Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło HUMOR ??


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

jakim cudem opona o mniejszej powierzchni styku z nawierzchnią będzie zapewniała taką samą trakcje jak opona o większym styku na mokrym ?

 

Pewnie z tych samych powodów, dla których rajdówki w specyfikacji zimowej wyglądają, jakby jedziły na tramwajowych kołkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naoglądali się ludzie GT3 czy innych F1 i najchętniej by 255 albo i 300 ładowali do fwd na ulicę :lol:

 

Evo, no na pewno jak ktoś nie jest tumanem i nie chce ruszać z piskiem ze świateł to 205 mu spokojnie wystarczy.

 

No, napewno ktoś kupuję Leona FR i dłubie w silniku żeby potem jeździć jak emeryt :good:

Jeździć jak emeryt a robić NFS od świateł do świateł to różnica

przy większej prędkości i tak trakcji nie straci.

 

To wybacz, ale chyba nie mamy o czym rozmawiać, jeżeli dla Ciebie zjawisko utraty trakcji przy wyższych prędkościach jest obce. I gwarantuje że na 205 starci tą trakcje szybciej jak przyjdzie co do czego, niż na 225.

Zjawisko utraty trakcji na dobrych oponach przy wyższej prędkości praktycznie nie istnieje. Przypomina mi to dyskusję kiedyś kiedyś na innym forum gdzie użytkownik nie mógł złapać trakcji na "czwórce", po czym okazało się że jeździ na nankangach

A na mokrym znów cywilna 225 też nie poradzi sobie lepiej niż 205.

 

To nawet nie wiem jak skomentować :idea: Wytłumacz mi proszę, jakim cudem opona o mniejszej powierzchni styku z nawierzchnią będzie zapewniała taką samą trakcje jak opona o większym styku na mokrym ?

o aquaplaningu "kolega" słyszał? nie? trudno

 

Wiem że co powie Evo na tym forum to jest święte ale litości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Zjawisko utraty trakcji na dobrych oponach przy wyższej prędkości praktycznie nie istnieje.

 

 

Czyli zgodnie z Twoim rozumowaniem, powyżej pewnej prędkości mogę brać zakręty z dowolną prędkością i nie strace trakcji ? :kox:

 

o aquaplaningu "kolega" słyszał? nie? trudno

 

Fajnie, że na potrzeby wymyślonych argumentów wyszkujesz skrajne przykłady, ale jazda po mokrym to nie tylko aquaplanning :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Rozbiegówka z węzła Pruszków w kierunku Konotopy chyba nabierze w tym sezonie nowego wymiaru

 

Conti to firmowa opona, więc uważam że możesz śmiało dołożyć do pieca,musisz tylko jechać odpowiednio szybko żeby nie stracić trakcji :evil:

 

na szybko, 3 minuty w googlach,na mokrym im szerzej tym lepiej :

 

dyn_wat_lightbox_img.php?path=41744f44e46041745745845145b46144945d45c41741942041f41941e42042141f41f41941745544945244744945a45c41d41a41a44741a41f41841f41a41841841f44741a44743441645245844f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do rozstrzygnięcia co znaczy mokra: zroszona poranną bryzą obornika, czy zalana po kilkudniowych ulewach, w takim stopniu, że nie widać kolein.

Tak czy inaczej uważam, że trzeba by nakur...iać pierdylion km/h po ukraińskich stepach, żeby dostrzec diametralne różnice w zachowaniu się 205 i 225.

 

Yasiek, poprawiłeś mi humor :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbiegówka z węzła Pruszków w kierunku Konotopy chyba nabierze w tym sezonie nowego wymiaru

 

Conti to firmowa opona, więc uważam że możesz śmiało dołożyć do pieca,musisz tylko jechać odpowiednio szybko żeby nie stracić trakcji :evil:

 

na szybko, 3 minuty w googlach,na mokrym im szerzej tym lepiej :

 

Obrazek

 

 

 

O panie, to zes wybral 'miarodajnego' testujacego: http://moto.onet.pl/aktualnosci/oszustw ... ania/42ptc

 

 

 

 

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Tak czy inaczej uważam, że trzeba by nakur...iać pierdylion km/h po ukraińskich stepach, żeby dostrzec diametralne różnice w zachowaniu się 205 i 225.

 

Mam Accorda na oponach w "fabrycznym" rozmiarze 225/50/17. To samo auto u kolegi, w skromniejszej wersji wyposażenia ma fabrycznie 205/60/16.

Różnica w prowadzeniu jest duża - wyraźnie odczuwalna zarówno dla mnie jak i dla kolegi. Na obu autach są opony mniej więcej tej samej klasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eryczek, wyjaśnij tylko, czy:

- dostrzegacie różnice w sposobie filtrowania nawierzchni, subtelnej rożnicy w prowadzeniu się auta itp. - to dość oczywiste i zgadzam się,

-zachowaniu się auta w dość nagłych i nieprzewidywalnych warunkach - jesli któryś z Was stwierdzi, że udało mu się wyprowadzić auto z opresji 'bo miałem opony 225 a nie 205' to szacun i ukłony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.