Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zależy który model celujesz... Syfiki są dość tanie w utrzymaniu, części zamienne od najtańszych do zamienników OEM, w aso też czasem można się zdziwić zarówno pozytywnie jak i negatywnie. Accord minimalnie droższy, mniej części używanych jak i "tuningowych", z eksploatacji podobnie jak Civic przy czym masz często większe hamulce, więcej części w zawieszeniu więc przy okazji roboty może wyjść trochę więcej ale też w normalnych granicach... A komfort w acco nasz nieporównywalnie lepszy...

 

No i zależnie od generacji accorda przy V/VI celuj minimum w 2.0. VII i VIII każdy daje rade przyjemnie jechać, przy czym 2.4 o wiele bardziej rozwojowy. ON bardzo bezawaryjne, spalanie bardzo przyzwoite a i nie ma praktycznie żadnych punktów awarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie powinieneś szukać benzyny jeżeli budżet ci na to pozwala np jakaś mała V6 z gazem. W tej cenie wybór jest ogromny, w tym budżecie najciekawsze propozyjce to : Honda Accord, Ford Mondeo, Toyota Avensiss, Mazda 6, Audi A4/A6 , albo cos nietypowego np saab 9-3. Zreszta z doświadczena wiem ze na naszym rynku ogląda sie konkretne auta a i tak kupuje sie coś innego ze względu na stan techniczny.

Ps. wytrwałości w poszukiwaniach i nie spiesz się z zakupem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej_man, BLS był wyposażony w dpf, BXE słynie z możliwości ucieczki korby bokiem, ale profilaktyki nigdy dość, zawsze można wymienić panewki. Kumpel od nowości lata 1P BXE (prawie od samego początku po mocnym sofcie robionym jeszcze za czasów MR Motors), dopiero 120kkm, ale odpukać, póki co wszystko ok, drugi znajomy ma Tourana BLS ok 300kkm przelotu, oprócz wymienianej dwumasy i turbo, wszystko również jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

618398 BLS był wyposażony w dpf, BXE słynie z możliwości ucieczki korby bokiem,

 

no i BLS słynie z możliwości wytarcia się wałka - fakt faktem problem nie jest tak szeroko opisany jak panewki w BXE tyle, że BLS jest znacznie mniej popularny od BXE.

 

BXE fabrycznie DPF nie miało, ale mógł być dołożony na życzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i BLS słynie z możliwości wytarcia się wałka - fakt faktem problem nie jest tak szeroko opisany jak panewki w BXE

 

No to o tym nie wiedziałem. Podobny problem był np. w 1.9tdi ARL (Leon 1M, Golf 4), potrafiły wycierać się wałki, ale można było temu zapobiec, ponieważ winnym były szklanki, które pierwsze w tej układance odmawiały posłuszeństwa. Sam zawczasu w ten sposób uratowałem wałek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polift z 2006 roku za 36 tys? :D

Chyba najtansza sztuka z tego roku na allegro.

Na zdjęciach widać brak zaslepki haka z przodu,zaparowane reflektory,wydaje mi się,ze kierownica po obszyciu,bardzo słabe wyposażenie jak 7er.Nie ma w tym aucie nic ciekawego co może przyciągnąć uwagę.

Poczytaj na forum 7er typowe bolączki tych aut.Zdajesz sobie tak samo sprawe z kosztów eksploatacji? Doprowadzenie auta w średnim stanie do używalności to jest to kwota w granicach 10-15 tyś i wyżej,która pęka przy jednej wizycie u mechanika.

Osobiście mi by było szkoda pchać kase w diesla bez wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie dla mnie ;) Ale chciałem zapytać. Jestem tego samego zdania co Ty Filip. Myślę, że kolega zdaje sobie sprawę z kosztów eksploatacji chociaż kwoty rzędu 10-15 tys zł są jak dla mnie trochę przesadzone. Sam się zastanawiałem nad kupnem 7mki z 2004 roku ale była to sztuka z przebiegiem 137 tys km 3.0D z pierwszych rąk i z pełnym serwisem (wpisy nawet z wymiany żarówki!) ale niestety poszła zanim ją nawet obejrzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie dla mnie ;) Ale chciałem zapytać. Jestem tego samego zdania co Ty Filip. Myślę, że kolega zdaje sobie sprawę z kosztów eksploatacji chociaż kwoty rzędu 10-15 tys zł są jak dla mnie trochę przesadzone. Sam się zastanawiałem nad kupnem 7mki z 2004 roku ale była to sztuka z przebiegiem 137 tys km 3.0D z pierwszych rąk i z pełnym serwisem (wpisy nawet z wymiany żarówki!) ale niestety poszła zanim ją nawet obejrzałem.

