Jump to content

Wielka locha czyli BMW 745 w tragicznym stanie (88 zdjęć)


Guest LukiCarCare
 Share

Recommended Posts

Chciałem przedstawić kolejne autko znajomego które nie było w gorszym stanie niż poprzednie Audi A6 oto moja relacja miłej lektury i oglądania zaczynamy.

 

Jako że przebywam w UK używam środków firmy z tego kraju. Auto było robione w miejscu mojej pracy nie musiałem wynajmować żadnego garażu.

 

Mycie:

 

Usuwanie brudu i innych rzeczy które są na lakierze G101

Szampon shampoo + gąbka Jumbo

Felgi G101 a potem ali shine

 

Korekta lakieru:

 

Maszyna Rupes LH22NE

Głebokie rysy środek EVO 3 (jak dla mnie bardzo dobry)

Na połysk Mirror Image

Zabezpieczenie lakieru Carnauba Wax

Microfibry i pady wszystko AUSTOSMART

 

Inne:

 

Taśma maskująca 3M

PlasticPrep do usuwania smoły i innych farb

Szyby Glass Clear

Opony Highstyle

Plastiki Trim Wizzard

Felgi Tango

 

Światło:

 

Halogeny zamontowane na ścianach oraz bezpośrednio nad autem oraz stacjonarny ale rzadko używam bo te ścienne i sufitowe w zupełności wystarczą.

 

PONIEWAŻ W POPRZEDNIEJ RELACJI LUDZIE MÓWILI ŻE NIC NIE WIDAĆ BO FOTKI ZA MAŁE WRZUCAM WIĘKSZE FOTKI MAM NADZIEJE ŻE BĘDZIE OK:

 

Wjazd do myjki pokrycie auta środkiem G101 i pozostawienie na kilka minut potem karcher 70-80 stopni i jazda:

 

 

ugl8.jpg

 

d8j4.jpg

 

 

potem mycie szamponem:

 

7koh.jpg

 

 

następnie po osuszeniu oględziny na słońcu mega dużo rys jakiś stary lakier na elementach kropy wielkie takie jasne:

 

 

8y7d.jpg

 

x79q.jpg

 

bays.jpg

 

v0w4.jpg

 

2vvh.jpg

 

9yb9.jpg

 

utyx.jpg

 

 

a teraz przy sztucznym świetle dach i maska to była masakra oceńcie sami:

 

 

1s7l.jpg

 

1wmb.jpg

 

cioy.jpg

 

0j6p.jpg

 

hwj2.jpg

 

m1bb.jpg

 

xqzf.jpg

 

6wqi.jpg

 

btw6.jpg

 

d1fs.jpg

 

44za.jpg

 

b3is.jpg

 

 

a teraz trochę 50 na 50:

 

 

nzbg.jpg

 

n3qy.jpg

 

owa7.jpg

 

zomy.jpg

 

kmll.jpg

 

mf2m.jpg

 

mngp.jpg

 

shgu.jpg

 

b3is.jpg

 

0mxf.jpg

 

0ym6.jpg

 

coqc.jpg

 

ox71.jpg

 

l8qh.jpg

 

 

a tu mój podeścik żeby się wygodnie daszek robiło :)

 

 

40nz.jpg

 

4muy.jpg

 

400r.jpg

 

8a03.jpg

 

85k4.jpg

 

f5nv.jpg

 

vn3n.jpg

 

3b4u.jpg

 

zlbm.jpg

 

1k0t.jpg

 

u7z6.jpg

 

nmlx.jpg

 

2tc0.jpg

 

 

tu jakieś resztki innego lakieru był takze na kilku elementach:

 

 

bkb9.jpg

 

 

a teraz czas na odświeżenie lamp (tylne też zostały odświeżone fotka dalej):

 

 

v9bw.jpg

 

vq6b.jpg

 

 

50/50 lamp:

 

 

zb5y.jpg

 

6cxs.jpg

 

ouqc.jpg

 

 

a teraz czas na wosk tu poszedł Carnauba wax:

 

 

6tid.jpg

 

hemi.jpg

 

4nfz.jpg

 

 

a tu efekt koncowy:

 

 

z39r.jpg

 

6tyb.jpg

 

rm6h.jpg

 

pzdc.jpg

 

mnhd.jpg

 

hq7r.jpg

 

y0ky.jpg

 

z4dm.jpg

 

iwzw.jpg

 

c2im.jpg

 

h87o.jpg

 

79pr.jpg

 

seb9.jpg

 

wbl6.jpg

 

gzo2.jpg

 

msgj.jpg

 

fm33.jpg

 

ig56.jpg

 

 

i trochę fotek na słoneczku:

 

 

ond9.jpg

 

1v38.jpg

 

e0v9.jpg

 

7r64.jpg

 

8zwa.jpg

 

9kpn.jpg

 

vgwj.jpg

 

lvdw.jpg

 

1to7.jpg

 

5oyf.jpg

 

hedj.jpg

 

xefw.jpg

 

no to by było na tyle wszelkie opinie, pytania, oceny itd mile widziane miłego oglądania.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Na temat pracy ciężko się cokolwiek wypowiedzieć oprócz tego , że nie oczyściłeś dobrze lakieru przed polerką ( pad używany na czystym lakierze nie zmienia swojego koloru ;) ). Zdjęcia przed ukazują prawdziwy stan lakieru , za to 50/50 już są zrobione w taki sposób , że praktycznie różnicy żadnej nie widać , a po bez halogenu i mimo słonecznego dnia bez odbicia słońca , które by pokazało prawdziwy stan lakieru ;) . Taka jest właśnie różnica pomiędzy twoją pracą a sucre , audi A6 , gdzie zadałeś pytanie co robił przez 5 dni :D , tam widać mozolnie uzyskany świetny efekt , tu nie ;) . Z ciekawości tylko spytam, ile czasu poświęciłeś na polerowanie :o

Link to comment
Share on other sites

golden0282, dobrze napisane. Dla mnie korekta, która zajmuje 30-40 godzin to też nie jest nic nadzwyczajnego, bo chcąc zrobić dobrze niestety potrzeba sporo czasu.

Link to comment
Share on other sites

Autko po widać, że nieźle odżyło. Niestety tak jak poprzednicy pisali, efekt było by widać pod dobrym halogenem lub w słońcu, całość bardziej jako odświeżenie, a nie korekta (moim zdaniem). Wosku to trochę na bogato poleciało, no i jakoś pięćdziesiątki lamp bez różnicy, jakby nie ta biała kreska na lampie to ciężko by było określić gdzie granica.

Link to comment
Share on other sites

Nieźle lakier zatyrany mimo wszystko ... ale jak koledzy wcześniej zauważyli oczyszczenie przed korektą chyba średnie (środki?). Oświetlenie mimo, że uważasz za dobre nie ma jednak porównania do prezentowanego na zdjęciach wielu innych relacji - stąd większość 50/50 :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ale nie ma co porównywać czarnego koloru i 50/50 a koloru tego bmw bo ciężko na nim było pokazać bo kolor strasznie dziwny ni to szary ni to niebieskawy (przy następnym ciemnym kolorze postaram się o lepsze 50/50). Niestety taką lampę mam i w dodatku jedna żarówka przestała świecić została druga ale światła to ona super nie daje zreszta rzadko ją uzywam bo tak jak pisałem inne oświetlenie jest wystarczające. Niestety na wpuszczanie sie bardziej w fotki nie mam czasu dlatego tylko takie. Co do lmp to na fotkach dużo słabiej widać efekt niż na żywo bo znajomy zauważył róznice także lamp.

 

Co do pada to nie był to nowy a ten ślad niby brudu to nie okleiłem gumy naokoło szyberdachu i ona przybrudziła pada. Nie jest to od brudnego lakieru.

