Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najmniejsze BP do vrg to 4" ale na szybko w Pl znalazłem tylko 115mm https://mrcleaner.pl/akcesoria-do-poler ... om=listing
Też to widziałem. Pan dystrybutor ma się mi zorientować czy są dostępne mniejsze. Te standardowe na gwint niekompatybilne wg mnie...

Powalla Ty robisz cały samochód VRG czy posiłkujesz się czymś mniejszym z mniejszym padem?

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie jak Wam się pracuje z Vrg? Nie pytam o siłę cięcia itp, a bardziej o to jak wasze ręce po 10-12 godzinach pracy z tą maszyną?

Opublikowano

Witam coś wiadomo na temat Flexa XCE 9-8 150? Na FB Flex podał informację, że XFE jak i XCE będą dostępne na polskim rynku w drugim kwartale 2016r. XFE jest dostępna, ale co z XCE?

Opublikowano

[ref=#ff3366]Kondziooriginal[/ref] - wg info na DW, XCE 9-8 150 w 2016 r. dostępna była tylko na rynku amerykańskim. Na rynku europejskim miała mieć premierę dopiero wiosną 2017 r.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, takie pytanie a propo maszyn. Mam 2 rupesy lhr21 i druga obrotowa (nie pamietam modelu) i caly czas bije sie z myslami jaka kolejna maszynke kupic. Prowadze warsztat lakierniczy i jak wiadomo na codzien mam do czynienia z miekkimi lakierami. Idzie wiosna wiec ruszy bum na "ladne auto" i zaczna zjezdzac klienci na gruntowna polerke. Mysle nad vrg ew rupes lhr15. Big foot jest 21 jest za duzy na wszystko, ciezko sie nim robi w zakamarkach. Ciecie tez nie jest za dobre, chyba ze zaloze fibre albo futro na starsze lakiery. Z nowymi tez ma troche problemow. Po przycieciu 2000/2500/3000 dosyc dlugo trzeba jezdzic, zeby uzyskac ladny efekt. Jasne samochody po lakierowaniu - nie jest najgorzej, ale ciemne jak wpadnie pylek, to juz inna bajka. Z tego co czytalem to vrg lepiej bedzie sie sprawowac bo jest bardziej uniwersalny i mozna dolozyc do niego mniejszy bp. Nowsze samochody maja coraz wiecej linijek, krzywizn i innych trudno dostepnych miejsc wiec wybor maszyny ktora wszedzie wlezie jest dla mnie wazny. Doradzcie cos.

Poza tym uzywam past i gabek od rupesa, ale zamierzam cos zmienic, bo gabki sa takie sobie i szybko sie niszcza. Co do past to mniej pyla niz 3m czy menzerna, co jest na plus, cena porownywalna. Moze i w tym temacie ktos cos podpowie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, takie pytanie a propo maszyn. Mam 2 rupesy lhr21 i druga obrotowa (nie pamietam modelu) i caly czas bije sie z myslami jaka kolejna maszynke kupic. Prowadze warsztat lakierniczy i jak wiadomo na codzien mam do czynienia z miekkimi lakierami. Idzie wiosna wiec ruszy bum na "ladne auto" i zaczna zjezdzac klienci na gruntowna polerke. Mysle nad vrg ew rupes lhr15. Big foot jest 21 jest za duzy na wszystko, ciezko sie nim robi w zakamarkach. Ciecie tez nie jest za dobre, chyba ze zaloze fibre albo futro na starsze lakiery. Z nowymi tez ma troche problemow. Po przycieciu 2000/2500/3000 dosyc dlugo trzeba jezdzic, zeby uzyskac ladny efekt. Jasne samochody po lakierowaniu - nie jest najgorzej, ale ciemne jak wpadnie pylek, to juz inna bajka. Z tego co czytalem to vrg lepiej bedzie sie sprawowac bo jest bardziej uniwersalny i mozna dolozyc do niego mniejszy bp. Nowsze samochody maja coraz wiecej linijek, krzywizn i innych trudno dostepnych miejsc wiec wybor maszyny ktora wszedzie wlezie jest dla mnie wazny. Doradzcie cos.

Poza tym uzywam past i gabek od rupesa, ale zamierzam cos zmienic, bo gabki sa takie sobie i szybko sie niszcza. Co do past to mniej pyla niz 3m czy menzerna, co jest na plus, cena porownywalna. Moze i w tym temacie ktos cos podpowie?
Ja wychodze z zalozenia, ze bez ruchu obrotowego malo sie zdziala, dlatego dla mnie Rupes jest opcja zdecydowanie zbyt malo efktywna i zbyt droga. Wyzej cenie sobie mojeho krausika 8mm z 900w silniczkiem. VRG strasznie daje po rekach, ale sile ciecia ma duza i nie pozostawia w zasadzie balaganu po polishowej pascie. Jesli chodzi o pady Ja uzywam gabek od Urbana. Moja ulubiona to square do ciecia i czerwona na wykonczenie. Sprawdza sie w woekszosci przypadkow

Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.