Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

To dziwne bo niedawno liczyłem składkę za 1.8 i mi wyszło poniżej 400 w proama.

Mówię o firmach znanych jak Hestia,PZU,HDi-nie żadne proamy,link4(choć poprzedni właściciel płacił 530 zł za tegoż właśnie seja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

mój kolega ma takiego z 99 roku, kupił ładnego bezwypadka już 5 lat temu z 1.8 125KM i dochodzi do 300kkm. Jakoś jak miał mniej niż 200kkm założył gaz. Słyszałem opinie, że ten silnik sporo pali ale akurat kolega się nie skarży wręcz przeciwnie jest mega zadowolony. Jakość wykończenia bardzo dobra, on ma 300kkm i środek prawie nic nie zużyty. Sama eksploatacja, nic sie nie psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik to konstrukcja Fiata 1.9 także bardzo polecana.
Czy ktoś miał może do czynienia z Saab 9-3 1.9 TiD z DPF i może napisać coś o awaryjności i czy warto pakować się w zakup tego modelu?

Coś już w tym wątku było nt.1.9 MJet.

Moi rodzice mają w Bravo II na 150KM, momentu tyle, że można orać, najechane 100kkm i zero problemów może za wyjątkiem EGR. Kulturą pracy nie dorasta może do współczesnych dieselków, ale w tyle zostawia każde 1.9 TDI, które dane mi było słyszeć (czy na PD, czy na zwykłej pompie).

 

Dzięki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to model przed liftem, więc wyposażony w pompę SBC. To jest chyba największa bolączka W211, po 500 tys zahamowań pompa do wymiany, a jej koszt to 8000zł w ASO. Dodatkowo zawieszenie Airmatic jest dość kosztowne, jeśli auto jest w takowe wyposażone.

 

Tydzień temu staliśmy przed kupnem samochodu. Wybór był pomiędzy dwoma modelami- W210 po lifcie i W211 przed liftem. Po tych cyrkach z pompą i zawieszeniem padło na W210 i okazał się trafny. Jest to inna bajka w porównaniu do wcześniejszego 2.9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

mam pytanie, co sądzicie o Audi A3 8L 1.8 ? Rocznik 2002; Mam na oku, wersja "bez wodotrysków", chciałbym ewentualnie po zakupie zagazować. Z góry dzięki za odpowiedzi.

 

 

spoko i dobra jednostka na gaz:) drugie autko mam właśnie a3 na gazie

 

na forum A3- club masz pełno informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to model przed liftem, więc wyposażony w pompę SBC. To jest chyba największa bolączka W211, po 500 tys zahamowań pompa do wymiany, a jej koszt to 8000zł w ASO. Dodatkowo zawieszenie Airmatic jest dość kosztowne, jeśli auto jest w takowe wyposażone.

 

Ale nie trzeba śmigać do ASO, w PL już ogarniają te pompy bez problemu. Przy zakupie weź kogoś ogarniętego z SD i będzie git :)

Airmatic kosztowny to fakt. Silnik bardzo solidny - do sprawdzenia ewentulanie dawka podawana przez wtrysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam. Z tego co wiem jako montaż i spisywanie się w pojeździe super ale problem i to kosztowny jest w momencie kiedy dochodzi do nadpalenia gniazd zaworowych. Gaz jak już to tylko w silnikach 1.6 lub 2.0

 

nieprawda. Mój kolega ma takiego 1.8, założył gaz przy 180kkm, teraz ma ponad 300kkm i wszystko super. tylko filtry zmienia od instalacji i lata dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś zaproponować auto do jazdy na co dzień z dynamicznym w miarę silnikiem,

jakiś hatchback/coupe/ ew. nie za duży sedan, coś "sportowego",

nie "dziadkowego" ? kwota do ok 15tys~ Rocznik i motor(diesel/benzyna) bez znaczenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maggot Mitsubishi Lancer VII rocznik 2003-2008(wersja sport lub Intense) z silnikiem 2.0, prosta i bezawaryjna konstrukcja, wybór jest niestety dość niewielki ale od czasu doc czasu pojawia się coś ciekawego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clio sport nie zwinięte z latarni to rzadkość niestety hoć to ciekawy hot hatch jakby nie patrzeć.

Jak mietek i nie dziadkowy to Clk w208 bodajże- w kompressorze 2.0 silnik m111 lub w203 w coupe ale tu uważałbym na korozje i silniki benzynowe m271(nastawniki wałków i łańcuch rozrządu do sprawdzenia + elektromagnesy) -wiem bo mam ale w kombi lecz w/w wymieniłem na starcie aby sie nie "przejechać"- poza tym malina -polifty nie gniją już prawie w ogóle ale ze 20 tys trzeba mieć ale za to jak się to prowadzi to nie wymaga komentarza...

Za te cenę jeszcze punto II hgt 136hp z 1.8 daje rady lecz apetyt na paliwo i olej czasem nie mały -zależy jak był eksploatowany

Focus mkI st170-więcej info masz na forum foki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.