volviunia Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Witam. Jestem nowy na forum i nowym posiadaczem auta. Przed zaczęciem dopieszczaniem auta postanowiłem pozbyć się szpetnej i szkodliwej korozji. Wybrałem najgorsze miejsce (niestety dziura). Błotnik cały został polakierowany, dałem 3 warstwy bezbarwnego ale lakier jest bardziej matowy od reszty auta Podobno lakier typu metalik tak ma, ale czemu po warstwie bezbarwnego lakieru dalej nie świeci? Może polarka mechaniczna pomoże? Dodaje zdjęcie jak to wygląda
DAMIANe34 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Proponuje zmatowić papierem i przepolerować. Poszukaj dobrze na forum, jest sporo tematów
Pit_Krk Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Proponuje zmatowić papierem i przepolerować. Ja byłbym jednak ostrożny z takimi radami. Wydaje mi się, że kolega, który założył ten temat, z całym szacunkiem, ale jest zielony w temacie i może narobić więcej szkody niż pożytku.
volviunia Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Nic podobnego nie znalazłem, zastanawiałem się czy wystarczy wypolerować. Kolor jest dobry, a bezbarwnego dużo nałożyłem. To było moje pierwsze lakierowanie i robienie wstawki. Próbowałem ręcznie wypolerować ale niewiele dało. Nie mam polerki mechanicznej i nie wiem czy to pomoże.
bucki Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Ja sądzę ,że tutaj zawinił słabej jakości klar , szlifowanie i polerowanie tylko pomoże .
kamilgt Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Jesteś z Łomianek, odezwij się do Shine My Car: https://pl-pl.facebook.com/shinemycar Może pomogą
bienek Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Normalna sprawa, nałożyłeś sporo bezbarwnego i zrobiłeś skóre pomarańczy. Zobacz sobie mój projekt BMW e36 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=75 Raczej bez papierkowania, albo użycia padów z jeansu czy sztruksu niewiele zdziałasz.
volviunia Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Dzięki za odpowiedz. Zobaczyłem projekt BMW i mnie trochę olśnił. Raczej bez sprzętu nie mam co się zabierać za tą usterkę ? Produkty do lakierowania były z serii ,,auto-fit napraw-sam,,.
DAMIANe34 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Proponuje zmatowić papierem i przepolerować. Ja byłbym jednak ostrożny z takimi radami. Wydaje mi się, że kolega, który założył ten temat, z całym szacunkiem, ale jest zielony w temacie i może narobić więcej szkody niż pożytku. To była tylko propozycja co należy zrobić, nie sprecyzowałem że ma robić to osobiście, może ktoś bardziej kumaty to ogarnie
volviunia Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Proponuje zmatowić papierem i przepolerować. Ja byłbym jednak ostrożny z takimi radami. Wydaje mi się, że kolega, który założył ten temat, z całym szacunkiem, ale jest zielony w temacie i może narobić więcej szkody niż pożytku. To była tylko propozycja co należy zrobić, nie sprecyzowałem że ma robić to osobiście, może ktoś bardziej kumaty to ogarnie Pójdę do specjalisty jak się totalnie poddam. Naprawy robię sam bardziej dla zabawy (lubię grzebać przy aucie), jak coś nawet zrobię źle to papier ścierny i od nowa lakier Będę próbował aż stracę nadzieję i pewnie dopiero zawitam u lakiernika.
golden0282 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2013 Wystarczy nie przesadzić , i tragedii nie będzie ,tym bardziej , że sam bawisz się w malowanie Jednak przydała by ci się polerka i poczytanie forum . Spory czas temu trafił mi się rodzynek od domorosłego 18-letniego malarza , stan lakieru wskazywał na wykonany trochę niepoprawnie , poza tym wyglądał jakby był myty na szczotkach ......... drucianych . Mimo , że miał to być mój pierwszy raz z darciem całego auta podjąłem się zadania Całej morki nie usunąłem , ale nic nie popsułem
volviunia Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Dzięki za odpowiedz. Mam pytanie, jakiej grubości papier użyć ? Chyba jakis 1600 na makro? Niedługo zabiore sie za ten błotnik, polerka zamówiona. Wstawie zdjęcia z przebiegu prac
KORDI Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Ten golf to miał te szyby tylne polakierowane czy jak? )
tukolarz Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Koledzy, co Wy doradzacie? volviunia polakierował sobie auto spray-em bez utwardzacza a Wy wyskakujecie z papierkowaniem, aby usunąć morę . volviunia, ja bym na Twoim miejscu poszukał zdrowego błotnika w tym samym kolorze lub/i oddał auto do lakierowania do lakiernika. Uwierz, że będzie to najtańsza opcja, aby przywrócić auto fabryczny wygląd . Nie baw się sam- szkoda czasu, kasy i nerwów.
volviunia Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Wystarczy nie przesadzić , i tragedii nie będzie ,tym bardziej , że sam bawisz się w malowanie Jednak przydała by ci się polerka i poczytanie forum . Spory czas temu trafił mi się rodzynek od domorosłego 18-letniego malarza , stan lakieru wskazywał na wykonany trochę niepoprawnie , poza tym wyglądał jakby był myty na szczotkach ......... drucianych . Mimo , że miał to być mój pierwszy raz z darciem całego auta podjąłem się zadania Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Całej morki nie usunąłem , ale nic nie popsułem Jakiej grubości papierem matowiłeś? Jeszcze spróbuje to uratować, mat nie jest taki duży i jak jest mokry to nie widać różnicy pomiędzy starym lakierem
Arti_r1 Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Sprayem bez utwardzacza? hahaha dobre. Jesli spray którym zamówił pod kolor auta, to jest to spray samochodowy ktory ma utwardzacz. Gdyby go nie było jego lakier byłby lepki,i można by na nim zrobic odciski. volviunia papier 2000 w dłoń i ogarniesz
golden0282 Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Koledzy, co Wy doradzacie? volviunia polakierował sobie auto spray-em bez utwardzacza a Wy wyskakujecie z papierkowaniem, aby usunąć morę . volviunia, ja bym na Twoim miejscu poszukał zdrowego błotnika w tym samym kolorze lub/i oddał auto do lakierowania do lakiernika. Uwierz, że będzie to najtańsza opcja, aby przywrócić auto fabryczny wygląd . Nie baw się sam- szkoda czasu, kasy i nerwów. Zapewne kolega volviunia zalogował się na forum po taką poradę . Oczywistym jest , że jeżeli ktoś nie umie lakierować , to chciał nie chciał fabryki nie zrobi , i tak czy inaczej będzie to drut mniejszy lub większy . Ale być może kolega nie chce , budżet nie pozwala itd itp na wizytę w zakładzie, o czym świadczy : Pójdę do specjalisty jak się totalnie poddam. Naprawy robię sam bardziej dla zabawy (lubię grzebać przy aucie), jak coś nawet zrobię źle to papier ścierny i od nowa lakier Będę próbował aż stracę nadzieję i pewnie dopiero zawitam u lakiernika. Ten golf to miał te szyby tylne polakierowane czy jak? ) Tam nie ma szyb , w Irlandii jest sporo aut w takim wydaniu , są dwuosobowe , w środku wyglądają mniej więcej tak To zdjęcie jest akurat z przerobionej z osobówki , ale na rynek wychodzą fabryczne egzemplarze osobowych vanów .
tukolarz Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Arti_r1, Produkty do lakierowania były z serii ,,auto-fit napraw-sam,,. http://www.napraw-sam.pl/index.php/Kata ... akiernicza Dalej sądzisz, że to "lakierowanie" było coś warte? Już pomijam ochronę antykorozyjną... Chłopak wydał kasę na niepotrzebne "śmieci" i tyle . Robiąc takie "naprawy" tylko niszczy się jeszcze bardziej auto a i tak się nic nie da w ten sposób nauczyć. Można sobie grzebać przy aucie, ale nie wszystkie naprawy da się przeprowadzić w zaciszu domowym bez minimalnego zaplecza. Istnieje coś takiego jak spray 2K, ale wtedy jest w nim specjalna przestrzeń na utwardzacz i aktywuje się go bezpośrednio przed lakierowaniem pociągając za zawleczkę.
Arti_r1 Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Oczywiście ze dalej tak sadze Sam mam pomalowane w taki sposób alu na zimę, i co? Trzymie. Dwa lata temu malowałem klape w aucie, i jest git. Nawet parę osób na spocie u Mrcleaner niedowierzali ze to po spray'u. Da się Fakt faktem ta seria to lipa, i mógł pieniądze lepiej wydać. Ale to decyzja kolegi
siwyjac Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Oczywiście ze dalej tak sadze Sam mam pomalowane w taki sposób alu na zimę, i co? Trzymie. Dwa lata temu malowałem klape w aucie, i jest git. Nawet parę osób na spocie u Mrcleaner niedowierzali ze to po spray'u. Da się Fakt faktem ta seria to lipa, i mógł pieniądze lepiej wydać. Ale to decyzja kolegi ja tam byłem i widziałem ! da się
volviunia Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2013 Dzięki, Wszystkiego się dowiedziałem co chciałem. Niedługo zabiorę się do pracy i wstawię zdjęcia. Jeszcze raz dziękuje za szybkie i treściwe odpowiedzi
Pan Miyagi Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2013 pomuc . jezusie chrystusie, słownik albo coś bo czytać się nie da
volviunia Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam ponownie, Element najpierw spróbowałem spolerować. Niestety miałem tylko pastę tempo lekkościerna. W celu ,,a może to coś dać,, i po kilku minutach efekt jest nawet dobry. Jeszcze posiedzę z polerką a jak się znudzę to złapie papier.
Master kecav Opublikowano 25 Listopada 2013 Master Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2013 Niestety miałem tylko pastę tempo lekkościerna a czytałeś? http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5682&highlight=tempo
volviunia Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2013 Nie czytałem, ale to co tam ujrzałem to się trochę przestraszyłem. Chyba polecę po coś innego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się