Yahoon Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Takie jazdy robią te silniki? O.o A ja myślałem, że jak wolnossące benzynki, to nie powinno być zbytnich wydatków... A Focus rok 2010 i w górę? Też w benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exantuss Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Chodzi o astre h? I silniki xer, xep? Omijaj z daleka. Chyba żeś forsiasty. Termostat z uszczelką z gumy, która rozłazi się w kawałkach po całym silniku. Ale numer jeden w silnikach benzynowych opla to koła zebate zmiennych faz rozrządu. W środku użyto blaszki z puszki po tunczyku, która jest za cienka. Być może puszka po makreli byłaby lepsza ale inżynierowie opla tego już nie sprawdzili. Blaszki te ulegają zniszczeniu i z tych kół dobywa się tzw. efekt dizla i auto przestaje jechać. Koszt za jedno koło 550-600 pln plus wymiana. Numer dwa to dwadzieścia uszczelek chłodnicy oleju. Leci z nich jak ch... Ten sam silnik znany jest w alfach jako 1.8 mpi. Pracujesz przy tych silnikach? Czy opinia wujka sąsiada szwagra? Znam vectra zarówno 1.8 140KM i przelifty 125 i nikt nie ma żadnych problemów. Swego czasu sam chciałem kupić vectrę XER i nie znalazłem nigdzie takich opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekZKL Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 To se kolego poszukaj w google z18xer kfzr lub koła faz rozrządu vel hałas przy starcie. Posiadam ten silnik. Po drugie 1.8 125 KM to jego poprzednik bez tych kół, dużo prostszy. Chcesz to kupuj. Tylko szykuj od razu 2 tysie na start. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Tylko o ile mi wiadomo nie montowano w ogóle 1.8 do Astry IV. W Astrze trzeba uważać na skrzynie biegów w której padają łożyska. I remont to około 2500. Reszta rzeczy to standard jesli chodzi o obecne auta czyli diesle to dwumasa plus czasem turbina, nie słyszałem o problemach z DPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekmlawa Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 I na mnie przyszła pora zmiany auta. Aktualny MKIV idzie w rodzine,bo szkoda takiego dobrego okazu mi sprzedawać. 2.0 8v spisywało się świetnie. Przez 3 lata mechanika nie widział,a przejechał ok.30 tys km. Poszukuje raczej kompaktu. Rocznie do 10 tys. Dużo odcinków 20-50 km. Troche wyjazdów 200-400 km. Benzyna. Ilosc drzwi nie gra roli,bagaznik także.Autem raczej sam,albo w 2 osoby. Moc 115-150 koni.kwota 25 tys. Na co patrzyłem: Astra H - 1.8 125 ( cięzke do znalezienia auto) 1.8 140( średni silnik) Civic VII - auto nie dla mnie, piekne z zewnatrz, a w środku jakbym usiadł w Pandzie.... Corolla - nie pociaga mnie nic w tym aucie Polecicie coś? Jakiś posiadacz Forda? słyszałem,ze Focus 2 jest w porzadku, jakis silnik godny polecenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Ja mam Z18XER w tej chwili ma 180kkm, zrobiłem sam prawie 100kkm... Przykro mi że masz takie złe doświadczenia z tym silnikiem, ja mam wręcz przeciwne... Musiałeś trafić na strasznie zjeżdżone lub zaniedbane auto albo jakiś "poniedziałkowy" egzemplarz (oprócz tych kół rozrządu, to akurat prawda, ale też i nie reguła...) Jedyne co pokrywa się z moim użytkowaniem to koła zmiennych faz rozrządu, wymieniłem przy 175kkm, zaczęły odzywać się od ok 170kkm, ale silnik do końca trzymał moc i nie wywalał żadnych błędów. Lejesz porządny olej, wymieniasz co 10-15kkm, dbasz o jego prawidłowy stan, nie butujesz na zimnym i koła potrafią wytrzymać dość długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekmlawa Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 DDominikk xera już całkiem łatwo wyłapać. Jak tam spalanie wyglada? naczytałem sie troche o tych silnikach od strony mechanicznej i mam mieszane uczucia,ale wiadomo trafisz na zajechany najprostszy i najlepszy silnik i też możesz spedzić dużo czasu u mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Wiadomo, jak z każdym autem, można różnie trafić... Ja trafiłem na zdrowego i nie sprawiającego problemów XERa, a znów wcześniej miałem bardzo kapryśne 1.9TDI PD które uchodzi za wzór, co ja zrobię, tak już trafiam Ze spalaniem jest bardzo różnie, potrafi zejść do 6 litrów podczas ekonomicznej jazdy (ostatnio dużo jeżdżę Kielce - Kraków i jest to wynik powtarzalny, ale podkreślam, ekonomiczna jazda zgodnie z przepisami), w korkach po mieście dobije do 8.5 - 9. Średnio można przyjąć okolice 7-7.5. Faktem jest też ten termostat, sprawdziłem właśnie w katalogu IC i kosztuje bez rabatu 450zł, trochę nieprzemyślana konstrukcja z wbudowaną grzałką, przez co wymieniasz całość razem z korpusem, ale u mnie działa i jest wszystko ok, więc chyba nie jest aż tak bardzo awaryjny, lecz pewne jest że kiedyś popsuć się musi. Ogólnie w mojej opinii bardzo bezproblemowy i tani w eksploatacji samochód, nie jest to może silnik który bez wkładu finansowego przejedzie 300kkm, ale nie jest też bardzo ryzykowny. Chociaż przyznaję że jak ktoś kupi nieświadomy o tym co piszemy (rozrząd i np termostat) to się zniechęci... Ale to akurat da się sprawdzić przed zakupem - koła słychać gdy odpala się zimny silnik, termostat - wiadomo temperatura cieczy oraz porządna diagnostyka komputerowa (padnięta grzałka termostatu podobno wywala błąd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekZKL Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Mój ma przebieg 184tys, koła przy starcie tłuczą od roku, ok 8tys km. Nie wymieniam, ten typ tak ma, póki się nie rozpadły to jeżdżę. Przy zakupie trzeba uważać, astra j 125km, to ten sam silnik z ograniczoną elektronicznie mocą. Ktoś sprzedaje nie dlatego że jest idealne tylko pewnie że już zaczyna się psuć. Więc trzeba mieć na uwadze ewentualne wydatki na starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 A coś o punto 1.1 możecie powiedzieć?? http://moto.gratka.pl/tresc/fiat-punto- ... 62385.html tego znalazłem, wygląda okej, wiem, że pada tylny wahacz. Rdza jak wszędzie, drzwi, klapa, progi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 1.1 Idiotoodporny silnik z SC. Raczej każdy poleca ale to w SC. W punciaku trochę mało tych kuni... Jednak jeżeli to żaden priorytet to raczej brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autko tylko do miasta, mocy nie musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekZKL Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 No to kup sobie seicento lub deawoo tico w dobrym stanie bez rdzy i nie musisz się w koszty pakować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ale to są małe auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 spokojnie punto możesz brać.. to był mój pierwszy samochód.. nawet kolor taki sam jak ten z linku. teraz dziadkowi kupiliśmy rok temu identycznego tylko złoty. slinik prosty, trwały, u dziadka ma 190kkm przejechane i lata.. a ja mu daję z 250kkm pewnie. częsci tanie, wygodny, w miarę duzy samochód za śmieszne pieniądze. najważniejsza rzecz to blacha a szczególnie podłoga. na to zwróc uwagę. naprawa blachy pochlonełaby najwiecej kasy bo czesci mechaniczne tanie jak barszcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 kup sobie seicento lub deawoo tico Chyba jaja sobie robisz - Punto większe, więcej miejsca, przez co wygodniejsze a przede wszystkim bezpieczniejsze od puszki Tico czy SC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas88 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 wojtas88 lubią polecieć skrzynie przy przebiegu 120kkm Szwagier dosiadą tą krowę i powiem szczerze że samochód trochę niedoceniony. Silnik Na plus ogromny bagażnik. Skrzynie masz na mysli automat czy manual? A jak z komfortem? Jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ktoś zna te samochody, może coś więcej o nich powiedzieć? http://otomoto.pl/bmw-545-m-pakiet-serw ... 49234.html http://allegro.pl/bmw-545i-m-pakiet-man ... 97868.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Powie mi ktoś czym się różni zawieszenie w a4 b5 i a6 c5 ? Bo jak jakieś zestawy wahaczy widziałem to pasuje i do tego i do tego i jeszcze do passerati Jakieś znaczące różnice między a6 i a4 poza tym że lepiej wykonane, droższe, więcej miejsca i cięższe ? I jest czego się obawiać z silnikiem 1.8 w a4 ? Bo w a6 to chyba najlepsze rozwiązanie to 1.8t, ni ? Na vagach się nie znam nic a nic, a chętnie bym się czegoś dowiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ktoś zna te samochody, może coś więcej o nich powiedzieć? http://otomoto.pl/bmw-545-m-pakiet-serw ... 49234.html http://allegro.pl/bmw-545i-m-pakiet-man ... 97868.html Kolega goni 545i ale bez M w automacie i dość spasiona,jak chcesz to mogę go podpytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbiz Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 wojtas88 lubią polecieć skrzynie przy przebiegu 120kkm Szwagier dosiada tą krowę i powiem szczerze że samochód trochę niedoceniony. Silnik Na plus ogromny bagażnik. Skrzynie masz na myśli automat czy manual? A jak z komfortem? Jest ok? Manual - skrzynia chyba ta też występuje w Alfach więc może jakiś Alfan się wypowie. Podobno wczesna wymiana łożysk ratuje te skrzynie. Jak pisałem samochód trochę niedoceniony - miejsca dużo. 150KM bo taką wersją jeździłem i muszę przyznać że bardzo przyjemna jazda. Niem wiem jak w innych wersjach ale ta która jeździłem ma wygodne fotele, ksenony, relingi dachowe które dodają uroku - bez nich samochód trochę ubogo wygląda zwłaszcza jeśli jest w srebrnym kolorze. Środek jak to fiat za bogato nie ma ale trochę stylu ratują "drewniane" wstawki które pasują do ciemnobrązowego nadwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Skrzynia m32 pada, mi po 195kkm padła. Teraz niedługo będę znowu zmieniał olej i doleję jakiegoś dodatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Kupiliśmy punciaka. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poniatkys Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Powie mi ktoś czym się różni zawieszenie w a4 b5 i a6 c5 ? Bo jak jakieś zestawy wahaczy widziałem to pasuje i do tego i do tego i jeszcze do passerati Jakieś znaczące różnice między a6 i a4 poza tym że lepiej wykonane, droższe, więcej miejsca i cięższe ? I jest czego się obawiać z silnikiem 1.8 w a4 ? Bo w a6 to chyba najlepsze rozwiązanie to 1.8t, ni ? Na vagach się nie znam nic a nic, a chętnie bym się czegoś dowiedział Zawieszenie, tj wachacze nie różnią się niczym, do a4b5.5 wsadzilismy wachacze od a4b7 nawet. Różnic pomiędzy a4b5 i a5c5 poza wiekością nie ma, mechanicznych oczywiście. 1.8 20V jeśli ma zmienne fazy to rozrząd jest kosztowny, ale 110-120 kkm wytrzymuje. Do a6 proponował bym jednak 2.4 albo 2.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Kupiliśmy punciaka. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc. super. będziesz zadowolony. zrób jakieś fotki i wrzuć do Nasze Pieszczochy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi