Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Komp mi pokazuje jakieś 5,3 l/100 km jak się kręcę do pracy i z powrotem (w sumie 7 km)

Ale faktycznie pali to nie wiem, nie mierzyłem. Może z 6 litrów.

Jednak nie jest to auto do wyścigów, ani ja nie próbuję z niego takiego robić ;)

 

Dla mnie pali MAŁO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

ja mam w pracy dwa partnery 1.6 HDI 90KM.. jeden ma 130kkm a drugi 160kkm i na prawdę jest ok.. nic się właściwie nie psuje.. podstawa to dobra ropa i pilnowanie rozrządu.. brak dwumasy, FAPu i turbiny ze zmienną geometrią łopatek powoduje, że to bardzo udany diesel.. jak znajdziesz zadbany egzemplarz to kupuj bez zastanowienia.. w wielu firmowych focusach też ten silnik jest ok..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daniel87, Jeśli uważasz, że te 110 KM po chipie Ci starczą to bym brał mniej kłopotliwy silnik czyli tego 90 konnego. Osobiście posiadam 206 z 1.6 hdi 110 KM, auto przekroczyło 232 tyś, nie dawno wymieniałem dwumasę ze sprzęgłem (od nowości nie było ruszane) i usunąłem filtr FAP (koszt w miarę niski bo 450 zł za programowe i fizyczne usunięcie), pozostała jeszcze do wymiany za jakiś czas turbina bo przez zapchany filtr Fap zaczęła obumierać. Warto wymienić przewód olejowy turbiny jeśli od nowości nie był wymieniany. Poza tym to w sumie można by powiedzieć, że udane silniki. Byle lać dobre paliwo. Odnośnie spalania mój przy głównie krótkich trasach po mieście i w weekendy trasy poza miasto często z nogą w podłodze ;) spala 6-6,5l/100km. Kiedyś udało się zrobić 100 km trasy i spalić wg komputera 2,8l/100km ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saddam, w sensie cała droga 50-70 km/h przejechana za tirem, mgła w ten dzień była taka, że widoczność ograniczona była do góra 50 metrów ;) więc się spokojnie i powoli toczyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w maju będę miał rodzinę w modelu 2+3 więc najwyższa pora na przegubowca :)

zastanawiam się nad autem typu Sharan / Alhambra w roczniku 2002-2004- podstawa wyboru akurat takich modeli to niezależne fotele w drugim rzędzie.

 

macie jakieś doświadczenia z tymi autami? a może polecacie coś innego w tym segmencie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w maju będę miał rodzinę w modelu 2+3 więc najwyższa pora na przegubowca :)

zastanawiam się nad autem typu Sharan / Alhambra w roczniku 2002-2004- podstawa wyboru akurat takich modeli to niezależne fotele w drugim rzędzie.

 

macie jakieś doświadczenia z tymi autami? a może polecacie coś innego w tym segmencie?

 

ja od siebie mogę Espace 4 z 1.9dCi albo 2.0T polecić , (jeśli 1.9 to koniecznie jak najmniejszy przebieg z pewna przeszloscia) a zas jeśli o 2.0T chodzi to można brac w ciemno jeśli nie bity.

 

jeździ się lepiej niż ALH / SHA a wiele tansze i przyjemniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie :)

 

Otóż po dwóch latach użytkowania samochodu Toyota Corolla e12 sedan 2002 rok 1.6 został on sprzedany bliskiej mi osobie.

 

Teraz chciałbym zakupić coś świeższego i bardziej komfortowego :) Moje trzy typy to:

 

Toyota Avensis II sedan (najbardziej interesuje mnie silnik 2.2)

Honda Accord VII sedan

Citroen C5 III generacji sedan (koniecznie z zawieszeniem hydro)

 

Te trzy auta przykuły moją uwagę najbardziej :) Otóż nie znam się bardzo na mechanice oraz trwałości pojazdów jestem bardziej typem osoby co patrzy na wizualność auta dlatego proszę o wasze opinię w tym wyborze co przemawia za jakim autem. Dodam, że spośród tych najbardziej podoba mi się Citroen C5 III sedan.

 

Cena do 35 tys zł :)

 

Bardzo proszę o opinię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota Avensis II sedan (najbardziej interesuje mnie silnik 2.2)

Silnik 2.2 bardzo nieudana konstrukcja. Po bardzo małych przebiegach (rzędu 30-50k) wychodzą mikropęknięcia na głowicy. Silnik ten Toyota wymieniała bardzo często na gwarancji. Teraz gwarancji już nie ma więc lepiej omijać z daleka. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za opinię.

 

Co do C5 naprawdę ten samochód podoba mi się najbardziej tylko sęk w tym czy do 35 tys zł znajdę dobrze zadbany egzemplarz?

 

Czy może lepiej celować w lekko stuknięty jakiś z zza granicy i go zrobić?

 

Wtedy może przebieg byłby niższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no aż tak dobrze to nie ma :D hehe

 

Dla mnie najważniejsze aby posiadał zawieszenie hydro oraz hmm większość osób chwali ten slinki 2.0 163 KM ale ciężko je znaleźć :( większośc aukcji to 2.0 140 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do C5 naprawdę ten samochód podoba mi się najbardziej tylko sęk w tym czy do 35 tys zł znajdę dobrze zadbany egzemplarz?

Czy może lepiej celować w lekko stuknięty jakiś z zza granicy i go zrobić?

C5 faktycznie fajna fura i na szczęście dla Ciebie nie tak bardzo porządana jak np. Passat. Myślę, że spokojnie znajdziesz pewne auto, bo raczej stateczni ludzie się takimi wożą.

Co do pomysłu zakupu stukniętego to jestem sceptyczny. Cholera wie co wyjdzie po naprwie, a elektroniki tam cała masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.