Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Takie wlasnie sa silikonowe środki na początku sie świeci dopiero po jakimś czasie jest ok wszystko tez zależy od jakości opony i jej wieku bo zauważyłem ze na nowszych oponach potrzeba minimalna ilośc tego środka i opona juz jest czarna a np na kilkuletnich oponach trzeba wiecej bo strasznie guma wciąga silikon i czasem żeby był efekt trzeba 2-3 razy pedzelkiem nałożyć
Manolito77 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Ja w pełni zgodzę się z przedmówcami - jeśli podejść do tego jak do typowego ODŚWIEŻENIA auta do sprzedaży to jak najbardziej się to zgadza i efekt został osiągnięty i auto wygląda o wiele lepiej niż przed operacją. Jeśli natomiast mówimy o pełnej KOREKCIE lakieru to jedynie tylko mówimy bo z typową, pełną korektą lakieru niewiele ma to wspólnego. Swoje e39 (trochę mniejsza locha niż e65) robiłem od piątku od 9:00 do 20:00, przez sobotę od 10:00 do 20:00 i jeszcze rano w niedzielę z godzinkę kończyłem jakieś drobiazgi. Zająłem się tylko lakierem - bez ogarniania wnętrza, nadkoli itp. Najpierw była piana MagiFoam, potem odsmolenie lakieru, dalej mycie szamponem, po umyciu i osuszeniu glinkowanie, następnie Menzerna 500, mycie, Menzerna 3000, mycie, wosk Colli. Efekt osiągnąłem na jakieś 70-80%. W każdym razie zostało mi duuuużo mniej swirli niż te widoczne na zdjęciach z opisywanego e65. Jednocześnie rozumiem to, że skoro zleceniodawca płacił za ODŚWIEŻENIE auta to tylko taki zakres prac wykonano i to jest jak najbardziej ok. Nazywanie tego KOREKTĄ jest już jednak lekkim nadużyciem. Nie mniej jednak i tak dużo pracy włożonej się chwali. Pzdr.
daniels Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 tylko podstawowe pytanie co ta praca ma wspólnego z detailingiem, btw widziałem na żywo kilkanaście razy auta z tej firmy, lakier wyglądał tragicznie- bez urazy dla autora...
Artih Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 ... jeżdżę autami najnowszymi które jeszcze nie są w sprzedaży dopiero trafiają za kilka miesięcy po tym jam my już nimi jeździliśmy. Podaj jakiś jeden taki model z ciekawości bo temat mnie zaintrygował ... ?
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 tylko podstawowe pytanie co ta praca ma wspólnego z detailingiem, btw widziałem na żywo kilkanaście razy auta z tej firmy, lakier wyglądał tragicznie- bez urazy dla autora... a o jakich autach mówisz? chyba coś ci sie kolego pomyliło!!! i czy mówisz o autach z firmy gdzie pracuję jak mozesz poznać że to akurat FOXTONS jak one nie mają nawet małego znaczka firmowego (nie mówię o mini z X-RAY bo to inna bajka). Podaj jakiś jeden taki model z ciekawości bo temat mnie zaintrygował ... ? no np takie 2 modele jak nowa A klasa AMG i CLA AMG mieliśmy je jako DEMO nim weszły do normalnej sprzedaży dla ludzi a teraz już mamy je normalnie:
chudy Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Widzę, że niektórym gul skacze, ze oni wielcy "jestę detailerę" nie - a kolega owszem - pracują w branży będącej ich hobby i i się z lekka przyp...przyczepiają. Autko jak dla mnie zrobione fajnie, odżyło, a praca wygląda na interesującą dla kogoś kto lubi samochody. Ogólnie pozytywnie i powodzenia
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 dzięki za miłe słowo kolego wiadomo jak jest polski naród zawistny zawsze był (bez obrazy mówię ogólnie na szczęście nie wszyscy tacy sa) a tu na obczyźnie to dopiero widać jacy są rodacy . Ja nie wyobrażam sobie lepszej pracy mógłbym siedzieć za biurkiem ale to nie moja bajka i wolę robić to co lubię czyli przyjemne z pożytecznym za dobrą kasę p.s. życzę wszystkim takiej pracy jak moja jeśli lubicie auta w tak zajebist.m miejscu pozdro
Artih Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 No pracy faktycznie pozazdrościć
escimo Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 LukiCarCare, obecnie macie coś na stanie, co "ma dopiero wyjść"?? Co do samej pracy, miałem się nie wypowiadać... Ogólnie rzadko się tu wypowiadam, bo nie wrzuciłem nigdy swojego całego projektu, więc wychodzę z założenia że się nie znam. Jednak po wielu komentarzach za i przeciw stwierdziłem że zabiorę głos. [nieznamsiętosięwypowiem] Środki jakie są takie są. Jednemu pasują innemu nie. Dla mnie to są typowe one-stepy do wykonania odświeżenia lakieru, a nie pełnej korekty. Troszeczkę brakuje skilla do robienia zdjęć, dlatego widać słabe efekty (to jest też powód, czemu ja nic nie wrzucam ). Jeśli już podchodzimy do tematu jako odświeżenie lakieru vs. polscy poliszerzy to wygrałeś w temacie. Dla osób chcących obejrzeć ciekawe kwiatki, to polecam wycieczkę po dowolnym komisie w PL Zdjęcia są w słońcu (co do wykonania jw.), holsów nie widać; lakier odświeżony, do sprzedaży jest git. Osobiście uważam, że kolega na mniej-budżetowych środkach by zrobił lepszą robotę niż niektórzy teoretycy tutaj w wyobraźni [/nieznamsiętosięwypowiem]
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Na chwile obecna nic nie ma ale u mnie jest tak ze na dniach cis moze przyjsc mielismy jakis czas temu Renault Kaptur ale nic ciekawego. Co do zdjęć to racja to jest druga relacja pierwsza to pomyłka z audi ta napewno lepsza ale tak jak napisałem 3-cia bedzie zdecydowanie lepsza. Co do środków to jesli potrzeba to używam EVO 6, 3 i 1 firma Autosmart jest naprawdę jedna z najlepszych w Anglii, mam tez środki Autoglym ale wcale nie sa lepsze od Autosmart.
kubik Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Fajne odświeżenie,fajna praca,fajnie,że satysfakcjonuje Tak btw.mój dobry kolega nad korektą swojej e65 spędził 4dni po 12godzin,która nie była w stanie tragedii,tak więc nie ma co się burzyć,takie są fakty
Artih Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 LukiCarCare, obecnie macie coś na stanie, co "ma dopiero wyjść"?? To jednak też warto sprostować - bo nie są to raczej modele, które mają szybciej a które nie są w sprzedaży tylko WERSJE danych modeli, które jeszcze nie są w sprzedaży. A to różnica. Ja zazdroszczę pracy zarobkowej i całej satysfakcji z nią związanej a podziwiam zapał - na pewno będzie coraz lepiej z relacjami.
daniels Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 tylko podstawowe pytanie co ta praca ma wspólnego z detailingiem, btw widziałem na żywo kilkanaście razy auta z tej firmy, lakier wyglądał tragicznie- bez urazy dla autora... a o jakich autach mówisz? chyba coś ci sie kolego pomyliło!!! i czy mówisz o autach z firmy gdzie pracuję jak mozesz poznać że to akurat FOXTONS jak one nie mają nawet małego znaczka firmowego (nie mówię o mini z X-RAY bo to inna bajka). Podaj jakiś jeden taki model z ciekawości bo temat mnie zaintrygował ... ? no np takie 2 modele jak nowa A klasa AMG i CLA AMG mieliśmy je jako DEMO nim weszły do normalnej sprzedaży dla ludzi a teraz już mamy je normalnie: Obrazek Obrazek świat kolego jest mały, troszkę świata na wystawach samochodowych zjeździłem, auto nie musi mieć 2 metrowej naklejki mówiącej skąd pochodzi bez spiny, jak czerpiesz z pracy przyjemność to najważniejsze bo nie ma nic cennejszego, jeżeli ludzie tutaj przypisują ideologie zazdrości itd to są właśnie zwykłymi POLACZKAMI...nie ma się też co oburzać na słowa krytyki, jest to forum detailingowe i takie prace właśnie się tutaj ocenia, zachęcam do wzięcia sobie sugestii do serca i wrzucanie ciekawszych aut których tutaj ostatnio brakuje...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Dalej podtrzymuje że pomylileś firmę w ktorej pracuje z inna firma i daje sobie za to rękę uciąć bo nasze auta na żadne wystawy nie jeżdżą i nie ma opcji żebyś je tam zobaczył. Absolutnie sie nie oburzam bo jak to na początku napisałem wszelkie komentarze chętnie poczytam. Jak tylko będę robił ciekawe auto to napewno wrzucę relacje z prac
bienek Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 LukiCarCare, tylko pamietaj ze jest limit 3 relacji na rok.. wiec dobrze wybierz bo chyba została Ci jedna.
daniels Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 bo nasze auta na żadne wystawy nie jeżdżą i nie ma opcji żebyś je tam zobaczył a kto powiedział że widziałem je na wystawie... koniec mojego OT z niecierpliwością będę czekał na detailingową relację fajne furki
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Daniels na ulicach Londynu tez raczej nie widziałeś bo skąd byś mógł wiedzieć ze to auto z mojej firmy nie ma takiej opcji. Bieniek dokładnie została jedna ale nie wiem czemu inni ludzie wrzucają wiecej niz jedna na rok i jest ok bo o ile dobrze pamietam to widziałem takie coś.
swampycare Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 wiadomo jak jest polski naród zawistny zawsze był (bez obrazy mówię ogólnie na szczęście nie wszyscy tacy sa) a tu na obczyźnie to dopiero widać jacy są rodacy . Ja nie wyobrażam sobie lepszej pracy mógłbym siedzieć za biurkiem ale to nie moja bajka i wolę robić to co lubię czyli przyjemne z pożytecznym za dobrą kasę p.s. życzę wszystkim takiej pracy jak moja jeśli lubicie auta w tak zajebist.m miejscu pozdro nie mogę się wypowiadać merytorycznie bo za cienki jestem w pasie ale jak byś mógł wyjaśnić te pomówienia wobec "Polskiego Narodu" to bym był wdzięczny Uwagi w tym temacie ( te krytyczne ) dotyczyły wykonanej pracy na aucie a nie twojej pracy która wykonujesz zawodowo. Z tego co zrozumiałem to dokładnie chodzi o nazewnictwo : "korekta" a "odświeżenie" auta to dwie różne kwestie i nie mi to oceniać bo jestem początkujący ale tak się przez przypadek składa że jestem członkiem jak to nazwałeś "Polskiego Narodu" i jakoś nie mogę obojętnie przejść obok takiej wypowiedzi. Robiąc szybka robótkę w aucie na sprzedaż i nazywając to "korektą" z czym się parę osób nie zgodziło wytykajac konkretne błędy zwalasz to na karb całego "Polskiego Narodu" Dziwne podejście a jak tam u "was" na wyspach nazywa sie lenistwo i partactwo może to rozwiąże problem powstały w tym wątku To że kilka osób jest "zachwyconych " taka korektą nie znaczy , że to właśnie jest korekta ps temat bardzo przydatny dla tych którzy chca złapać o co chodzi w D E T A I L I N G U, auto detailingu mnie dużo pokazał. powodzenia w pracy
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Nie będę wyjaśniał bo to każdy wie że Polacy są zawistni, zazdrośni mało jest takich co np kupisz nowe auto a on w nocy przyjdzie i ci pojedzie gwoździem. Niewazne czy w PL czy UK, D, CZ, ROS itd sorki ale gdzie ty żyjesz człowieku? Prosty przykład buduje chatę w Polsce i nasłuchałem sie takich rzeczy o sobie i żonie że uszy więdna bo jak dom buduje to już muszę jakiejś czarne interesy robic albo kraść, że kredyt się skończył i chata stoi (kredytu nie muszę brac) takie tam (oczywiście nikt mi tego w oczy nie powiedział bo to typowe obrobić dupę za plecami) i to nie temat na takie rozmowy bo o tym to można książkę napisać. Raz miałem styczność szczególnie tutaj że mnie Polak wychuj.ł albo chciał to zrobić nauczyłem się szybko żeby z Polakami żadnych interesów nie robić bo na dobre nie wyjdzie. Żadna inna nacja na wyspach mnie nie zrobiła w balona tylko niestety rodacy ale mimo wszystko ja jestem Polakiem i nigdy sie tego nie wypieralem jak co niektórzy na wyspach jakby to oni Anglicy sa itd. Co do lenistwa i partactwa to mnie nie dotyczy bo jestem z PL a polacy są jednym z najbardziej pracowitych naródów w UK (o ile nie najbardziej) to raczej do angoli powinieneś podbić bo oni lubią fuszere zrobić piękna (oczywiście sa i angole co znają sie na pracy) wola siedzieć na zasiłku bo im sie robic nie chce.
