dunga Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Gyeon cancoat i rim odebrane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 jakim cudem opona o mniejszej powierzchni styku z nawierzchnią będzie zapewniała taką samą trakcje jak opona o większym styku na mokrym ? Pewnie z tych samych powodów, dla których rajdówki w specyfikacji zimowej wyglądają, jakby jedziły na tramwajowych kołkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dostrzegasz pewną małą i subtelną różnice pomiędzy mokrym asfaltem a śniegiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Haahah nie porównuj śniegu do asfaltu Dziwne, że samochody wyścigowe na torach jeżdżą na szerokich [ Dodano: 10 Luty 2014, 18:05 ] Evo był szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kama Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dobry wątek się szykuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasns Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Kama, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 jesli wg. Ciebie szersza opona szybciej odprowadzi nadmiar wody niż węższa, to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 I to nie dość że mokre do śniegu, to jeszcze rajdówkę do samochodu cywilnego.... Edit: Dobra, nie mam pytań już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Naoglądali się ludzie GT3 czy innych F1 i najchętniej by 255 albo i 300 ładowali do fwd na ulicę Evo, no na pewno jak ktoś nie jest tumanem i nie chce ruszać z piskiem ze świateł to 205 mu spokojnie wystarczy. No, napewno ktoś kupuję Leona FR i dłubie w silniku żeby potem jeździć jak emeryt Jeździć jak emeryt a robić NFS od świateł do świateł to różnica przy większej prędkości i tak trakcji nie straci. To wybacz, ale chyba nie mamy o czym rozmawiać, jeżeli dla Ciebie zjawisko utraty trakcji przy wyższych prędkościach jest obce. I gwarantuje że na 205 starci tą trakcje szybciej jak przyjdzie co do czego, niż na 225. Zjawisko utraty trakcji na dobrych oponach przy wyższej prędkości praktycznie nie istnieje. Przypomina mi to dyskusję kiedyś kiedyś na innym forum gdzie użytkownik nie mógł złapać trakcji na "czwórce", po czym okazało się że jeździ na nankangach A na mokrym znów cywilna 225 też nie poradzi sobie lepiej niż 205. To nawet nie wiem jak skomentować Wytłumacz mi proszę, jakim cudem opona o mniejszej powierzchni styku z nawierzchnią będzie zapewniała taką samą trakcje jak opona o większym styku na mokrym ? o aquaplaningu "kolega" słyszał? nie? trudno Wiem że co powie Evo na tym forum to jest święte ale litości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Na przyszły sezon chyba na lato pójdę w ... Pójdź lepiej młodzieńcze w jakąś męską szperę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Zjawisko utraty trakcji na dobrych oponach przy wyższej prędkości praktycznie nie istnieje. Czyli zgodnie z Twoim rozumowaniem, powyżej pewnej prędkości mogę brać zakręty z dowolną prędkością i nie strace trakcji ? o aquaplaningu "kolega" słyszał? nie? trudno Fajnie, że na potrzeby wymyślonych argumentów wyszkujesz skrajne przykłady, ale jazda po mokrym to nie tylko aquaplanning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 gruby_RS, masz kłajfa i fajere wyciąga przy przelotowej 1,8 jak się depnie. Na co mje takie frykasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM3 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Żeby trochę rozluźnić atmosferę http://www.youtube.com/watch?v=DG5YcGSE1qI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 powyżej pewnej prędkości mogę brać zakręty z dowolną prędkością i nie strace trakcji ? Rozbiegówka z węzła Pruszków w kierunku Konotopy chyba nabierze w tym sezonie nowego wymiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 TOM3, tutaj też gościu przecież walczy z brakiem trakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 gruby_RS, jestem w tym. Przedwczoraj z boxem mamowozem 1,3 wpięte i nawet nie pisnął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Rozbiegówka z węzła Pruszków w kierunku Konotopy chyba nabierze w tym sezonie nowego wymiaru Conti to firmowa opona, więc uważam że możesz śmiało dołożyć do pieca,musisz tylko jechać odpowiednio szybko żeby nie stracić trakcji na szybko, 3 minuty w googlach,na mokrym im szerzej tym lepiej : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Do rozstrzygnięcia co znaczy mokra: zroszona poranną bryzą obornika, czy zalana po kilkudniowych ulewach, w takim stopniu, że nie widać kolein. Tak czy inaczej uważam, że trzeba by nakur...iać pierdylion km/h po ukraińskich stepach, żeby dostrzec diametralne różnice w zachowaniu się 205 i 225. Yasiek, poprawiłeś mi humor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Tak czy inaczej uważam, że trzeba by nakur...iać pierdylion km/h po ukraińskich stepach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Rozbiegówka z węzła Pruszków w kierunku Konotopy chyba nabierze w tym sezonie nowego wymiaru Conti to firmowa opona, więc uważam że możesz śmiało dołożyć do pieca,musisz tylko jechać odpowiednio szybko żeby nie stracić trakcji na szybko, 3 minuty w googlach,na mokrym im szerzej tym lepiej : Obrazek O panie, to zes wybral 'miarodajnego' testujacego: http://moto.onet.pl/aktualnosci/oszustw ... ania/42ptc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 10 Lutego 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Tak czy inaczej uważam, że trzeba by nakur...iać pierdylion km/h po ukraińskich stepach, żeby dostrzec diametralne różnice w zachowaniu się 205 i 225. Mam Accorda na oponach w "fabrycznym" rozmiarze 225/50/17. To samo auto u kolegi, w skromniejszej wersji wyposażenia ma fabrycznie 205/60/16. Różnica w prowadzeniu jest duża - wyraźnie odczuwalna zarówno dla mnie jak i dla kolegi. Na obu autach są opony mniej więcej tej samej klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Eryczek, wyjaśnij tylko, czy: - dostrzegacie różnice w sposobie filtrowania nawierzchni, subtelnej rożnicy w prowadzeniu się auta itp. - to dość oczywiste i zgadzam się, -zachowaniu się auta w dość nagłych i nieprzewidywalnych warunkach - jesli któryś z Was stwierdzi, że udało mu się wyprowadzić auto z opresji 'bo miałem opony 225 a nie 205' to szacun i ukłony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 No i nie porównujmy opon z profilem o 10% mniejszym/większym i felg o cal większych/mniejszych. To akurat bardzo wpływa na sterowność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSO-Team Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Komentarz Zimocha na ceremonii wręczenia medali skoczkom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi