kamil_rosen Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Co do rdzy na błotniku, ja bym to wycieniował i już Myślę, że rdza na rancie, więc temat do ogarnięcia. Na dobrą sprawę mało kto sprawdza auto miernikiem wbrew pozorom, a ludzie nie chcą kosztów, więc jak widzą rdzę to odpuszczają. Niestety taka rzeczywistość, sprzedasz i nie twój problem, bo tak będziesz rok to auto sprzedawał. Ludzie boją się rdzy bardziej od zajechanego diesla co mnie trochę dziwi ale tak jest Wiem, jak ze znajomym oglądałem auta, mały purchelek na aucie, reszta igła, odpada od razu, nawet nie chciał oglądać Zawsze możesz powiedzieć, że ktoś ci przerysował i pomalowałeś, to nie jest auto z wypadku Pajko a czemu nie chcesz jakiegoś kombi z 4wd? Fajna opcja, przydatna sprawa, a niestety sam mam Grand Vitarę i dłuższa jazda jak 50km tym samochodem jest mega męcząca. Rama + rozłączany napęd to jest tragedia. Tęsknie za normalnym autem i już nie długo mam nadzieję, że wrócę do normalności. A jak kiedyś będzie kasa to kupię jakiegoś Samuraja do topienia Co innego auta bez ramy jak powiedzmy ML, X5 czy auta z tej kategorii, czyli nie stricte terenowych Komfort jest normalny i przyjemny do jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 panowie, potrzebuję trzeźwej oceny sytuacji. jest do kupienia civic 7 diesel 3drzwi z rocznika 2005 - nie nada się na dostawczaka ani taksówkę. historia auta - 5 lat niemcy, 2 lata polska u pewnej pani, 2 lata polska u pewnego pana, z czego u pana stoi już chwilę, bo nie ma możliwości jazdy nim z różnych powodów (akurat powody pana są prawdziwe). czy ma jakikolwiek sens przebieg ok 165-170 kkm? dla mnie nieco mało jak na ropniaka pierwotnie z niemiec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Pajko a czemu nie chcesz jakiegoś kombi z 4wd? Fajna opcja, przydatna sprawa, a niestety sam mam Grand Vitarę i dłuższa jazda jak 50km tym samochodem jest mega męcząca. Rama + rozłączany napęd to jest tragedia. Tęsknie za normalnym autem i już nie długo mam nadzieję, że wrócę do normalności. A jak kiedyś będzie kasa to kupię jakiegoś Samuraja do topienia Co innego auta bez ramy jak powiedzmy ML, X5 czy auta z tej kategorii, czyli nie stricte terenowych Komfort jest normalny i przyjemny do jazdy 4wd - nie mój przedział cenowy a tymbardziej X5 czy ML , zweryfikowałem plany a przedewszystkim głębokość portfela . Auto kupuję nie tylko dla siebie a dla żony więc jej też musi się podobać i wybraliśmy dwa auta . "Reno" Lagune 3 w Kombi z dieslem i automatem albo "Peżota" 407 tez z dieslem i automatem . Teraz w tych autach będziemy czegoś szukać nie ukrywam że bardziej podoba mi sie Laguna a pozatym za cene około 30k rocznik '08-'09 można śmiało kupić . Narazie jestem na etapie wertowania forum laguny , co i jak itp . Może jakieś sugestie ? Pomysly o Navarze czy w211 szybko mi przeszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poorsultanpl Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Pajko a myślałeś o Citroenie C5? Może trochę droższe niż 30k za rocznik 08-09, ale według mnie warto pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Pajko, popieram Twój wybór odnośnie Laguny. Nowsza konstrukcja niż 407. Na tylnej kanapie powinna mieć więcej miejsca niż 407... Brałbym jakąś ładną Lagunkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Pajko a myślałeś o Citroenie C5? Może trochę droższe niż 30k za rocznik 08-09, ale według mnie warto pomyśleć. Jakoś nie mam przekonania Pajko, popieram Twój wybór odnośnie Laguny. Nowsza konstrukcja niż 407. Na tylnej kanapie powinna mieć więcej miejsca niż 407... Brałbym jakąś ładną Lagunkę Masz jakieś doświadczenie albo "zasłyszane" informacje . Z tego co wyczytałem to bardzo dobre auta a cenowo przystępne przez historię poprzedniczki . Dużo dobrego o tych autach już przeczytałem , i naprawdę skłaniam się w stronę Laguny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Mój dobry znajomy śmiga ponad rok LIII w dieselku i nie słyszałem jeszcze, żeby na to auto narzekał. Z drugiej strony inny mój kolega od niecałego roku jeździ C5 w kombiaku z 2010 roku z silnikiem 2.0 PB i również bardzo sobie chwali autko. A przebiegu ma lekko ponad 200 tyś km. To w sumie też niezła opcja - zawieszenie hydro w C5 to komfort niesamowity, masaż w fotelu kierowcy. Ja z sentymentu do marki spojrzałbym w opinie o C5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 coobah, nie będę ukrywał że C5 braliśmy z małżowinką pod uwagę ale "look" nie ten . Jednak wyglądowo "reno" najładniejsze dla nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajonc Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 mam LIII PHI i polecam sam szukałem czegoś świeższego i nie drogiego więc padło na Lalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 zajonc, czy możesz wspomóc mnie wiedza na co zwrócić uwagę ? Ponoć DPF/FAP tu trzeba zwrócić uwagę , wtryski też . Blacharsko to maska aluminium a tylna klapa w kombi tworzywo . Tyle zdążyłem się dowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Pomysly o Navarze czy w211 szybko mi przeszły 211 polift to cena startow 40 - 50 k plus ze 3 koła na serwis. O oponach nie mówie bo jak ma np 18" to z 3 k tez dorzucic musisz. itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virllix Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Jeżeli