Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Blachy są raczej bardzo mocną stroną francuzów, są doskonale zabezpieczone i odporne na korozję.

Oglądałem kilka Peugeot'ów (przeważnie 308 (2008-2011r) i we wszystkich egzemplarzach były pęcherze na masce.

Podobno tylna klapa też lubi rdzewieć. Jedynie co to bronią się plastikowymi elementami nadwozia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

dzięki kolego za info :) wiadomo będę szukał w jak najlepszym stanie blacharskim , najlepiej nie waloną ew mała stłuczka . Jak będzie miała ponownie malowane 2/3 elementy bez szpachli to się nic nie stanie . Oczywiście autko będzie z pierwszych lat produkcji 2004-05 , wyposażenie nie istotne ważny stan techniczny , zeby jednostka i osprzęt był bez zarzutu , jak będzie zawiecha do roboty to nic się nie stanie . Tak jak mówię 15kzł na samo auto + pakiet startowy . A na forum puga mi napisali że pierwsze roczniki to koszt 18-20kzł .Troszkę mnie to zaskoczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdury, zauważyłem tendencje że na ķażdym forum danej marki ceny są brane z kosmosu, bo właściciele są marzycielami i tyle chcieli by dostać za swoje auto. Za 18-21 to się kupuje 407 z 2007r.

Niekoniecznie- forumowe są zazwyczaj w lepszym stanie niż z placu u Mirasa, przynajmniej część. Ja jak będę kiedyś swoje sprzedawał, w którym wszystko jest wymieniane na czas, będę krzyczał więcej niż handlarz z allegro i też znajdę klienta. Są ludzie (oczywiście w mniejszości, większość woli kupić taniej, bo po co przepłacać ;) ), którzy wolą wydawać więcej na początku i mieć spokój na lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie wiesz czy spokój na lata czy nie.Dzisiaj jedziesz jutro na lawecie bo taka jest mechanika.Mam 2 dobrych znajomych którzy mają pugi 407 w sedanie i w hdi 2.0.Jeden wymienił dwumase,turbo i regenerował wtryski przy 200 tys ,drugi ma 185 tys i nie wymienił jeszcze nic.Oba z podobnego rocznika 2006/2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, ale czy zazwyczaj to bym siè spierał. Na przykładzie różnych for bmw wiem jak czasem wyglądają te "forumowe igły". Zresztą jakie to ma znaczenie czy ktoś jest z forum czy nie...jak ktoś dba i wymienia wszystko na czas to samochód jest dobry i nie musi być forumowy. A u Mirasa na placu to samochody z Pakistanu czy jak?? Na zachodzie się części nie wymienia czy jak że niby gorsze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie są zdania Sucre że niemiec zajeżdża auto na kibel i ciśnie w Polske tylko nie patrzą że tam go stać kupić coś świeżego za 5 do 10 lat i nie zawsze sprowadzone do musi być szrot czy padlina a nie każdy handlarz sprzedaje na wała byle sie pozbyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 407 2.0hdi to dzis dzwonił do mnie klient który rok temu kupił ode mnie taki model. Na chwilę obecną 240tys.km i z samochodem wszystko ok, turbo/dwumas nie ruszane. A dwa tyg.temu przymierzałem sie do 407 1.6hdi z pewnym przebiegiem 140tys.km i już się dwumas slizgał. Z dieslami jest niestety loteria. Jeden kupi i zrobi 50k km bez wkładu a drugi po 5 tys.km srobi turbo i dwumase i parę tysi nie jego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiec głupi nie jest, za darmo dobrego auta nie odda. A jak flotowe, to pewnie jest tak jak u mnie w firmie- chłopak od floty wszystkich ciśnie, żeby zamawiali nowe i oddawali stare z przebiegiem nie większym niż 180tys.km, bo później to ruletka. Już miał taki przypadek, że ktoś przekroczył i było turbo, dwumasa i coś jeszcze do wymiany- koszt ok.10tysi, a wartość auta 28tysi. Niestety auta flotowe, których w Niemczech jest najwięcej (do wielu nawet biurowych stanowisk dodaje się auto służbowe- każdy na tym korzysta- rząd, producent i pracownik), nie są traktowane najlżej- wymiana tylko tego, co trzeba, a olej co 30tkm. Poza tym rzadko kto służbowe traktuje jak prywatne. Zimny silnik, wyjazd na autobahn i ciężka noga. Do 180 tys.km jakoś się dojedzie, później...ruletka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blachy są raczej bardzo mocną stroną francuzów, są doskonale zabezpieczone i odporne na korozję.

Oglądałem kilka Peugeot'ów (przeważnie 308 (2008-2011r) i we wszystkich egzemplarzach były pęcherze na masce.

Podobno tylna klapa też lubi rdzewieć. Jedynie co to bronią się plastikowymi elementami nadwozia.

 

mario704 jeśli chodzi o mnie to teraz już only VAG ...

To jakieś ewenementy oglądałeś. Popatrz na 407, C5 I i II i porównaj sobie zabezpieczenie antykorozyjne do Passata czy Skody.

Po prostu nie ma czego porównywać. Pominę już temat Xantii czy ZX i ich rówieśników z dziurami na wylot z VAGa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakieś ewenementy oglądałeś. Popatrz na 407, C5 I i II i porównaj sobie zabezpieczenie antykorozyjne do Passata czy Skody.

Po prostu nie ma czego porównywać. Pominę już temat Xantii czy ZX i ich rówieśników z dziurami na wylot z VAGa ;)

 

Albo po kiepskich naprawach. Laguna II ph1, kombi, ostatni słupek od ponad 2.5 roku jeździ bez lakieru na około 10 cm2 (nie moje auto, nie wtrącam się, choć boli), nocuje pod chmurką, zero rdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blachy są raczej bardzo mocną stroną francuzów, są doskonale zabezpieczone i odporne na korozję.

Oglądałem kilka Peugeot'ów (przeważnie 308 (2008-2011r) i we wszystkich egzemplarzach były pęcherze na masce.

Podobno tylna klapa też lubi rdzewieć. Jedynie co to bronią się plastikowymi elementami nadwozia.

 

mario704 jeśli chodzi o mnie to teraz już only VAG ...

To jakieś ewenementy oglądałeś. Popatrz na 407, C5 I i II i porównaj sobie zabezpieczenie antykorozyjne do Passata czy Skody.

Po prostu nie ma czego porównywać. Pominę już temat Xantii czy ZX i ich rówieśników z dziurami na wylot z VAGa ;)

Wiem o tym, że zabezpieczenie VAG'ow nie było ideałem chodź po 06r + wg mnie nie jest aż takie tragiczne.

 

Ale bardzo zdziwiło mnie to, że w dosyć jeszcze młodych autkach zaczynają się robić pryszcze po rogach maski - być może wada modelu 308 i woda się tam zatrzymuje. Jeden Peugeot co był i do niczego się przyczepić nie dało to 5008 no i Cytryna C5 09r.

Wszystkie te 308/308sw co oglądałem to jeden import z Francji.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabezpieczenie vagów według mniento właśnie od 2006 się popsuło. Jeszcze nigdy nie trafil mi sie 407 na którym byłby choć malutki pryszczyk. Damian na chwile obecną to takie 1.6/2.0 hdi z 2005r mógłbym sprzedać za około 15 tys.km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie i sugestie. Tata niestety się napalił na rocznik i bezwypadkowy stan tego Citroena C4 (2010 r., 1600 ccm, benzyna, 120 KM). Zarezerwował go. :(

 

Co się może zacząć dziać z takim samochodem po przebiegu 300 tys. km, bo pewnie taki ma? Jakie grubsze naprawy są prawdopodobne?

 

O czym może świadczyć rdzawy nalot na wielu śrubach i nakrętkach w silniku? Jest też trochę rdzy w bagażniku obok koła zapasowego. Bywa to normalne w 5-letnich samochodach? Może to świadczyć o użytkowaniu w klimacie nadmorskim, czy raczej o jakimś zalaniu, itp.? W bagażniku, pod podłogą też jest trochę rdzy, tak jakby coś tam się rozlało i nikt tego nie wytarł, nie wysuszył.

 

Sucre, mógłbyś odpisać na PW, wysłaną kilka dni temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja zadam pytanie miał ktos do czynienia z cabrio od opla czyli Astra H TT badz Tigra B? Wiem że w Astrach były wadliwe jedne prowadnice dachu, ktore były z plastiku i na gwarancji wymieniano je na metalowe ale na temat Tigry nic nikt nie pisze. A może ktoś ma takie auto i może się wypowiedzieć. Interesuje mnie tylko kwestia dachu silniki Opla znam na wylot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.