buka Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Murano to jest porażka z gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A CX 7 giną szybciej niż się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Dacia Duster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Czyli nie ma co kupic Jakies inne propozycje, których nie wziąłem pod uwagę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toster Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Może Nissan Qashqai. Dwulitrowa benzyna 140KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszkopt Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Czemu murano z gazem nie teges? Pytam, bo nie wiem. Ostatnio byłem u swojego gaziarza i takiego miał na przeglądzie. Właściciel nic nie mówił, żeby nie działało czy tam coś, a pogadałem z nim trochę, bo i mój był robiony. Ale to była stosunkowo nowa instalacja, może z tysiąc km miała zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Murano to jest porażka z gazem Pozwolę sobie mieć inne zdanie. Problem w tym, że ludziom się wydaje, że założą lpg do takiego auta za 3-3,5k zł...a później mówią, że gaz jest bee... Chętnie się dowiem dlaczego to porażka Co do Nissna Qashqai'a - sprawdziłbym najpierw oznaczenie silnika, to już chyba nie jest F4R z Laguny II, tylko jego "poprawiona" wersja bez hydrauliki zaworów. A to oznacza koszty związane z regulacją luzu zaworowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 iljash, nigdy się nie zagłębiałem w silniki 2.4 w CR-V, ale jeśli ma on coś wspólnego z tym z Accorda Type-S to silnik 2.4 w Accordzie bardzo fajnie radzi sobie z gazem, tylko potrzeba ogarniętego gazownika. Do tego w Accordzie z tym silnikiem, ważną rzeczą jest regularna regulacja luzów zaworowych co 10-15 tysięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Panowie miał może któryś z Was do czynienia z Clio III GT (128KM)? Miałem 2 Renault z silnikiem 1.6 16v i wspominam je dobrze. Wersja 2.0 (140KM) też wchodzi w grę Ale ciężko ją spotkać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 to, ze Accordy 2.4 idealnie znosza gaz to wiem Ja taki troche Hondiarz jestem, 3 Hondy mialem, teraz przypadkiem jest BMW bo potrzebowalem odmiany Honda wydaje sie najsensowniejsza opcja, ale nie wiem czy za 40-45 w tej budzie kupi cos sensownego. Te auta mega drogie sa, trzymaja wartosc, nic sie z nimi nie dzieje to fakt, ale drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Poszukiwań i rozmyślań ciąg dalszy mam Nie chcę znów przyczynić się do rozwodzenia się o cenach np. e39 na 20tyś czy 30tyś zł. Proszę o konkrety. Auta rzadziej spotykane na naszych drogach, nie banalne o gustach nie dyskutujmy Wpadły mi w oko Saaby 9-3 i większy 9-5. Modele po lifcie najbardziej podobają mi się. Kilka kwestii do znawców saabów. Jak zawieszenia znoszą nasze drogi, blacha chyba ocynk, czy fabryczne navi są przydatne w Polsce, czy elektryka/elektronika lub płatać figle? Silnik raczej Pb + LPG. Wiem, że kopciuchy są od od Fiata, więc raczej spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Tomek WRO, zawieszenie czasami nie jest oparte o Vectrę B/C? Benzynowe silniki są od Opla i 2 litrowe turbo w Vectrach dobrze znoszą gaz i dość często jeżdżą z dość sporą mocą. Przeglądając tematy osób, które przesiadły się z AG na Saaba 9-3 i Vectrę C z 2 litrowym turbo nie widzę żadnych złych opinii o użytkowaniu tych aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naqes Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 2.0T jest konstrukcją Saaba a nie Opla. A zbudowany jest na viki C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 naqes, kiedyś czytałem, że Z20NET jest bliźniaczą konstrukcją silnika, który mam w Astrze (Z22SE) ze zmniejszoną pojemnością oraz dodanym turbo. Więc jak to jest naprawdę? Z22SE zostało opracowane przez GM, a USA oferowali ten silnik w pojemności 2.4 litra z kompresorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toster Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Co do 2.0 T w Saabie. Łańcuch nie był dożywotni - trzeba go było obserwować, a do wymiany dochodziło co jakieś 150 tysięcy kilometrów. Jeszcze kaseta zapłonowa lubiła robić niespodzianki. Poza tym silnik bardzo udany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 W temacie Saabów dodam tylko, że fajnie mieć kogoś, kto ogarnie elektronikę, co nie jest wcale takie oczywiste Dochodzi popularna kwestia programowego podnoszenia mocy i związane z nią zapętlenie wtrysków beznynowych, a także system zasilania wtryskiem paliwa, czyli Trionic 7/8, który u większości gazowników powoduje palpitacje serca. Zazwyczaj skutkują one nieprawidłową pracą auta na lpg i kosztami w przyszłości. Jakby nie było, temat ciekawy, bardziej chyba jednak dla fanów Saaba, niż dla kogoś kto chce auto dowożące z punktu A do punktu B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Panowie miał może któryś z Was do czynienia z Clio III GT (128KM)? Miałem 2 Renault z silnikiem 1.6 16v i wspominam je dobrze. Wersja 2.0 (140KM) też wchodzi w grę Ale ciężko ją spotkać... Siemka jest to silnik z twingo RS on jest bardzo fajny elastyczny . Oszczędny to on nie jest chyba ze ktoś jeździ bardzo spokojnie. Fajnie wygląda wersja GT podeślij link co tam cie interesuje to obejrzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naqes Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Slovak, Swego czasu własnie interesowałem się vectrą C z tym motorem to wszędzie na forum vectry jest informacja że silnik jest konstrukcją saaba. A co do rozrządu to własnie loteria. U jednych pada on po 120 tyś. a inni mają już 200tyś i jeszcze go nie słychać. Dużo zależy od tego jak kto go pałował silnik i co ile zmieniał olej. Zrobienie porządnie kompletnego rozrządu to koszt jakoś 2000zł. Silnik bardzo fajny i podatny na modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Pany, dzięki za szybkie odpowiedzi. Liczę na szybką sprzedaż V50, mam kupca na omegę i będę już jeździł za konkretnym egzemplarzem. Auto dla mnie, jak i dla większości osób na tym forum jest czymś więcej niż zwykłym dupowozem. Mam kilka modeli na oku i do tego dołączyły saaby. W przyszłym tygodniu będę miał luźniej i chyba pojeżdżę za autami, tak żeby zapoznać się z konkretnymi modelami. Nie ukrywam, że najbardziej jestem za A6C5 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 tfelek, do 2.0 M4R chciałem lpg, ale ponoć nie nadaje się do tego zbytnio, a w GT wyszłoby w praniu czy jest sens zakładać no właśnie jest tego tyle, że aż nie wiem co Ci wysłać jak z cenami części do GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 felek, do 2.0 M4R chciałem lpg, ale ponoć nie nadaje się do tego zbytnio, a w GT wyszłoby w praniu czy jest sens zakładać no właśnie jest tego tyle, że aż nie wiem co Ci wysłać jak z cenami części do GT Raz widziałem silnik 1.6 z gazem w twingo RS ale szczerze nie wiem czy też będzie dobrze chodził bo to wysilony silnik. a tu masz z LPG http://otomoto.pl/renault-clio-iii-navi ... 33324.html a tu bez LPG ale 5drzwi http://otomoto.pl/renault-clio-iii-gt-n ... 41152.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toster Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 tfelek, a co ma instalacja lpg do wysilonego silnika? pytam bo nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 tfelek, a co ma instalacja lpg do wysilonego silnika? pytam bo nie wiem Wiesz co LPG w tym przypadku moze być nie korzystne dla silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Wiesz co LPG w tym przypadku moze być nie korzystne dla silnika . Lpg jest niekorzystne tylko gdy jest źle zamontowane. Nie ma złych silników do przystosowania na zasilanie gazem, czasem są trudniejsze w montażu lub strojeniu i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 tfelek, widziałem te egzemplarze. Nie wyglądają najgorzej, przynajmniej na zdjęciach. Przebiegi mega niskie. Z tego co kojarzę to już trochę wiszą te ogłoszenia Aczkolwiek wiadomo, trzeba jechać pomacać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi