manio49 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 ... jak wyglada sprawa korozji w tych modelach? Obecna, znajomy ma G V z 2004 i łapie łączenie progu z przednim błotnikiem i tylne nadkola, samochód ma od nowości, więc musisz porządnie przejrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 w Golfie V byl jakis fabryczny problem na dole przednich drzwi w miejscu laczenia z blotnikiem i progiem, w zimie namarzal tam snieg i wyginalo blache.. gdzies kiedys o tym czytalem ale teraz nie moge znalezc tego linka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Vectry C, które rdzewieją na potęgę Sorry, jeżdżę Vectrą C, kilku znajomych ma też i nie widziałem jeszcze zardzewiałej. Chyba że jakiś kowal klepał i malował pędzlem, to się wtedy zgodzę. Awarie? Jeśli chodzi o silnik to typowe usterki jakie występowały we Fiatach, Alfach itp. Z usterek samego opla przez moje 4 lata? Padnięty silniczek od wycieraczek, pęknięta sprężyna amortyzatora, dziura w chłodnicy od jakiegoś kamienia Jak ktoś nie potrafi dbać o auto, no to sorry Co do Focusa, to nie widziałem jeszcze takiego który by nie rdzewiał. I czy garażowany, czy nie. Dół drzwi w tym aucie to jakaś porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekr6 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Notoryczne usterki trafiają się każdemu producentowi samochodów, inną kwestią jeż sztab ludzi w ASO odpowiedzialnych za ich usunięcie. Druga sprawa to dbanie o auto. Rób naprawy na bieżąco, unikając półśrodków w postaci najtańszych części i pseudo emulatorów i problemów nie będzie. Vectrą C, kilku znajomych ma też i nie widziałem jeszcze zardzewiałej. Chyba że jakiś kowal klepał i malował pędzlem, to się wtedy zgodzę. Awarie? Jeśli chodzi o silnik to typowe usterki jakie występowały we Fiatach, Alfach itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Rób naprawy na bieżąco, unikając półśrodków w postaci najtańszych części i pseudo emulatorów i problemów nie będzie. niestety w praktyce dotyczy to kilku, najwyżej kilkunastu procent użytkowników. Ale przynajmniej na szrotach i w najtańszych sklepach ruch, a na forach popularnych marek jest co poczytać: POMOCY, SZARPIE NA GAZIE itd . Niestety, doprowadzić do ładu auto po takich szprytnych, cwanych i nie lubiących przepłacać, to już jest mniej wesoło - czasowa i psychiczna męka oraz ruina dla portfela.... Co do Focusa, to nie widziałem jeszcze takiego który by nie rdzewiał Ekhmmm.... Cyknąć kilka fotek jak wygląda Dół drzwi i podwozie w 3-letnim Mk2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Twój się nie liczy Opel ma słabe blachy i to się nie zmieniło Jakie auto by nie było im większy spas,tym więcej do zepsucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlacK Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Sorry, jeżdżę Vectrą C, kilku znajomych ma też i nie widziałem jeszcze zardzewiałej. Chyba że jakiś kowal klepał i malował pędzlem, to się wtedy zgodzę. Awarie? Jeśli chodzi o silnik to typowe usterki jakie występowały we Fiatach, Alfach itp. Diesel fiatowski mówisz Zależy jaki się wybierze, mam 1.9MJ 8V podciągnięty do 160KM/370Nm, elastyczność fajna, spalanie niskie (średnia 6,3l z klimą), jak na razie całkowicie bezproblemowy. Tyle, że olej co 10-12tys. a nie jak zaleca fiat co 30tys., paliwo ze sprawdzonej stacji i... egr i dpf off Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 BlacK, długo jeździsz swoją Cromką? Zadowolony jesteś? Sam myślę czasami o takiej jak Ty masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 gruby_RS, mk2 jeździłem tylko rocznym i garażowanym większość czasu, więc ciężko o ogniska rdzy Mówię o Focusach w rocznikach podobnych do Vectry C Twój RS się nie liczy. BlacK, ja mam 1.9 CDTI, seryjne 150KM, przekręcone na 180KM. Usterki - zapchany egr - usunięty programowo i zaślepiony, cuda z DPF - usunięty filtr, klapy wirowe od kolektora - wymieniony cały kolektor na poprawiony. Czyli wszystko standard jak w tych silnikach. Wracając do dyskusji. Tak jak wujek Gruby napisał, że dbanie o samochód dotyczy tylko kilkunastu procent kierowców. Tak samo jak z kosmetyką samochodową. Uświadomionych jest tylko kilka procent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaxh Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Randall, a to nie w golfie IV?? Bo ja mam IV i mi sie tak zrobilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Randall, a to nie w golfie IV?? Bo ja mam IV i mi sie tak zrobilo Nie wiem jak w IV ale w V napewno bo kiedys jak jeszcze mialem ibize to sie interesowalem tym modelem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlacK Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 BlacK, długo jeździsz swoją Cromką? Zadowolony jesteś? Sam myślę czasami o takiej jak Ty masz Kupiłem w tamtym roku, zrobiłem ok. 20tys. Ściągnięte przez dilera fiata z włoch, bezwypadkowy z potwierdzonym przebiegiem. Jedyne co rzuciło mi się w oczy, to ilość kasowań inspekcji oleju wskazującej na wymianę co ok.30tys. Włoska paranoja... Samo autko fajne, duże, wygodne, ciche i dynamiczne (po mapowaniu). Na hamowni byłem miesiąc po zakupie (siadał egr) i nie żałuję ani jednej wydanej złotówki. Wyposażenie mam "środkowe" czyli dynamic plus parę dodatków ponad standard m.in. ESP+ASR+MSR+HBA, 9 poduch, parrot etc. W kromalu siedzi się wysoko, widoczność w środku b.dobra, skrzynia 6 biegowa, duży prześwit pod budą, fabryczne audio niezłe (8 głośników). Brakuje mi trochę ksenonów, na mokrym ciemnym asfalcie szału nie ma na soczewkach. Do HIDów jakoś nie mogę się przekonać... a zapierałem się, że nigdy nie kupię czarnego auta tutaj masz m.in. wyposażenie http://pl.scribd.com/doc/9959011/Fiat-C ... Techniczne a tu kawałek mojej cromki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadowpicture Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Panowie, zastanawiam się nad C 220 CDI, C 270 CDI tak od 2005 roku. Ma ktoś doświadczenie z tym modelem? Raczej automat. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 często siada zespolzaworow w skrzyni , uzywka hydraulika około 500 - 1000 zl , wtryski dosyć wytrzymale , ogolnie korozja rzadko na rantach tylnych blotnikow. poza tym MEGA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 shadowpicture, możesz brać śmiało, tylko żeby miał przejechane do pół miliona kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Panowie od "Opli" co powiedzie na crossovera od w/w producenta, czyli model Antara. Modele z 2008 sa dość przystępne cenowo, a w 2011 ponoć zrobili mu lifting. Zdecydowanie jest tańszy od Mitsubishi ASX i ma 4x4, a ASX jedynie w mocniejszych wersjach silnikowych ma 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzLU Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 escimo u Ciebie tez tak turbina podgwizduje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadowpicture Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 gtszudi,yukon dzieki Panowie.. w takim razie zaczynam przeglądać ebay.de! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 kerad, ASX jest mniejszy. Mi odradzali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 GrzegorzLU, nope, turbo prawie nie słychać. U kolegi w 2.2DTI z daleka ją słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 kerad, ASX jest mniejszy. Mi odradzali A co radzili? Outlander trochę duży, jeszcze z tych rozmiarówek co ASX jest Nissan Qashqai, ale znowu piszą że zawieszenie jest jak z kauczuku i podskakuje jak piłeczka a na zakrętach potrafi sie kilka cm przesunąć. Ten opel Antara ze względu na cena mnie zainteresował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ogólnie ja pytałem w salonie i powiedzieli,że Captiva niby to samo,a mniej się psuje Podaj budżet to Ci powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Nie wiem ale jakos Chevrolet do mnie nie przemawia jako marka, tak jak Dacia. Ta Captiva musi być duża skoro ma 7 miejsc. Priorytet do dołączany napęd 4x4 (nie stały żeby mniej palił), bo w zimie ibizą nie jestem wstanie wszędzie dojechać i czasami muszę ją w polach zostawiać... A biorę służbowego Kia Sportage z 2006r włączam przycisk 4x4 i śmigam po zaspach jak mi sie podoba Ale w tej budzie mi sie nie podoba a w najnowszej Sportage jest za drogie Raczej benzyna bo nie robię za dużo km w roku, jak mam jednoślada to auto raczej stoi niz jeździ, wiec eksploatacja diesla sie nie opłaca. Co prawda chciałbym żeby miał takie osiągi jak ibiza (190/390) ale w tej kasie to nie realne. Oscyluję ok 40 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Jak ma być mały suv w benzynie to tylko Rav4 lub Cr-V Ew.jakieś a3 sportback w quatrro,tylko tam to tylko mocniejsze silniki ,lub octa 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 kerad, a może CX-5? albo Rav4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi