pitazz Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Może ktoś będzie zainteresowany.Koleżanki tata chcę sprzedać vw polo 2009, kolor czarny ,1.4 benzyna, 85 KM.,salon pl i nalatane coś koło 40000 .cena 29000.pewne autko.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Może odrobinę droższy ale nie myślałeś nad DS4? no to już przekracza moje możliwości finansowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazy Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Bardzio fajne autko, z diesli 1.6 HDI mega oszczędny, znajomy miał 2008r teraz ma 2012 w automacie i jest mega zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devdill Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Devdill, przez jakieś pół roku jeździłem Lupo i muszę przyznać, że do miasta jest to całkiem fajna opcja. Jeżeli chodzi o silnik to polecam 1.4 16v - przy tej masie dynamika jest na prawdę zadowalająca, a i spalanie nie za wysokie. Jedynym mankamentem tego samochodu było, jak dla mnie, spartańskie wnętrze - a konkretnie ta wszechobecna blacha. Poza tym autko jest spoko. Jeżeli jednak wolisz coś bardziej cywilizowanego i dodatkowe kilka cm długości nie będą problemem to zdecydowanie polecam wybrać Polo 6n2. Wewnątrz wygląda znacznie lepiej i porównaniu z modelem przed liftem jest dobrze zabezpieczone przed korozją, więc jeżeli nie miało jakiegoś dzwona to nie powinno się nic dziać. W dodatku cenowo stoi podobnie jak Lupo, a jakościowo jest co najmniej klasę wyżej. Dzięki za wypowiedź Wiesz, co do wszechobecnej blachy to i tak wydaje mi się, że różnica byłaby kolosalna ponieważ przesiadka będzie z poczciwego Matiza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 fazy, gdybym jeszcze trafił w automacie to już mistrzostwo świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoltar Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 zmorka, Ja obecnie użytkuję 1.6 hdi z 2012r, fajnie się tym jeździ,cicho w środku,6 biegowa skrzynia, miejsca więcej z tyłu niż w mojej poprzedniej octavi kombi Jechałem trasa Niemcy - Polska w sumie 1000km z prędkościami 140km/h i zamknąłem się na jednym tankowaniu więc wyszło jakieś 5.5l/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Zoltar, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Szukam informacji na temat 3008 2.0 hdi. Wzrost kierowcy 190 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 faraon3021, kiedyś jak oglądałem to 3008 i 5008 w salonie praktycznie były w tej samej wyjściowo cenie. 3008 to pseudo suv 5008 to bardziej van Myślę, że skoro piszesz o wzroście to 5008 chyba bardziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 5008 ma DMC 2310 kg U mnie wazne jest DMC zestawu. Czyli auto + przyczepa , mniej jak 3500kg. Tak zeby sie zmiescic w kategorii "b" bez viatolla. 3008 MA DMC 2080KG I DMC zestawu 3480kg czyli w gre wchodzi przyczepa 1400 kg DMC. Jeszcze lepiej wypada np MB b classe: 1880 kg DMC 3380 kg DMC zestawu. Teoretycznie zostaje 1500 kg DMC przyczepy. Jednak jako ze Polak lubi sobie skomplikowac zycie, i jesli uwzglednie wspolczynnik 1,33 masy auta do masy przyczepy i tak zostaje 1413kg DMC przyczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapitanSnuja Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Szukam informacji na temat 3008 2.0 hdi.Wzrost kierowcy 190 cm. Ciekawy tekst o 3008 http://www.blogomotive.pl/index.php/201 ... by-laurka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Bardzo fajny test i tekst Wlasnie wrocilem z ogledzin 3008 i musze stwierdzic, ze moja zona(180cm) za mna(193cm) nie usiadzie. Dla mojej piecioletniej miejsca jest na styk. Oczywiscie chodzi o miejsce za kierowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldie Opublikowano 19 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Ktoś z forumowiczów siedzi w Suzuki lub ma jak sprawdzić VIN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 19 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Kumpel szuka jakiegoś żwawego hot hacha/coupe do 50 tys. - co byście polecili w tej kasie? Bierze pod uwagę m.in. E92, Megane RS, Ibize Cupra itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 19 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Megane RS lub Focus IIST. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 19 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 E92 do 50 tys lepiej odpuścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszkopt Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Potrzebuję waszej porady - oglądałem Volvo V70 z 2006 albo 7 roku. Czy fabryczna powłoka może mieć 200 mikronów? Cały miał powtarzalne 220-240, łącznie z dachem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Nie. Ktoś wrzucił druga warstwę, natomiast wg mnie nie ma sie czym martwić w 10letnim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidziak888 Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 dareme89, Czyli twierdzisz że fabryczna grubość nie może oscylować w granicach 200 mikronów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Gdyby to było 180 to jeszcze mógłbym w to uwierzyć ale 220-240?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechch Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 629223 nie ma sie czym martwić w 10letnim aucie Nie pogrążajmy 10-latków, jeżeli wymagał drugiej warstwy lakieru to raczej nie przez naturalne jego zużycie z wiekiem, wiec wskazana byłaby czujność przy takim egzemplarzu. Kupując auto używane duże znaczenie miał dla mnie ori lakier na całości, znalazłem 9-cio latka bez jakiejkolwiek ingerencji lakiernika z lakierem w dobrym+ stanie i było to zadanie dość łatwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Ale ja nie rozumiem jednego. Przecież te wartości nie wskazują na szpachle, tylko warstwę lakieru. Ja na swojej alfie bardzo chętnie bym położył cały nowy lakier zeby było idealnie. Nie powinno to w ogóle wykreślać auta z listy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 wojciechch, czy ja wiem, czy ten ori lakier jest tak ważny? Na mojej alfie lakier w kilku miejscach ma 300+, ale technicznie przy zakupie było bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszkopt Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Dla uściślenia, sprawa jest taka: samochód jest z USA, przedni prawy błotnik ma właśnie 140 mikronów a reszta samochodu ponad 200. Właściciel mówił, że sam je sprowadził i wymienił w nim właśnie ten błotnik, bo był uszkodzony... A wygląda dokładnie na odwrót. Przebieg około 60k km - po wnętrzu jestem w stanie w to uwierzyć. Prawie nówka w środku. Moje pytanie raczej powinno brzmieć: czy w Volvo V70 fabryczny lakier może mieć grubość ponad 200 mikronów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Na amerykańskich forach jest napisane, że grubość lakieru w Volvo z tamtych lat wynosi 120-140 mikronów. Kiedyś sprawdzałem lakier w XC60 matki i tam maksymalnie było 130 mikronów ale samochód jest z 2013 więc moze zmieniła się chińska polityka w zakresie grubości lakieru - nie bedzie to miarodajne. Sprawdzałeś ten samochód po Vinie na jakimś niezależnym portalu jak to wyglądało w stanach? Raczej cały nie przyjechał a nie chce mi się wierzyć, że ktos pozbywał sie samochodu po uszkodzeniu błotnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi