Slovak Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Samochód dla mojego Taty:)105KM w dieslu w zupełności wystarczy a i zawieszenie lepsze seryjne - samochód będzie używany również, żeby dojechać do lasu ( Tato jest z zamiłowania myśliwym) więc raczej prosta konstrukcja, prosty silnik, proste wyposażenie .. Może Honda CR-V? Drugą generację spokojnie kupicie do 26 tysięcy złotych. Jeśli Tata lubi jeździć po lesie, to auto powinno sprawować się idealnie, mój od 4 lat używa CR-V'ki pierwszej generacji i jest z niej bardzo zadowolony, jest leśnikiem więc auto łatwo nie ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadowpicture Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Dzięki Panowie za porady. SX4 całkiem ciekawy.. Sucre - audi jaki silnik i rok?? Tato jeżdził poprzednio A4 1.8T w kombi i ma do tego sentyment:) CR-V to tez dobry pomysł.. muszę poszukać czegoś w okolicy i pojadę zobaczyć z bliska jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jedyny słuszny 1,9TDi ostatni wypust 2004r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM3 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Sucre, tak z ciekawości jaką kwotę trzeba by przeznaczyć na hondę ufo 2006 1.8 ? Pora chyba na zmianę samochodu w tym roku więc wstępnie zaczynam badać rynek benzyn powyżej 140 KM i wygląda na to, że honda będzie chyba najlepszym rozwiązaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zajrzyj do działu sprzedam Rozrzut jest bardzo duży, za ładną trzeba dać 25-26tys.zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maquser Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 TOM3 jeździłem taką Hondą i polecam właśnie z tym 1.8. 1.4 jak dla mnie nie radził sobie z tą budą a palił niecały litr mniej od 1.8. Warto dołożyć do zadbanego egzemplarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Tylko 1,8 do civica ufo.za 25 tys to możesz kupić szrota z rocznika 2006...szukałem w tamtym roku tego modelu i za zmęczone 1,4 wołali takie kwoty a 1.8 droższe bo ich jak na lekarstwo niestety.Zjeździłem pół śląska gdzoe usiłowano mi wcisnąć buble mające rzekomo 130 tys a na lewarku guma schodziła i wnętrze ściorane.1.8 ma to do siebie że niestety jak zadbane to idzie od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Za 25 tys PLN to się już wchodzi w jakieś galantne BMW e60 530d kupione w Polsce, od 1-szego właściciela i z pełnym serwisem w ASO. Za 20 tys PLN można szukać 520d. Nie ma nic bardziej żałosnego od niespełnionych marzeń. - Mikołaj Gogol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 I każda naprawa wielokrotnie droższa niż przy Hondzie, podobnie jak sama eksploatacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 A kolega nie zrozumiał ironii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Merce w203 już też po lifcie za 22 tys kupić można igiełki nie bite haha. Civic kosztuje swoje a zwłaszcza 1,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Haha, nie śledzę zbyt dokładnie tego wątku, nie znam kontekstu, pewnie stąd mój brak wyłapania ironii w wypowiedzi Łukasza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Można taką E60-kę naprawiać metodą "na Pana Sławka" i koszty będą minimalne. Złapiesz kontekst jak przeczytasz: http://7er.pl/showthread.php/38200-Hist ... e-BMW-quot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Aż się boję pomyśleć jak te Nissany Gieteery spadną z tych magicznych 150 tys. PLN za "idealną i jedyną w Polsce" do kwoty 80-100... To będzie ciekawa lektura:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Można taką E60-kę naprawiać metodą "na Pana Sławka" i koszty będą minimalne. Złapiesz kontekst jak przeczytasz: http://7er.pl/showthread.php/38200-Hist ... e-BMW-quot Rewelacyjny tekst! I jaki życiowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Można taką E60-kę naprawiać metodą "na Pana Sławka" i koszty będą minimalne. Złapiesz kontekst jak przeczytasz: http://7er.pl/showthread.php/38200-Hist ... e-BMW-quot Później ludzie się dziwią, skąd się biorą takie parchy na rynku, jak poprzedni właściciel miał pieniądze tylko na zakup auta, a na utrzymanie już brakło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Niestety bardzo życiowy ponieważ wiele fajnych, technicznie i technologicznie zaawansowanych aut jest doprowadzana do ruiny przez takich Sławków, których jest bardzo wiele. Sławki zapominają, że utrzymanie auta, które jako nowe kosztowało 200, 300, 400 tys PLN i więcej, kosztuje tyle samo po kilku/nastu latach od wyjazdu z salonu. Samochód stracił na wartości ale eksploatacja dalej jest na poziomie osoby zarabiajacej dużo więcej od średniej krajowej. Ostatnio w korku stał Sławek w Audi A6 C6 3.0 TDi na 19 calowych, "pięknych" azjatyckich felgach na równie zacnych chińskich oponach różnych na przodzie i tyle. Nikt mi nie powie, że kupił i założył takie śmieci ponieważ chciał a nie musiał. Na tym forum też jest dużo Sławków i trochę się dziwię, że wydawane są duże, ciężko zarobione przez Sławka pieniądze na rzeczy bez których można normalnie żyć czyli kosmetyki samochodowe a np. na pięknie polerowanych felgach dumnie naciągnięte są chińczyki, fura jest spuchnięta od rdzy (co może być tłumaczone jako rat-style) albo auto ogólnie wygląda jak ze śmietnika. Oczywiście nie każdy ma i nie każdy będzie miał pieniądze samochody po kilkaset tysięcy i dom wyłożony "sajdingiem" z krasnalem w ogródku ale chyba każdy powinien mieć trochę oleju w głowie i nie kupować samochodów na które go nie stać. To nie są czasy rzymian gdzie informacje były dystrybuowane konno albo posłańcem. O wszystkim można przeczytać w necie i na różnych forach i trochę pomyśleć czy będzie nas stać kupić komplet dobrych opon do naszej E60 za 4 tys PLN wydając na auto 25 tys PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ee była tu już przecież próba zakupu GTRA za stówe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Jak już wspomniałeś o A6 C6 3.0 TDI, to ciekawe jak tam było z rozrządem i jaka byłaby ewentualna reakcja właściciela jakby w serwisie powiedzieli cenę za wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin986 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Tylko 1,8 do civica ufo.za 25 tys to możesz kupić szrota z rocznika 2006...szukałem w tamtym roku tego modelu i za zmęczone 1,4 wołali takie kwoty a 1.8 droższe bo ich jak na lekarstwo niestety.Zjeździłem pół śląska gdzoe usiłowano mi wcisnąć buble mające rzekomo 130 tys a na lewarku guma schodziła i wnętrze ściorane.1.8 ma to do siebie że niestety jak zadbane to idzie od ręki. W grudniu kupiona Civic 2006 1.8 przebieg 130 000 pełny serwis ASO, pierwszy właściciel PL - 25 000 zł Można? Można!, a tak na serio samochód technicznie w super stanie wszystko robione w ASO (nawet wymiana baterii w kluczyku), ale przez ok 3 lata jeździła nim kobieta, wgniotek ma w cho&^re i ciut, lakier wyrysowany z każdej strony, wnętrze w porządku. Auto kupione trochę szczęśliwie, handlarz kupił je w czwartek, wystawił na allegro w sobotę, ja w poniedziałek już kupiłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 ufo są fajne, ale drogie. z 2006 roku płacisz 25-30k. A za type-r z roku 2004-5 (vii gen) płacisz tyle samo. Różnica rok-dwa lata, a to co dostajesz w tych pieniądzach jest ciężkie do porównania. vii gen jest przestronny, dobrze się prowadzi, a type-r to type-r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin986 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 ufo są fajne, ale drogie. z 2006 roku płacisz 25-30k. A za type-r z roku 2004-5 (vii gen) płacisz tyle samo. Różnica rok-dwa lata, a to co dostajesz w tych pieniądzach jest ciężkie do porównania. vii gen jest przestronny, dobrze się prowadzi, a type-r to type-r. Zależy kto co potrzebuje, ja szukałem samochodu z dużym bagażnikiem koniecznie 5 drzwi (1.5 roczna córa, którą trzeba instalować w foteliku), niezawodnego, z silnikiem benzynowym, i dającego frajdę z jazdy. Civic ufo wpisywał mi się w te wymagania idealnie, bagażnik ma bardzo duży, jest tani w utrzymaniu, (ceny w ASO naprawdę przystępne). Daje mnóstwo frajdy z jazdy jak dla mnie idealny kompromis pomiędzy funem a komfortem. P.S. Jeszcze 3 lata temu w ciemno brałbym zadbane EP3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atvmmz Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 kandy 3.0 TDI jest na łańcuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funner Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 No właśnie jest, ale w v'kach rozrząd na łańcuchu i tak się wyciąga.. Poza tym z tego co pamiętam to we wczesnych 3.0TDi był problem właśnie z rozrządem. Plus to, że rozrząd jest z tyłu, jeśli dobrze pamiętam, a to generuje dodatkowe koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 kandy 3.0 TDI jest na łańcuchu. Wiem, ale ten łańcuch się rozciąga (taki urok, a raczej jego brak, silnika), a rozrząd jest od strony kabiny i żeby to wymienić to trzeba wyjąć cały silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi