Jump to content

Gyeon Q2 Tire


kubik
 Share

Recommended Posts

Witam,

dzięki uprzejmości detailershop.pl mam przyjemność przedstawić Wam nowy środek do opon.

Dostajemy solidną buteleczkę o pojemności 400ml,niebieskiego środka o dość gęstej konsystencji,jednak nie tak gęstej,jak Meg's Endurance,ale o tym za chwilę.

Zapach-z butelki chemiczna cytryna/cytrus,w trakcie aplikacji przyjemna cytrynka :mrgreen:

Dobra do konkretów,to ma działać a nie pachnieć :mrgreen:

Test będzie na kilku autach,różnie użytkowanych,z różnymi oponami.

Na pierwszy ogień Corsa,użytkowanie głównie po mieście,jednak sporo kilometrów po drogach nie utwardzonych,co powoduje,że dressing,typu Endurance czy Perl na dobrze przygotowanej oponie,żeby posiedział 2tygodnie,to muszę dać dobrze na tacę 8-)

Tak wygląda Perl po 10dniach

6bzh.jpg

 

Myjemy

pb4.JPG

 

Coś tam leci

o1q4.jpg

 

Jako tako przygotowana

gqf7.jpg

 

 

Sprawca zamieszania :-]

3fk2.jpg

 

 

Taki mały pogląd jak to przed i po wygląda

t4ri.jpg

 

 

No i w całości

glzx.jpg

 

 

Tutaj dwa słowa o aplikacji.

Nakładałem słoneczkiem,aplikacja była naprawdę sprawna i przyjemna.Jak wspominałem,środek jest o oczko mniej gesty jak Meg's,co okazuje się ogromnym plusem przy aplikacji,szczególnie przy takiej ilości rowków jaką daje nam Conti :wallbash:

 

Na tyle stary dressing,a raczej jego resztki :mrgreen:

9ibw.jpg

 

 

Tutaj w ramach ciekawostki dywanik,zrobiona większość,trzeba się przyjrzeć ;)

Mało nachalne wykończenie,bez zbędnego połysku to lubię :good:

o2qb.jpg

 

Tutaj po jakichś 15mintach.

npu7.jpg

 

Patrzę,że w trakcie sesji lekka mżawka zafajdała mi obiektyw,ale najważniejsze widać,aktualizacje będą już po bożemu ;)

 

gq6l.jpg

Tutaj małe porównanie idąc od Góry ze wskazówkami zegara Gyeon,Endurance i Perl

 

Tu po 10km

y8zh.jpg

 

jg9s.jpg

 

pd87.jpg

 

y5qa.jpg

 

Fajna satyna ;)

A tu jak sobie radzi na zupełnie nie przygotowanej,brudnej oponie

kwrd.jpg

 

I po

sqkx.jpg

 

Podsumowując wygląda dobrze,wydajność na wysokim poziomie,dzięki czemu wychodzi ekomicznie,zobaczymy jak to dalej pójdzie ;)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam.

 

Dzięki uprzejmości oficjalnego polskiego dystrybutora kosmetyków marki Gyeon - DetailerShop.pl, miałem możliwość przeprowadzić test dresingu do opon Gyeon Q2 Tire

 

300_300_productGfx_9ffe84c854c4d4cad260c0dd312775b5.jpg

 

Kilka słów o produkcie ze strony dystrybutora:

 

 

Produkt do konserwacji opon zawierający SiO2 - składnik powłok kwarcowych.

 

Zapewnia elegancki, satynowy połysk oraz ochronę gumy przed wpływem niekorzystnych czynników zewnętrznych, takich jak promieniowanie UV, sól, i kwaśne deszcze. Chroni przed procesami starzenia gumy, zapobiega powstawianiu mikropęknięć i utracie koloru.

 

GYEON Q2 Tire ma postać gęstego żelu, co znakomicie wpływa na jego wydajność. Zalecamy nakładanie produktu za pomocą aplikatora gąbkowego.

 

Produkt ma niespotykane w tej kategorii właściwości hydrofobowe, które skutecznie utrzymują oponę w czystości, nawet w mało sprzyjających warunkach.

 

 

 

Pojemność: 400 ml

 

 

Test zostanie przeprowadzony na oponie zimowej (tak wiem, że mamy lato ;) ) marki Dębica Frigo2 która przed myciem i nałożeniem produktu prezentowała się tak:

 

9vfh.jpg

 

8fv7.jpg

 

Do umycia posłużyła mi mieszanka APC Bilt Hamber Surfex HD (50ml), Tenzi Truck (50ml) i ok 500ml wody, naniesiona na oponę za pomocą pianownicy ręcznej Gloria FM10.

 

evat.jpg

 

5szn.jpg

 

Po ok 2ch minutach widać pierwsze efekty działania piany:

 

ysmk.jpg

 

Jednak postanowiłem wspomóc trochę działanie szczotką ryżową marki noname:

 

zqaa.jpg

 

W trakcie szczotkowania:

 

ypec.jpg

 

Jak widać opona była mocno zabrudzona (po zimie myta tylko pianą aktywną Magifoam i roztworem APC Bilt Hamber Sufrex HD w stężeniu 1:4 - który okazał się być za słaby do porządnego domycia nagromadzonego brudu) :shock:

 

hwl7.jpg

 

Następnie umyłem całe auto, przy okazji oponie dostało się też pianą aktywną Magi Foam, czego nie uwieczniłem na zdjęciu.

 

Następnie spłukałem za pomocą myjki ciśnieniowej:

 

imiy.jpg

 

Oraz osuszyłem ręcznikiem Fluffy Dryer. (zdjęcie po osuszeniu całej opony):

 

xv6l.jpg

 

Opona ma bardzo dużo rowków i wyżłobień, więc dla pewności osuszyłem ją dodatkowo suszarką do włosów:

 

owox.jpg

 

Przed nałożeniem produktu prezentowała się tak:

 

yfib.jpg

 

9hgu.jpg

 

Czas na głównego bohatera testu:

 

we5r.jpg

 

Na instrukcji zamieszczonej na etykiecie widnieje wpis, żeby dobrze wymieszać produkt przed aplikacją, więc trząchamy i mieszamy:

 

5qpk.jpg

 

Opona została podzielona:

 

40qg.jpg

 

rcn3.jpg

 

Na piankowy aplikator Meguiars (słoneczko) nałożyłem kroplę produktu w wielkości ziarna fasoli :

 

0ans.jpg

 

Produkt ma konsystencję żelu, jednak jest rzadszy niż Meguiars Endurance, czy Gtechniq T1, przez co jest od nich wydajniejszy.

Tak jak wspominałem opona ma dużo rowków/wyżłobień/itp. i żeby dokładnie pokryć całą powierzchnię potrzeba sporo produktu oraz machania ręką, jednak jak widać w/w ilość w zupełności wystarczyła na pokrycie 1/3 opony:

 

y12u.jpg

 

50/50:

 

39zy.jpg

 

Na pokrycie całej opony zużyłem 3 krople wielkości ziarna fasoli (niecały pełny ruch dołączonym atomizerem).

Po aplikacji opona prezentowała się tak:

 

zmuv.jpg

 

5kik.jpg

 

Zgodnie z zaleceniami producenta odczekałem 15 min:

 

u5ry.jpg

 

A następnie nadmiar produktu zebrałem za pomocą mikrofibry:

 

mp4z.jpg

 

Tak prezentuje się "gotowa" opona z dresingiem Gyeon Q2 Tire, w rzeczywistości produkt jest mniej błyszczący, jednak nie mogłem uchwycić tego na zdjęciu mimo wyłączonej lampy błyskowej:

 

n66m.jpg

 

Podsumowanie:

 

Tak wiem: Brudne nadkole i rdza na błotniku :oops:

 

Opona po aplikacji produktu wygląda dobrze, jest trochę mniej błyszcząca niż po Megiuiars Endurance, porównywalna z Gtechniq T1.

Dzięki swojej konsystencji produkt wydajniejszy niż Gtechniq T1 oraz Meguiars Endurance.

Jest trochę droższy lecz bardziej ekonomiczny niż Megs Endurance, za to sporo tańszy niż Gtechniq T1 którego za podobną cenę otrzymujemy tylko 250ml zamiast 400ml.

 

Test będę na bieżąco aktualizował kolejnymi wpisami.

 

Na koniec kilka zdjęć kropelek:

 

erob.jpg

9t25.jpg

zg5h.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fajne testy chłopaki :good: Zapowiada się dobry konkurent dla Endurance. Czekamy i zobaczymy jak z wytrzymałością, chociaż ja tam swojego megsa narazie nie zmieniam bo zostało mi jeszcze pół butelki :-]

 

michałoś, dobrze i rzetelnie zrobiony test z konkretnym opisem :good:

Link to comment
Share on other sites

Zrobię dziś mały up po 5dniach,było trochę deszczu,jazdy w kurzu i błocie,które poleżały sobie na oponie cały weekend.

Fajne kropelki 8-) Na chwilę obecną widać,że Endurance jest o krok do tyłu pod względem kropelek,a Perl i Tire idą łeb w łeb. ;)

Kilometrażu nie popatrzyłem dziś,rano napiszę,mam foto przy jakim przelocie zacząłem,rano dopiszę.

Jak widać,nie jest to tylko bulwarowa jazda :-]

5ior.jpg

 

tkwv.jpg

 

Koła popsiukane ostatnim programem za złotówkę :mrgreen:

lv0v.jpg

 

9k2w.jpg

 

A tu porównaniowa opona:przy napisie continental bohater testu,potem endurance,perl

mp8m.jpg

 

Ogólnie to w weekend zaczynam na drugim aucie, test wyjazdowy,relację oczywiście zamieszczę ;)

Link to comment
Share on other sites

Jestem na etapie długodystansowego testu,nałożyłem dressing w sobotę na szybko przed trasą,po umyciu kół aktywną pianą+ małe pędzlowanie przy okazji czyszczenia kół,więc powiedzmy sobie,opona przygotowana tak se,obecnie stan licznika zwiększył się o 900km ;)

z czego jakieś 10km po drodze gruntowej z momentami kopnego piachu,ogólnie opony są teraz zakurzone,wiadomo nie ma kiedy myć w trasie jedno koło dostało też strzał z ropy,bo się zamyśliłem przy tankowaniu ;)

Tak to wyglądało przed płukaniem

vra5.jpg

Tutaj płukanie proszek+ostatni program,z cyklu cały samochód za 5taka ;)

nris.jpg

Dla wszystkich podejrzliwych,koła już raz płukałem z całym samochodem po 400km,a ostatnie 500km to ekspresówki+jazda w górach i korkach,gdzie praktycznie samo hamowanie silnikiem ;)

Widać,że opony są wciąż czarne i jak na warunki z jakimi przyszło im się zmierzyć 8-)

:-]

Niestety po może to kiepsko widać,bo mój ,,smartfon"użył już lampy no i... :dontknow:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tak wygląda opona po 10dniach ,2myciach bezdotykowych i jednym z pianą neutralną+pędzelek(przed foto) no i najważniejsze po 2500km w różnych warunkach i jeżdżonych po różnych drogach :-]

bndy.jpg

 

Na drugim aucie nałożonym również w tym samym czasie,ale jeżdżonym po mieście i czasem budowach jednym opłukaniu i 500km opona wygląda właściwie jakby dressing wleciał wczoraj :good:

Myślę,że już czas na wydanie opinii.

Produkt jak dla mnie w 100% godny następca dla forumowej legendy czyli Megsa Endurance.

Przyjemny zapach,wyższa wydajność,wyższa trwałość,mniejsza gęstość dzięki czemu przyjemniejsza i szybsza aplikacja,podobna cena!

Polecam z czystym sumieniem :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

faktycznie wygląd opony zaraz po aplikacji bardziej mi się podoba od Endurance'a, ale jeśli chodzi o wytrzymałość, to u mnie się nie sprawdził

 

wystarczyły 3 dni dojazdów do pracy w deszczu, w sumie 150km to max co zrobiłem i czarnej powłoki nie było, owszem kropelkowała nadal, ale czerń zniknęła;

 

w przypadku Endurance'a czerń miałbym nadal (matową ale widocznie odcinającą się od bieżnika)

Link to comment
Share on other sites

Zgodziłbym się trochę z Maćkiem - czerń zaraz po nałożeniu jest bardzo ładna, fajnie się błyszczy. Producent po kilkunastu minutach zaleca przetarcie mikrofibrą aby uzyskać satynowy efekt ale jeśli nie przetrzemy a autko wyprowadzamy po nocce z garażu to i tak połysku nie ma. Mam Conti Premium Contact 2 205/55/16 - masa rowków - aplikacja nie jest zbyt szybka i łatwa. Za to u brata również na Conti ale Sport Contact`ach 235/45/17 - zupełnie inna bajka - aplikacja już dużo łatwiejsza.

 

Co do wytrzymałości - niestety ale żeby oponka wyglądała pięknie wypadałoby je smarować co tydzień... No chyba, że po kilkukrotnym nałożeniu kolor trochę odżyje i będzie troszkę lepiej. Po przełożeniu kółek na zimowe zrobię mały teścik :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Moderator

Czy mozna uzyc GYEON PREP'a na oponę, zaraz przed nalozeniem dresingu ? Czy to produkt tylko do lakieru ?

 

A co do samego Q2 Tire to efekt nie powala... FK350 robi lepsza robote.

Chcialbym zobaczyc wiecej testow.

Link to comment
Share on other sites

Prep jest do lakieru,ja używam DG 701 przed i jest cacy ;)

Ja zimą tak często nie kładę na opony,po prostu szkoda mi zabawy,chyba,że zapowiada się jakiś ładny tydzień :dontknow:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Z racji ładnej pogody ostatnimi czasy chciałbym troszkę zaktualizować swoje myśli co do Gyeon Q2 Tire :-]

 

Po dobrym, dokładnym wymyciu opon jest zupełnie inna bajka. Ciągle utrymuję w mocy swoje spostrzeżenia co do połysku zaraz po nałożeniu - świeci się mocno ale dość przyjemnie - nie jest to połysk w stylu Plaka :D

Wytrzymałość produktu natomiast jest teraz zadowalająca :-] Trzyma się dość widocznie nawet po kilkukrotnych wizytach na bezdotyku ;)

 

Wczoraj nakładałem go na oponki, wrzucę zdjęcia które zrobię dziś po przyjeździe z pracy i będę co kilka dni uaktualniał :good:

Link to comment
Share on other sites

sobka01, dzięki za update !

 

Faktycznie, gruntowne mycie opon jest warunkiem osiągnięcia wysokiej trwałości GYEON Q2 TIRE.

 

Z racji tego, że jest to kompletnie inny produkt niż większość dressingów na rynku, o kompletnie innym składzie, wymaga świadomego stosowania. Szczególnie nie lubi być nałożony na opony, uprzednio traktowane tłuszczem w stylu Meguiars Endurance (który był wcześniej moim faworytem ;) ). Przy "przesiadce" na Q2 TIRE wymagane jest mycie opon.

Link to comment
Share on other sites

DS_Tomek, nie ma sprawy - wszystko dla dobra ogółu ;)

 

Dotrzymując obietnicy, wrzucam fotki jak wyglądają oponki następnego dnia po nałożeniu i przejechaniu około 100km.

p6eIotJ.jpg

HjXr1oD.jpg

GjQSX6r.jpg

n8LzjpF.jpg

Połysk jaki jest, każdy widzi - mi on bardzo odpowiada :good: Stosując go wiem, że dobrze zrobiłem wybierając koreańca z pośród wszystkich dostępnych dressingów! :good:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jeżeli chcesz umyć naprawdę solidnie opony, to cyclone to zdecydowanie za mało. To jeden ze słabszych APC. Najlepiej opony umyjesz #701, ewentualnie Tenzi Truckiem, HD Surfexem, lub jakimś innym bardziej hardcorowym APC.

Ale jak nie masz nic innego to lepszy cyclone niż nic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

To i ja dorzucę swoje wrażenia

;)

 

Najpierw będę zachwycał się opakowaniem ( jak ktoś nie zwraca uwagi na takie rzeczy to może przewijać dalej ). Porządnie wykonana butelka, fajny 2 funkcyjny atomizer, dzięki któremu można precyzyjnie odmierzyć dressing, bez kubeczków, pędzelków itp.

Etykieta tak jak w całej serii, ładna, schludna, czytelna.

Całość sprawia wrażenia obcowania z czymś więcej.

Podoba mi się :good:

 

DSC07678.jpg

DSC07680.jpg

DSC07681.jpg

DSC07682.jpg

DSC07684.jpg

DSC07685.jpg

DSC07686.jpg

DSC07687.jpg

 

Tak prezentowała się opona przed ( umyta 2 razy RD 1:4 ):

DSC07735.jpg

DSC07737.jpg

 

Podzielona taśmą do "50:50":

DSC07738.jpg

 

Gyeona nakładałem nowym aplikatorem od Royal Pads, o wiele przyjemniejsze niż kostki i aplikatory typu "sandwich":

 

DSC07740.jpg

 

Taką ilością można dokładnie posmarować oponę:

 

DSC07741.jpg

 

Aplikator w sam raz na mój balonisty profil, fajnie pomyślane, że nie brudzi rantu :good:

DSC07742.jpg

 

No i wycinek już posmarowany:

 

DSC07743.jpg

DSC07744.jpg

DSC07745.jpg

DSC07746.jpg

 

I całość opony:

 

DSC07749.jpg

DSC07750.jpg

 

Gyeona położyłem na wszystkie oponu, i przestawiłem samochód, żeby stał równo. Tak się prezentuje:

 

DSC07752.jpg

DSC07754.jpg

DSC07756.jpg

DSC07757.jpg

DSC07758.jpg

DSC0781259632.jpg

DSC07815.jpg

DSC07820.jpg

DSC07833.jpg

DSC07843.jpg

 

Podsumowanie: Według mnie jak na ten moment bardzo dobry produkt, efekt dużo przyjemniejszy dla oka, niż po Endurance. Poręczna butelka z dobrym atomizerem, pozwala wygodnie pracować. Pracę umila świetny zapach ( cytrusowy :?: ) :good:

Jednym słowem polecam 8-) Ciekawy jestem jak z trwałością, ale myślę, że nie zawiedzie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.