Skocz do zawartości

Jaka cena za zrobienie polerki?


Rekomendowane odpowiedzi

Nie przesadzajmy aż tak, Panowie z Diamond Car ( Partner Forum) za korektę chcą 600 zł do tego detailing wnętrza według cennik 200 zł. W 1000 złotych spokojnie można się zamknać. Żeby nie było nic wspólnego z nimi nie mam, ale patrząc po projektach znają się na swojej pracy. :song:

 

To jest to co pisałem trochę wyżej. Chłopaki działają na pograniczu dużego miasta i prowincji i ceny maja uśrednione :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
To jest to co pisałem trochę wyżej. Chłopaki działają na pograniczu dużego miasta i prowincji i ceny maja uśrednione :-]

 

I za te pieniadze uczciwie przyznaja, ze na inspekcji lepiej ledem nie swiecic :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest to co pisałem trochę wyżej. Chłopaki działają na pograniczu dużego miasta i prowincji i ceny maja uśrednione :-]

 

I za te pieniadze uczciwie przyznaja, ze na inspekcji lepiej ledem nie swiecic :P

 

haha :D no takiego oświadczenia nie widziałem!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem też trzeba spojrzeć na to inaczej... koszt jednostkowy to około 200zł przy takiej usłudze. Ale, żeby móc ją wykonąć ktoś musiał wyrzucić 5-10 razy tyle co wziął za zrobienie auta...

 

- kup maszynę, mierniki, lampy, postaw garaż, kup myjkę, pady, szampony, piany, ręczniki, pasty, woski, cleanery, pozwolenia etc. lub chociażby bańkę SONAXu i nagle "pazerne chamy" co biorą 2 tysiączki za wypolerowanie auta nie wychodzą nawet na czysto. Przy zainwestowanej kasie muszą się jeszcze narobić jak dzikie świnie - a i tak status społeczny "lepszego myjkowego" jest.

 

Dalton wziął za to Audi miesięczną pensje dobrze zarabiającego Angola. To tak jakby w Polsce skasował kogoś 3-4 koła. 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubik, Ja licze sobie pozostałe ryski swirlowe na elemencie - (średnio jedna rysa to minus 3% w kalkulacji). Na przykład: jak została jedna 97%, trzy 90%, 10 - 70%, 30 - to możesz jechać od nowa. ;)

 

"Do podkładu" i mora się nie liczą ;)

 

Zazwyczaj, o ile można - maska, dach, klapa tylna idzie na 99,9% (jak najlepiej się da), drzwi do listew 90%, doły 70%, zderzaki (zależnie od auta) przód 70% - tył 80% - i tak sobie to później kalkulujesz i korekta wychodzi na 80%. Trochę to śmieszne, ale najbliższe prawdzie.

 

Żeby zrobić auto na 100% - trzeba byłoby rozebrać auto prawie jak do malowania. Wet Sanding itd. Później to złożyć i na sam koniec posłać kilka wiązek, jak zrobi się z dwie ryski przy docieraniu ZYMOLA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.