bUrn Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Tak btw.mój dobry kolega nad korektą swojej e65 spędził 4dni po 12godzin,która nie była w stanie tragedii,tak więc nie ma co się burzyć,takie są fakty Zawsze mnie zastanawiało jak można robić korektę 4dni na samym lakierze? Przecież maszyna ma swoje obroty, pasta właściwości ścierne, więc jak taka ilość czasu poświęcona lakierowi (samemu lakierowi) mu nie szkodzi? (chodzi mi o grubość powłoki) Bez spiny po prostu pytam. Co do korekty to wyszło całkiem ok, więcej napisać nie można bo fotki są bardzo słabe. Na twoim miejscu załatwił bym jakieś dobre lustro do cykania, albo wcześniej spróbował robić fotki ze statywu.
daniels Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Przecież maszyna ma swoje obroty, pasta właściwości ścierne, więc jak taka ilość czasu poświęcona lakierowi (samemu lakierowi) mu nie szkodzi? (chodzi mi o grubość powłoki)Bez spiny po prostu pytam. masz na aucie X paneli, jak jest duże auto to musisz je odpowiednio podzielić żeby pracować na małych powierzchniach, jak chcesz to zrobić dobrze a lakier jest zajechany to czynność polerowania wychodzi razy 3 czy to system menzerny czy 3M itp, do tego jak jeszcze nakładasz cleaner maszynowo pod wosk to dochodzi Ci kolejna czynność. Jeżeli dochodzi do tego pranie wnętrza, koła, nadkola, emblematy, oczyszczenie i zabezpieczenie szyb, plastiki, silnik, lampy itd itp- robi się nagle tydzień. Porwałem się kiedyś na zrobienie wszystkiego naraz, zeszło mi równo 8 dni, teraz pewnie urwał bym z tego ze 2 dni ale w dalszym ciągu kawał czasu...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Na twoim miejscu załatwił bym jakieś dobre lustro do cykania, albo wcześniej spróbował robić fotki ze statywu. robiłem fotki cyfrówką sony i to był mój błąd bo wczesniej fotki pstrykałem IPhone-m 5 i są dużo lepsze. Statyw miałem ale go nie użyłem a ta wogóle to nienawidze odchodzić od pracy i pstrykac fotki. Jeżeli dochodzi do tego pranie wnętrza, nadkola, emblematy, oczyszczenie i zabezpieczenie szyb, plastiki, silnik tylko ja tego nie robiłem więc kilku dni nie poświęciłem ale zgadzam się jak się robi wszystko to schodzi ale sądzę żę jak ludzie piszą ze np 5 dni to całość właśnie to co daniels wymieniłeś nie tylko lakier. Dzisiaj do firmy przyszło nowe cacuszko DEMO Mercedes A 45 AMG poprostu MONSTER 355KM obceńcie sami:
swampycare Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Dzisiaj do firmy przyszło nowe cacuszko DEMO Mercedes A 45 AMG poprostu MONSTER 355KM obceńcie sami: cacunio troche tył astrą trąci ale pod nogą musi mieć zapas .Ciekawe jak środek
releion Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ktoś tu chyba pytał o usuwanie rdzy i autor napisał, że zajęło mu to z 12 godzin. Wcale nie musi tak być. Też się kiedyś męczyłem, ale znajomy polecił mi taki płyn, który wszystko ładnie usunął, a ja tylko pomogłem - tak to wyglądało . Piszę o Emergo Metal Treatment, kupiłem tego troszeczkę, a starczyło na usunięcie dużej ilości rdzy ze stali nierdzewnej. Więc jeżeli ktoś by kiedyś pytał, to konserwarcja stali nierdzewnej: tylko z Emergo
bawarczyk357 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2014 Rzeczywiście lakier w stanie tragicznym,zastanawiam się,w jaki sposób można zniszczyć tak karoserię Finalnie samochód wygląda ładnie,ale chyba koledzy mają rację,że korektą tego do końca nie można nazwać. Jednak uważam,że e65 to jedno z ciekawszych samochodów które pojawiło się w relacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się