funkoval Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 funkoval , nie chciałem nikogo urazić moja wypowiedzią Nie czuję się dotknięty, przykro mi, że trafiłeś taki właśnie egzemplarz. Do tematów motoryzacyjnych staram się podchodzić z przymrużeniem oka, bo każdy z czymś jakieś przeprawy miał, a zawsze łatwiej zapamiętać te wtopy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Francuzi mowia: "qui part en Renault, rentre en vélo" czyli kto wyjezdza Renault wraca rowerem. Pracuje z mechanikami, warsztatami itp. Renowka zapracowala sobie na taka opinie duza awaryjnoscia. Mowa oczywiscie o modelach osobowych. Patrzac na francuskie ulice, krolowa lawet to Renowka. Wiaze sie to pewnie tez z tym, ze jest ich tu cala masa. Jednak ponadnormatywna awaryjnosc to fakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 100 tysięcy to ... IMO bardzo duża szansa, że kupując używane nawarstwią Ci się problemy oraz awarie i każde auto zdobędzie opinię awaryjnego. Jak diesel to przychodzi mi do głowy 1.9 TDI, tylko który symbol to już nie pomogę. Chociaż z drugiej strony to one będą już miały spory nalot i te Twoje przebiegi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 1,9 z przyczepa 1,5t ? Troche slabo to widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 faraon3021, skoro 1.9 tdi za słabe, a spora ilość handlarzy jeździ t5, sharan, galaxy z lawetami to szukaj 3.0 tdi po 2007r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 wole pewne 1.9 TDI.. szczególnie że możesz chipa zrobić prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 faraon3021, skoro 1.9 tdi za słabe, a spora ilość handlarzy jeździ t5, sharan, galaxy z lawetami to szukaj 3.0 tdi po 2007r. Nie mam doswiadczenia z tymi silnikami (1.9), jednak widze czym przyjezdzaja po auta. Ja bym tylko chcial, zeby to troche pozylo. Ja po kilku trasach nie puszcze go do ludzi, jako stary niemiec, ze lzami w oczach. Jezdzilem troche A6 z takimi silnikami (manual i automat) i szalu nie bylo. Trudno mi sobie wyobrazic dodatkowe 1500 kg na haku. Zwlaszcza ze mam kilka sporych wzniesien na trasie i T4 2.5 tdi 102 konie, ma co robic z podobnym ladunkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Patrzac na francuskie ulice, krolowa lawet to Renowka. Wiaze sie to pewnie tez z tym, ze jest ich tu cala masa. Jednak ponadnormatywna awaryjnosc to fakt. Laguna 2.0 dCi po lifcie załatwia sprawę A poważnie - potrzebujesz silnika praktycznie jak do kat. C+E, ale w budzie kat. B, więc tu jest podstawowy problem. 2.0 HDI na 163KM w C5, 508, Mondku, względnie 2.0dCi w znanym Ci już odzieniu "królowej". Potem jużgorzej, bo 2.2, 2.7 od PSA to trochę wynalazki, ale zdaje się, że cytryna C6 z tym lata i ma się dobrze. 2.2 od Renaty to niezbyt dobry wybór, ale też jeździ. 3.0 od PSA, 3.0 od Renaty (czy tam Nissana czy Isuzu), 2.5 i 2.7 VAGa - niech się kto inny wypowie. Zapomniałem o 2.4 JTD w budzie Cromy lub AR 159 - silnik chyba nie do zajechania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Moje typy na chwile obecna to kombiaki: Avensis, Mondeo i C5. Audi i C klasa troche drogie i zal ich do czochrania z przyczepa. Silniki 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Z tego zestawu wybrał bym chyba C5 100tyś km w rok to nie mało a trzeba Ci coś wygodnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trololo Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A panowie szukam mocnego auta najlepiej benzyna ( drugie auto male przebiegi ), sedan/kombi/van duzy hatch. Tak do 40-50 tys. moze byc mniej. Coś fajnego myslalem nad Volvo S40 2.5t. Cały oncern VW to 2.0 tfsi i trochę boje sie tego motoru? Moze nie potrzebnie. Jakieś propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 bierz mondeo już Ci pisałem, sam mam i polecam. dobre, duże, wygodne na długie trasy auto z dobrym dwulitrowym dieslem. Avensis zostaw bo tam uszczelka pod głowicą za mocna nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blacha8 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A panowie szukam mocnego auta najlepiej benzyna ( drugie auto male przebiegi ), sedan/kombi/van duzy hatch. Tak do 40-50 tys. moze byc mniej. Coś fajnego myslalem nad Volvo S40 2.5t. Cały oncern VW to 2.0 tfsi i trochę boje sie tego motoru? Moze nie potrzebnie. Jakieś propozycje? Bmw e60/e61 530i/530d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Blacha8, znasz przypowieść o Panu Sławku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Pan Sławek drutownik to 520d latał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Na Alle można już ładne z komfortami na świni w pełnym prądzie i gnojówce od 35 znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Kolego, przesortowałeś chyba od najdroższych , z tego co widzę na moim allego to całe i nierozbite, jeżdżące E60 są i poniżej 20. BTW F10 już można wyrwać za nieco ponad 50 dych. Masakryczny spadek ceny. Nie dziwię się czemu tego tyle lata po mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaxItCar Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Kolego, przesortowałeś chyba od najdroższych , z tego co widzę na moim allego to całe i nierozbite, jeżdżące E60 są i poniżej 20. BTW F10 już można wyrwać za nieco ponad 50 dych. Masakryczny spadek ceny. Nie dziwię się czemu tego tyle lata po mieście. pewnie, że są, tylko przywiezione z Rotterdamu gdzie licznik stanął tam na 480kkm a u nas znalazł się już jako 280kkm 25-30tyś zł trzeba liczyć najmniej za E60 gdzie i tak trzeba polować żeby była krajówka od kowalskiego z aso fakt spadek jest podobny jak w passatach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Czasami mam wrażenie jak czytam ten temat, że poza bmw jest czarna dziura i nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Eeee.... nie jest tak źle, jest mocna grupa beemkarzy, fordziarze rosną w siłę, seaciarze też się pojawiają, skodziarze również mają swoja reprezentację, frankofońskie wyroby też mają swoją rzeszę zwolenników, fani VW powoli też dochodzą do siebie po traumie ze spalinami, amatorów produktów z kraju kwitnacej wiśni też przybywa, "fun-boje" mecenasa też mają się nieźle....każdy znajdzie coś dla siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Może nie czarna dziura, ale po beemach rzeczywiście kilka parseków nicości Miał ktoś doświadczenia z francuskim kwaśnym dynamitem, czyli cytryną C4 w pierwszej edycji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Może nie czarna dziura, ale po beemach rzeczywiście kilka parseków nicości Kazdy kto mial dobre (sprawne, nie szpachlpwany przystanek) BMW bankowo kiedys za nim zateskni. Dla mnie chyba juz zawsze moje e39 530d bedzie punktem odniesienia przy kolejnych samochodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz04 Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Może nie czarna dziura, ale po beemach rzeczywiście kilka parseków nicości Miał ktoś doświadczenia z francuskim kwaśnym dynamitem, czyli cytryną C4 w pierwszej edycji? Żona użytkuje od dwóch lat. Ogólnie bez zastrzeżeń. Komfort całkiem fajny. NIe ma problemu z dłuższymi trasami. Silnik 1.6 PB z podtlenkiem radzi sobie w miarę przyzwoicie, w lato w 4 osoby do Chorwacji jakoś to jechało. Spalanie 9l LPG benzyny delikatnie mniej. Auto kupione 2 lata temu z przebiegiem 156, teraz 198 w międzyczasie wymienione jakieś końcówki w zawieszeniu z przodu, hamulce przód i chłodnica klimy. Ogólnie auto myslę godne polecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Miał ktoś doświadczenia z francuskim kwaśnym dynamitem, czyli cytryną C4 w pierwszej edycji? Mogę Ci tylko tyle powiedzieć że polecany silnik to 1,6 16v PB z diesli lepszy jest 1,6 90km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazerNDM Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Mhmm ja się własnie do F10 przymierzam, ale sporo jest niefajnych opinii o: - niedoróbkach - stopniu skomplikowania i trudności napraw - kosmicznie drogiej eksploatacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi