kamil_rosen Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Cały czas męczyły mnie te kołpaki, no nie dało się patrzeć Ale na końcu to na co czekałem Oryginalne kołpaki, chociaż tyle, a nie z marketu. Jedynie te chlapacze z przodu do wyrzucenia, reszta roboty perfekcyjnie zrobiona, nic dodać nic ująć
amper124 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Robota konkretna! Czolo chyle i propsiki daje. Rozumiem z cdn za jakiś czas Z innej beczki - jeśli saksofon ma nadkola tylne "polowki" polecam tak zajrzeć. W pługu mojego ojca wygrzebalem stamtad tyle piachu i bloga za starczyloby na niezla doniczkę z kwiatami
golden0282 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Super praca i relacja Czekam na cd.
Franek Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Bardzo ładna relacja, z przyjemnością się oglądało
Dżefix Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Szacunek! Niesamowitą pracę włożyłeś w tego Saxofona Jak ktoś wyżej pisał podwoiłeś wartość auta Przyszło mi do głowy, że mógłbyś jeszcze w wolnej chwili, na tym dekielku od gałki zmiany biegów, pociągnąć pędzelkiem na czarno oznaczenia w tym wyżłobieniu - lepiej by wyglądało imo. No i ludzik z klocków Lego miażdży pozdr.
dzinkins Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Bardzo ładna relacja, z przyjemnością się oglądało +1
soll Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Relacja bez korekty (która często jest clue większości relacji), mimo to ogląda sie przyjemnie i z zaciekawieniem. Świetnie pokazane etapy prac, detale, wszystko czytelnie opisane. Taki debiut jest wejściem smoka
fireman Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Relacja bez korekty (która często jest clue większości relacji), mimo to ogląda sie przyjemnie i z zaciekawieniem.Świetnie pokazane etapy prac, detale, wszystko czytelnie opisane. Taki debiut jest wejściem smoka +1
olas Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 mega przemiana, gratuluje włoznej pracy
michal Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Szacun, dobra robota, jedna z lepszych relacji ostatnio.
Bonthyc Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Fajnie się ogląda takie relacje
luke Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Świetna robota! Największe wrażenie robią na mnie odnowione szare plastiki i wnętrze. W jakim stężeniu czyściłeś Red Devilem komorę silnika?
macra Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Na czym polega ta "renowacja plastików opalarką"? Tzn jaki jest efekt to widzę ale.... ???
bigmaciek Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Relacja bez korekty (która często jest clue większości relacji), mimo to ogląda sie przyjemnie i z zaciekawieniem.Świetnie pokazane etapy prac, detale, wszystko czytelnie opisane. Taki debiut jest wejściem smoka Dzięki! Na polerkę jeszcze pozbieram chwilkę pieniądze i pewnie około maja/czerwca zabiorę się do pracy - celuję w coś z półki LARE EPL-11+/KRAUSS P7. Do amatorskich prac powinny dać radę a szykują się bardzo interesujące projekty (z pewnością pojawią się w PSB), które postaram się utrzymać w zaprezentowanym tu stylu Świetna robota! Największe wrażenie robią na mnie odnowione szare plastiki i wnętrze. W jakim stężeniu czyściłeś Red Devilem komorę silnika? Stosowałem między 1:3 a 1:5 - takie stężenie nawet usunęło dużo nalotu rdzawego z pokrywy zaworów oraz innych elementów. Oczywiście dobrze potem spłukałem czyszczone miejsca.
Shaddy Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Takie własnie metamorfozy lubię najbardziej. Bardzo też podoba mi się samo podejście autora i myśl końcowa. Za to wielki Sama praca mega fajna, ileż można oglądać garbatych Panamer i całej podobnej im reszty. Przy takich szczurach faktycznie wychodzi trud i kunszt pracy. Jeszcze raz wielkie bravissimo P.S. jeszcze na koniec mały OT. Czerwone pasy, nawet w takim aucie wyglądają mega
jbiz Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Na czym polega ta "renowacja plastików opalarką"? Tzn jaki jest efekt to widzę ale.... ???
OS92 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2015 Powalający efekt. Zastanawiam się czy tą opalarką można narobić szkody na lakierze. Bo jednak strumień powietrza uderza też w powłokę lakieru. Zabezpieczałeś jakoś przed tym lakier.
Drumknott Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2015 Widzę, że przedni błotnik nie za bardzo pasuje kolorystycznie. No i przednia rejestracja jakaś dziwna jakby malowana mazakiem :>
PrzyjacielTwojejMamy Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2015 Bardzo dobra robota. Autko wygląda jak nowe . W środku wielka zmiana.
Degus Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2015 Coś pięknego kawał bardzo dobrej roboty !
hansio Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2015 tak powinno wyglądać auto forumowicza jak dla mnie.... odratowałeś
piszczek Opublikowano 8 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2015 Wspomniałeś że miałeś wżery w lakierze po ptaszyskach. Poradziłeś sobie z tym jakoś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się