 

golden 0282

tam widać mozolnie uzyskany świetny efekt , tu nie

 

nie no wcale nie widać efektu lakier wygląda tak samo przed jak i po.

 

Oglądałem twoją relację "cytryny" z fotek wygląda jakbyś 2 różne zielone auta robił i widać niedociągnięcia na lakierze.

Link to comment
Share on other sites

nie no wcale nie widać efektu lakier wygląda tak samo przed jak i po.

 

Oglądałem twoją relację "cytryny" z fotek wygląda jakbyś 2 różne zielone auta robił i widać niedociągnięcia na lakierze.

 

 

Widzę , że trafiłem w twój czuły punkt :D , nie napisałem tego , żeby Cię urazić jedynie obiektywnie oceniłem Twoją pracę ;) , do napisania twojego posta skłoniła mnie twoja wypowiedź w relacji sucre , gdzie niby ty takie auta ogarniasz dużo szybciej , więc oglądając Twoją relację byłem pewny , że zrobię tak :shock: , szczególnie ,że lakier BMW jest podobnie wymagający co audi . Lakier z pewnością odżył , jednak chyba wiadomo , że każdego parcha można nawet srp przelecieć i robiąc zdjęcia bez halogena będzie dobrze wyglądał ;) . Oczywiście nie oceniam twojej pracy pod tym kątem, gdyż tego po prostu na zdjęciach nie widać.

 

Ps . co do cytryny to napisałem jak i również pokazałem , że do ideału było bardzo daaaleko ;)

Link to comment
Share on other sites

Fajna kanciapa, fajne auto, brakuje własnie dobrych 50 i nie pisz że ciężko złapać na takim lakierze ;)

 

Woku poszło grubo, niczym margaryny pod kiełbase

Link to comment
Share on other sites

a gdzie odsmalanie, usuwanie lotnej rdzy i glinkowanie ??

 

środek który używam czyli G101 ściąga bardzo dobrze wszelkie brudy, odsmalanie było poprzez środek plastic prep ale nie ma na fotkach bo tak jak pisze nie wpuszczam sieaż tak w każdą fotkę. No wiadomo mogłem postarać się o lepsze 50-tki tylko kurde ja jak się wpuszczę w pracę to czasem zapominam o pstryknięciu dobrej fotki postaram sie poprawic następnym razem no i muszę jakieś lepsze zarówki do halogena kupić bo te mi nie pasuja.

 

golden0282 nie chodzi o trafienie w czuły punkt ja wiem swoje ty swoje najważniejsze da mnie jest to ze znajomy był mega zadowolony z efektu i był w szoku i niebawem podstawi kolejne auto bo to idzie na sprzedaż.

 

Wosku nigdy dość :lol:

Link to comment
Share on other sites

Z ciekawości tylko spytam, ile czasu poświęciłeś na polerowanie :o
dołączam się do pytania, na które mimo wypowiedzi nie dostaliśmy odpowiedzi ;)
Link to comment
Share on other sites

sorki przeoczyłem pytanie korekta trwała 12 godzin non stop nie robiłem środka auta mowa tylko o lakierze tak jak pisałem najwięcej pracy było przy dachu i masce reszta nie była aż tak tragiczna chociaż pracy dużo.

Link to comment
Share on other sites

Postaram odpowiedzieć najbardziej dyplomatycznie jak potrafię :-] Paździerz trafił Ci się niesamowity, lakier wyglądał jakby go gąbką do mycia naczyń myli. Samochód po wygląda na pewno duuużoo lepiej ale...

Nawet po zdjęciach pod lapami widać że dużo zostało, np. tutaj, słabo to wygląda.

mf2m.jpg

 

Zdjęcia 50/50 to delikatnie pisząc nieporozumienie, np. tutaj różnicy nie widać w ogóle

ox71.jpg

 

Co do zdjęć w słońcu to to co powinno być, czyli centralnie padającego słońca na panel też ni ma :idea:

 

Nie odbieraj tego jako ataku ale sądzę że ta "korekta" trwała 10-15 godzin. Mnie tyle schodzi (i tak wyglądają) auta które sprzedaję.

