Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

red, jest to (jeśli się nie mylę :))) zwykły das-6 tylko ze znaczkiem dodo, na pewno będzie ok , no i cena też zachęcająca

Opublikowano

Sprawdziłem i tak, to jest DAS-6. A te pady do kompletu z tą maszyną dają radę?

Opublikowano

Krótkie pytanie kupie Kestrela Sim 180 czy będę zadowolony?

do tej pory pracowałem na DAS6, ale mam dość polerowania nią, zostaje do nakładania cleanerów i selantów

  • Administrator
Opublikowano

To czy będziesz zadowolony zależy tylko od Twoich preferencji. Ja mam i jestem zadowolony :good:

Opublikowano

Nie dawno trzymałem w rękach Euroteca i powiem wam, że naprawdę fajna zabawka. Z kartki wydawało mi się, że prawie 4kg to będzie ciężki sprzęt, a okazał się naprawdę fajny i poręczny. Co prawda nie pracowałem na nim.

Powiem szczerze, że nastawiłem się na Power Upa, bo w sumie sprzet z większymi możliwościami. Ale może miał ktoś porównanie? Jak z ergonomią na Power Upie? Przyznam, że Eurotec mnie zaskoczył. :o

Opublikowano

Ja ostatnio odpalilem mojego silverstorma (silverline - rotacja) i powiem szczerze, ze nie dziwie sie, ze ktos dla amatorow proponuje Das-6. Jesli latwosc pracy przy Das-6 ocenilbym na 10 to rotacja wypada na max 4. Das-6 jest lekki, latwy w prowadzeniu, jak docisniesz za mocno to ja go zgasisz i nic sie nie stanie z lakierem. Jesli ktos nie ma zamiaru robic aut zarobkowo, to z czystym sumieniem polecam amatorom Das-6 do odswiezania lakieru, nakladania woskow i sealantow.

 

PS

Myslalem, ze rotacja bedzie bardziej przewidywalna, latwiejsza w opanowaniu - troszke sie zdziwilem po ierwszych probach o ile trudniej sie nia pracuje niz polerka dual action (DA). Oczywiscie na pewno to kwestia wprawy ale chodzi o pierwsze wrazenie.

Opublikowano

aro_77, takie jest pierwsze wrażenie, ale z każdą minutą będzie lepiej i lepiej, ja już nawet nie patrzę na das6, wszystko robię rotacją. Początki były rzeczywiście trudne, ale teraz uwielbiam swoją maszynę. ;)

Opublikowano
- troszke sie zdziwilem po ierwszych probach o ile trudniej sie nia pracuje niz polerka dual action (DA). Oczywiscie na pewno to kwestia wprawy ale chodzi o pierwsze wrazenie. Ilość osób, dla których internet i publikowane w nim strony internetowe jest podstawowym źródłem wiedzy i informacji, jest niezliczona i wciąż rośnie. W sieci szukamy różnego rodzaju usług, od zupełnie podstawowych jak np. fryzjer, kosmetyczna, po specjalistyczne jak prawnik.Wyszukujemy strony www z informacjach o lokalach, urzędach, szkołach itp. Tradycyjne książki telefoniczne odeszły w zapomnienie. Z tego właśnie względu, Internet jest idealnym miejscem, aby zaprezentować potencjalnym Klientom swoją firmę. Jednak strona internetowa nie zawsze ma charakter biznesowy, często jest sposobem na podzielenie się z innymi własnymi zainteresowaniami, hobby, pokazaniem tego, co tworzymy. Proces tworzenia strony www to skomplikowany proces, na który składa się kilka etapów: Stworzenie koncepcji i analizy - tu zastanowić się należy nad tematyką strony www. Ponadto klient określić powinien funkcje, jakie chce, aby strona posiadała, czyli co będzie można na niej zobaczyć i zrobić. Projektowanie stron internetowych - to wykonanie projektu graficznego, który zawierać będzie elementy wizualne strony takie jak: kolorystykę, czcionkę, nawigacje, nagłówki, obrazy, boksy itp. Dobrze zaprojektowana strona ma przede wszystkim na celu zachęcenie klientów do jej odwiedzenia i wywołanie u nich pozytywnych skojarzeń z firmą. Proces tworzenia strony oraz aplikacji internetowych - obróbka graficzna i programowanie. Wdrożenie i hosting stron internetowych - czyli zamieszczenie strony www w internecie i udostępnienie jej użytkownikom. Jeżeli posiadamy własną firmę i zależy nam na jej profesjonalnym zaprojektowaniu, warto zdać się na doświadczenie i zmysł doświadczonego web designera.

