Dreamer42 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zalezy jak wygląda ta morka. Ja robilem od 1800, żeby bylo szybciej, pozniej 2000 i 2500 Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09
PanzerMamba Opublikowano 17 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2017 Siema, Mam pytanie - czy mogę maszynowo zeszlifować odrobinę lakier przed polerką? Wiem, że papierki 1500, 2000, 2500 i dużo wody, ale czy mogę je zapiąć na uchwyt polerki 125-150mm i skutecznie usunę skórkę pomarańczową z lakieru, zostawiając jeszcze jakiś lakier do przepolerowania? Lakier to akryl z lat chyba 90, dość grubo położony. Po zmatowieniu to wiem jak i czym polerować, ale nigdy nie matowiłem nic maszynowo... A tu mam całe auto do przeszlifowania.
.r. Opublikowano 17 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2017 Możesz, ale jeśli nie robiłeś takich rzeczy wcześniej to może odpuść sobie p1500. Chyba, że morka jest naprawdę jak na pomarańczy. Miernik Ci się przyda.
PanzerMamba Opublikowano 18 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2017 Hm, no w sumie miernikiem można przebadać, nie zaszkodzi. Chociaż, nie trzeba być specem, aby ocenić ten lakier Dobrze, że wałkiem nie nakładane, chociaż kto wie... Zobaczcie foty: Nie ma co się szczypać. Uda się to się uda, nie to się go przemaluje na oryginalny kolor.
Helward Opublikowano 18 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2017 Spróbuj może pierwsze P2000 i zobacz jaki będzie efekt. Wydaje mi sie, że lepiej będzie ręcznie to robić, bo będzie dokładniej.
Bezet11 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2017 Przy takim lakierze walcz ręcznie. I tak jak kolega wyżej, poniżej P2000 nie schodź, zbyt duże ryzyko przebicia i będzie lipa.
PanzerMamba Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2017 P2000... A są szanse, że morka się podda już przy futrze polerskim i paście dość agresywnej?
.r. Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2017 Po 10 godzinach piłowania obszaru 4x4 zapewne tak. Do usuwania morki są specjalne pady sztruksowe i jeansowe. Generalnie to wszystko zależy od tego jaka jest ta morka - im grubsza tym agresywniej trzeba do niej podejść. Do tak wylanego lakieru jak na zdjęciach wyżej ja startowałbym ze szlifierką, papierem 1500 i to na sucho, bo p2000 na mokro i ręcznie to tydzień będzie jeden element tarł.
Bezet11 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2017 Tak, masz racje. Dla osoby doświadczonej 1500 bez problemu. Weź pod uwagę, że kolega nie ma z tym doświadczenia więc lepiej trochę dłużej powalczyć ale mieć nad tym kontrolę. Co do papieru, jak najbardziej lepszą opcją będzie papier na sucho, w trakcie matowania przetrzesz fibrą i odrazu widzisz co się dzieje z lakierem.
PanzerMamba Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2017 Różne rzeczy szlifowałem... dekle, felgi, pokrywy, elementy starego junaka... jakieś tam wyczucie mam. Po prostu nigdy nie jechałem lakieru p1500 maszynowo. Do polerowania metali jest trochę inne podejście
.r. Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2017 Pozornie to może się wydawać jak gwałt, ale jak już spróbujesz to się przekonasz. Wiadoma rzecz - uwaga na krawędzie.
PanzerMamba Opublikowano 20 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2017 Ooo to właśnie chodzi. Tak. To by było zupełnie satysfakcjonujące.
.r. Opublikowano 20 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2017 Idea nie wyszło, ale nie było już czego ciąć. O ile pamiętam to robiłem 1500 na sucho, 1500 na ma mokro i 2000 też z wodą. Później już futro i finisz.
matteo Opublikowano 27 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2017 Widzialem, jak gosciu matowal rysy tymi koreczkami papierem na sucho, wiec jak to w koncu jest? Macie jakas alternatywe? Faktycznie prawie 10zl za kilka platkow to lekka przesada...
.r. Opublikowano 27 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2017 W końcu to jest tak, że nie ma ścisłych wytycznych i metodę pracy dobiera się w zależności od danego problemu. Koreczki są do napraw na małej powierzchni.
matteo Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 No tak, chodzi o jakieś drobne rysy na małej powierzchni, ktore ciężko spolerowac samą pastą. Czyli tak naprawde trzeba przetestować i samemu dobrać odpowiednią konfigurację.
.r. Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 Więc nie rozumiem jojczenia na cenę płatków. Tego się nie kupuje na całe auto ;p
matteo Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 Nie wiem, kilka postów wcześniej ktoś pisał, ze to paranoja, jak duży arkusz papieru kosztuje kolo 2zl i nikt mu nie odpowiedzial, że "jojczy" a ja nawiązując do tego pytam, bo na cele testow nie potrzeba mi jakis wymyślnych tych płateczków
wilk30 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 kup sobie po szablonie gradacje 800-1000-1200-1500-2000-2500 i wystarczy ja używam wyciałem sobie wymiary 10/5cm i 3 pary lamp nimi zrobiłem i jeszcze się nie zużyły. Tutaj aukcja 6182748685
piotr@sta Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 Cytuj Faktycznie prawie 10zl za kilka platkow to lekka przesada... zależy na ile starcza jeden płatek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się