mario704 Opublikowano 19 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 To dziwne bo niedawno liczyłem składkę za 1.8 i mi wyszło poniżej 400 w proama. Mówię o firmach znanych jak Hestia,PZU,HDi-nie żadne proamy,link4(choć poprzedni właściciel płacił 530 zł za tegoż właśnie seja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 19 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Ja za 2l w axie mam 320zl z nw. Co do ubezpieczenia to właśnie dużo zmienia miejsce zamieszkania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepciu Opublikowano 21 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Witam Panowie, mam pytanie, co sądzicie o Audi A3 8L 1.8 ? Rocznik 2002; Mam na oku, wersja "bez wodotrysków", chciałbym ewentualnie po zakupie zagazować. Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 21 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 mój kolega ma takiego z 99 roku, kupił ładnego bezwypadka już 5 lat temu z 1.8 125KM i dochodzi do 300kkm. Jakoś jak miał mniej niż 200kkm założył gaz. Słyszałem opinie, że ten silnik sporo pali ale akurat kolega się nie skarży wręcz przeciwnie jest mega zadowolony. Jakość wykończenia bardzo dobra, on ma 300kkm i środek prawie nic nie zużyty. Sama eksploatacja, nic sie nie psuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skleja Opublikowano 21 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 silnik to konstrukcja Fiata 1.9 także bardzo polecana. Czy ktoś miał może do czynienia z Saab 9-3 1.9 TiD z DPF i może napisać coś o awaryjności i czy warto pakować się w zakup tego modelu? Coś już w tym wątku było nt.1.9 MJet. Moi rodzice mają w Bravo II na 150KM, momentu tyle, że można orać, najechane 100kkm i zero problemów może za wyjątkiem EGR. Kulturą pracy nie dorasta może do współczesnych dieselków, ale w tyle zostawia każde 1.9 TDI, które dane mi było słyszeć (czy na PD, czy na zwykłej pompie). Dzięki za opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżepetto Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Witam Miał ktoś kiedyś do czynienia z mercedesem w211 2.2 cdi 150KM ? Samochód z 2005 r...głównie chodzi mi o ewentualne problemy z elektroniką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Jest to model przed liftem, więc wyposażony w pompę SBC. To jest chyba największa bolączka W211, po 500 tys zahamowań pompa do wymiany, a jej koszt to 8000zł w ASO. Dodatkowo zawieszenie Airmatic jest dość kosztowne, jeśli auto jest w takowe wyposażone. Tydzień temu staliśmy przed kupnem samochodu. Wybór był pomiędzy dwoma modelami- W210 po lifcie i W211 przed liftem. Po tych cyrkach z pompą i zawieszeniem padło na W210 i okazał się trafny. Jest to inna bajka w porównaniu do wcześniejszego 2.9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss777 Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Witam Panowie,mam pytanie, co sądzicie o Audi A3 8L 1.8 ? Rocznik 2002; Mam na oku, wersja "bez wodotrysków", chciałbym ewentualnie po zakupie zagazować. Z góry dzięki za odpowiedzi. spoko i dobra jednostka na gaz:) drugie autko mam właśnie a3 na gazie na forum A3- club masz pełno informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abdul Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Jest to model przed liftem, więc wyposażony w pompę SBC. To jest chyba największa bolączka W211, po 500 tys zahamowań pompa do wymiany, a jej koszt to 8000zł w ASO. Dodatkowo zawieszenie Airmatic jest dość kosztowne, jeśli auto jest w takowe wyposażone. Ale nie trzeba śmigać do ASO, w PL już ogarniają te pompy bez problemu. Przy zakupie weź kogoś ogarniętego z SD i będzie git Airmatic kosztowny to fakt. Silnik bardzo solidny - do sprawdzenia ewentulanie dawka podawana przez wtrysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepciu Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 piotrek305, boss777, dzięki za odpowiedzi. Kontynuuję research o gazie do A3 na a3club Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss777 Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Spoko byłem modem kiedyś tej stronki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 23 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 może jest ktoś kto pomoże w sprawdzeniu BMW po Vinie ? auto jest z Niemiec i ważne aby sprawdzić jaki tam był ostatni zapisany przelot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz_ Opublikowano 23 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Ja sprawdzałem tutaj http://www.bmw-check.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q-bus Opublikowano 25 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 piotrek305, boss777, dzięki za odpowiedzi. Kontynuuję research o gazie do A3 na a3club Jaki silnik ? jak z silnikiem 1.6 AKL lub inny to naprawdę warto. TO się tyczy rónież golfa z tym samym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepciu Opublikowano 25 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Q-bus, Pytałem o 1.8 o oznaczeniu APG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q-bus Opublikowano 25 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Odradzam. Z tego co wiem jako montaż i spisywanie się w pojeździe super ale problem i to kosztowny jest w momencie kiedy dochodzi do nadpalenia gniazd zaworowych. Gaz jak już to tylko w silnikach 1.6 lub 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 25 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Odradzam. Z tego co wiem jako montaż i spisywanie się w pojeździe super ale problem i to kosztowny jest w momencie kiedy dochodzi do nadpalenia gniazd zaworowych. Gaz jak już to tylko w silnikach 1.6 lub 2.0 nieprawda. Mój kolega ma takiego 1.8, założył gaz przy 180kkm, teraz ma ponad 300kkm i wszystko super. tylko filtry zmienia od instalacji i lata dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q-bus Opublikowano 25 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Są i też szczęściarze mi jak coś nie pasuje to odradzam Ja mam sporadyczne szczęście a ciągłe szczęście to tylko Żonka i dzieci Ile pojazdów tyle montujących gaz i tyle użytkowników. Ciężko czasem doradzić lub przewidzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maggot Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Może ktoś zaproponować auto do jazdy na co dzień z dynamicznym w miarę silnikiem, jakiś hatchback/coupe/ ew. nie za duży sedan, coś "sportowego", nie "dziadkowego" ? kwota do ok 15tys~ Rocznik i motor(diesel/benzyna) bez znaczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abdul Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Maggot, jeżeli nie boisz się rdzy w paru miejscach, to polecam W202/W208 z silnikiem 2,0 lub 2,3 kompressor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Maggot Mitsubishi Lancer VII rocznik 2003-2008(wersja sport lub Intense) z silnikiem 2.0, prosta i bezawaryjna konstrukcja, wybór jest niestety dość niewielki ale od czasu doc czasu pojawia się coś ciekawego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Maggot, Na forum jest kilku posiadaczy Renault Clio Sport 2,0 chociażby Evo. W tej podanej kwocie powinieneś znaleźć już coś ciekawego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Clio sport nie zwinięte z latarni to rzadkość niestety hoć to ciekawy hot hatch jakby nie patrzeć. Jak mietek i nie dziadkowy to Clk w208 bodajże- w kompressorze 2.0 silnik m111 lub w203 w coupe ale tu uważałbym na korozje i silniki benzynowe m271(nastawniki wałków i łańcuch rozrządu do sprawdzenia + elektromagnesy) -wiem bo mam ale w kombi lecz w/w wymieniłem na starcie aby sie nie "przejechać"- poza tym malina -polifty nie gniją już prawie w ogóle ale ze 20 tys trzeba mieć ale za to jak się to prowadzi to nie wymaga komentarza... Za te cenę jeszcze punto II hgt 136hp z 1.8 daje rady lecz apetyt na paliwo i olej czasem nie mały -zależy jak był eksploatowany Focus mkI st170-więcej info masz na forum foki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maggot Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Najbardziej podpasował W208 z wyżej podanych, a co powiecie na audi s3 albo toyote celice VII ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej WTN Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Mam W208 2.0 kompressor od 5 lat. Jakbys chcial sie czegos dowiedziec to pisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi