tazman Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 ten temat powinien się nazywać "pomożemy ci przekroczyć twój budżet na zakup samochodu" piotrek305 jak coś znajdziesz to koniecznie daj znać bo widzę, że szukamy auta w tej samej monecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 ok. Ty też daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Altay, no to tym lepiej, LIII jeszcze lepsza te 20 k na IIphII to był taki strzał. Dawno nie oglądałem lagun a, no i laguna ma jeszcze tą przewagę, że jest lepiej zabezpieczona przed korozją (mamy w firmie 4 paski, od nowości, i w każdym wyłazi ruda) Drugi raz napisze że nie kupić Lagi III za 20 tys...Fajny rocznik około 2008/09 z 2 litrowym benzyniakiem turbo to granice 27 tys zl pod 30 tys.Za 20 to możesz kupić ulep z 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matraxo Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Koledzy, potrzebuje nie bardzo starego dupowoza na dojazdy do pracy, czasami krótkie trasy. Citroen c2 nada sie, jeśli tak to jaki motorek brać pod uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 1.4 HDI. nic nie pali i generalnie dobry silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 1.6 vts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matraxo Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ktoś z Was uzytkuje takie wozidlo, wady, zalety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tilf Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 3' ka za 20tys to potencjalna mina. Polecam 2.0 dci świetny silnik. Moja L II ph II grandtour ma 190k km, a z rzeczy nieplanowanych to wymieniałem wysprzeglik przy 130k km/6 lat i regenerowałem xenony przy 160k km/ 7 lat (przez pierwsze 3 lata jeździła ciągle na mijania-xenon). Cała reszta to normalna eksploatacja no może po za zawieszeniem bo końcówki trzymaja forme przez 3 lata i tak ok 50-55k km. 3' ka wypada pod katem zawieszenia duzo lepiej (rok 2008 93k km i wszystko oryginał). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 no fakt 20tys na III to za mało.. poszukiwania trwają.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoon Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Dlatego pisałem od razu o L2 ph2, oglądałem za nie całe 18 tys L3 i padaczka jakich mało, a w dodatku jeszcze uszkodzona była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Piotrek myślę że coś znajdziemy W poniedziałek będzie oglądane mondeo mk4 2008r 1.8tdci, może coś z tego będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 oby. fotki mam. jeszcze środek by się przydał byłbym szczęśliwy jakby to wypaliło mondeo to mój zdecydowany faworyt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tilf Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Piotrek myślę że coś znajdziemy W poniedziałek będzie oglądane mondeo mk4 2008r 1.8tdci, może coś z tego będzie. MK IV tak, ale nie z 1.8 tdci. Kto tym zestawem jeździł, ten powie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 dlaczego ? chip i tak w planach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 I na ile chipa wsadzisz? Mondeo to jednak kawał wozu.Ja przy zakupie samochodu zawsze mam jedną zasadę przy wybieraniu silnika.Myślę sobie tak:5 osób,bagaże,włączona klimatyzacja i jak wiem że to już nie samochód do wyprzedzania to się nie biorę za zakup.Nie jeżdżę jak wariat ale jak jade za np koparką od 10 min i nie mogę jej wyprzedzić bo co jakiś czas jadą auta z naprzeciwka a wiem że się nie wyrobie bo mocy brak to mnie krew zalewa.Na tak duże auto to bezpieczna granica min 2,0 diesel gdzie momentem obr.nadrobisz lub ponad 150 hp w benzynie żeby chciało to kulać moim zdaniem ale to tylko moje zdanie i nie linczować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchylopek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Nie gniewajcie się ale jak widzę jakie ceny padają za duże wygodne auto z rocznika 2007 - 2008 to się zastanawiam czy tylko ja miałem takiego pecha, że nic nie znalazłem czy za bardzo bałem się miny . Rok czasu przeglądałem auta w tym segmencie, co prawda benzyny. Celowałem w Mondeo Mk IV, Lagunę III lub C5 MkIII. Same ściągane z Niemiec, świeżo po wymianie oleju i klocków hamulcowych i magiczne 130 -150 tys na blacie. Auto z krajowego salonu albo nie osiągalne albo biedne jak mysz kościelna. Sensowne auta z tego okresu zaczynały się w granicach 30-35 tys. Nikt nie sprzeda taniej dobrego auta. Wystarczy porównać ceny tych samochodów na mobile.de czy innych portalach niemieckich. Są droższe niż odpowiedniki w Polsce a przecież nikt działalności charytatywnej nie prowadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zmianą auta. Swoją omegą 3.0 jeżdżę już 6 rok, omegi w domu są od 2000 roku, ma brat, ojciec no i jest to pewnego rodzaju choroba. O plusach i minusach omegi nie piszę bo je znam. Mam też kupca na moje auto, czekam aż sprzeda mi się volvo. Znaleźć omegę taką jaką chcę baardzo ciężko znaleźć stąd chęć zmiany na coś nowszego i nie mniejszego stosunku waga/moc. Chodzą mi po głowie: Signum/Vectra C z 3.2V6 lub 2.0T, mondeo ST220 MKIII lub A6 C5 z 3.0 Pb. Diesla nie chcę, za to chcę LPG. Możecie hejtować Wolę jeździć na LPG i nie przejmować się spalaniem nawet 16l/100km LPG niż lać 12-13l Pb i płakać, że drogo. Diesel znowu jak popsuje się to koszta dość spore. Chcę wydać do 20tyś, rocznik 2003-2006 w zależności od marki i modelu. Akurat ST220 może być droższy, ale i tak rozpatruje go w ostatniej kolejności. Ktoś ma jakieś doświadczenie z gazem do opla 2.0T i co do samego silnika z audi 3.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tomek WRO kumpel ma podobne dylematy i do twojej listy dołożył bym Jeszcze Alfe 166 i MG ZT 190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tomek, Powiem Ci tak, Omege masz 97 wiec to juz po delikatnym lifcie (progi w kolorze itp) i najważniejsze po podwójnym ocynku. Jak walonej ne miałeś, to pewne ruda Ci nie bierze. Zepsuć się tam nie ma co i git Vectra/Signum - jest o wiele twardsza, fotele wg mne gorsze, fura jest głośniejsza bo aeorodynamika słabsza, zawieszenie dobija i przy takim ciężkim silniku o jakim mówisz przód będzie Ci walił o każde wybrzuszenie na drodze. Automaty w tych nowszych słabsze, plastiki wycierają się okrutnie, itd itp. Twoja kasa, ae wydać tylko po to by kupić 4 - 5 lat mlodze auto w innej budzie, nie wiem... Ja bym chyba wolał omegą jeździć. Signuma miałem więc jakieś odniesienie mam. Omegą jeździłem i to kilkoma (diesel, bena, mv6, automa, manual...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 dlaczego ? chip i tak w planach. Mk4 z 1,8 TDCI to silnik pamiętający jeszcze sierre , w MK3 bylo to 2.0 Tdci który wiele osób uznaje za bardzo awaryjny . W MK4 wyleczony z bolączek . Ja miałem go w MK3 zrobiłem wtryski a pompę poprzedni właściciel . Ale faktycznie w MK4 nie pchał bym sie w 1,8 tdci , w porównaniu z moim obecnym 2.0 TDCI czyli silnikiem z grupy PSA to przepaść , kultura pracy jest nie porównywalna . Jedyny plus 1,8 to to że nie ma DPF'a ale dla mnie to akurat nie jest problem bo u siebie mam DPF i jak się go użytkuje z głową nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 hmm. no dajecie mi do myślenia. samochód od Sucre wiec może być warty uwagi i zakupu. w moim budżecie nie mogę liczyć na 2.0 a jeżeli już się trafi to będzie za jechały złom. ten to już też common rail wiec będzie lepiej niż na pompowtryskiwaczach jak np w VW. ważne żeby był w dobrym stanie i nie złożony z dwóch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 cz@rek, Nie podoba mi się 166 bardziej 159 ale to też nie za duże w środku. Franek, mam wersję MV6 więc mam wszystko poza telefonem i navi, nie pamiętam czy było webasto. Omega B miała ocynk do słupków w `99 roku, Omega Bfl miała już cały. Moja ma ori lakier i nigdzie nie bita. Ciężko w to uwierzyć ale nie mam rudej. Podwozie całe, nadkola czy progi. Mam kilka punktów na drzwiach z kropkami. Rocznik mam druga połowa `96 po vinie `97. Jak na 18/19 letnią omegę stan rewelacyjny Zawieszenie mam obniżone więc niżej niż seria, auto mega wygodne w trasę. Przy 140km/h na trasie na tempomacie średnie spalanie gazu to 12,5l/100km. Oleju nie bierze, jeżdżę na 5/40. Jednym słowem nie mam do czego przyczepić się w moim aucie. Kasy sporo w nią wpakowałem (felgi, dodatki Irmscher, wydech, CA, heble, alu dekle, naprawy na markowych częściach). Niestety zaczęło mi się nudzić i przy wymianie rozrządu w tym roku będę musiał wymieniać wszystkie uszczelnienia silnika. Najbardziej przekonuje mnie A6, jeśli nie znajdę Omegi Bfl takiej jakiej szukam to zacznę rozglądać się za Audi. W nowych oplach deska to porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Za 20 tys można kupić ładne e39 530i, samochód 10 razy lepszy niż jakieś signumy i pozostajesz nadal przy odpowiednim napędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Chyba z gnijącą przedliftową budą...Za zadbane e39 fl z lat 2001 trzeba dać ponad 25 tys.Ja nie wiem skąd wy te ceny trzaskacie z allegro -sortuj od najniższej czy jak .Jak ktoś wie co ma to nie puści tego za cene rocznikową lub niższą zwłaszcza z dobrym sławnym silnikiem i kozak wyposażeniem.Jakbym miał teraz 20 tys to szukałbym omegi b fl,merca w210/w202 z dobrą blachą co też rzadkość niestety lub na upartego vectry c i laguny 2 ph 2 2.0 t. Oczywiście kupisz i za 12 tys wyżej wymienione ale takie ulepy że drugie 12 tys wsadzisz do tego do roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Spokojnie da się kupić za 20 tys. Co innego jak ktoś powie ze musi być mpakiet itp. Przedliftowe to chyba tylko 540i w manualu tyle kosztują. Omega bfl za 20 tys teraz to Ty mnie rozbawiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi