booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 A co się dzieje z fordowskimi V6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 przede wszystkim nie trzymają mocy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Ja kupując silnik z r6 lub v6 oczekuję dużo lepszych osiągów niż pierwszy lepszy diesel lub nawet zwykła 2.0 benzyna. V6 na pewno jest droższe w utrzymaniu bo dwie świece więcej, więcej oleju, wyższa stawka OC o spalaniu nie wspominając. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 dwie świece więcej, o spalaniu nie wspominając kilka dyszek więcej raz na rok A taki Galant V6 pali mniej niż 2.0 R4... Z doświadczenia. I wiem, że nie tylko w Mitsu. Poza tym porównywanie wolnossaka z turbodieselem... Gdzie turbodiesel w porównaniu z V6 z kosztami... No chłopie. Chyba, że dwumasę, wtryski i turbo to eksploatacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Problem z utratą mocy to w większości to co napisałem..IMRC Albo pada cięgno od dolotow, albo jara się tranzystor przez co nie podaje zwiększonej dawki paliwa. No a utrata mocy wraz z przebiegiem to chyba dotyczy wszystkich silników. Co do kosztów..olej,świece można przeżyć ale tankowanie boli ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 tankowanie boli To moje V6 jest popsute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Nooo to teraz wiemy że V6 są oszczędniejsze od R4 i tańsze w eksploatacji Chłopie nie wiem jak mam Ci to prościej napisać, silnik V6 z mondeo to dla mnie kupa, nie jedzie, dużo pali a objezdża go 2.0 diesle. Widzę że Twój galant ma osiągi jeszcze gorsze od mondeo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 kilka dyszek więcej raz na rok Tak samo można mówić że dwa cylindry więcej też nie robią różnicy i można brać v8. A tutaj przykład ile kosztuje serwis v12 jesli chodiz np o taka prozaiczną rzecz jak zapłon (chyba kazdy wymienia kable i świece, nie?). I to zamienniki.... Cyt za S-klasse klub: V12... Sprawdziłem w katalogu IC z ciekawości jaki jest koszt: - kabli zapłonowych BOSCH - 1624PLN - jakieś świece 240PLN licząc sztukę po 20PLN - kopułki 2 szt BERU - 950PLN - palce rozdzielacza 2 szt BERU - 470PLN Razem: 3284PLN za sam tylko zapłon.... Oczywiście cen z powyższego wyliczenia nie należy brać zbyt dosłownie, mogą się róznić gdyż jak wiadomo IC tani nie jest To ja za pełny serwis auta w ASO MB przy 70 tkm ostatnio mniej zapłaciłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 booohal,nie wiem jak jeżdzisz ale ja lubię słuchać mruczenia V6 więc... Na trasie jadąc jak emeryt 90-100km/h też mi weżmie z 8,5l ale jak cisnę 180-200 to wychleje. No i w mieście przy kręceniu się też. Ale panowie, nie przesadzajcie z porównaniami do V8 i V12 Ja za kable NGK placilem chyba ok 150zl i świece Motorcrafta tez coś koło tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Nooo to teraz wiemy że V6 są oszczędniejsze od R4 R4 palił 12 w cyklu mieszanym, V6 pali 11 (z czego u mnie cykl mieszany to 80% miasta) Widzę że Twój galant ma osiągi jeszcze gorsze od mondeo... To popatrz jeszcze trochę. Franek, V8 to inna konstrukcja, a V12 to inna bajka... P.S. ostatnio ganiałem się z e46 320 po czipsie na niby 180KM i wolę Gala. ''ale jak cisnę 180-200 to wychleje'' A zwykłe 2.0 nie wychleje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Wygrałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 chandlarze gurom! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 nie przesadzajcie z porównaniami do V8 i V12 Jasne. Chodziło o to że im większy silnik i więcej cylindrów, tym droższe części i więcej elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Franek, Ja na prawdę nie chce się bronić ale podaje żywe przykłady. W R4 wydałem na zapłon 600zł, w V6 400... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Szczerze mówiąc innej merytorycznej odpowiedzi się z Twojej strony nie spodziewałem, więc niczym mnie nie zaskoczyłeś...Twój Galant ma katalogowo do 100 8,6sek. Mondeo 8,7sek, 320d w serii 8,9...Zrobione na 180ps według mnie powinno mieć około 8,2-8.3sek. Zresztą jeżdziłem 320d po programach na 180 i 200ps i lata to bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Sucre, Galant ma katalogowo 8,2. Przeważnie z bonusami z fabryki około 8,0. Przelatałem R4 dwa lata, V6 1,5 roku a Ty próbujesz być mądrzejszy w tej kwestii. Ok. Ja odpadam bo zaczyna się dziecinada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 V6 jest bezawaryjne i piękne do czasu jak jest bezawaryjne Bo jak się coś zacznie je...ć to klękajcie narody. Głupie zrobienie rozrządu ile kosztuje w takim silniku. Pamiętam jak rodzice mieli kiedyś Audi A4 2.4 V6 i rozrząd kosztował 2.400zł Wymiana świec i oleju też już droższa. Aczkolwiek zgodzę się, że jak się diesel zaczyna psuć to jest droższy niż V6, z drugiej strony nie padnie nam dwumasa, turbo i wtryski za jednym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Booohal bazowałem na danych z katalogu Samochody Świata który dane techniczne miał zawsze bardzo wiarygodne jak i na danych z netu. Wszędzie jest wpisane 8,6sek. Kłócił się z Tobą nie mam zamiaru, ale jak dla mnie z podłubanym 320d nie masz podejścia. Temat się zaczął od tego że mondeo v6 nie jedzie i jest średnią ofertą na rynku wtórnym a Ty mi wyskakujesz z jakimiś swoimi mądrościami chandlarze gurom. Dla mnie koniec dyskusji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 kamil_rosen, u mnie rozrząd z wymianą 900zł. ale jak dla mnie z podłubanym 320d nie masz podejścia to powinno być oczywiste, że odpowiednio podłubany turbo diesel powinien być szybszy. ''chandlarze gurom'' napisałem dlatego, że mam styczność ze wszystkimi silnikami do których się odnosisz, mam zgoła inne doświadczenia. Ponadto bliskie jest mi środowisko handlarzy i wiem, że jak mają jakieś przeświadczenie to nie idzie im tego wybić z głowy bo ''przez plac mi się przewija ileśtam aut dlatego wiem lepiej'' Mam do Ciebie duży szacunek bo widać że gównem nie handlujesz ale delikatnie zostałem wyprowadzony z równowagi. Pokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Peace and Love Ok, piszesz że z tymi silnikami masz styczność ale nie powiesz mi że mondeo jak na 170ps idzie dobrze?? A Galant w Twojej budzie podoba mi się od X lat, samochód ma coś w sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 ale nie powiesz mi że mondeo jak na 170ps idzie dobrze Nie. No właśnie pytałem się co z nimi się dzieje. Bardzo możliwe że to szit jakich mało A Galant w Twojej budzie podoba mi się od X lat, samochód ma coś w sobie A ja wolałbym BMW 540i 6b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Miałem 4-5 sztuk Mondeo 2,5 w hatchbacku. Pamiętam że pierwszą sztuką wracałem 1200km i byłem bardzo niemiło zaskoczony jak to auto jedzie. Samo przyspieszenie do setki szału nie robi ale miałem nadzieję że nadrobi elastycznością, niestety było jeszcze gorzej. Jedyne co mi się podoba w tym silniku to dzwięk, brzmi na prawdę pięknie. Następne sztuki ta sama historia więc wykluczyłem że coś mogło być nie tak. Kończąc dodam że to pierwsze V6 bardzo utkwiło mi w pamięci bo wracając z trasy straciłem prawko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Ja tylko dodam że dla mnie to takie benzyny V6 2,5 nigdy bym nie kupił, miałem już ponad 10 samochodów w życiu, wszystkie benzyniaki około 2-2,5 litra, raz kupiłem diesla + chip, i już od tamtej pory tylko diesel + chip. Mało które benzyny do 2,5 litra maja lepsze osiągi, chyba że uturbione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Ja mam dwie V6 i na żadnego kopciucha bym się nie zamienił. Diesla kupowałem i kupię tylko z powodów ekonomicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Czyli standardowo mamy dwa obozy. Ja jestem w tym samym z Artihem, Możemy pozazdrościć momentu/elastyczności - to fakt. 0-100 przy tych samych mocach są przeważnie niemalże bliźniacze. Zazdrość przechodzi mi jednak kiedy znajomi opowiadają mi jakie sumy wydają na ''eksploatacyjne podzespoły'' w swoich TD Mam nadzieję, że stać mnie kiedyś będzie na porządną turbo benzynę i nie będę już niczego innym zazdrościł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi