Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

kuflik, Osobiście miałem lupo tyle że 1.0 benzyna ;) ale dwóch znajomych ma 1.2 TDI z automatem, przebieg jednego to 260 tyś ;) i normalnie śmiga, spalanie po mieście 5 l na trasie 3 l, wady hmm tylko rzeczy eksploatacyjne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie raczej do osób zajmujących się sprowadzaniem samochodów, aczkolwiek jeśli ktoś inny ma wiedzę, to chętnie posłucham.

Przymierzam się do kupna Astry II i ciężko jest znaleźć coś sensownego, tym bardziej z silnikiem który ja chcę (1.8 benzyna). Dlatego też chciałbym zapytać, czy sprowadzenie tegoż auta (zakup, opłaty, transport) byłoby łącznie o wiele droższe, niż kupno tutaj w Polsce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i panie :) Jeździł ktoś kiedyś takim cudem jak Mazda Premacy 1,8. Szwagier szuka czegoś do 14 tyś ( benzyna + lpg ) i w oko mu wpadła właśnie taka mazda.

http://otomoto.pl/mazda-premacy-super-s ... 22593.html

 

W sumie jestem "ciemny" w sprawie sprowadzania samochodów,więc mam jedno pytanie : w jakim celu sprzedający ( czytaj handlarz ) zakłada na dwa różne samochody te same tablice do zdjęć.

http://gielda.autocentrum.pl/volkswagen ... 97926.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, moze sie myle, ale chyba tylko i wylacznie do zdjec :) Tylko ciekawi mnie zrodlo pochodzenia tych blach... Rozumiem zjazdowe to mozna sobie kupic i zakladac, ale takie "normalne" niemieckie? Pewnie robione na zyczenie w Niemczech, bo nie widze innej mozliwosci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździł ktoś kiedyś takim cudem jak Mazda Premacy 1,8.

Jeździł. Ale w ładniejszym kolorze ;)

Nawet w bogatszej wersji autko sprawia we wnętrzu wrażenie jakiegoś takiego niekompletnego..., twardawe plastiki, ruda łapie tylne błotniki.

Reszta bez zarzutu. Zawias ok, pakowność bardzo ok, awaryjność symboliczna, dynamika/przyspieszenie nie odbiega od normy ani na plus czy tez na minus.

Ta z ogłoszenia drogawa trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tablice zakładają na sztukę,do zdjęcia,bo bez blach auto brzydko wygląda.

Ta ma 101KM,może byc mało. Ja jeżdziłem 114 konną i też demonem szybkości nie była.

Sprawdzcie jak wchodzą biegi po nagrzaniu. Ja grzebalem przy tulejkach na wybierakach czy jak to się tam nazywa. Częsta przypadłosć w Premacy. Poszukaj na forach.

 

A przede wszystkim do 14 tys to będzie ładna po lifcie 2003-2004r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po długich poszukiwaniach i zmianach preferencji znalazłem dla żony fajnego golfa V w wersji variant. Tak, tak - kobieta chce kombi :D Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozkodowaniu VINu? Na necie wypluwa tylko rok prod. i wersje nadwozia. Bardziej chodzi mi o naprawy w ASO i wyposażenie. Auto ma podejrzanie niski przebieg za jego rocznik. Podaje vin: WVWZZZ1KZ9M360947. O info poproszę tu bądź na PW żeby nie śmiecić :)

 

Dziękuję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że mamy tu kilku osób orientujących sie w volvo prosiłbym o pomoc. Kuzyn chce kupic stare szybkie volvo. Wymagania to ma byc "kanciate" i cichociemne, jak silniki znoszą późniejsze podniesienie mocy?, mowa o silnikach T5. Jak wygląda dostęp do części, jakich modeli dokładnie szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare szybkie volva wcale nie są szybkie to po pierwsze :P

Z uwagi na mase 850 2.0T shamowane na 223KM zrobiłem zwykłym zdrowym Golfem 4 GTI z mocą ~160+.

T5 praktycznie nie do zabicia, 850 2.0t badż v70 2.3T i będzie mega.

Dostęp do cześci jakiś tam jest, dużo rzeczy tylko nowe i najcześciej brak zamienników. Z używkami cięzko bo mało tego po drogach jeździ.

Warto kupić AWD, zeby nie było problemów z późniejszą mocą, ogólnie silnika bardzo podatne na dokładanie koni :) i w sumie dobrze znoszą katowanie. Pilnować stanu oleju, lac dobry i powinno obyć się bez przygód.

 

NIESTETY ale ceny części zabijają czasami, cena zakupu ma sie nijak do kosztów utrzymiania. :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do cześci jakiś tam jest, dużo rzeczy tylko nowe i najcześciej brak zamienników. Z używkami cięzko bo mało tego po drogach jeździ.

 

To jedna z dziwniejszych wypowiedzi o volvo, jakie ostatnio słyszałem. Jakich części w zamiennikach brak? Używek multum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteśmy przy temacie Szwedów... ;)

 

Potrzebuję jak najwięcej informacji na temat Saaba 9-3 II z silnikiem 2.0 Turbo 210km. Miał ktoś do czynienia? Czy skrzynia automatyczna radzi sobie sprawnie z szybką zmianą biegów? Jak awaryjność, podatność na modyfikacje?

 

Generalnie nie miałem nigdy styczności z Saabami więc każde info się przyda :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.