kuflik Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 A w takim 407 gdzie 90% to jazda podmiejska to 1.6hdi się sprawdzi? Ma mało palić, jazda spokojnego ojca z małym dzieckiem;) Te 2-3 razy w roku trasa 200km i więcej to jakoś też da radę a spalanie pewnie lepsze. Dobrze kombinuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejbiturbo Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 kuflik, mam 407 2.0 w hdi i naprawdę fajnie się jeździ, jeszcze jak się pobawi z chipem to już w ogóle. Co prawda nie byłem w posiadaniu auta z silnikiem, o którym piszesz ale z moich odczuć nawet jako pasażer bez porównania jeśli chodzi o osiągi, a spali może 1l mniej? Chyba, że fajny egzemplarz tego 1.6hdi to inna kwestia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 1.6HDi jest zdecydowanie wolniejszy, brakuj mu tego kopa, który w 2.0 jest mocno odczuwalny. Sama idea diesla do miasta moim zdaniem jest średnia, szkoda motoru. No i zawieszenie 407 w Poznaniu będzie cierpieć, pamiętam jak przejeżdzałem przez torowiska i czułem jak ciąga auto na wszystkie strony. Potem zaczęło stukac. Nie robiłem tego bo stwierdziłem, że przy tym stanie dróg to wyrzucanie kasy w błoto Ale to żaden wyjątek bo mi tu każde auto polega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memo Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Mialem 407 w 1.6 hdi, zrobilem nim ponad 70 tys km, fajne auto, bardzo niskie spalanie i duzy komfort ale realnie patrzac to ten silnik jest za slaby do tego auta , zbyt niski moment obrotowy, drugi raz to tylko 2.0 hdi. Przy 1.6 hdi jest wiecej problemow z fapem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 1.6 hdi Jest odpowiedni do C4, brat ma wersję 110-konną, ale udało mu się i nie ma fabrycznie filtra FAP, rocznik 2009, kupiony w 2010 i ma ponad 140tys km przebiegu. Silnik suchy, bez awarii, ogólnie bardzo fajne zestawienie tego silnika i auta. W C5 będzie trochę za słaby. Ojciec ma 2.2Hdi i to jest bardzo odpowiedni silnik do tego auta 2.0 dieselek będzie dobrym wyborem Na temat 407 nie mogę się za dużo wypowiedzieć, co prawda kuzyn ma wersję SW z tym silnikiem, ale za dużo nie wiem na temat tego auta, wiem jedynie że raczej nie narzeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Z 407 jest jeden problem zawias, jest za niski i dość często szoruje się osłoną silnika, kumpel ma takiego właśnie SW 2.0 HDI i jest bardzo zadowolony spalanko to jakieś 7l przy bujaniu się po mieście, a osłona pod silnikiem została wymieniona na alu może pożyje dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 A w takim 407 gdzie 90% to jazda podmiejska to 1.6hdi się sprawdzi? Od siebie napiszę, że mam volvo V50 z 1.6d (ten sam silnik). Użytkuje go żona i też 90% miasto. Miałem sporo problemów przez nie wypalany a w końcu zapchany dpf. Sam usunąłem skutki jego zapchania jak i wyczyściłem go. Spalanie spadło do 5,2 po mieście a wcześniej miałem 6,5 plus 1,5 litra oleju zmieszanego z ropą w silniku Jeśli auto z tym silnikiem to bez dpf lub wycinać go. Kolega z pracy ma 407 z 2.0 hdi i nie ma z nim żadnych problemów. Ale auto użytkowane w 90% w trasie. Z problemów z dpf się tylko śmieje chociaż jest faktycznie trochę za niskie. Podsumowując diesel tylko na trasę lub bez dpf w miasto. Do samego miasta lepiej szukać Pb z LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memo Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Oslona pod silnikiem w 407 jest lamliwa ale mozna dostać na allegro wytrzymaly zamiennik w kwocie 60 pln, trzeba go tylko kosmetycznie zmodyfikować (tylne otwory mocowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 panowie szukam małego, oszczędnego auta na co dzień i do pracy. myślałem o P207 1.4hdi. Co o tym sądzicie? ma być wygodne i się nie psuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dystrybutor e36ace Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dystrybutor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 panowie szukam małego, oszczędnego auta na co dzień i do pracy. myślałem o P207 1.4hdi. Co o tym sądzicie? ma być wygodne i się nie psuć dobre autko tyle że ma chyba 17s. do setki. Sprawdziłęm i według dt ma 15sek. tak czy inaczej dynamiczny to on nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 przyspieszenie nie jest dla mnie istotnym aspektem mój land cruiser przyspiesza do 100 w pewnie jeszcze gorszym czasie więc jestem przyzwyczajony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dystrybutor e36ace Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dystrybutor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 jeśli chodzi o twojego land cruisera to prawda jest taka że mnie też by nie przeszkadzało a 207 brat ma i jest zadowolony części tanie ze sprzęgłem włącznie co jest ważne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Ciotka