Link to comment
Share on other sites

fotki 50/50 robione były tylko po przejechaniu 1 pastą czyli EVO 3 a nie po zakończeniu całego procesu i nie to że się tłumaczę. Tej maski nie byłem w stanie wyprowadzić nawet na 90% po prostu taki jak piszesz dla mnie tez to wygląda jakby ktoś mył gąbką do naczyć ta ostrą stroną albo podniósł szmatę z podłogi z piachem i mył nią samochów bardzo dawno nie miałem tak zajechanego auta. Nie odbieram tego jako atak każdy ma prawo do swojego zdania wkońcu mamy wolność słowa :).

Tak jak mówię nastepnym razem postaram sie o lepszą relację jest to dopiero 2 relacja jaką przedstawiłem i sądze że są to lepsze fotki niż z Audi A6.

Link to comment
Share on other sites

Fajne autko ale autka w około też niczego sobie :good:

 

dzięki nie chce się chwalić ale to co widzisz to nic bo pracuję w firmie gdzie zajmuję się takimi autami ze głowa mała w PL nawet nigdy bym w nich nie usiadł nie mówiąc o jeżdzeniu.

 

Nadal nie ma informacji ile spędziłeś czasu z tym samochodem??

 

Sucre musiałeś przeoczyć odpowiedź bo była ona tuż przed twoim postem :)

Link to comment
Share on other sites

Sucre, odpowiedź padła jeszcze przed Twoim pierwszym postem z fotkami

sorki przeoczyłem pytanie korekta trwała 12 godzin non stop nie robiłem środka auta mowa tylko o lakierze tak jak pisałem najwięcej pracy było przy dachu i masce reszta nie była aż tak tragiczna chociaż pracy dużo.
Link to comment
Share on other sites

takie jest twoje zdanie dla mnie to nie tylko odświeżenie bo odświeżenie to robie jedną pastą AUTOSMART "Mirror Image" w 2-3 godziny. Nie uważam się za "wyjadacza" w dziedzinie Car Detailing ale jeszcze się nie spotkałem przez 10 lat jak to robię z niezadowoleniem właściciela samochodu albo żeby mi manager powiedział że auto nie wygląda dobrze bo by mi nie dał np takiego auta do zrobienia:

 

tr4i.jpg

Link to comment
Share on other sites

odświeżenie to robie jedną pastą AUTOSMART "Mirror Image" w 2-3 godziny

 

oj tam, takie tam polerowanko w stylu lakierniczym...

Nie wiem czy w Londynie jest dostępna G3, ale jak nie ma to warto sprowadzić z PL.

Podejrzewam, że efekty byłyby lepsze..

Link to comment
Share on other sites

odświeżenie to robie jedną pastą AUTOSMART "Mirror Image" w 2-3 godziny

 

oj tam, takie tam polerowanko w stylu lakierniczym...

Nie wiem czy w Londynie jest dostępna G3, ale jak nie ma to warto sprowadzić z PL.

Podejrzewam, że efekty byłyby lepsze..

 

Coobah jest G3 używałem ją na początku dopóki nie poznałem EVO 3 i od razu G3 w odstawkę poszło, mój ziomek lakiernik w PL jak mu podesłałem butelkę na testy to w szoku był jaka różnica miedzy G3 a EVO 3 na korzyść evo oczywiście.

Link to comment
Share on other sites

Auto i tak poszło na sprzedaż, więc efekt jest jak najbardziej okej :good:. Ktoś kto nie widzi świrli na samochodach będzie mega zadowolony.

 

nawet ten kto widzi swirle na autach u mnie nie zobaczy bo ich nie zostawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.