Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

za cyfrę do 30k możesz wziąć jak ja: Aurisa, Corolle (ta akurat ma mały bagażnik, ale jeśli ci to nie przeszkadza) albo Avensis ...

 

może jestem monotematyczny, ale lubię Toyoty :good:

 

choć jak się nastawiasz na LPG, to raczej Toyota się nie nadaje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuflik, rzuciłeś tematem E46 w 2.0d, to już w domu nasza druga ba, wujek też miał M47n i złego słowa powiedzieć nie można, fakt błotniki przód i tył lubi ruda ale to nie każdego egzemplarza dotyczy.

 

Pomijając klapki w kolektorze, przekaźniki świec imho fajne auto choć jak na swoje gabaryty ciasnawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

focus gnije jak j***y, nie ma chyba elementu ktorego nie lubila by ruda.. :/

 

To chyba zależy od konkretnego egzemplarza. Mój Mk1 z 2004 r. zachowuje się raczej standardowo, czyli ranty drzwi i klapy bagażnika ;) Trzeba to zrobić w miarę wcześnie, żeby ruda nie wyszła i na wylot...i po problemie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o i ja się przyłšcze do piotelania o nowych/starych autach:)

Powoli przymierzam się do dokupienia drugiego auta (astra pójdzie dla narzeczonej/żony).

Budżet- chciałbym się zmiecić w 30000 z jakim pakietem startowym i ewentualnym lpg czyli na auto powiedzmy 25000 (w razie potrzeby co można dołożyć...).

Co do wymagań:

Niecałe 20 000 rocznie

Większoć jazda podmiejska (18km do roboty- najpierw DK11 potem 2pasmówka prawie pod pracę), jazda w godzinach obniżonego ruchu.

Zdolnoć do jazdy w 4 osoby na wakacje z prędkociš przelotowš 150 km/h we względnej ciszy.

Więcej mocy niż mam (90km obecnie)- na trasie jest tragedia Celuje w 130+

Mile widziane: xenon (lubie jasnš drogę) oraz skóra.

Sensowne koszty utrzymania, nie chcę pracować na samochód, jednak za komfort mogę trochę dopłacić;)

No i teraz, jakie pomysły mi do tej pory przyszły do głowy:

1. E46 kombi w lpg jednak tutaj kusi mnie też 2.0d?

2. Signum lub ewentualnie vectra LPG (najchętniej 2.0 175)

3. Jaki VAG 1.8t? (a6c5?)

 

uderz w Renault Megane 3 hatchback 5 drzwi z 1.5 dCi 110 KM i mysle ze ci wystarczy.

 

w serwisie renault uznawane za niezniszczalne Renault. sam przez ponad 2 lata serwisowania renowek jako mechanik u Zdunka , mogę polecić każdemu. filtr oleje klocki tarcze filtry oleje klocki tarcze , pierwsze luzy w zawieszeniu pokazaly się dopiero przy 180 000 km.

 

wyposazenie w standardzie ma przyzwoite , nie zgnije , mało pali a z 6 skrzynia można szybko i komfortowo podrozowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://tablica.pl/oferta/golf-3-CID5-ID ... 64b3a8c69f

 

 

co sądzicie ? Cena śmieszna wiem , ale jak na pierwszy samochód III bd chyba ideałem , miał ojciec kiedyś super III GTD i stąd mam dobre nastawienie do III .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też się zastanawiam nad A4 B6 ale tam trzeba mieć minimum te 17-18k..

 

ogólnie pytanie co wybrać:

 

Astra III w kombi z 1.9CDTI 2005/2006r, Peugot 407 diesel albo benzyna w podobnym roczniki czy właśnie może oczywiście starsze A4 B6 z 1.9 TDI albo 1.8T ?

 

najlepsze nastawienie mam do astry bo jeździłem Iką i IIką i mam bardzo dobre wspomnienia.. udzielałem sie na forum, modziłem itp.. ale tamte też kuszą..

 

Audi chyba odpada bo mimo, że klasa premium to jednak najstarsze auto a ja miałem sobie odmłodzić samochód.. samą marką się nie jeździ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem 1,5 dci to bardzo lipna konstrukcja silnika, u mojego mechaniora już 2 leżą w garażu i on także ich nie poleca jak już to 1,9 dci

 

w 1.9 dci padaly turbiny i panewki na potege turbina max na 80 tys.

 

w 1.5 dci jeśli się zmienia olej max co 15 tys nie trzeba się o nic obawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.5 dci

Czuję się wywołany do tabicy :kox:

Lipny układ wtryskowy. Lejesz byle co - zdechnie momentalnie i naprawa liczona w tysiącach. Oczywiście nie wiem, o które dCi tutaj chodzi. Te montowane od Clio III już chyba są w miarę dobrze skonstruowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 30.000zł szczerze polecam Lagunę III generacji. Wuja miał od 2007 do 2012 roku z silnikiem 2.0dci, nakręcił jakoś 200.000km i absolutnie nic się nie działo, wnętrze nie skrzypiało i autko nadal sprawiało wrażenie świeżego. Poza tym silnik cichutki i dynamiczny. Nie szedłbym raczej w wolnossące silniki, bo auto nie będzie miało mocy (chyba, że jakieś V6 :D ) , o elastyczności możesz zapomnieć, no i spali zawsze swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos cos wiecej powiedziec nt Golf V z silnikiem 1.6 benzyna? Samochod z 2004 roku, wpadl mi w rece taki egzemplarz w rozsadnej kwocie i rozwazam zakup :)

 

Przeznaczenie typowo miejskie, przebieg maksymalnie 10-15 tys rocznie.

Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? czy silnik posiada jakies standardowe bolaczki? jak wyglada sprawa korozji w tych modelach? 1.6 szalu nie bedzie, ale czy da sie "normalnie" poruszac zakladajac ciagle wlaczona klime? ;)

 

Czy jest ktos z Poznania badz okolic, kto za rozsadne pieniadze wypozyczy miernik gr lakieru? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.