Mickul Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Coś słaby ruch jest w tym dziale, więc wrzucę znowu coś od siebie. Trochę o aucie - Honda Accord ósmej generacji wyposażona w silnik 2.0 i-VTEC o mocy 156KM. Rok produkcji 2009, pierwsza rejestracja 2010. Jak zobaczyłem to auto pierwszy raz rok temu to od razu w oczy rzucił mi się w oczy masakryczny stan lakieru. Nawet ucieszyła mnie informacja, że będę się zajmować tym autem i zabezpieczę go kwarcem. Mimo wielu przekleństw i chwil zawahania dobrnąłem do końca z pomocą mojego znajomego. Był to mój pierwszy miękki lakier i cieszę się, że mogłem nabyć doświadczenie w dziedzinie sticky paint i lakieru rysującego się od patrzenia. Kilka zdjęć z pracy - auto zaraz po przyjeździe zmuszony byłem sfotografować w garażu ze względu na masakryczne warunki panujące na zewnątrz. Drobna inspekcja. Kolor auta to czarny swirl. Pierwsze nieśmiałe 50/50 po cięciu na zielonym padzie 3M z pastą IP2000. Tutaj już po przejeździe żółtym karbowanym padem 3M z pastą PF2500. Dalej użyłem kombinacji niebieski 3M + Menzerna 4000 i ultra miękka mikrofibra gtechniq. Niestety wciąż zostawały hologramy. No to spróbowałem usunąć to ręcznie za pomocą AG SRP (niestety niczego innego nie miałem) - dalej dupa, hologramy zostają. No to milion kombinacji past, padów i prędkości. Nic z tego. Poddaję się - dzwonię do znajomego, aby wpadł do mnie z czarnym Monster Shinem i maszyną DA. Po godzinnej walce się udało - hologramy usunięte. Dach. Następnie pianowanie - VP Snow Foam w proporcji 9:1 i troszkę SG Red Devil. Niestety na chwilę wyszło słońce, więc myjka w gotowości i pilnujemy, aby piana nie zaschła. Osuszanie i podgląd na lakier po wszystkim. Na opony to co zawsze u mnie - SG Back2Black. I efekt końcowy. Auto zostało zabezpieczone powłoką kwarcową Gyeon Q2Prime, tworzywa sztuczne Gyeon Q2Trim. Właściciel otrzymał ode mnie delikatne mikrofibry i instrukcję prawidłowego dbania o auto. Ponieważ powłoki jeszcze trochę zostało - za rok delikatna korekta i znowu zabezpieczę auto.
Mass Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Świetna robota Zastanawiam się tylko jak można w tak młodym samochodzie doprowadzić lakier do takiego stanu?
Tommy Lee Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Świetna robota Zastanawiam się tylko jak można w tak młodym samochodzie doprowadzić lakier do takiego stanu? myjnie automatyczne + miękki lakier co do roboty to wyszlo ps. ta morka to na całym aucie taka jest?
kubik Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Dobra robota,debiut z czarną Hondą Ponieważ powłoki jeszcze trochę zostało - za rok delikatna korekta i znowu zabezpieczę auto. Na to bym nie liczył,za rok to już zostanie z tego skorupa w słoiku,po otwarciu maks miesiąc użyteczności
manio49 Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Robota super i wymagające auto, ale mam jedno ale - dressing na niedomyte opony ale pomijając to jest
escimo Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Na to bym nie liczył,za rok to już zostanie z tego skorupa w słoiku,po otwarciu maks miesiąc użyteczności Mój DLUX leży już drugi rok otwarty, bo co sezon smaruje nim felgi
cubus1 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Czy mi się wydaje czy felg nie ruszałeś za bardzo?
Mickul Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Czy mi się wydaje czy felg nie ruszałeś za bardzo? Nie, bo felgi na dniach szły do renowacji i moja praca poszłaby na marne. ps. ta morka to na całym aucie taka jest? Poza maską, dachem i bagażnikiem to tak Zastanawiam się tylko jak można w tak młodym samochodzie doprowadzić lakier do takiego stanu? Ja miałem problem wyprowadzić ten lakier i usunąć pastę bardzo delikatną mikrofibrą... A co dopiero ktoś, kto wyciera auto po myciu ręcznikiem z domu (to dla przykładu, nie wiem czy tak było z Hondą). Robota super i wymagające auto, ale mam jedno ale - dressing na niedomyte opony ale pomijając to jest Fakt. Na to bym nie liczył,za rok to już zostanie z tego skorupa w słoiku,po otwarciu maks miesiąc użyteczności Jeżeli ktoś to potwierdzi i faktycznie tak jest to w weekend resztki powłoki lądują na Clio.
Novus Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Świetna robota. Właśnie walczę z tym samym lakierem, ale na VII genie. U mnie kwarc stał otwarty lekko z pół roku i bez problemu pomiziany dalej.
kicaj Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Fajna praca. Podobnie mordowałem się kiedyś z czarną civic. A jaką pasta/claenar dałeś z czarnym Monster Shinem i maszyną DA?
kubik Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Na to bym nie liczył,za rok to już zostanie z tego skorupa w słoiku,po otwarciu maks miesiąc użyteczności Mój DLUX leży już drugi rok otwarty, bo co sezon smaruje nim felgi A to sorry mi CQ sie wytrącił jakoś po pół roku,potem przeczytałem,że max 3msc i tak mi się utrwaliło
Tomek WRO Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Robota z fajnym efektem końcowym. Samo auto bardzo podoba mi się niestety lakier Czy wszystkie hondy mają taki miękki lakier
WestBikers Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Gratuluję efektu - tym bardziej, że miałem już do czynienia z lakierami Hondy i wiem, jaka to zmora
Sucre Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Pięknie wyszło, szkoda że tak mało zdjęć w słońcu ale 50/50 powalają.
Mickul Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Pięknie wyszło, szkoda że tak mało zdjęć w słońcu Da się zrobić.
WestBikers Opublikowano 30 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2014 Szkoda tylko, że te nadkola tak rażą po oczach
kaos Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2014 Pisales ze Miales problemy z usuwaniem hologramów po innych pastach,pytanie wiec mam;na jakiej predkosci maszyny (plus/minus) wykanczasz samochod usuwajac hologramy ??
diablo228 Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2014 WestBikers, to klient decyduje co chce mieć zrobione a czego nie bardzo fajnie auto odmłodniało dzięki twej pracy kolego ręcznik kuchenny, zmywak kuchenny do wosku to podstawa w wielu domach przy pielęgnacji auta.
Mickul Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2014 Pisales ze Miales problemy z usuwaniem hologramów po innych pastach,pytanie wiec mam;na jakiej predkosci maszyny (plus/minus) wykanczasz samochod usuwajac hologramy ?? Najmniejsze możliwe hologramy pozostawały mi po niebieskim 3M-ie i paście SF4000. Obroty testowałem różne - 900obr/min, 1200obr/min, Zenith, nie Zenith, ręcznie, szybciej, wolniej, dłużej, krócej. Dobór odpowiedniej kombinacji zajął mi 3 godziny, a i tak po użyciu IPY i umyciu auta było widać milimetrowe hologramy (dla mnie to za dużo). DAS-6 na czarnym MS z pastą 4000 wykończył auto na 3 prędkości obrotowej. Samo wykończenie na DA dało jeszcze plusy w postaci braku rolowania i pasta schodziła po delikatnym przetarciu MF.
Artih Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2014 Dobra robota W studiach Hondy powinny mieć +50% do ceny
Moderator Eryczek Opublikowano 31 Maja 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2014 Mickul, fajna praca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się