 

Odniosłem całkiem inne wrażenie po przesiadce z Das 6 na Sparky. Sparky jest lekki pięknie sie prowadzi, nie telepie ręcami jak Z DAS 6. A jak nie przesadzasz z obrotami to nie widze większego zagrożenia niż z DA

Opublikowano

przemas22 - ja sie zastanawiam czy czesc z Was nie ma zle dokreconych ciezarkow (fabrycznie) bo malkolm tez narzeka na wibracje das-6, moj kestrel chodzi plynnie jak zabawka i to nie ma znaczenia czy daje 6", 5" czy 3 calowy BP.

Opublikowano

Nie wiem ale chyba nie da sie jednak w 100% wyeliminować wibracji w DA. Wibrują chyba nawet lepszych firm niz Kestrel. Ale nie miałem z takimi doczynienia. Niech sie wypowiedzą specjaliści

Opublikowano
przemas22 - ja sie zastanawiam czy czesc z Was nie ma zle dokreconych ciezarkow (fabrycznie) bo malkolm tez narzeka na wibracje das-6, moj kestrel chodzi plynnie jak zabawka i to nie ma znaczenia czy daje 6", 5" czy 3 calowy BP.

u mnie jest dobrze dokręcony , przy BP 5 i 6 cali nic nawet nie drgnie, o telepaniu nie wspomnę , ale na 3 calowym jest okrutnie

dzisiaj mam zamiar wypróbować 3 calowy i całkowicie zdemontować ciężarek, zobaczę, może będzie lepiej

Opublikowano

Do prawidłowego działania DA na innych BP powinno się teoretycznie zmieniać masę ciężarków;/

Tak wyczytałem, żę do każdego BP jest inna przeciw masa.

Opublikowano
Do prawidłowego działania DA na innych BP powinno się teoretycznie zmieniać masę ciężarków;/

Tak wyczytałem, żę do każdego BP jest inna przeciw masa.

wiem i właśnie dlatego próbowałem bez ciężarka, ale w sumie z nim lepiej

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No nic, właśnie przyjechał do mnie Power Up. Pierwsze wrażenia: głośny i ciężki, zobaczymy jak będzie jeździć :?

Jak możesz daj filmik z prac.

Opublikowano

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest sens kupować polerkę w cenie ok 250-350zł? Chciałbym teraz wypolerować swojego kombika, więc trochę roboty jest, dodatkowo też woskować, ok 3-4 razy do roku. Szukałem na allegro, dostępne są polerki już od ok 150zł, ale domyślam się że z trwałością nie ma szału. Pozdrawiam

Opublikowano

Temat chyba zostal wyczerpany jest tu tyle informacji, ze musisz to pozbierac do kupy i zastanowic sie nad najlepszym dla siebie rozwiazaniem - jedni chwala euroteca za 100 pln inni makite za 1000 pln, a ja preferuje das-6 :)

Opublikowano

Napisałem że polerować chcę teraz, raz, a 3-4 do roku woskować tylko, to raczej nie niszczy lakieru...?

Opublikowano

sorry nie doczytałem ;)

to moze zamiast kupowac to z kims z forum sie dogadac kto Ci ogarnie polerke, w podobneych pieniadzah co kupienie najtanszej polerki past i padów, i znika ryzyko czegos spartolenia :)

Opublikowano

Znaczy pastę polerską już mam ( http://tnij.org/h3jl ), wosk również, a szczerze to najchętniej prace przy aucie wykonuję samodzielnie ;) Stąd chęć kupienia polerki (tym bardziej że będzie doświadczony pomocnik ;P)

Opublikowano
Jak możesz daj filmik z prac.

Hmm, może kiedyś jak zaangażuje statyw do pracy ;)

 

Póki co mam już za sobą całego Passata, kawałek 405tki, kawałek mojej C-klasy i muszę przyznać, że przywykłem do maszyny. Fajnie się pracuje, ale myśle, że nie warto dopłacać 80zł do Soft Startu i chyba następnym razem brałbym EuroTeca, bo pewnie hałasuje podobnie. Maszyna póki nie ma na przełączniku 3 to ma bardzo niski moment obrotowy, więc obroty szaleją aż miło, ale jak się już rozkręci to robi się bardziej stabilna :) W sumie nie wyszedłem jeszcze poza 4 bo nie było takiej potrzeby. Najgorsze jest to, że nie wiadomo jakie obroty są dla jakiej pozycji przełącznika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.