Marco Opublikowano 31 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2009 Jeśli swirlX padem polishing to czym jechać UC?? Cutting?
SM Opublikowano 31 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2009 Jeśli swirlX padem polishing to czym jechać UC?? Cutting? Jeśli masz duże uszkodzenia i potrzebujesz wysokiej ścieralności to bierz cutting pad. Jednak możesz użyć UC na polishing. Wolniejszy efekt, ale bynajmniej w teorii bezpieczniejszy. Sam nie stosowałem UC na cutting.
Łukasz Opublikowano 1 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2010 dzieki Lukasz, czyli niebieska do SRP, a żółta do SwirlX Jakbyś użył polishing (żółta) do SRP też myślę, że nic by się nie stało. Jeśli swirlX padem polishing to czym jechać UC?? Cutting? Jeśli masz duże uszkodzenia i potrzebujesz wysokiej ścieralności to bierz cutting pad. Jednak możesz użyć UC na polishing. Wolniejszy efekt, ale bynajmniej w teorii bezpieczniejszy. Sam nie stosowałem UC na cutting. Dokładnie. Polishing można stosować zarówno z UC jak i SX. Wszystko zależy od stanu lakieru i co/jak szybko chcesz uzyskać. Szybkość akurat w tej tematyce to niezbyt dobry doradca
YoungDetailer Opublikowano 3 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2010 M105+PP lub od razu M205+FP (w zależności od tego co chcesz uzyskać i w jakim czasie). Łukasz czy zastosowanie M205 z FP jest w stanie poradzić sobie ze śladami jakie pozostawił po sobie wełniak?? Napisz jeszcze od kiedy pracujesz na pastach MG i na ile jesteś z nich zadowolony? Ja kupiłem pól roku temu M105, M80, M21 i komplet padów od MG i jak narazie jestem zadowolony. Miałeś przyjemność pracować na Farecli ja testuje obecnie G3, G6 i G10 i od 2 tyg również 3M.
Łukasz Opublikowano 3 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2010 Łukasz czy zastosowanie M205 z FP jest w stanie poradzić sobie ze śladami jakie pozostawił po sobie wełniak?? Może sobie poradzić, ale ja przeważnie w miejscach gdzie używałem wełniaka to stosowałem M205+PP i to zawsze dawało bardzo dobre rezultaty. Aczkolwiek jak z Julkiem robiliśmy EVO to ja używałem M105+wełniak (wcześniej sanding), a Julek po mnie robił granatowym korkiem 3M + niebieski pad 3M i efekty były bardzo dobre. Napisz jeszcze od kiedy pracujesz na pastach MG i na ile jesteś z nich zadowolony? Używam prawie od momentu jak weszły na rynek. Miałeś przyjemność pracować na Farecli ja testuje obecnie G3, G6 i G10 i od 2 tyg również 3M. Na 3M tak, na Farecli nie.
SzaKal Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Mam też pytanie dotyczące MG i 3M. Skoro obydwie pasty są dobre to chyba lepszym rozwiązaniem jest MG ponieważ do korekty większość z was używa M 105 i M 205 a jeżeli 3M to trzeba użyć trzech past FC+, EF i Ultrafine ...?
Administrator Evo Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Niekoniecznie. Często FC+ nie jest potrzebny,wystarcza żółty i niebieski korek. Albo po FC wystarczy sama UF do wyprowadzenia lakieru. Kombinacji jest dużo, i niekoniecznie trzeba stosować kompletny system.
SzaKal Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A jeżeli np. mamy mocno zniszczony lakier i do korekty potrzebujemy trzy korki 3M to jeżeli do tego samego lakieru użyjemy zestawu M105 i M 205 to efekt bedzie podobny ?
miki Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Albo po FC wystarczy sama UF do wyprowadzenia lakieru. Jeśli tak zrobisz to po kilku myciach zejdą wszystkie wypełniacze z UF i lakier będzie wyglądał tragicznie.
Administrator Evo Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 miki, zrobiłem tak i dziwnym trafem lakier wygląda tak samo jak po polerce,auto było myte z 10 razy.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Evo, Mi też po zastosowaniu FC+ na CP potem UF + FP efektem było trochę niedociągnięć które UF nie potrafiła zjechać po FC+, dlatego użyłem M#205 +FP i efektem jest lustro, robione na czarnym lakierze więc czasami widać więcej niż powinno Moim zdaniem można wyciągnąć ładnie lakier FC + UF ale zajmie to więcej czasu niż FC+EF+UF. Chyba że lakier jest w przyzwoitym stanie to pady PP i FP. Pytanko do Łukasza: Ponieważ nie miałem okazji testowania FC+ i #105 na identycznym stanie lakieru, a ty pewnie tak to napisz jak się ma agresywność tych past do siebie oraz efekt po pewnym wypracowaniu na padzie cutting ??
Administrator Evo Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 CAR CRAZY, no to u mnie UF dała radę wszystkiemu, tylko że miejscami w dwóch przejazdach. Inna sprawa że FC+ też nie zostawił jakiegoś spustoszenia, troche hologramów conajwyżej.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Evo, u mnie też FC zostawił jedynie hologramy aż się zdziwiłem jak pierwszy raz działałem, że na padzie cutting można tak gładko wyciągnąć lakier no ale u mnie UF nie poradziła sobie ze wszystkimi tymi hologramami, pewnie wpływ miał czas wypracowania ale właśnie do tego zmierzam że czas może być krótszy przy pracy EF + UF niż dłuższe wypracowanie samą UF Jeszcze co do czasu wypracowania to także #205 sporo szybciej się wypracowuje niż UF. Jest ktoś kto testował farecle G3 i FC+ i #105 ?? Klient narzekał że #105 jest sporo słabsza niż G3 a ja nie używałem nigdy G3 więc nie wiem jaką ma siłę i czy FC+ jest porównywalna do G3
SzaKal Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Hmm mi się wydaje że dobrym sposobem na mocno zniszczony lakier było by FC+ a nastepnie MG205 ...
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 SzaKal, Jeżeli lakier jest mocno zniszczony to bez wet sand może się nie obejść, ale jeżeli lakier ma pełno swirli i zmatowień to FC+ i #205 poradzi sobie U mnie takie połączenie się spisało
Administrator Evo Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 CAR CRAZY, wolisz 105 czy FC ?
SzaKal Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 CAR CRAZY, Dzięki za konkretną odpowiedż
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Evo, Na FC+ pracowałem już sporo a na #105 tylko nieduży kawałek na mały teścik więc jeszcze nie mam wyrobionego zdania więc nie chcę pochopnie oceniać ale #205 bardzo mi przypadał do gustu ze względu na krótki czas wypracowania jak na pastę finishing i konkretny efekt. SzaKal,
SzaKal Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 CAR CRAZY, A jak ty już robiłeś finish to na jakim padzie ?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 SzaKal, 3M niebieski
_Shadow Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2010 a ile mniej wiecej idzie pasty megsa 205 i 105 na auto sreniej wielkosci ?? 100, 200 ml ??
smalec Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ja na wykończenie swojego auta zużyłem 50ml #205, ale był to mój pierwszy raz, więc nie wiem czy to dużo czy mało. tak czy inaczej pracowało mi się tą pastą megsa duuuuużo przyjemniej niż z ultrafiną.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2010 smalec, chyba #205
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się