Julian_cg Opublikowano 8 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2015 Mam Megs UC i Koch Antihologram, planuję odświeżyć mocno styranego golfa III, jaką pastę do tego dokupić, żeby nie było ryzyka, że coś zepsuję? Menezerna 400, Koch Heavy Cut, czy może Megs 105 lub inne propozycje??? Sprzęt to DA Kraussa, i zestaw gąbek Flexi.
Animal0911 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2015 Ja też polecam Megsa 101 zamiast 105 bo moim zdaniem o wiele lepiej wykańcza powierzchnię.
stepniak.p Opublikowano 9 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2015 mam jeszcze jedno pytanie : Czy po finishu Antihologramem przed nałożeniem wosku trzeba lecieć jeszcze cleanerem ?
coded Opublikowano 9 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2015 mam jeszcze jedno pytanie : Czy po finishu Antihologramem przed nałożeniem wosku trzeba lecieć jeszcze cleanerem ? Zależnie od wosku, ale najlepiej IPA a potem cleaner. Ja jeszcze zawsze myje auto nawet po antihologramie żeby odtłuścić.
kamq Opublikowano 9 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2015 Zacząłem korektę. Audi z kolorem LZ5D. Powiem tak maskę robiłem 4h. Ale jeszcze nie jest idealnie. Usunąłem ślady po myjce, tylko że co jeszcze są ryski. A widzę że nie są głębokie. Pracuje na DA pasty MENZERNA w nowym opakowaniu tzn 1 i 2. Na 2 z padem ROYAL ŻÓŁTY coś zbiera. A na Royal hard Biały z pastą MENZERNA "1". Usuwa świsty ależ jeszcze zostawia. Na wykończenie mam Koch Chemie Antihologram. Czy jakoś mocniejszą pastę ? lub jakiś inny pad proponujecie ? Bo powiem że 4h z maską to trochę jest....
lukasz87 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2015 Czy po finishu Antihologramem przed nałożeniem wosku trzeba lecieć jeszcze cleanerem ? Dokładnie zależy jeszcze jaki wosk, ale w testach wychodziło, że wosk na antihologramie trzyma się dłużej niż na nie jednym clinerze
kandy Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2015 Usuwa świsty ależ jeszcze zostawia. Że co?
Tommy Lee Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2015 Już tłumaczę "Usuwa świrle, ale też jeszcze zostawia"
kamq Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2015 Panowie wybaczcie ale tak jest jak się piszę po nocach na forum. Zaokrąglone ryski usunęły się. Ale jeszcze typowe rysy np po skrobaniu nie giną a widać ze nie są głębokie.
stepniak.p Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dzisiejsze polerowanie zakończone niepowodzeniem. Jednak twardy lakier VW nie dał tak łatwo za wygraną... Plan był taki : nie chciałem robić korekty 100% tylko odświeżyć lakier tak na ~70%... postanowiłem zaatakować MENZERNĄ IP2000 żółtym średnim padem.... rezultat ? Lakier odrobinę nabrał koloru ale rysy jak były tak są....praktycznie nic się nie zmieniło Czym teraz atakować ? Menzerną 400 i futro ? czy wystarczy Menzerna i twardy pad ?
kuba_zgr Opublikowano 10 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2015 stepniak.p, spróbuj twardym padem a jeśli nie będzie efektów to futro powinno dać sobie radę Oczywiście nie licz na szybką pracę
Przem@S Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Podłączę się do pytania kolegi . Takie futro będzie dobre pod DA ? Flexi PRO-Wool Detailing Velcro Pad
Kubz Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Do DA zainwestuj w Meguiar's dmc5, bardzo fajny pad z mf.
polo33 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Przem@S tutaj moje 50/50 na DA (kestrel das-6) z padem pro wool felxipads i fg400 (3 przejazdy). Manzerna 300 zostawiała dużo gorsze wykonczenie.
Animal0911 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Do DA zainwestuj w Meguiar's dmc5, bardzo fajny pad z mf. W pełni się zgadzam. Na twarde lakiery używam tylko padów MF Megsa (a pracuję maszyną DA) i naprawdę nie mają sobie równych jeżeli chodzi o cięcie. Łączę je zawsze ze #101 Megsa
koziol1006 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2015 Niebawem zabieram sie do polerki i czytam i czytam i nasuwa mi sie takie pytanie: jezeli użyłem np srednio agresywnej pasty na srednim padzie i po inspekcji stwierdzam , ze poziom korekty jest zadowalajacy to czy po calej korekcie w/w srodkami musze uzyc jeszcze pasty badz mleczka wykonczeniowego czy nic nie ruszac i pozostawic to jak jest. Czy jak mam dzialac mleczkiem to robie cale auto na sam koniec czy po kazdym fragmencie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piszczek Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Mam do Was pytanie. Zabrałem się za mycie Opla. Będę robił korektę i chciałbym Was zapytać o zdanie. Lakier jest w dobrym stanie. Mikrorys jest niewiele. Za to jest sporo głębszych rys i wżerów po ptasich ekskrementach. Czy te wszystkie przetarcia i wżery przetrzeć papierem i ze względu na mało mikrorys polerować to Menzerną 2500 czy wszystko machnąć 500tką? Co myślicie? Żeby nie było, czytałem forum ale wolę o zdanie zapytać doświadczonych.
Przemcio Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Przelec 500-tka tylko te brzydkie miejsca jesli nie zejdzie to wtedy dopiero liźnij papierkiem. A potem wszystko 2500. Szkoda lakieru katować go całego 500-tka skoro tylko w kilku miejscach tego wymaga. Chociaż jak patrze po fotkach to w niektórych miejscach to nawet papierek nie załatwi sprawy np na zderzaku gdzie masz plastik na wierzchu
piszczek Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Tam gdzie wyraźnie widać na biało to są wżery takie że aż lakier jest popękany (3 fotka). Nie wiem czy nie zrobię większego kuku jak zacznę śmigać papierem. A tam grubość powłoki to tylko 90um. Ogólnie lakier chcę cały spolerować. Na czwartym zdjęciu lakier jest cały. Wrażenie jakby popękanego lakieru. To już nie jest duże ryzyko. Myślałem żeby przejechać papierkiem. Te fragmenty przejechać pastą500tką i dopiero potem całe elementy pastą 2500. Jeśli lakier mamy ogólnie w dobrej kondycji, jest mało mikrorys ale są też głębsze czy mogę miejscowo polerować 500tką tylko te głębsze właśnie a potem po całości 2500? Czy lepiej zmatowić je papierkiem i polerować 2500 wszystko? W przypadku tego zderzaka to chodzi mi tylko o te rysy. Ubytek lakieru chcę uzupełnić, przejechać papierem i całość spolerować. Powinno pójść. Prawda?
Qub@ Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Wszystkich rys na zderzaku nie usuniesz, a reszte rys, wżery potraktuj papierem i przelec FG500, + całość 2500. Zmatowień po papierze raczej nie wyciągniesz 2500. Kolega wyżej wszystko Ci dokładnie napisał, nie wiem czego jeszcze nie rozumiesz?
piszczek Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Kolega wyżej wszystko Ci dokładnie napisał, nie wiem czego jeszcze nie rozumiesz? Miałem pewne wątpliwości przy interpretacji zdjęć. Opisałem to i zapytałem. Przeszkadza Ci to? Co w przypadku jeśli wżery są na tyle silne że lakier jest popękany i się łuszczy. Mam takie dwa w których ledwo widać bazę. Czy śmiganie papierem może powiększyć skalę problemu? Albo samo polerowanie takiego miejsca?
Geniusz Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Chyba nie sądzisz, że polerowanie miejsc w których już przebija baze przywróci tam lakier ? Jak przebija Ci już lakier to tylko lakiernik pomoże niestety. Póki klar jest "uszkodzony" to próbuj. Zabierz się do roboty
Przemcio Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Gorzej nie bedzie. A jesli ma byc lakierowany element to czy przetrzesz bardziej czy mniej to nic sie nie stanie. I tak całość lakiernik od podstaw musi wyprowadzać i drzeć papierem. Wiec próbuj. Pogorszyć nie pogorszysz a nóż uda sie doprowadzić do stanu satysfakcjonującego. Czasem mozna naprawde sie zdziwić. Wiele razy podejmowałem próby likwidacji rys "mission imposible" takich ze nikt juz w to nie wierzył nawet ja i w razie "w" miało iść do lakierowania i niektóre ku mojemu zdziwieniu schodziły bez śladu. Warto próbować - a nóż sie uda
piszczek Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Geniusz oczywiscie ze nie sądzę ze polerowanie przywroci lakier haahah jak narazie spolerowalem łagodniejszy wzer. Ciężka sprawa. Idealnie niestety nie bedzie. Slad i tak zostanie. -- 17 cze 2015, o 19:43 -- Geniusz oczywiscie ze nie sądzę ze polerowanie przywroci lakier haahah jak narazie spolerowalem łagodniejszy wzer. Ciężka sprawa. Idealnie niestety nie bedzie. Slad i tak zostanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się