 

A ze mnie na forum toczyli bękę że żarówki wymieniam w ASO.

Jak się pisze że się jeździ do ASO to odrazu wszystkie magistry że to frajerstwo. A jak co do czego to majty morke bo auto ma pełną książkę.

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie dla mnie ;) Ale chciałem zapytać. Jestem tego samego zdania co Ty Filip. Myślę, że kolega zdaje sobie sprawę z kosztów eksploatacji chociaż kwoty rzędu 10-15 tys zł są jak dla mnie trochę przesadzone. Sam się zastanawiałem nad kupnem 7mki z 2004 roku ale była to sztuka z przebiegiem 137 tys km 3.0D z pierwszych rąk i z pełnym serwisem (wpisy nawet z wymiany żarówki!) ale niestety poszła zanim ją nawet obejrzałem.

 

A ze mnie na forum toczyli bękę że żarówki wymieniam w ASO.

Jak się pisze że się jeździ do ASO to odrazu wszystkie magistry że to frajerstwo. A jak co do czego to majty morke bo auto ma pełną książkę.

:kox:

 

Jestem zdania, że jak ktoś chce robić w ASO to robi :) Nie twierdzę, że to złe podejście. Jeśli jeździsz do ASO ze wszystkim to dobrze dla Ciebie, przy odsprzedaży samochodu cena idzie wyżej niż allegrowe perełki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanzibar,

 

Głośno w środku, brak mocy... to auto NIE JEDZIE, wykończenie wnętrza na minus, tanio, słabo, w bagażniku mam jedynie kawałek wykładziny z podklejona dykta, wygląda to co najmniej jak Daewoo. Koło zamachowe dwumasowe i legendarne zapiekające się pierścienie olejowe, chociaż ja nie doświadczam tego problemu bez dolewek od wymiany do wymiany.. Na plus - przestronny, dostępne i tanie części, łatwy w naprawach. Mówię na przykładzie swoim, mam takie auto tylko z 2004 roku. Rdza na nadwoziu nie szaleje, za to podwozie lepiej nie zaglądać, tylko że ja mieszkam nad morzem więc soli tutaj nie brakuje. Gdybym wiedział to co wiem o tym aucie teraz, drugi raz nie kupiłbym. Aha... pali sporo jak na 1.8 bez mocy. Każdy powtarza że tą samą ilością paliwa zaspokajałby się 2.0. Mój jeździ 40% miasto w godzinach szczytu / 60% droga ekspresowa i średnio pali 9.3l Pb. Trasa okolice 7l, samo miasto ok 11l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojciechch

 

Co rozumiesz poprzez "nie jedzie"? Jest ospałe, nie ma przyspieszenia? Wagę ma taką samą jak Avensis w kombii, którą już oglądałem (też 1.8, 129 kucy). Dziś sprawdzam to Mondeo i prawdopodobnie będę decydował, co brać z tej dwójki. I jeszcze kwestia gazu, bo niby w Mondeo się odradza, a opinie pochlebne pod warunkiem, że założył to dobry gazownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie czuć mocy, wciskanie gazu kończy się zazwyczaj rozczarowaniem co do tego, co powinno się wydarzyć. O dynamicznej jeździe nie ma w przypadku tego auta mowy. Na autostradzie 150 to max, żeby przetrwać hałas. Jeżdżąc do pracy przy wyjeździe z miasta ekspresówka zaczyna się lekką górką, pod tę górkę wyprzedza mnie prawie wszystko, mimo że próbuje nadążać. Przesiadłem się do Mondeo z Vectry B 2.2 benzyna 147KM, -przepaść. Z Fordów milo wspominam Focusa 1.8 Diesel z 2001 roku, jeździł dynamicznie, przyjemnie się prowadził. Zwróć uwagę na dwumas przy oględzinach, bo koszt naprawy jest spory. Mondeo mam już prawie 3 lata, ale nie zmieniam tylko dlatego że jestem zagranicą, wracam za lekko ponad rok i Mondeo ma mi do tego czasu tu służyć. Na plus zawieszenie, można byłoby na nim pojeździć dość dynamicznie, tylko silnik nie pozwala. Przyjemnie pracuje skrzynia biegów, a dzięki dwumasie do wnętrza nie przedostają się praktycznie żadne drgania z pracującego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.