Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Saaba 9-3 II

tj ten sam shit co vectra c

 

2.0 Turbo 210km

Klasyczny motor bez większych udziwnień

 

Czy skrzynia automatyczna radzi sobie sprawnie z szybką zmianą biegów?

Nie, nie i jeszcze raz nie.

 

Jak awaryjność, podatność na modyfikacje?

Na modyfikacje nie będziesz miał czasu, bo pół wypłaty będziesz przeznaczał na naprawy tego paszcza.

 

W skrócie, vectra C w ładnieszej budzie.

Awaryjność ta sama (duża)

Jakość wykonania z dupy

Z plusów, to tani w zakupie i na tym się kończy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Franek z tego co wiem to te Saaby wbrew pozorom aż tak wiele z Oplem nie mają wspólnego jak się wydaje. Przez dłuższy czas myślałem, że Saab to tylko Opel w oryginalniejszej budzie ale rzekomo prawdą to nie jest. Elementy zawieszenia, hamulce itp pasują z Opla do Saaba w większości ale poza tym to inne konstrukcje gdzie tylko ok 30% przejęte jest z Opla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blaszczu, zrobisz jak zechcesz, ja bym został przy stilo (które masz naprawde fajne)

Psuje się masa pierdół w 93,

Ma problemy z trzymaniem mocy i przegrzewaniem. Do tego dużo pali i ma słabe osiągi jak na tą moc.

Elektryka klęka na potęgę. Skrzynia jest jak z ford SCORPIO 84 ROK.

Masa głupich patentów.

 

Nie moj klimat (chociaz cos tam z gm stało w garage kiedys)

Nawet nie wiem po ile takie teraz chodzą.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saab 9-3 II, Vectra C, Fiat Croma, Cadillac BLS i Chevrolet Malibu mają taką samą płytę podłogową. Silnik 1,9 CDTI w vectrze i w saabie to to samo w sumie to silnik JTD fiata, co do 2.0 Turbo to sam jestem ciekaw w czym to jeszcze siedzi :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki CDTI/JTD

Dobre silniki,problematyczny osprzęt(regulatory napięcia i alternatory)poza tym jak latasz po mieście to na dzień dobry EGR i DPF out,robisz chipa i latasz,no i nie wiem jak w Vectrach,ale Astrach/Zafirach siada łożysko w skrzyni,u mnie coś zaczęło szumieć,choć fakt faktem,używane praktycznie tylko w trasie,dość dynamicznie,więc ani sprzęgło,ani dwumas się nie odezwały do tej pory ;)

Poza tym przez 170kkm nic się nie wydarzyło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opli to przestrzegam przed skrzyniami 6-kami. Sypią się,przynajmniej w Astrach III

W Vectrze 1,9 150KM jest raczej ok. A z dwumasą to loteria,może się sypnąć a może jeżdzić :D

 

A taka Vectra 2.0 Turbo 175KM musi fajnie latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opli to przestrzegam przed skrzyniami 6-kami. Sypią się,przynajmniej w Astrach III

W Vectrze 1,9 150KM jest raczej ok. A z dwumasą to loteria,może się sypnąć a może jeżdzić :D

Ale napraw wybitnie droga nie jest,a komfort jednak 6tego biegu jest nie do zastąpienia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubik ale jak ktoś nie jeżdzi w trasy to ta 6ka nie jest aż tak niezbędna. A ryzyko jest. Kumpel kupił Astrę III z walniętym 6 biegiem. Wracałem nią z Niemiec,posypały się kolejne biegi 5 i 4. Kupil skrzynię,okazało się,że nie taka. Kolejna podpasowała ale chyba 2500 dał za używkę oczywiście (1,5 roku temu).

Niedawno widzieliśmy taką samą Astrę i też 6ka walnięta. Obie 1,7 Cdti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteśmy przy temacie Szwedów... ;)

 

Potrzebuję jak najwięcej informacji na temat Saaba 9-3 II z silnikiem 2.0 Turbo 210km. Miał ktoś do czynienia? Czy skrzynia automatyczna radzi sobie sprawnie z szybką zmianą biegów? Jak awaryjność, podatność na modyfikacje?

 

Generalnie nie miałem nigdy styczności z Saabami więc każde info się przyda :good:

 

Jeździłem takim autem przez dwa tygodnie, bo sprzedawałam w imieniu znajomego :) Silnik podobny konstrukcyjnie do Opla( nie jest taki sam). Ogólnie nie jest zly oprocz tego ze lubi sobie wypic :D Skrzynia automatyczna nie jest demonem predkosci. Na pewno jesli jezdzisz duzo po miescie jest wygodna, ale sam wybrałbym reczna. Co do awaryjnosci auto wtedy mialo jakies 5 lat nalatane 200 tys i oprocz zwyklej eksploatacji raz byl problem z cewka i tyle. Auto jesli chodzi o wykonanie powiedziałbym ze jest gorsze od Opla i szukałbym czegos pokroju VC lub AH bo za ta sama kase masz lepiej wykonane auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak luźno dywagując... Czy jest jeszcze szansa kupienia zdrowego E36 328i, nie zjedzonego przez korozję? Szwajcaria, Niemcy? I jaki trzeba mieć budżet na takie cudo (realnie - bo ceny z Allegro różnych szrotów znam).

 

A patrzyłes z ciekawości tu: http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype= ... tate=N%2CU

i tu: http://suchen.mobile.de/auto/bmw-325-32 ... itCountry=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pisał o Saabie... Saaba nie polecam ze wzgledu na koszty utrzymania ;) pakiet startowy czyli : listwa zapłonowa, czesto regeneracja przepustnicy i rozrzad umieszczony z tyłu silnika to koszt ok. 5 tys. :/ Szkoda bo wygodny, bardzo dobrze wyposazony i wyciszony samochod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba lepiej kupić zdrowe 316 i przerzucić motor z jakiegoś anglika spod automata ;)

Choć pewnie jakby poszukać to coś się znajdzie,największym problemem e36,to to ,że jest albo mocna,albo prosta,albo droga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sucre, od Holendra ? W tym momencie chyba jest wystawione ;)

 

Ja powoli też zaczynam szukać sensownego E46 Ci, kwestia tylko sprzedaży ojcowej 320dt, bo z E39 pożegnam się tylko jeśli zostanie w domu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.