heju2 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Tak jak w temacie poszukuje osoby która pomoże z jawnym bezprawiem serwisu. Proszę o kontakt osoby które są w stanie mi pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 klub dobrych programow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heju2 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 nie chodzi o serwis kia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opisz sytuację - może ktoś miał podobne doświadczenia i będzie w stanie Ci pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
npiotr Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 z Kia to już słyszałem nie raz problemy. Nawet było raz w jakieś gazecie albo tv. O 5 letniej gwarancji, która dotyczy tylko wybranych podzespołów wybranych przez Kia, które zazwyczaj się nie psują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 heju2, napisz do gazety swój problem : AŚ , motor, może opublikją. Będą z Tobą inaczej rozmawiać na drodze publicznej. A jaki masz problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heju2 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 w piątek jadę do rzecznika praw konsumenta, bo już nie korzystałem z gwarancji a z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową a do tego napisałem do turbo kamery bo może ich to zainteresuje bo bałwany w serwisie nie wiedzą co to ustawa konsumencka teraz rozpocznie się walka o obniżenie wartości samochodu albo odstąpienie od umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyjac Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 w piątek jadę do rzecznika praw konsumenta, bo już nie korzystałem z gwarancji a z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową a do tego napisałem do turbo kamery bo może ich to zainteresuje bo bałwany w serwisie nie wiedzą co to ustawa konsumencka teraz rozpocznie się walka o obniżenie wartości samochodu albo odstąpienie od umowy dawaj szczegóły (może być na PW), co jest nie tak z autem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 heju2, O obsłudze ASO Hyundai/ KIA można by napisać pracę z socjologii : " Człowiek pierwotny w XXI wieku ". Nie radzą sobie z najprostszymi rzeczami, nie montują części za które sie płaci i jeszcze udają, że nic się nie dzieje. Kiedyś z serwisu odbierałem wózek starszych, za szybką kartka NIE MYĆ. To samo w dokumentach. Niewidomy by zauważył. A Oni i tak umyli. Ogółem dramat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heju2 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 u mnie już nie myją bo się boją, gdyż już mają zderzak poprawiać po wymianie chromów z przodu. poza kilkoma pierdołami to nie domaga klima która jest na nowym czynniku i nikt u nas w regionie nie ma maszyny do serwisowania i wciskają mi kity, mimo że im mówię , że pracuje jako mechanik i robię także przy klimie. a ja się uparłem, że jak mi takie sprzedali to mają naprawić tym bardziej, że jadę we wrześniu do Chorwacji na urlop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 piotr13, masz na myśli jakiś konkretny serwis na Bemowie? ten sam, który obsługuje też fiata i alfę? dramat to mało powiedziane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 ad.am, Pewnie chodzi Ci o Carserwis na Połczyńskiej ? Nie, ten tylko Hyundaia i Nissana i jest na Bielanach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Tak chodzi, o ten. Wszystkie salony chyba korzystają z usług tego samego szkoleniowca od kontaktów z klientem-my som pany. Kultura obsługi z czasów Polmozbytu, wiedza zresztą też ceny za usługi i części jak z lexusa z drugiej stronu ulicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się