaw. Dawaj znać jak z brudzeniem, jak z trwałością
fireman Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Lanie wody to nie prędzej niż za dwa tygodnie może za tydzień, także spokojnie Z poprzedniego wyjazdu jedynie info takie, że najczystszy panel był właśnie sonaxa
comando Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Mógłbyś zapodać fotkę uwalonej maski. Ciekaw jestem jak wygląda porównanie łapania brudu.
Sadamek Opublikowano 14 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2014 Ile warstw poszczegolnych powlok nakladales?
fireman Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 No to Caddy wróciło na chwile Dla przypomnienia: Aplikacja odbyła się 21.05 o 14:17 przy przebiegu 386 286km. Mycie odbyło się 11.06 przy przebiegu 393 588km. Dla przypomnienia od lewej Sonax PNS, Gtechniq C1, TacSystem.Quartz.Power i Gyeon Mohs. Tak auto prezentowało się przed myciem: Na początek zachowanie wody przed myciem, Od lewej Sonax PNS, Gtechniq C1, TacSystem.Quartz.Power i Gyeon Mohs. Po aktywnej pianie z neutralnym pH: Po myciu szamponem oczywiście z neutralnym pH, powłoki wróciły do życia, oczywiście nadal wygrywa Sonax, następnie blisko depcze po piętach C1, natomiast Mohs próbuje nie być gorszym, a Tac ładnie odprowadza wodę kompletnie, lecz gorzej kropelkuje od rywali (spotkałem się już z opinią, że potrafi trochę szybciej się zapchać od konkurencji, zaznaczam zapchać bo on ciągle żyje: Oczywiście również tutaj: http://detailingzpasja.wordpress.com/20 ... /#more-252 Sadamek, po jednej warstwie.
Artih Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 He he polimerki Sonaxa ładnie wypadają przy powłokach kwarcowych Trzymam kciuki za Sonax'a
DS_Tomek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Sadamek, po jednej warstwie. A skąd pomysł, żeby zaaplikować tylko jedną warstwę Q2 MOHS, skoro w instrukcji i wszystkich opisach wyraźnie opisano, że absolutne minimum to dwie warstwy ? Tego typu powłoka nie ma szans działać poprawnie przy aplikacji pojedynczej warstwy. Dziwi mnie ten błąd szczególnie biorąc pod uwagę miejsce aplikacji - kto jak kto, ale Tomasz po tylu konsultacjach telefonicznych powinien świetnie wiedzieć jak to działa
fireman Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 DS_Tomek, jedyne wytłumaczenie to brak czasu , bo naprawdę i tak dobrze, że udało się to w końcu zrobić.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 17 Czerwca 2014 Partner forum Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Dzięki za update, jeszcze pytanko : Robiliśice jakieś lanie wody po utwardzeniu powłok i jak to wtedy wyglądało ? bo faktycznie Tac ładnie zrzuca "do czysta" ale prędkość zrzutu trochę za słaba Wcześniej wyglądało tak jak poniżej ? :
Frycu75 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Dzięki za update Lubię takie testy bo dają rzeczywisty obraz produktu - krótki czas a duży przebieg Nie ujmuje innym testom ale przejazd 500 km po 1 miesiącu to dla mnie żaden obraz zużycia powłoki czy wosku Jeszcze raz dzięki,tylko szkoda że Q2 nie zgodnie z procedurą. Trzymam kciuki za sonaxa
kubik Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 C1 też powinna iść w dwóch warstwach,jak ogólnie wszystko,poszły po jednym,więc nie ma co wnikać, jest obiektywnie
fireman Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 Dzięki za update, jeszcze pytanko : Robiliśice jakieś lanie wody po utwardzeniu powłok i jak to wtedy wyglądało ? Nie było czasu, auto od razu w trasę pojechało. Więc pierwsze lanie wody i pierwsze mycie właśnie to.
Administrator Evo Opublikowano 18 Czerwca 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 C1 też powinna iść w dwóch warstwach Źródło ? Bo producent twierdzi co innego.
DS_Tomek Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 C1 też powinna iść w dwóch warstwach,jak ogólnie wszystko,poszły po jednym,więc nie ma co wnikać, jest obiektywnie To absolutnie nie prawda Powiedziałbym, że Q2 MOHS jako jedyny musi był warstwowany...
kubik Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 Panowie powinna ,nie mylić z musi
Administrator Evo Opublikowano 18 Czerwca 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 Moje pytanie dalej aktualne, bo sam Rob z Gtechniqa stwierdził że w przypadku C1 dodatkowe warstwy to "no benefit".
kubik Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 No to nadgorliwość z mojej strony w takim razie Wszystko co powłokowe,nawet woski kładę przynajmniej 2 warstwowo z całą gamą G postępuje podobnie Może dlatego wszystko tak długo leży?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 23 Czerwca 2014 Partner forum Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2014 To ile warstw zaleca kłaść producent to jedno a późniejsze porównania to druga sprawa. W przypadku Mohs-a to może jest inaczej bo ma chyba inny skład ale w przypadku klasycznych kwarców gdzie głównym elementem jest krzem który zostaje faktycznie na lakierze w postaci ciała stałego to wiadomo że położenie w odpowiednim odstępie 2-3 warstw zostawi na lakierze grubszą warstwę, co może nie przełoży się na lepszą hydrofobowość ale na trwałość już raczej tak, tak samo na grubość zabezpieczenia. Moim zdaniem nie bez powodu Ceramic pro zaleca położenie nawet do 6 warstw tylko jak ktoś później porównuje 6 warst CP do np jednej CQ to trochę nie uczciwe jak porównywać to 6warstw do 6 warstw. Takie moje zdanie chociaż chemikiem nie jestem
grabek246 Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2014 jakiś up? bo szukam powłoki i tac jest tanszy od polukarnego cquartza albo ktoś stosował jeszcze tac? bo mało info na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się