Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Carire, kumpel mojego kuzyna szuka tego samego. Oglądał już ponad 10 aut i jeszcze nic nie kupił. Ma dostęp do serwisu i sprawdzenia vinu itp. i ponoć wszystkie które oglądał miały cofany zegar albo po konkretnym dzwonie .

Tak więc będzie Ci ciężko znaleźć coś dobrego. Wszystkie które są wystawione na Śląsku podobno nic nie warte więc w tych rejonach nie masz czego szukać.

W Bielsku jest Seat Leon 1.8T 2.0V 4x4 HALDEX wersja: TOP SPORT SYNCRO 2003 rok za 29900zł ponoć ideał , byli go oglądać auto jest pewne tylko ze gość nic nie chce zejść z ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ideał , byli go oglądać auto jest pewne tylko ze gość nic nie chce zejść z cen

 

Sami sobie odpowiedzieli dlaczego nie chce zejść z ceny. Jak ktoś ma pewne i zadbane auto w bardzo rzadkim setupie to trzyma cenę bo ktoś kto się zna to kupi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moglem kupic 1.8T z 2003r 163ps z ori przebiegiem 213k km i feldze dotza 18 to sie gluli zastanawialem. Za 20tys zl mialbym do sprzedania. Carire w tyg jade po auta, rzuce temat ze poszukuje takiego samochodu. Moze cos sie urodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jakieś + i - tych samochodów:

BMW E90/91 320 diesel 163 KM

Merc w203 (ale po lifcie czyli po 2005r) 2,2 diesel 150 KM

Audi A4 b7 Diesel TDI 140 KM

Albo coś podobnego ??

 

Myślałem jeszcze o leaonie 2, ale trochę mały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to śmieszne, ale z tego co czytałem chyba w Motorze to silniki w e90 właśnie diesel 2.0 ma problem z łańcuchem rozrządu, przeskakuje czy się zrywa. A dostęp koszmarny, bo od skrzyni biegów i jest cały zabudowany.

Z drugiej strony kolega ma takie auta z tym silnikiem zbiera się nieźle, na prawdę pracuje cicho w porównaniu np do TDI na pompowtryskach no i zrobił chyba 15tys km i nic się nie zepsuło :) Może to mało żeby wyrokować, ciężko powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, miał ktoś z was do czynienia z seatem ibiza 6J (ostatni gen)? polecacie/odradzacie, jakieś poważne wady? rozglądam się z wolna za modelem z 1.4 lub 1.6 litra.

 

biorę też pod uwagę civic ufo - troszkę inna półka cenowa, ale samochód podoba mi się bardzo (i lubię hondy). jakieś opinie o tym wózku z życia wzięte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szakal nie podałeś granicy cenowej ale sądząc po modelach to ja bym ci zaproponował coś mniej niemieckiego Alfe 159 1.9 JTD lub 407 2.0 HDI z obiema mam styczność poprzez znajomych i nigdy nie mieli z nimi problemu i sobie chwalą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chudy, Ibiza 6j 5 drzwiowa w dieslu 1.9 tdi 105 hp w serii. U mnie trochę więcej ;)

 

Zalety :

-ładna sylwetka ( ale to rzecz gustu )

-po zaczipowaniu wystarczająco szybka i dynamicza. Przed też nie było tragedii.

-bardzo dobre, niewysokie spalanie. W trasie około 5 l. W mieście 6,5-7 a w zimę pewnie i więcej.

-zwinne miejskie auto. Aczkolwiek zrobiłem nim również trasę do Austrii z nartami w środku, pełnym bagażem, pasażerem i zero problemów 8-) . 900 km w jedną stronę, spalanie wg. komputera 4.9 przy prędkości 110 na tempomacie przez 90 % trasy.

-prosta i funkcjonalna konsola wewnętrzna.

-dobra widoczność na boki i do przodu z pozycji kierowcy.

-mocne wspomaganie przydatne przy miejskich manewrach.

-5 biegowa skrzynia, która normalnie jest wg. mnie wadą tu się sprawdza. Bardzo długa 4 i 5 dzięki czemu ma się wrażenie, że biegów jest więcej. Przydatna na trasie 4 pozwala na jazdę 90 km/h przy obrotach 2000.

-zadowalające audio w serii.

 

Minusy :

-niesamowicie jak dla mnie sztywne zawieszenie. Szczególnie na naszych drogach czuję się jak w gokarcie. U mnie siedzą 15' felgi z balonami. Nawet nie chcę myśleć jak kiepsko jest przy większym kole.

-takie sobie trzymanie w zakrętach.

-średnio wygodne fotele. Odczuwalne już na trasach powyżej 100 km.

-słabo wyciszony. Silnik słychać dość wyraźnie, co niestety psuje komfort jazdy. Nie wiem jak jest w benzynie ale w dieslu swoje robią zapewne pompowtryski.

-plastiki wewnątrz twarde i i wykonane nieprzyjemnego w dotyku materiału.

 

Co do hondy 'ufo' miałem też okazję chwilę pojeździć. Tak na szybko to również uważam, że sztywne auto i słaba widoczność ze środka. Na plus mogę zaliczyć benzynowy silnik 1.8 i precyzyjną skrzynię biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cz@rek, Brałem pod uwagę alfę, ale mam pytanie do Ciebie, sprawdzałeś kiedyś ceny części zamiennych do alfy ? ja po sprawdzeniu sobie odpuściłem ten samochód ...

No to mnie trochę zaskoczyłeś że części do Alfy są wyższe niż w Mercu, BMW czy Audi :shock: no i plan na poliftową 156 poszły w pizd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SzaKal, robisz na tyle dużo km,że chcesz pchać się w diesla? :o

Jakoś dużo nie robię około 15-20 rocznie, ale żeby benzyna jechała to musiało by być co najmniej 2,5 litra,

Fakt,ale i w audi i w mercu masz doładowane benzyny ;)

Ja osobiście po tym jak patrzę,jak co rusz znajomi mi mówią,o kosztach używanego współczesnego diesla,to stwierdzam,że lepiej od razu kupić takie 325i,może i spali więcej,ale psuć się nie ma co i banan na gębie,a zawsze lpg może wjechać :mrgreen:

A jak koniecznie diesel w klasie średniej premium to s60 d5 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.