luq92 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Widzę, że dzinkins robisz małą furore na wykopie http://www.wykop.pl/link/1797058/merced ... nowy-auta/
Administrator Evo Opublikowano 29 Grudnia 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 O, padł rekord odwiedzin na forum
gruby_RS Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Kiedyś na tym forum była relacja z czyszczenia Forda Focusa RS (użytkownik gruby_RS) Gdzie złożyć aplikację o przemigrowanie do grupy "Legenda" ?
Geno Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 gruby_RS, w sygnecik bym ucałował A relacja? Ujdzie.
weglus Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 a najlepsze jest, że ja relacje grubego przeoczyłem, a z tego co wiem już sie jej nie zobaczy
Moderator Eryczek Opublikowano 29 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Super praca , kilka z tych "wyświetleń" jest moich
clhseba Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 a najlepsze jest, że ja relacje grubego przeoczyłem, a z tego co wiem już sie jej nie zobaczy chodzą słuchy że ktoś to ma na dysku jakoś w zeszłym roku widziałem takiego posta
cubstone Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Fenomenalna praca! Bardzo podoba mi się podejście z wygłuszeniem oraz demontaż wszystkiego co się da. Z Mercedesem jest o tyle dobrze, że jest naprawdę przemyślany i większość plastików/ śrubek/ zapinek itp. schodzi bezproblemowo i generalnie nie jest to jakaś katorga. Plus za wytrwałość i samozaparcie przy zdejmowaniu kilku elementów zewnętrznych takich jak podkładka pod rejestrację, czy dokładne czyszczenie bagażnika, z którym ja często zwlekam i muszę się do tego procesu psychicznie dostroić . Gratuluję świetnie wykonanej roboty i życzę wygodnej, bezawaryjnej jazdy.
Prezes Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ciężko to nawet ocenić. Szok po prostu. Wiedziałem jakim chlewem był ten samochód… a raczej myślałem, że wiem. Sądziłem też, że zdaję sobie sprawę z pracy jaką wykonał Mariusz. Ale gówno prawda! On zrobił taką robotę o jakiej większość z nas może tylko pomarzyć. Nawet schylić do tego parcha by się nikomu nie chciało. A tutaj proszę. Wyszła elegancka limuzyna używana na dojazdy do pracy po autostradach. Gratuluję "stary"!!!
woof Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 umarłem. praca świetna, widać że auto się spodobało - można śmiało powiedzieć że "robiony dla siebie" nadal tylko nie dociera do mnie jak można mieć taki syf... ale co kto lubi
Geno Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Prezes, x2. Wiedziałem co sie dzieje, trochę podglądałem, widziałem kolejne etapy, ale nie zdawałem sobie sprawy, ze tego bedzie aż tak dużo.
Moderator Domel Opublikowano 29 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Szczeke zgubilem.... szok i szacun Czym malowales tarcze i zaciski ?
booohal Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 No, no, no W końcu coś na poziomie Całą morkę ściąłeś samym P3000? Odbicia zacne W sezonie ogarnąłem dziadkowi na szybko przed kościołem to samo tyle, że z czarnym środkiem. No jest co robić
dzinkins Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Widzę, że dzinkins robisz małą furore na wykopie Medialnie O, padł rekord odwiedzin na forum Miało być z przytupem, a jak Czym malowales tarcze i zaciski ? Wszystko sprayem (odporne na temp) , kilka warstw bazy, koniec 2 x bezbarwny i na koniec C5 Na początku oczyszczone chemią, szczotka druciana, apc, ipa i malowanie Całą morkę ściąłeś samym P3000? Uzywałem na najgrubszą morę też 2000
pardi Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Wielki wielki szacun Chciałbym mieć tyle odwagi i wiedzy żeby tak rozebrać auto a potem je jeszcze poskładać. Ciekawe ile kasy by pochłonęła taka robota w profi firmie? Myślę ze 5k by brakło. Przeleciałem wszystkie zdjęcia na szybko ale jeszcze pewnie kilka razy do nich wrócę , MEGA ROBOTA.
Geno Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 pardi, przeciętna cena na Allegro takiej eSki x2 i mamy ten egzemplarz
soler Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Petardycznie wyszło mam podobny kolor lakieru bo poprzedni właściciel sobie wybrał kolor z eski to teraz widzę ile można z tego wyciągnąć. Dużo decybeli Ci znikło po tym wygłuszeniu całego auta? Jak na eSkę widać buda zdrowa pomyślności
DeepGloss Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Relacja naprawdę na MEGA WYSOKIM POZIOMIE!!! Nie bez powodu dzinkins, ma status MASTER. Podziwiam i pozdrawiam!!! Wzór godny naśladowania wśród fanów detailingu!!
damian Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ta relacja to chyba taki spóźniony świąteczny prezent dla forumowicz, bo jest Na początku jak było to nie wsiadłbym do tego auta, a przy końcowym efekcie pracy nie wysiadałbym
SZyBA Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ten się śmieje to kto się śmieje ostatni Relacja roku Cóż więcej zaszczytem będzie zobaczyć a już wsiąść do auta na pasażerze to wcześniej folia ochronna na buty Uścisk dłoni Mariusz
Geno Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Szyba, Mariusz nie wypisał ile części mechanicznych wymienił, żeby jechało to jak nowe. Trzeba przyznać ze na drodze zachowuje się lepiej niż współczesne W221 po 70kkm, cisza, spokój, dostojne sunięcie Najlepsza W220 w Polsce, mimo tego że biedak w gnoju
SZyBA Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 No fotka cacuszko cóż można powiedzieć, jedynie biore chusteczkę na otarcie łez Ale widzę z paliwkiem to tak jak u mnie oszczędnie o kropelce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się