heju2 Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 Tak jak w temacie poszukuje osoby która pomoże z jawnym bezprawiem serwisu. Proszę o kontakt osoby które są w stanie mi pomóc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chabsu Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 klub dobrych programow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
heju2 Posted August 13, 2013 Author Report Share Posted August 13, 2013 nie chodzi o serwis kia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasiek Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Opisz sytuację - może ktoś miał podobne doświadczenia i będzie w stanie Ci pomóc Link to comment Share on other sites More sharing options...
npiotr Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 z Kia to już słyszałem nie raz problemy. Nawet było raz w jakieś gazecie albo tv. O 5 letniej gwarancji, która dotyczy tylko wybranych podzespołów wybranych przez Kia, które zazwyczaj się nie psują. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzes12 Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 heju2, napisz do gazety swój problem : AŚ , motor, może opublikją. Będą z Tobą inaczej rozmawiać na drodze publicznej. A jaki masz problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
heju2 Posted August 13, 2013 Author Report Share Posted August 13, 2013 w piątek jadę do rzecznika praw konsumenta, bo już nie korzystałem z gwarancji a z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową a do tego napisałem do turbo kamery bo może ich to zainteresuje bo bałwany w serwisie nie wiedzą co to ustawa konsumencka teraz rozpocznie się walka o obniżenie wartości samochodu albo odstąpienie od umowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwyjac Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 w piątek jadę do rzecznika praw konsumenta, bo już nie korzystałem z gwarancji a z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową a do tego napisałem do turbo kamery bo może ich to zainteresuje bo bałwany w serwisie nie wiedzą co to ustawa konsumencka teraz rozpocznie się walka o obniżenie wartości samochodu albo odstąpienie od umowy dawaj szczegóły (może być na PW), co jest nie tak z autem ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 heju2, O obsłudze ASO Hyundai/ KIA można by napisać pracę z socjologii : " Człowiek pierwotny w XXI wieku ". Nie radzą sobie z najprostszymi rzeczami, nie montują części za które sie płaci i jeszcze udają, że nic się nie dzieje. Kiedyś z serwisu odbierałem wózek starszych, za szybką kartka NIE MYĆ. To samo w dokumentach. Niewidomy by zauważył. A Oni i tak umyli. Ogółem dramat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heju2 Posted August 14, 2013 Author Report Share Posted August 14, 2013 u mnie już nie myją bo się boją, gdyż już mają zderzak poprawiać po wymianie chromów z przodu. poza kilkoma pierdołami to nie domaga klima która jest na nowym czynniku i nikt u nas w regionie nie ma maszyny do serwisowania i wciskają mi kity, mimo że im mówię , że pracuje jako mechanik i robię także przy klimie. a ja się uparłem, że jak mi takie sprzedali to mają naprawić tym bardziej, że jadę we wrześniu do Chorwacji na urlop Link to comment Share on other sites More sharing options...
ad.am Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 piotr13, masz na myśli jakiś konkretny serwis na Bemowie? ten sam, który obsługuje też fiata i alfę? dramat to mało powiedziane... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 ad.am, Pewnie chodzi Ci o Carserwis na Połczyńskiej ? Nie, ten tylko Hyundaia i Nissana i jest na Bielanach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ad.am Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 Tak chodzi, o ten. Wszystkie salony chyba korzystają z usług tego samego szkoleniowca od kontaktów z klientem-my som pany. Kultura obsługi z czasów Polmozbytu, wiedza zresztą też ceny za usługi i części jak z lexusa z drugiej stronu ulicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now