Jump to content

Czy mamy na forum prawnika albo radce prawnego !


Recommended Posts

z Kia to już słyszałem nie raz problemy. Nawet było raz w jakieś gazecie albo tv.

O 5 letniej gwarancji, która dotyczy tylko wybranych podzespołów wybranych przez Kia, które zazwyczaj się nie psują.

Link to comment
Share on other sites

w piątek jadę do rzecznika praw konsumenta, bo już nie korzystałem z gwarancji a z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową

a do tego napisałem do turbo kamery bo może ich to zainteresuje bo bałwany w serwisie nie wiedzą co to ustawa konsumencka

teraz rozpocznie się walka o obniżenie wartości samochodu albo odstąpienie od umowy :-]

Link to comment
Share on other sites

w piątek jadę do rzecznika praw konsumenta, bo już nie korzystałem z gwarancji a z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową

a do tego napisałem do turbo kamery bo może ich to zainteresuje bo bałwany w serwisie nie wiedzą co to ustawa konsumencka

teraz rozpocznie się walka o obniżenie wartości samochodu albo odstąpienie od umowy :-]

 

dawaj szczegóły (może być na PW), co jest nie tak z autem ??

Link to comment
Share on other sites

heju2, O obsłudze ASO Hyundai/ KIA można by napisać pracę z socjologii : " Człowiek pierwotny w XXI wieku ". Nie radzą sobie z najprostszymi rzeczami, nie montują części za które sie płaci i jeszcze udają, że nic się nie dzieje. Kiedyś z serwisu odbierałem wózek starszych, za szybką kartka NIE MYĆ. To samo w dokumentach. Niewidomy by zauważył. A Oni i tak umyli. Ogółem dramat.

Link to comment
Share on other sites

u mnie już nie myją bo się boją, gdyż już mają zderzak poprawiać po wymianie chromów z przodu.

poza kilkoma pierdołami to nie domaga klima która jest na nowym czynniku i nikt u nas w regionie nie ma maszyny do serwisowania i wciskają mi kity, mimo że im mówię , że pracuje jako mechanik i robię także przy klimie.

a ja się uparłem, że jak mi takie sprzedali to mają naprawić tym bardziej, że jadę we wrześniu do Chorwacji na urlop

Link to comment
Share on other sites

Tak chodzi, o ten.

Wszystkie salony chyba korzystają z usług tego samego szkoleniowca od kontaktów z klientem-my som pany. Kultura obsługi z czasów Polmozbytu, wiedza zresztą też :thumbdown: ceny za usługi i części jak z lexusa z drugiej stronu ulicy :song:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.