śmiga takim z 2008 roku do pracy i po mieście, zrobiła już jakos 100.000km bezawaryjnie silniczel ten sam mam w c3. Mało pali i wcale nie jest jakimś strasznym zawalidrogą do 120 rozpędza się przyjemnie. Fotele całkiem przyjemne, prowadzenie okej, chociaż do fiesty mu daleko pod tym względem. Ceny dziwnie niski zarówno tu jak i na zachodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 a z zawieszeniem nie ma problemu? nie za delikatne na nasze drogi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jak oszczędne to może cos z trojaczków ( ajgo itp) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 P207 To takie minimum pod względem wielkości? Bo szczerze polecam Cytrynę C2 1.4 benzynka, spalanie około 5,5-6 litrów, w mieście bliżej 6. A awaryjność? A co to w ogóle jest? Mam 3 sztuki w domu, jednym jeździ moja dziewczyna, 2004 rok, nieco ponad rok temu kupiony i zrobiła już ponad 30tys km (obecnie 132tys przebiegu) i poza filtrami i olejem zmieniłem tylko końcowy tłumik bo przegnił na mocowaniu, koszt 150zł. Drugim jeździ dziewczyna mojego brata, 2007 rok, kupiony ponad 2 lata temu z przebiegiem 56tys km, pewnym, od pierwszej właścicielki, wszystkie przeglądy robione w ASO Citroena, teraz ma coś około 90tys km i całkowite zero awarii, a brat w dalszym ciągu jeździ do ASO na przeglądy. Trzecim jeździ moja mamuśka, 2008, kupiony jako nowy w styczniu 2009, do dziś nakręciła około 110tys km i poza filtrami i olejami, zmienione były łączniki stabilizatora i jeden sworzeń, oraz letni komplet opon. Poza tym kompletnie nic, te auta są na prawdę świetne, a do tego bardzo zwrotne, całkiem żwawe i mają bardzo dobrą widoczność z wnętrza, ideał, jeśli nie oczekuje czegoś dużego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 trucky dzieki za odp. C2/aygi itp. to jednak trochę za mała jest. różnie to bywa ale średnio w miesiącu robię 5-7kkm i czasem jadę z 2 innymi osobami albo coś w bagażniku się wozi więc za małe też nie może być. wspomniałem o 1.4hdi bo jest tańszy w naprawie niż np. 1.6hdi (DPF, turbina z geometrią, 2masa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_K Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Ja mam P207, rejestracja 01.2007 95kkm, silnik 1.4 Pb 88KM Oszczędny w mieście to nie jest (6,9 l), poza miastem jazda eco to nawet 5,4 l, z grubszych napraw to tylko alternator i w układzie chłodzenia trójnik przy pompie. Jedyny problem to przy niskich temperaturach (minusowe) silnik nie dogrzewa się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Też śmigam c3 generację w tył względem 207 i jest niestety przestarzałe troche zwłaszcza jeśli patrzeć na wygląd, poza tym pancerny wóz. Zawieszenie w 207 hmm ciotka nauczycielka skromna pensja nic nie naprawia a żadnych stuków nie słyszałem jak ostatnio jeździłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maru 123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 c3 wogóle jest trochę koślawe- za wysokie przez co niestabilne i za wąskie przez co ciasne wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_K Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 U mnie wymieniane były tylko podpory i łożyska górne amorów przód - ze dwa lata temu dałem z robocizną około 300plnów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały_dżon Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 @Maru 123, Yaris 2 w d4d silnik nie do zarżnięcia to samo z zawieszeniem, nie wspomnę że autko z taką mocą bardzo przyjemnie jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r00t Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 wspomniałem o 1.4hdi bo jest tańszy w naprawie niż np. 1.6hdi (DPF, turbina z geometrią, 2masa) Były też 1,6HDI 90KM bez FAP'a i bez koła dwumasowego. Mam taki egzemplarz w rodzinie z 2007r. Auto ma zmieniane tylko filtry i płyny. Z zawieszenia póki co nic nie wymagało i nie wymaga wymiany. Trochę przeszkadza tylko brak 6-ego biegu, ale to można przeboleć jak auto będzie głownie jeździło po miejskich arteriach. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 @Maru 123, Yaris 2 w d4d silnik nie do zarżnięcia to samo z zawieszeniem, nie wspomnę że autko z taką mocą bardzo przyjemnie jeździ. To ten sam silnik co w C3/207 Tylko z osprzętem Toyoty i chyba w Toyotach był tylko w tej mocniejszej, 90KM wersji (a są jeszcze chyba 58KM i 70KM najpopularniejsze w C3/207). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyjac Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 c3 wogóle jest trochę koślawe- za wysokie przez co niestabilne i za wąskie przez co ciasne wewnątrz Mówisz, że Citroen c3 jest ciasny wewnątrz? Miałem takiego przez 9 lat i nawet wracałem w 4 osoby znad morza ( raz nawet 4 dorosłych i dziecko) i nie było problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi