Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Devdill, przez jakieś pół roku jeździłem Lupo i muszę przyznać, że do miasta jest to całkiem fajna opcja. Jeżeli chodzi o silnik to polecam 1.4 16v - przy tej masie dynamika jest na prawdę zadowalająca, a i spalanie nie za wysokie. Jedynym mankamentem tego samochodu było, jak dla mnie, spartańskie wnętrze - a konkretnie ta wszechobecna blacha. Poza tym autko jest spoko.

Jeżeli jednak wolisz coś bardziej cywilizowanego i dodatkowe kilka cm długości nie będą problemem to zdecydowanie polecam wybrać Polo 6n2. Wewnątrz wygląda znacznie lepiej i porównaniu z modelem przed liftem jest dobrze zabezpieczone przed korozją, więc jeżeli nie miało jakiegoś dzwona to nie powinno się nic dziać. W dodatku cenowo stoi podobnie jak Lupo, a jakościowo jest co najmniej klasę wyżej.

Dzięki za wypowiedź :good:

Wiesz, co do wszechobecnej blachy to i tak wydaje mi się, że różnica byłaby kolosalna ponieważ przesiadka będzie z poczciwego Matiza... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmorka, Ja obecnie użytkuję 1.6 hdi z 2012r, fajnie się tym jeździ,cicho w środku,6 biegowa skrzynia, miejsca więcej z tyłu niż w mojej poprzedniej octavi kombi :D Jechałem trasa Niemcy - Polska w sumie 1000km z prędkościami 140km/h i zamknąłem się na jednym tankowaniu więc wyszło jakieś 5.5l/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5008 ma DMC 2310 kg

U mnie wazne jest DMC zestawu.

Czyli auto + przyczepa , mniej jak 3500kg. Tak zeby sie zmiescic w kategorii "b" bez viatolla.

3008 MA DMC 2080KG I DMC zestawu 3480kg czyli w gre wchodzi przyczepa 1400 kg DMC.

Jeszcze lepiej wypada np MB b classe: 1880 kg DMC 3380 kg DMC zestawu. Teoretycznie zostaje 1500 kg DMC przyczepy.

Jednak jako ze Polak lubi sobie skomplikowac zycie, i jesli uwzglednie wspolczynnik 1,33 masy auta do masy przyczepy i tak zostaje 1413kg DMC przyczepy :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

629223 nie ma sie czym martwić w 10letnim aucie

 

Nie pogrążajmy 10-latków, jeżeli wymagał drugiej warstwy lakieru to raczej nie przez naturalne jego zużycie z wiekiem, wiec wskazana byłaby czujność przy takim egzemplarzu. Kupując auto używane duże znaczenie miał dla mnie ori lakier na całości, znalazłem 9-cio latka bez jakiejkolwiek ingerencji lakiernika z lakierem w dobrym+ stanie i było to zadanie dość łatwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie rozumiem jednego. Przecież te wartości nie wskazują na szpachle, tylko warstwę lakieru. Ja na swojej alfie bardzo chętnie bym położył cały nowy lakier zeby było idealnie. Nie powinno to w ogóle wykreślać auta z listy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla uściślenia, sprawa jest taka: samochód jest z USA, przedni prawy błotnik ma właśnie 140 mikronów a reszta samochodu ponad 200. Właściciel mówił, że sam je sprowadził i wymienił w nim właśnie ten błotnik, bo był uszkodzony... A wygląda dokładnie na odwrót.

Przebieg około 60k km - po wnętrzu jestem w stanie w to uwierzyć. Prawie nówka w środku.

 

Moje pytanie raczej powinno brzmieć: czy w Volvo V70 fabryczny lakier może mieć grubość ponad 200 mikronów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na amerykańskich forach jest napisane, że grubość lakieru w Volvo z tamtych lat wynosi 120-140 mikronów. Kiedyś sprawdzałem lakier w XC60 matki i tam maksymalnie było 130 mikronów ale samochód jest z 2013 więc moze zmieniła się chińska polityka w zakresie grubości lakieru - nie bedzie to miarodajne. Sprawdzałeś ten samochód po Vinie na jakimś niezależnym portalu jak to wyglądało w stanach? Raczej cały nie przyjechał a nie chce mi się wierzyć, że ktos pozbywał sie samochodu po uszkodzeniu błotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.