Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam Megs UC i Koch Antihologram, planuję odświeżyć mocno styranego golfa III, jaką pastę do tego dokupić, żeby nie było ryzyka, że coś zepsuję? Menezerna 400, Koch Heavy Cut, czy może Megs 105 lub inne propozycje???

Sprzęt to DA Kraussa, i zestaw gąbek Flexi.

Opublikowano
mam jeszcze jedno pytanie :

Czy po finishu Antihologramem przed nałożeniem wosku trzeba lecieć jeszcze cleanerem ?

 

Zależnie od wosku, ale najlepiej IPA a potem cleaner. Ja jeszcze zawsze myje auto nawet po antihologramie żeby odtłuścić.

Opublikowano

Zacząłem korektę. Audi z kolorem LZ5D. Powiem tak maskę robiłem 4h. Ale jeszcze nie jest idealnie. Usunąłem ślady po myjce, tylko że co jeszcze są ryski. A widzę że nie są głębokie.

Pracuje na DA pasty MENZERNA w nowym opakowaniu tzn 1 i 2. Na 2 z padem ROYAL ŻÓŁTY coś zbiera. A na Royal hard Biały z pastą MENZERNA "1". Usuwa świsty ależ jeszcze zostawia. Na wykończenie mam Koch Chemie Antihologram. Czy jakoś mocniejszą pastę ? lub jakiś inny pad proponujecie ? Bo powiem że 4h z maską to trochę jest....

Opublikowano

Czy po finishu Antihologramem przed nałożeniem wosku trzeba lecieć jeszcze cleanerem ?

 

Dokładnie zależy jeszcze jaki wosk, ale w testach wychodziło, że wosk na antihologramie trzyma się dłużej niż na nie jednym clinerze :)

Opublikowano

Panowie wybaczcie ale tak jest jak się piszę po nocach na forum. Zaokrąglone ryski usunęły się. Ale jeszcze typowe rysy np po skrobaniu nie giną a widać ze nie są głębokie.

Opublikowano

Dzisiejsze polerowanie zakończone niepowodzeniem.

 

Jednak twardy lakier VW nie dał tak łatwo za wygraną...

 

Plan był taki : nie chciałem robić korekty 100% tylko odświeżyć lakier tak na ~70%...

postanowiłem zaatakować MENZERNĄ IP2000 żółtym średnim padem.... rezultat ? Lakier odrobinę nabrał koloru ale rysy jak były tak są....praktycznie nic się nie zmieniło :(

 

Czym teraz atakować ? Menzerną 400 i futro ? czy wystarczy Menzerna i twardy pad ? :dontknow:

Opublikowano

Przem@S tutaj moje 50/50 na DA (kestrel das-6) z padem pro wool felxipads i fg400 (3 przejazdy). Manzerna 300 zostawiała dużo gorsze wykonczenie.

H7i7Hh7MVkOiJNo_z55is3oUAIW3MkdiOdGICEUK47U=w800-h450-no

Opublikowano
Do DA zainwestuj w Meguiar's dmc5, bardzo fajny pad z mf.

 

W pełni się zgadzam. Na twarde lakiery używam tylko padów MF Megsa (a pracuję maszyną DA) i naprawdę nie mają sobie równych jeżeli chodzi o cięcie. Łączę je zawsze ze #101 Megsa

Opublikowano

Niebawem zabieram sie do polerki i czytam i czytam i nasuwa mi sie takie pytanie: jezeli użyłem np srednio agresywnej pasty na srednim padzie i po inspekcji stwierdzam , ze poziom korekty jest zadowalajacy to czy po calej korekcie w/w srodkami musze uzyc jeszcze pasty badz mleczka wykonczeniowego czy nic nie ruszac i pozostawic to jak jest.

Czy jak mam dzialac mleczkiem to robie cale auto na sam koniec czy po kazdym fragmencie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Mam do Was pytanie. Zabrałem się za mycie Opla. Będę robił korektę i chciałbym Was zapytać o zdanie. Lakier jest w dobrym stanie. Mikrorys jest niewiele. Za to jest sporo głębszych rys i wżerów po ptasich ekskrementach. Czy te wszystkie przetarcia i wżery przetrzeć papierem i ze względu na mało mikrorys polerować to Menzerną 2500 czy wszystko machnąć 500tką? Co myślicie? Żeby nie było, czytałem forum ale wolę o zdanie zapytać doświadczonych.

 

45c00001de9224c4med.jpg

 

a5c56ea620c01379med.jpg

 

b77d92d9bdec2abamed.jpg

 

ac090b2ff95db0c8med.jpg

 

47a589808af2a886med.jpg

Opublikowano

Przelec 500-tka tylko te brzydkie miejsca jesli nie zejdzie to wtedy dopiero liźnij papierkiem. A potem wszystko 2500.

 

Szkoda lakieru katować go całego 500-tka skoro tylko w kilku miejscach tego wymaga.

 

Chociaż jak patrze po fotkach to w niektórych miejscach to nawet papierek nie załatwi sprawy :( np na zderzaku gdzie masz plastik na wierzchu :(

Opublikowano

Tam gdzie wyraźnie widać na biało to są wżery takie że aż lakier jest popękany (3 fotka). Nie wiem czy nie zrobię większego kuku jak zacznę śmigać papierem. A tam grubość powłoki to tylko 90um. Ogólnie lakier chcę cały spolerować. Na czwartym zdjęciu lakier jest cały. Wrażenie jakby popękanego lakieru. To już nie jest duże ryzyko. Myślałem żeby przejechać papierkiem. Te fragmenty przejechać pastą500tką i dopiero potem całe elementy pastą 2500.

 

Jeśli lakier mamy ogólnie w dobrej kondycji, jest mało mikrorys ale są też głębsze czy mogę miejscowo polerować 500tką tylko te głębsze właśnie a potem po całości 2500? Czy lepiej zmatowić je papierkiem i polerować 2500 wszystko?

 

W przypadku tego zderzaka to chodzi mi tylko o te rysy. Ubytek lakieru chcę uzupełnić, przejechać papierem i całość spolerować. Powinno pójść. Prawda?

Opublikowano

Wszystkich rys na zderzaku nie usuniesz, a reszte rys, wżery potraktuj papierem i przelec FG500, + całość 2500. Zmatowień po papierze raczej nie wyciągniesz 2500. Kolega wyżej wszystko Ci dokładnie napisał, nie wiem czego jeszcze nie rozumiesz?

Opublikowano
Kolega wyżej wszystko Ci dokładnie napisał, nie wiem czego jeszcze nie rozumiesz?

Miałem pewne wątpliwości przy interpretacji zdjęć. Opisałem to i zapytałem. Przeszkadza Ci to? :dontknow:

 

Co w przypadku jeśli wżery są na tyle silne że lakier jest popękany i się łuszczy. Mam takie dwa w których ledwo widać bazę. Czy śmiganie papierem może powiększyć skalę problemu? Albo samo polerowanie takiego miejsca?

Opublikowano

Chyba nie sądzisz, że polerowanie miejsc w których już przebija baze przywróci tam lakier ? :P

 

Jak przebija Ci już lakier to tylko lakiernik pomoże niestety. Póki klar jest "uszkodzony" to próbuj. Zabierz się do roboty :)

Opublikowano

Gorzej nie bedzie. A jesli ma byc lakierowany element to czy przetrzesz bardziej czy mniej to nic sie nie stanie. I tak całość lakiernik od podstaw musi wyprowadzać i drzeć papierem.

 

Wiec próbuj. Pogorszyć nie pogorszysz a nóż uda sie doprowadzić do stanu satysfakcjonującego. Czasem mozna naprawde sie zdziwić. Wiele razy podejmowałem próby likwidacji rys "mission imposible" :) takich ze nikt juz w to nie wierzył nawet ja :) i w razie "w" miało iść do lakierowania i niektóre ku mojemu zdziwieniu schodziły bez śladu. :)

 

Warto próbować - a nóż sie uda :)

Opublikowano

Geniusz oczywiscie ze nie sądzę ze polerowanie przywroci lakier haahah :D jak narazie spolerowalem łagodniejszy wzer. Ciężka sprawa. Idealnie niestety nie bedzie. Slad i tak zostanie.

 

-- 17 cze 2015, o 19:43 --

 

Geniusz oczywiscie ze nie sądzę ze polerowanie przywroci lakier haahah :D jak narazie spolerowalem łagodniejszy wzer. Ciężka sprawa. Idealnie niestety nie bedzie. Slad i tak zostanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.