zależy ci na dużym bagażniku to zrezygnuj z 407, jest mniejszy od mojego w Megane II. Dodatkowo 407 jest bardzo nisko osadzony, często się o coś przyciera. Z segmentu D wybrał bym C5 na hydro zawiasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 C5 braliśmy z małżowinką pod uwagę ale "look" nie ten Jeśli nie pasuje "look", to rzecz jasna nikt nie zmusi, ale przejedź się wersją z hydropneumatycznym zawieszeniem ( ). Oczywiście w II gen (albo III według innego wzoru ) nie jest obligatoryjne jak w starszych, więc musisz się upewnić że to ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Prawda, że przy Hydro można szczenę z podłogi zbierać jak to jeździ po dziurach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 dokładnie! a serwis tego zawieszenia nie jest wcale taki drogi (pewnie więcej kosztują wahacze do wymarzonego Passeratti w tedeiku ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Kumpel ma Lagune z 2.0 dci 150km, ok 250tys km nalatane bez zadnych powaznych napraw Auto na prawe niezle zmontowane, ladne, wiec moze sie podobac Chyba, ze Mazda 6 z 2008r to juz jest ten nowszy model (nie najnowszy) ale wedlug mnie jeszcze ladniejsze i fajniejsze auto od Laguny U mnie w miescie byla taka do sprzedania ciemny granat, 2.0 diesel w kombi na skorach, bose, 18 felgi za 32tys zl po oplatach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Chyba, ze Mazda 6 z 2008r to juz jest ten nowszy model (nie najnowszy) ale wedlug mnie jeszcze ladniejsze i fajniejsze auto od Laguny Znajomi sie bardzo cieszyli: Jak sie jej pozbyli Pewnie to spora wina lipnego serwisu, ale czesto w nim bywali, i sporo w nim zostawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eremsc Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Miał ktoś styczność z Audi A4 B6 1.8T? Chodzi mi o wersje 150KM lub 163KM. Wiem, że wadliwy w tych silnikach jest napinacz łańcucha ( może nie tyle wadliwy, co szybko kończy swój żywot ). Czy są jeszcze jakieś "niespodzianki"? Wiadomo, wielowahacz, ale jakoś to przeżyje, może nie takie to złe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoon Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Pajko, LIII jest dużo lepszą i mniej awaryjną konstrukcją niż LII, jeżeli chodzi o diesle to bierz 2.0dCi lepiej radzi sobie z masą samochodu, szczególnie z automatem. Jeżeli chodzi o układ wtryskowy, to jest ok, FAP (filtr jest suchy, bez żadnych płynów) w razie świrowania możesz wyciąć i przy okazji zrobić jakiegoś CHIPa i jest rozrząd na łańcuchu Jakby coś pytaj, postaram się pomóc, jednak to forum to kopania wiedzy o Lagunach http://renaultlaguna.pl/forum/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poniatkys Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 eremsc, mój wielowahacz ma 205 kkm z czego 30k w kraju i zadziwia diagnostów sztywnością. Hydronapinacz pada w okolicach 180-200 kkm, więc też nie jest źle. Niespodzianek za dużo nie ma, konstrukcja ta sama co b5, więc koszta utrzymania nie są jakieś wygórowane *edycja: hydronapinacz gdy kończy żywot wydaje dość charakterystyczne dźwięki, jak jest kaput to się faza rozrządu po prostu nie zmienia- silnik nie wybuchnie od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eremsc Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 poniatkys, dzięki za odpowiedź. W takim razie szukam jednak A4 B6 1.8T w sedanie, najlepiej S-line. Jakby ktoś miał na zbyciu może napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Pajko, LIII jest dużo lepszą i mniej awaryjną konstrukcją niż LII, jeżeli chodzi o diesle to bierz 2.0dCi lepiej radzi sobie z masą samochodu, szczególnie z automatem. Jeżeli chodzi o układ wtryskowy, to jest ok, FAP (filtr jest suchy, bez żadnych płynów) w razie świrowania możesz wyciąć i przy okazji zrobić jakiegoś CHIPa i jest rozrząd na łańcuchu Jakby coś pytaj, postaram się pomóc, jednak to forum to kopania wiedzy o Lagunach http://renaultlaguna.pl/forum/ Dziękuję za info , wiele właśnie informacji doczytałem z tego forum . W poniedziałek jak dobrze pójdzie to przywiozę do domu Lagune III Grandtour w 2.0 dci 150 konnego w automacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Pajko, dawaj linka, obejrzymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kskej Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 poniatkys, dzięki za odpowiedź. W takim razie szukam jednak A4 B6 1.8T w sedanie, najlepiej S-line. Jakby ktoś miał na zbyciu może napisać Ostatnio miałem przyjemność jechać nią na fotelu pasażera, jako że był to nowy zakup znajomego to podpytałem trochę. Kupił od wujka - 240tyś przebiegu - nic poważnego się nie działo, żadnych problemów, dalej cichutko w środku, komfort nawet na tylnej kanapie (jechaliśmy w 4). Ogólnie Jego wujek, który sprzedał mu ją to tylko zachwalał ten silnik. W gazie jeździ już od 100kkm i też zero problemów. Jak dla mnie świetne auto. No i dodam, że po tym przebiegu kierownica / lewarek / fotel kierowcy jak nówka . O napinaczu łańcucha i wielowachaczu nic nie wspominał - podpytam go o coś więcej jak się zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukk Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Poszukaj na forum a4-klubu, chłopaki fajne auta czasem wystawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi