kuflik Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Swoop, a co proponujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 za cyfrę do 30k możesz wziąć jak ja: Aurisa, Corolle (ta akurat ma mały bagażnik, ale jeśli ci to nie przeszkadza) albo Avensis ... może jestem monotematyczny, ale lubię Toyoty choć jak się nastawiasz na LPG, to raczej Toyota się nie nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 choć jak się nastawiasz na LPG, to raczej Toyota się nie nadaje No i widzisz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 a może klekot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 za małe przebiegi chyba.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 kuflik, rzuciłeś tematem E46 w 2.0d, to już w domu nasza druga ba, wujek też miał M47n i złego słowa powiedzieć nie można, fakt błotniki przód i tył lubi ruda ale to nie każdego egzemplarza dotyczy. Pomijając klapki w kolektorze, przekaźniki świec imho fajne auto choć jak na swoje gabaryty ciasnawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Sucre, z Focusem nie ma tragedii jeśli się dba, przynajmniej ja nie narzekam skoro nowe samochody gniją to czego wymagać od 10-cio letniego Forda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 focus gnije jak pojebany, nie ma chyba elementu ktorego nie lubila by ruda.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 kempus, tak samo jest z oplem którego przestawiasz jako awaryjnego, jak się dba tak się ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes12 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 focus mk2 szczególnie jest podatny na rdze w okolicy nadkoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 focus gnije jak j***y, nie ma chyba elementu ktorego nie lubila by ruda.. To chyba zależy od konkretnego egzemplarza. Mój Mk1 z 2004 r. zachowuje się raczej standardowo, czyli ranty drzwi i klapy bagażnika Trzeba to zrobić w miarę wcześnie, żeby ruda nie wyszła i na wylot...i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 kuflik, z VAG-a może Leon II? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 o i ja się przyłšcze do piotelania o nowych/starych autach:)Powoli przymierzam się do dokupienia drugiego auta (astra pójdzie dla narzeczonej/żony). Budżet- chciałbym się zmiecić w 30000 z jakim pakietem startowym i ewentualnym lpg czyli na auto powiedzmy 25000 (w razie potrzeby co można dołożyć...). Co do wymagań: Niecałe 20 000 rocznie Większoć jazda podmiejska (18km do roboty- najpierw DK11 potem 2pasmówka prawie pod pracę), jazda w godzinach obniżonego ruchu. Zdolnoć do jazdy w 4 osoby na wakacje z prędkociš przelotowš 150 km/h we względnej ciszy. Więcej mocy niż mam (90km obecnie)- na trasie jest tragedia Celuje w 130+ Mile widziane: xenon (lubie jasnš drogę) oraz skóra. Sensowne koszty utrzymania, nie chcę pracować na samochód, jednak za komfort mogę trochę dopłacić No i teraz, jakie pomysły mi do tej pory przyszły do głowy: 1. E46 kombi w lpg jednak tutaj kusi mnie też 2.0d? 2. Signum lub ewentualnie vectra LPG (najchętniej 2.0 175) 3. Jaki VAG 1.8t? (a6c5?) uderz w Renault Megane 3 hatchback 5 drzwi z 1.5 dCi 110 KM i mysle ze ci wystarczy. w serwisie renault uznawane za niezniszczalne Renault. sam przez ponad 2 lata serwisowania renowek jako mechanik u Zdunka , mogę polecić każdemu. filtr oleje klocki tarcze filtry oleje klocki tarcze , pierwsze luzy w zawieszeniu pokazaly się dopiero przy 180 000 km. wyposazenie w standardzie ma przyzwoite , nie zgnije , mało pali a z 6 skrzynia można szybko i komfortowo podrozowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 http://tablica.pl/oferta/golf-3-CID5-ID ... 64b3a8c69f co sądzicie ? Cena śmieszna wiem , ale jak na pierwszy samochód III bd chyba ideałem , miał ojciec kiedyś super III GTD i stąd mam dobre nastawienie do III . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Damianldz, po prostu dobry wóz szwagier ma podobnego jako drugi samochód, wersja 90KM, na blacie 300kkm, a ile w rzeczywistości to nawet fabryka nie wie. Samochód nie do zdarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMarcin95x Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 http://tablica.pl/oferta/audi-a4-1-9tdi ... bffd0d4228 lub http://tablica.pl/oferta/audi-a3-1-9-td ... 998f88d875 Jak myślicie warto ? czy polować na A4 B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 też się zastanawiam nad A4 B6 ale tam trzeba mieć minimum te 17-18k.. ogólnie pytanie co wybrać: Astra III w kombi z 1.9CDTI 2005/2006r, Peugot 407 diesel albo benzyna w podobnym roczniki czy właśnie może oczywiście starsze A4 B6 z 1.9 TDI albo 1.8T ? najlepsze nastawienie mam do astry bo jeździłem Iką i IIką i mam bardzo dobre wspomnienia.. udzielałem sie na forum, modziłem itp.. ale tamte też kuszą.. Audi chyba odpada bo mimo, że klasa premium to jednak najstarsze auto a ja miałem sobie odmłodzić samochód.. samą marką się nie jeździ.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 xMarcin95x, zobacz e39 w dziale giełdy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyymek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Z tego co ja wiem 1,5 dci to bardzo lipna konstrukcja silnika, u mojego mechaniora już 2 leżą w garażu i on także ich nie poleca jak już to 1,9 dci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Z tego co ja wiem 1,5 dci to bardzo lipna konstrukcja silnika, u mojego mechaniora już 2 leżą w garażu i on także ich nie poleca jak już to 1,9 dci w 1.9 dci padaly turbiny i panewki na potege turbina max na 80 tys. w 1.5 dci jeśli się zmienia olej max co 15 tys nie trzeba się o nic obawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 1.5 dci Czuję się wywołany do tabicy Lipny układ wtryskowy. Lejesz byle co - zdechnie momentalnie i naprawa liczona w tysiącach. Oczywiście nie wiem, o które dCi tutaj chodzi. Te montowane od Clio III już chyba są w miarę dobrze skonstruowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 1.5dci to dramat, mówię tutaj o tych montowanych w scenicach i meganach II. DCi jak coś to dopiero chyba od 2007r, coś się w nich wtedy poprawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Do 30.000zł szczerze polecam Lagunę III generacji. Wuja miał od 2007 do 2012 roku z silnikiem 2.0dci, nakręcił jakoś 200.000km i absolutnie nic się nie działo, wnętrze nie skrzypiało i autko nadal sprawiało wrażenie świeżego. Poza tym silnik cichutki i dynamiczny. Nie szedłbym raczej w wolnossące silniki, bo auto nie będzie miało mocy (chyba, że jakieś V6 ) , o elastyczności możesz zapomnieć, no i spali zawsze swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom87 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Moze ktos cos wiecej powiedziec nt Golf V z silnikiem 1.6 benzyna? Samochod z 2004 roku, wpadl mi w rece taki egzemplarz w rozsadnej kwocie i rozwazam zakup Przeznaczenie typowo miejskie, przebieg maksymalnie 10-15 tys rocznie. Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? czy silnik posiada jakies standardowe bolaczki? jak wyglada sprawa korozji w tych modelach? 1.6 szalu nie bedzie, ale czy da sie "normalnie" poruszac zakladajac ciagle wlaczona klime? Czy jest ktos z Poznania badz okolic, kto za rozsadne pieniadze wypozyczy miernik gr lakieru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 a ten 1.6, to jest 8V, czy 16V (115 KM)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi