Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

funkoval , nie chciałem nikogo urazić moja wypowiedzią ;)

 

Nie czuję się dotknięty, przykro mi, że trafiłeś taki właśnie egzemplarz. Do tematów motoryzacyjnych staram się podchodzić z przymrużeniem oka, bo każdy z czymś jakieś przeprawy miał, a zawsze łatwiej zapamiętać te wtopy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Francuzi mowia: "qui part en Renault, rentre en vélo" czyli kto wyjezdza Renault wraca rowerem.

Pracuje z mechanikami, warsztatami itp. Renowka zapracowala sobie na taka opinie duza awaryjnoscia.

Mowa oczywiscie o modelach osobowych. Patrzac na francuskie ulice, krolowa lawet to Renowka. Wiaze sie to pewnie tez z tym, ze jest ich tu cala masa. Jednak ponadnormatywna awaryjnosc to fakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 tysięcy to ... IMO bardzo duża szansa, że kupując używane nawarstwią Ci się problemy oraz awarie i każde auto zdobędzie opinię awaryjnego.

Jak diesel to przychodzi mi do głowy 1.9 TDI, tylko który symbol to już nie pomogę. Chociaż z drugiej strony to one będą już miały spory nalot i te Twoje przebiegi ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faraon3021, skoro 1.9 tdi za słabe, a spora ilość handlarzy jeździ t5, sharan, galaxy z lawetami to szukaj 3.0 tdi po 2007r.

Nie mam doswiadczenia z tymi silnikami (1.9), jednak widze czym przyjezdzaja po auta.

Ja bym tylko chcial, zeby to troche pozylo. Ja po kilku trasach nie puszcze go do ludzi, jako stary niemiec, ze lzami w oczach.

Jezdzilem troche A6 z takimi silnikami (manual i automat) i szalu nie bylo. Trudno mi sobie wyobrazic dodatkowe 1500 kg na haku. Zwlaszcza ze mam kilka sporych wzniesien na trasie i T4 2.5 tdi 102 konie, ma co robic z podobnym ladunkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzac na francuskie ulice, krolowa lawet to Renowka. Wiaze sie to pewnie tez z tym, ze jest ich tu cala masa. Jednak ponadnormatywna awaryjnosc to fakt.

 

Laguna 2.0 dCi po lifcie załatwia sprawę ;)

 

A poważnie - potrzebujesz silnika praktycznie jak do kat. C+E, ale w budzie kat. B, więc tu jest podstawowy problem. 2.0 HDI na 163KM w C5, 508, Mondku, względnie 2.0dCi w znanym Ci już odzieniu "królowej". Potem jużgorzej, bo 2.2, 2.7 od PSA to trochę wynalazki, ale zdaje się, że cytryna C6 z tym lata i ma się dobrze. 2.2 od Renaty to niezbyt dobry wybór, ale też jeździ. 3.0 od PSA, 3.0 od Renaty (czy tam Nissana czy Isuzu), 2.5 i 2.7 VAGa - niech się kto inny wypowie.

 

Zapomniałem o 2.4 JTD w budzie Cromy lub AR 159 - silnik chyba nie do zajechania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A panowie szukam mocnego auta najlepiej benzyna ( drugie auto male przebiegi ), sedan/kombi/van duzy hatch. Tak do 40-50 tys. moze byc mniej. Coś fajnego myslalem nad Volvo S40 2.5t. Cały oncern VW to 2.0 tfsi i trochę boje sie tego motoru? Moze nie potrzebnie. Jakieś propozycje? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A panowie szukam mocnego auta najlepiej benzyna ( drugie auto male przebiegi ), sedan/kombi/van duzy hatch. Tak do 40-50 tys. moze byc mniej. Coś fajnego myslalem nad Volvo S40 2.5t. Cały oncern VW to 2.0 tfsi i trochę boje sie tego motoru? Moze nie potrzebnie. Jakieś propozycje? :o

Bmw e60/e61 530i/530d ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przesortowałeś chyba od najdroższych , z tego co widzę na moim allego to całe i nierozbite, jeżdżące E60 są i poniżej 20. BTW F10 już można wyrwać za nieco ponad 50 dych. Masakryczny spadek ceny. Nie dziwię się czemu tego tyle lata po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przesortowałeś chyba od najdroższych , z tego co widzę na moim allego to całe i nierozbite, jeżdżące E60 są i poniżej 20. BTW F10 już można wyrwać za nieco ponad 50 dych. Masakryczny spadek ceny. Nie dziwię się czemu tego tyle lata po mieście.

:kox: pewnie, że są, tylko przywiezione z Rotterdamu gdzie licznik stanął tam na 480kkm a u nas znalazł się już jako 280kkm ;)

25-30tyś zł trzeba liczyć najmniej za E60 gdzie i tak trzeba polować żeby była krajówka od kowalskiego z aso :good:

fakt spadek jest podobny jak w passatach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee.... nie jest tak źle, jest mocna grupa beemkarzy, fordziarze rosną w siłę, seaciarze też się pojawiają, skodziarze również mają swoja reprezentację, frankofońskie wyroby też mają swoją rzeszę zwolenników, fani VW powoli też dochodzą do siebie po traumie ze spalinami, amatorów produktów z kraju kwitnacej wiśni też przybywa, "fun-boje" mecenasa też mają się nieźle....każdy znajdzie coś dla siebie. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie czarna dziura, ale po beemach rzeczywiście kilka parseków nicości ;)

Kazdy kto mial dobre (sprawne, nie szpachlpwany przystanek) BMW bankowo kiedys za nim zateskni.

Dla mnie chyba juz zawsze moje e39 530d bedzie punktem odniesienia przy kolejnych samochodach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie czarna dziura, ale po beemach rzeczywiście kilka parseków nicości ;)

 

Miał ktoś doświadczenia z francuskim kwaśnym dynamitem, czyli cytryną C4 w pierwszej edycji?

 

Żona użytkuje od dwóch lat. Ogólnie bez zastrzeżeń. Komfort całkiem fajny. NIe ma problemu z dłuższymi trasami. Silnik 1.6 PB z podtlenkiem radzi sobie w miarę przyzwoicie, w lato w 4 osoby do Chorwacji jakoś to jechało. Spalanie 9l LPG benzyny delikatnie mniej. Auto kupione 2 lata temu z przebiegiem 156, teraz 198 w międzyczasie wymienione jakieś końcówki w zawieszeniu z przodu, hamulce przód i chłodnica klimy. Ogólnie auto myslę godne polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.