coobah Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Komp mi pokazuje jakieś 5,3 l/100 km jak się kręcę do pracy i z powrotem (w sumie 7 km) Ale faktycznie pali to nie wiem, nie mierzyłem. Może z 6 litrów. Jednak nie jest to auto do wyścigów, ani ja nie próbuję z niego takiego robić Dla mnie pali MAŁO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 ja mam w pracy dwa partnery 1.6 HDI 90KM.. jeden ma 130kkm a drugi 160kkm i na prawdę jest ok.. nic się właściwie nie psuje.. podstawa to dobra ropa i pilnowanie rozrządu.. brak dwumasy, FAPu i turbiny ze zmienną geometrią łopatek powoduje, że to bardzo udany diesel.. jak znajdziesz zadbany egzemplarz to kupuj bez zastanowienia.. w wielu firmowych focusach też ten silnik jest ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 W 207 90KM powinno dawać radę, ale 110 trochę kusi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 W 207 90KM powinno dawać radę, ale 110 trochę kusi Od czego jest chiptuning? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Wiem wiem i o tym też myślałem do 110 podejrzewam, że dojdę bez żadnych mechanicznych ingerencji, chyba ze jestem w błędzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 bez problemu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM3 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 daniel87, Jeśli uważasz, że te 110 KM po chipie Ci starczą to bym brał mniej kłopotliwy silnik czyli tego 90 konnego. Osobiście posiadam 206 z 1.6 hdi 110 KM, auto przekroczyło 232 tyś, nie dawno wymieniałem dwumasę ze sprzęgłem (od nowości nie było ruszane) i usunąłem filtr FAP (koszt w miarę niski bo 450 zł za programowe i fizyczne usunięcie), pozostała jeszcze do wymiany za jakiś czas turbina bo przez zapchany filtr Fap zaczęła obumierać. Warto wymienić przewód olejowy turbiny jeśli od nowości nie był wymieniany. Poza tym to w sumie można by powiedzieć, że udane silniki. Byle lać dobre paliwo. Odnośnie spalania mój przy głównie krótkich trasach po mieście i w weekendy trasy poza miasto często z nogą w podłodze spala 6-6,5l/100km. Kiedyś udało się zrobić 100 km trasy i spalić wg komputera 2,8l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 207 jest ciężkie waży ponad 1300kg i nawet 110KM słabo sobie radzi . np w 206 1.6hdi 110KM radzi sobie lepiej niż 207. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 207 jest ciężkie waży ponad 1300kg A ja myślałem,że Corsa D,że swoimi 1100kg to dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 wg komputera 2,8l/100km W sensie "z górki"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM3 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 saddam, w sensie cała droga 50-70 km/h przejechana za tirem, mgła w ten dzień była taka, że widoczność ograniczona była do góra 50 metrów więc się spokojnie i powoli toczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nivea Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w maju będę miał rodzinę w modelu 2+3 więc najwyższa pora na przegubowca zastanawiam się nad autem typu Sharan / Alhambra w roczniku 2002-2004- podstawa wyboru akurat takich modeli to niezależne fotele w drugim rzędzie. macie jakieś doświadczenia z tymi autami? a może polecacie coś innego w tym segmencie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w maju będę miał rodzinę w modelu 2+3 więc najwyższa pora na przegubowca zastanawiam się nad autem typu Sharan / Alhambra w roczniku 2002-2004- podstawa wyboru akurat takich modeli to niezależne fotele w drugim rzędzie. macie jakieś doświadczenia z tymi autami? a może polecacie coś innego w tym segmencie? ja od siebie mogę Espace 4 z 1.9dCi albo 2.0T polecić , (jeśli 1.9 to koniecznie jak najmniejszy przebieg z pewna przeszloscia) a zas jeśli o 2.0T chodzi to można brac w ciemno jeśli nie bity. jeździ się lepiej niż ALH / SHA a wiele tansze i przyjemniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 gtszudi, ewentualnie 2.0 dCi (chyba też do Espace je pakowali...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 gtszudi, ewentualnie 2.0 dCi (chyba też do Espace je pakowali...) silnik nissana zapomniałem dodac M9R rewelka ale drogi w zakupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychu7 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie Otóż po dwóch latach użytkowania samochodu Toyota Corolla e12 sedan 2002 rok 1.6 został on sprzedany bliskiej mi osobie. Teraz chciałbym zakupić coś świeższego i bardziej komfortowego Moje trzy typy to: Toyota Avensis II sedan (najbardziej interesuje mnie silnik 2.2) Honda Accord VII sedan Citroen C5 III generacji sedan (koniecznie z zawieszeniem hydro) Te trzy auta przykuły moją uwagę najbardziej Otóż nie znam się bardzo na mechanice oraz trwałości pojazdów jestem bardziej typem osoby co patrzy na wizualność auta dlatego proszę o wasze opinię w tym wyborze co przemawia za jakim autem. Dodam, że spośród tych najbardziej podoba mi się Citroen C5 III sedan. Cena do 35 tys zł Bardzo proszę o opinię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 bierz C5, w tej generacji zawieszenie jest już bardzo dopracowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 albo wez accorda i poznaj co to znaczy bezawaryjnosc ( jeszcze ) wyprodukowana w japonii to juz tutaj bardziej rzecz gustu, w co celujesz, co ma dla Ciebie najwieksze znaczenie itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donatel Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Toyota Avensis II sedan (najbardziej interesuje mnie silnik 2.2) Silnik 2.2 bardzo nieudana konstrukcja. Po bardzo małych przebiegach (rzędu 30-50k) wychodzą mikropęknięcia na głowicy. Silnik ten Toyota wymieniała bardzo często na gwarancji. Teraz gwarancji już nie ma więc lepiej omijać z daleka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychu7 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Dziękuję za opinię. Co do C5 naprawdę ten samochód podoba mi się najbardziej tylko sęk w tym czy do 35 tys zł znajdę dobrze zadbany egzemplarz? Czy może lepiej celować w lekko stuknięty jakiś z zza granicy i go zrobić? Wtedy może przebieg byłby niższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 8 Marca 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 zychu7, biorąc pod uwagę utratę wartości jaka cechuje Citroeny to za 35 tysi to Ty w 2 - 3 letnie auto możesz celować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychu7 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Nie no aż tak dobrze to nie ma hehe Dla mnie najważniejsze aby posiadał zawieszenie hydro oraz hmm większość osób chwali ten slinki 2.0 163 KM ale ciężko je znaleźć większośc aukcji to 2.0 140 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 zychu7, biorąc pod uwagę utratę wartości jaka cechuje Citroeny to za 35 tysi to Ty w 2 - 3 letnie auto możesz celować no nie 10 letni japoniec kosztuje tyle co kilkuletni francuz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaffel123 Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 iljash, Dla mnie śmieszniejsze jest to, że ten kilkuletni francuzy nie są nic gorsze od japońców, ale ile osób tyle opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaddy Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Co do C5 naprawdę ten samochód podoba mi się najbardziej tylko sęk w tym czy do 35 tys zł znajdę dobrze zadbany egzemplarz?Czy może lepiej celować w lekko stuknięty jakiś z zza granicy i go zrobić? C5 faktycznie fajna fura i na szczęście dla Ciebie nie tak bardzo porządana jak np. Passat. Myślę, że spokojnie znajdziesz pewne auto, bo raczej stateczni ludzie się takimi wożą. Co do pomysłu zakupu stukniętego to jestem sceptyczny. Cholera wie co wyjdzie po naprwie, a elektroniki tam cała masa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi