Skocz do zawartości

Udostępnie garaż do pracy - Sosnowiec


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne towarzystwo Detailingowe! :)

 

Z racji tego, że jestem kompletnym amatorem, chętnie udostępnię jakiemuś koledze z okolicy miejsce do pracy w moim garażu w zamian za możliwość zobaczenia na żywo co i jak się robi, powąchania kosmetyków i zdobycia znajomości! ;)

Ze swojej strony oferuję garaż w godz. do uzgodnienia, ciepłe, zimne napoje, i swoje towarzystwo.

Sprzęt i kosmetyki najlepiej mieć swoje :)

 

 

Lokalizacja: SOSNOWIEC.

 

Pozdrawiam wszystkich,

Tomek

59442abf99c43_DSCN4497(R)(2).JPG.c9e32fc462499b96780a19bc43d29a66.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde fajna oferta :) Ale raczej to niech tobie przywożą napoje za garaż ;) Wiele osób nawet by zapłaciła za możliwość popracowania w garażu :) Nawet możesz zaproponować coś w stylu, że ktoś mógł by ci pomóc przy twoim samochodzie w zamian np za parę godzin udostępnienia garażu dla jego samochodu. Myślę, że uczciwa propozycja :)

Można nawet by założyć temat kto coś takiego oferuje. Jakieś ogólne zasady i mogło by to fajnie działać. Ja niestety swojego garażu nie udostępnię bo służy tylko do ochrony samochodu, jest zbyt mały, ale jak ktoś ma większy, to czemu nie :)

 

[ Dodano: 10 Styczeń 2014, 21:51 ]

A tak btw, to na prawdę fajny garaż ;) Nie dość, że spory, to jeszcze stylowy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejscówka trzeba przyznać byłaby niezła - szkoda że za daleko :)

 

Ja niestety swojego garażu nie udostępnię bo służy tylko do ochrony samochodu, jest zbyt mały, ale jak ktoś ma większy, to czemu nie :)

 

[ Dodano: 10 Styczeń 2014, 21:51 ]

A tak btw, to na prawdę fajny garaż ;) Nie dość, że spory, to jeszcze stylowy :P

 

KamilRosen a Ty gdzie w Wadowicach myjesz samochód? Któryś z bezdotyków? Będę wyglądał vitarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach