xMarcin95x Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Blachy są raczej bardzo mocną stroną francuzów, są doskonale zabezpieczone i odporne na korozję. Oglądałem kilka Peugeot'ów (przeważnie 308 (2008-2011r) i we wszystkich egzemplarzach były pęcherze na masce. Podobno tylna klapa też lubi rdzewieć. Jedynie co to bronią się plastikowymi elementami nadwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Bo peugeot to najgorszy francuz pod tym względem jak i pod względem wyciszenia wnętrza i materiałów.Tylko renault lub citroen jeżeli francowate ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMarcin95x Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 mario704 jeśli chodzi o mnie to teraz już only VAG, chodź w czwartek byłem oglądać A3 Sportback '05 210kkm i powiem, że wolałbym wziąć któregokolwiek oglądanego wcześniej Peugeot'a, niż te Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Jest jeden warunek żebym kupił samochód po ph -> Jakbym to ja nim jeździł od początku a potem miał możliwość odkupienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 ponoc 407 rdza się nie ima , tak piszą na forum użytkownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Mój 407 miał delikatne purchelki w kantach wnęk tylnycj drzwi poza tym nic, polecam silnik 2.0hdi po przebiegu ponad 220.000km bez oznak zużycia bardzo ładnie przyspieszał i palil malutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 dzięki kolego za info wiadomo będę szukał w jak najlepszym stanie blacharskim , najlepiej nie waloną ew mała stłuczka . Jak będzie miała ponownie malowane 2/3 elementy bez szpachli to się nic nie stanie . Oczywiście autko będzie z pierwszych lat produkcji 2004-05 , wyposażenie nie istotne ważny stan techniczny , zeby jednostka i osprzęt był bez zarzutu , jak będzie zawiecha do roboty to nic się nie stanie . Tak jak mówię 15kzł na samo auto + pakiet startowy . A na forum puga mi napisali że pierwsze roczniki to koszt 18-20kzł .Troszkę mnie to zaskoczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Bzdury, zauważyłem tendencje że na ķażdym forum danej marki ceny są brane z kosmosu, bo właściciele są marzycielami i tyle chcieli by dostać za swoje auto. Za 18-21 to się kupuje 407 z 2007r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sergiej7 Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Bzdury, zauważyłem tendencje że na ķażdym forum danej marki ceny są brane z kosmosu, bo właściciele są marzycielami i tyle chcieli by dostać za swoje auto. Za 18-21 to się kupuje 407 z 2007r. Niekoniecznie- forumowe są zazwyczaj w lepszym stanie niż z placu u Mirasa, przynajmniej część. Ja jak będę kiedyś swoje sprzedawał, w którym wszystko jest wymieniane na czas, będę krzyczał więcej niż handlarz z allegro i też znajdę klienta. Są ludzie (oczywiście w mniejszości, większość woli kupić taniej, bo po co przepłacać ), którzy wolą wydawać więcej na początku i mieć spokój na lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Nigdy nie wiesz czy spokój na lata czy nie.Dzisiaj jedziesz jutro na lawecie bo taka jest mechanika.Mam 2 dobrych znajomych którzy mają pugi 407 w sedanie i w hdi 2.0.Jeden wymienił dwumase,turbo i regenerował wtryski przy 200 tys ,drugi ma 185 tys i nie wymienił jeszcze nic.Oba z podobnego rocznika 2006/2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Sucre, czyli musisz mieć konto na każdym z klubów i dzięki temu za każde auto wpadnie kilka k więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Fakt, ale czy zazwyczaj to bym siè spierał. Na przykładzie różnych for bmw wiem jak czasem wyglądają te "forumowe igły". Zresztą jakie to ma znaczenie czy ktoś jest z forum czy nie...jak ktoś dba i wymienia wszystko na czas to samochód jest dobry i nie musi być forumowy. A u Mirasa na placu to samochody z Pakistanu czy jak?? Na zachodzie się części nie wymienia czy jak że niby gorsze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ludzie są zdania Sucre że niemiec zajeżdża auto na kibel i ciśnie w Polske tylko nie patrzą że tam go stać kupić coś świeżego za 5 do 10 lat i nie zawsze sprowadzone do musi być szrot czy padlina a nie każdy handlarz sprzedaje na wała byle sie pozbyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Co do 407 2.0hdi to dzis dzwonił do mnie klient który rok temu kupił ode mnie taki model. Na chwilę obecną 240tys.km i z samochodem wszystko ok, turbo/dwumas nie ruszane. A dwa tyg.temu przymierzałem sie do 407 1.6hdi z pewnym przebiegiem 140tys.km i już się dwumas slizgał. Z dieslami jest niestety loteria. Jeden kupi i zrobi 50k km bez wkładu a drugi po 5 tys.km srobi turbo i dwumase i parę tysi nie jego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sergiej7 Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Niemiec głupi nie jest, za darmo dobrego auta nie odda. A jak flotowe, to pewnie jest tak jak u mnie w firmie- chłopak od floty wszystkich ciśnie, żeby zamawiali nowe i oddawali stare z przebiegiem nie większym niż 180tys.km, bo później to ruletka. Już miał taki przypadek, że ktoś przekroczył i było turbo, dwumasa i coś jeszcze do wymiany- koszt ok.10tysi, a wartość auta 28tysi. Niestety auta flotowe, których w Niemczech jest najwięcej (do wielu nawet biurowych stanowisk dodaje się auto służbowe- każdy na tym korzysta- rząd, producent i pracownik), nie są traktowane najlżej- wymiana tylko tego, co trzeba, a olej co 30tkm. Poza tym rzadko kto służbowe traktuje jak prywatne. Zimny silnik, wyjazd na autobahn i ciężka noga. Do 180 tys.km jakoś się dojedzie, później...ruletka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Blachy są raczej bardzo mocną stroną francuzów, są doskonale zabezpieczone i odporne na korozję. Oglądałem kilka Peugeot'ów (przeważnie 308 (2008-2011r) i we wszystkich egzemplarzach były pęcherze na masce. Podobno tylna klapa też lubi rdzewieć. Jedynie co to bronią się plastikowymi elementami nadwozia. mario704 jeśli chodzi o mnie to teraz już only VAG ... To jakieś ewenementy oglądałeś. Popatrz na 407, C5 I i II i porównaj sobie zabezpieczenie antykorozyjne do Passata czy Skody. Po prostu nie ma czego porównywać. Pominę już temat Xantii czy ZX i ich rówieśników z dziurami na wylot z VAGa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 To jakieś ewenementy oglądałeś. Popatrz na 407, C5 I i II i porównaj sobie zabezpieczenie antykorozyjne do Passata czy Skody. Po prostu nie ma czego porównywać. Pominę już temat Xantii czy ZX i ich rówieśników z dziurami na wylot z VAGa Albo po kiepskich naprawach. Laguna II ph1, kombi, ostatni słupek od ponad 2.5 roku jeździ bez lakieru na około 10 cm2 (nie moje auto, nie wtrącam się, choć boli), nocuje pod chmurką, zero rdzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMarcin95x Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Blachy są raczej bardzo mocną stroną francuzów, są doskonale zabezpieczone i odporne na korozję. Oglądałem kilka Peugeot'ów (przeważnie 308 (2008-2011r) i we wszystkich egzemplarzach były pęcherze na masce. Podobno tylna klapa też lubi rdzewieć. Jedynie co to bronią się plastikowymi elementami nadwozia. mario704 jeśli chodzi o mnie to teraz już only VAG ... To jakieś ewenementy oglądałeś. Popatrz na 407, C5 I i II i porównaj sobie zabezpieczenie antykorozyjne do Passata czy Skody. Po prostu nie ma czego porównywać. Pominę już temat Xantii czy ZX i ich rówieśników z dziurami na wylot z VAGa Wiem o tym, że zabezpieczenie VAG'ow nie było ideałem chodź po 06r + wg mnie nie jest aż takie tragiczne. Ale bardzo zdziwiło mnie to, że w dosyć jeszcze młodych autkach zaczynają się robić pryszcze po rogach maski - być może wada modelu 308 i woda się tam zatrzymuje. Jeden Peugeot co był i do niczego się przyczepić nie dało to 5008 no i Cytryna C5 09r. Wszystkie te 308/308sw co oglądałem to jeden import z Francji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Sucre, ile wolałeś za takie 2004/2005 2.0HDi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Zabezpieczenie vagów według mniento właśnie od 2006 się popsuło. Jeszcze nigdy nie trafil mi sie 407 na którym byłby choć malutki pryszczyk. Damian na chwile obecną to takie 1.6/2.0 hdi z 2005r mógłbym sprzedać za około 15 tys.km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Dzięki za opinie i sugestie. Tata niestety się napalił na rocznik i bezwypadkowy stan tego Citroena C4 (2010 r., 1600 ccm, benzyna, 120 KM). Zarezerwował go. Co się może zacząć dziać z takim samochodem po przebiegu 300 tys. km, bo pewnie taki ma? Jakie grubsze naprawy są prawdopodobne? O czym może świadczyć rdzawy nalot na wielu śrubach i nakrętkach w silniku? Jest też trochę rdzy w bagażniku obok koła zapasowego. Bywa to normalne w 5-letnich samochodach? Może to świadczyć o użytkowaniu w klimacie nadmorskim, czy raczej o jakimś zalaniu, itp.? W bagażniku, pod podłogą też jest trochę rdzy, tak jakby coś tam się rozlało i nikt tego nie wytarł, nie wysuszył. Sucre, mógłbyś odpisać na PW, wysłaną kilka dni temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 To i ja zadam pytanie miał ktos do czynienia z cabrio od opla czyli Astra H TT badz Tigra B? Wiem że w Astrach były wadliwe jedne prowadnice dachu, ktore były z plastiku i na gwarancji wymieniano je na metalowe ale na temat Tigry nic nikt nie pisze. A może ktoś ma takie auto i może się wypowiedzieć. Interesuje mnie tylko kwestia dachu silniki Opla znam na wylot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthiaspl Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Sucre też masz taki zastój na ten moment? Ja miałem Puga 407 2.0hdi 04r wystawałem chyba za niecałe 14 tys i nie miałem konkretnych telefonów. Myślę, ze w lato poszedłby w 2 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Nie narzekam Bardziej bym obstawiał że diesel jest tutaj problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Maciek daj link do tego Puga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi